Spannend Elletje! Hoelang het kan duren, geen idee! Ik denk dat dat echt "per lichaam" verschilt! Zoals bij elke anti conceptie. Ik was verleden jaar met de pil gestopt (die had ik zo'n jaar of 10 geslikt) en gedacht kan nog maanden en maanden duren. Maar in ronde 2 was ik al zwanger. Mijn tip is, kijk niet naar verhalen van anderen, hoe snel ze zwanger raakten. Dit kan je behoorlijk ongerust maken. Dat je denkt, "waarom lukt het mij niet zo snel..." elk lichaam is anders. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!
Jah, en de goedbedoelde en tegenstrijdige verhalen van mijn zus en collega's werken ook niet mee . Maar gelukkig ben ik iemand die makkelijk dingen los kan laten al zal het nu wel een uitdaging worden. Was in ieder geval wel blij dat ik binnen een week ongesteld werd, zeker na de mededeling dat ik een lichte vorm van PCOS heb.
Fijn dat het uiteindelijk wel is gelukt! Ik hoop dat je snel zwanger mag worden! Ben zelf ook erg benieuwd hoe lang het gaat duren (ook gehoor dat het heel snel kan gaan, maar ook dat het lang kan duren). Ik ga vrijdag bellen voor een afspraak voor het verwijderen van mijn spiraal en ga dan ook een spannende tijd tegemoet. Veel succes!
Hallo ... Spannend he .. wij gaan ook voor eerste kindje ben vorige jaar dec gestopt met pil maar werd maar niet ongesteld ( pcos) kreeg dus nu aan de hormoon pillen waar je ook niet altijd vrolijk van word .. dus nu wachten tot weer ongesteld word of niet... al zit ik ook al op dag 35 vandaag .. maar geen idee dat ongesteld moet worden ... groetjes
Jeetje, Ik word gelukkig wel ongesteld, en het ziet er naar uit dat het bij ons wel moet lukken zonder hormoonpillen. Maar het laat je wel nadenken dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is. Ik hoop voor je dat het snel gaat lukken.