Sinds december gestopt met de pil omdat we erg graag een kindje zouden willen als het ons gegund is. Ik ben erg benieuwd hoe oud jullie waren/ zijn bij het voor de eerste keer stoppen met de pil. Ikzelf ben bijna 33 en mijn partner 42 jaar.
Ik ben 25 (volgende week 26) en mijn vriend is 34 jaar, we verschillen wat van leeftijd maar gelukkig op het zelfde moment dat we er klaar voor zijn!
ik zelf ben 22 en mijn vent is 23, erg jong ja dat klopt, maar alles zit gewoon zo goed dat we nu ons geluk willen uitbreiden
Zo, veel jonge stellen lees ik. Ik ben 30 (was ik ook toen we in januari begonnen),mijn vent was toen ook 30 maar inmiddels 31.
wij zijn vorig jaar november gestopt met de pil voor een eerste kindje. ik ben 21 en mijn vriend is 22 jaar... beide jong maar we willlen het al enkele jaren alleen wilde ik eerst mijn hbo studie afmaken... dus nu volop bezig voor een kindje
Hoi Ik ben vorig jaar Augustus gestopt met de pil En ik en me vriend zijn bezig voor ons eerste kindje. We zijn allebei 23. Lees dat hier veel meiden jong kinderen willen. Zoooo leuk, ik heb ook altijd een jonge mama willen worden, hopen dat dat nu ook gaat lukken. Groetjes xxx
Ik was 25 toen we stopten met de pil, mijn man was 29. Helaas hebben we vijf jaar op onze meid moeten wachten, dus wat ouder dan gepland toen ze geboren werd. Succes!
Ik was 22 toen we voor ons 1ste kindje gingen (Vriend 23), na een MA, zijn 1 maand na mijn 24ste verjaardag mijn kindjes geboren.
Ik zal het gemiddelde eens flink naar naar boven bijschroeven. Ik was 38 toen ik ons eerste kindje kreeg, mijn man 43. Ik ben nu ruim 39 en we zijn bezig voor de tweede.