ik word in augustus 25 mijn vriend is 37, gelukkig zijn we samen op het juist moment klaar om een kindje te gaan verwelkomen. Ik ben afgelopen maand gestopt met de pil, vind het erg spannend allemaal...
Mijn verloofde en ik zijn beide 22, ben al een poosje gestopt met de pil maar het wil niet echt lukken
Hoi, Ik ben 33 en mijn partner 36....en zijn nu 1,5 jaar bezig. Volgens de arts zaten we qua leeftijd nog niet in de 'kritische zone', maar ben er zelf in mijn hoofd wel mee bezig. groetjes Marlies
Hoi, wij waren beide 31 toen ik stopte met de pil. Ik was 32 toen ik zwanger was en ben nu 33. We zijn nu bezig voor een 2e.
Hallo ik ben nieuw hier en ik ben in mei gestopt met de pil. Ik ben zelf nog vrij jong maar kies ervoor om jong aan kinderen te beginnen. (als dat lukt) Ik ben bijna 22 en mijn vriend is 26 jaar.
Ik was 19 bij ons eerste meisje, mijn man was 28. En ik was 21 toen ik zwanger was en beviel van mijn 2e meisje, en toen werd mijn man net 30. Leuk om te lezen dat er veel jonge gezinnen zijn!! Bij mij in de omgeving zijn ze ook aardig richting 30+. Nou is het ook niet heel raar aangezien mijn man ook 30 is bedenk ik me nu net.. (vergeet ik wel eens, niet zon last van het leeftijdsverschil) hahaha lekker dom van me Soms lijkt het wel of je altijd dezelfde leeftijd houd. Zo ben ik ook 3 jaar 19 geweest voor ik door had dat ik al 22 ben... wahaha De tijd gaat hard!!
ik was 23 toen me spiraal er uit ging en me man 29 en we zijn zwanger geworden toen ik 26 was en me man 32
Ben er 30 en mijn man net 33. We zijn al 1 jaar 10 maanden bezig.. lukt niet zo goed, zoals je wel in mijn handtekening kunt lezen (reeds 5 iui's mislukt), nochtans niks gevonden dat 'verkeerd' zou zijn. We blijven ervoor gaan.
Ik ben 34 en mijn vriend is 42. Voor mij is het de eerste. Voor hem de tweede...... Ben al jaren (ong. 4) van de pil omdat ik voor mijn vriend een hele tijd alleen ben geweest. Hopen dat het snel mag lukken!!