Ik was 23 toen ik zwanger raakte van onze eerste en mijn man 32 Ik was 24 toen ze kwam en man 33 Nu 25 en zwanger van de 2e en man 35 als 2e komt.
Ik was 22 toen ik stopte met de pil, 25 toen we er echt voor gingen en manlief 29, ondertussen zijn we 26 en 30.
We zijn nu voor de eerste maand bezig en ik ben 28 en mijn vriend 32. Na 8 jaar studie heb ik eindelijk tijd . Ik ben wel 3 jaar geleden al gestopt met de pil wat wel fijn is dat ik niet meer hoef te ontpillen.
MAnlief en ik waren beiden 26 toen we begonnen voor de eerste. Was na 2 jaar pas zwanger, we waren beiden 29 toen ze geboren werd.
Toen wij voor het eerst begonnen (mei2010) was ik 19 en mijn vriend 25. Nu zijn we nog steeds bezig voor de 1e en ben ik inmiddels 20 en mijn vriend 26. Mijn vriend heeft op zijn 23e al een dochtertje gekregen met zijn ex.
Voel me wel een beetje een oudje...hahaha...maar ik ben 34 en mijn partner 37.....zijn nu een half jaartje bezig voor ons eerste kindje en hij heeft al een dochter van 7 uit een eerder huwelijk. Ga over 2 dagen testen als ik niet ongi ben geworden......
Hoihoi, Ik ben nu 25, 24 toen ik zwanger werd (is vorige week beeindigd met een miskraam). Manlief is 31. Wel een mooie leeftijd vind ik...
Ik was 23 en mijn man 30 toen we begonnen (half nov 2011).. Nu ben ik 24 en een MA en een vmk verder..
Mijn man en ik zijn allebei 26 jaar! En sinds deze maand 'echt' begonnen na 3 maanden zonder pil en andere anticonceptie.. Spannend!!!!
Vriend en ik waren beide 22 toen ik voor het eerst zwanger werd... Helaas is dat in januari een MK geworden ik was toen net 23... Nu weer zwanger (ruim 14 weken!) vriend is 22, ik 23... het spant erom hoe oud ik ben als de baby geboren word.. Ik ben zo rond mijn verjaardag uitgerekend! Vriend is dan 23!!!
Ik ben 36 en mijn man 33 (bijna 34) we hebben elkaar laat ontmoet dus eerder geen kans om zwanger te raken. Was vrij snel zwanger (ronde 3) helaas MK met 7 weken Nu weer volop in de 1e ronde na de MK