Ik was net 19 en hubbie 22 bij de eerste, dit eindigde in mk Bij mijn zoontje was ik nog net 19 toen ik zwanger werd en 20 toen ik beviel.. Nu 21 en bezig voor de tweede
Stoppen met de pil was ik uhhh 25 en vriendlief 27. Nu ben ik bijna 28 en hij bijna 30 en nog geen beep. Nu voel ik me toch wel een beetje oud worden
Hi, Mijn vriend is 37 jaar en ik 30 jaar, zijn nu 14 maanden gestopt met de pil en sinds 1 maand bezig via de mmm... Liefs Pien
Ik ben 26 en man word eind van het jaar 30 Het zal er nog om spannend hoe oud ik ben als ons 1e kindje komt, aangezien ik ben uitgerekend op mijn verjaardag
Ik was 22 toen ik zwanger werd van de 1e, manlief 23. Nu zijn we 24 en 25 en ben ik zwanger van de tweede, 25 en 26 wanneer baby 2 geboren wordt.
wauw, toch nog een hoop jonge meiden! Ik voelde me al jong toen we over kinderen na gingen denken (24) en ben net voor mijn 25ste verjaardag gestopt met de pil.. Mijn man is 26. In mijn omgeving zie ik veel mensen die toch wat ouder zijn voordat ze aan kinderen beginnen.. (rond de 30)
Ik ben net 30 en mn man is 31 jaar. Ik ben al een paar jaar van de pil af, maar dat kwam door mn hormoonhuishouding. We zijn net begonnen met de 1ste serieuze poging. Groetjes
ik was net 22 toen ik stopte met de pil manlief was toen nog 21 werd 3 maande later 22 en we waren 23 toen ik beviel nu net 24
Ik was 25 dat ik zwanger werd en 26 dat ik beviel Mijn man was 36 dat ik zwanger werd en 37 dat ik beviel
Ik was 20 toen ik stopte met de pil, mijn man was 29. 21 en 30 toen ons zoontje werd geboren. Bij de tweede 22 en 31 toen ik mijn spiraaltje liet verwijderen. En als alles goed blijft gaan, zijn we 23 en 32 als ons tweede kindje wordt geboren.
Ik ben oktober 2010 gestopt met anticonceptie was toen 24 en mijn man 25. Inmiddels zijn we 25 en 26. Voor iedereen die nog zwanger wil worden succes en veel plezier met klussen. Voor de moeders geniet van jullie wondertjes!!! X
bij mijn eerste was is 25 en mijn vriend 32, nu zwanger van de 2e,ben inmiddels 41 en mijn huidige partner 38, en mijn zoon dus al 16 jaar !
Hoi, Ik was 31 toen ik zwanger werd van mijn dochter (2de ronde) mannetje was 33.(was 2 maanden ervoor gestopt met de pil) Nu gaan we voor nummer 2. Ik ben nu 34 en mijn mannetje 36. We zitten nu in ronde 1. 16 mei is mijn spiraaltje verwijderd. Dus we kunnen bijna testen.