herkennen eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cristel1986, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hi,

ik vroeg me af of mensen methodes hadden om te zien wanneer ze moeten klussen behalve ovulatie testen?

2. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hoi hoi,

Ik kijk altijd naar mijn afscheiding: als ik veel doorzichtige afscheiding heb, dan krijg ik meestal de volgende dag mijn ei. Ik merk het echt aan mijn lichaam.

Liefs,
    Marla

3. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    Ik kreeg altijd buikpijn de dag ervoor en de dag van de eisprong. En ik had ander slijm bij het afvegen: heel erg draderig. Ik hoefde dus ook nooit ovulatietesten te gebruiken, het was bij mij makkelijk te herkennen (maar dat is lang niet bij iedereen zo)

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    eerlijk gezegd let ik dus nooit op de eispring en is noit een probleem geweest ben bij beide zwangerschappen de 1e ronde zwanger geraakt maar ik vroeg me het dus af.. dat van dt slijm wist ik dat het rond je eisprong zit... hopelijk is het nu ook in 1 kee raak.. ben ongi nu.. 1e keer na mn operatie dus hopelijk is het in een paar weken raak ;)

5. snow

snow Actief lid

11 mrt 2007
    256
    1
    0
    ik krijg tijdens de eisprong hele erge menstruatiekrampen, voor een paar uurtjes, en dan is het weer weg, dus heel makkelijk te herkennen.

Deel Deze Pagina