Vraagje menstruatie of zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wjvm, 2 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43
    Ik heb 27 nov mijn spiraal eruit gehaald, en werd ook netjes ongesteld. Niet extreem maar wel 5 dagen.

Ik zou nu weer volgens boekje 30 dec ongesteld moeten worden, zaterdag avond had ik beetje roze afscheiding. Toen zondag ook en s avonds wat helder rood maar alleen bij afvegen. Heb sinds vrijdag ook steeds diaree en erger buikkrampen.

Maandag ochtend had ik ook helder rood bloed verlies. Daarna in de middag niks meer.
    Gister iets met afvegen wat roze soms licht en soms wat donkerder en ook steeds buikpijn.

Nu vanmorgen weer mega diaree, en buikpijn wat roze afscheiding en borsten beginnen wat gevoelig te worden.

Het lijkt me sterk dat het in 1x raak is.

Maar ken iemand deze symptonen??

Dank jullie wel alvast voor het lezen en beantwoorden!

2. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Als je zekerheid wilt hebben kun je het beste een testje wagen. Eerlijk gezegd denk ik dat je lichaam nog moet wennen aan dat het spiraaltje eruit is en dat alles een paar maanden wat rommelig zal zijn. En niks is onmogelijk natuurlijk. Al denk ik toch wel dat dit je menstruatie is of een voorbode aangezien je ook flink buikpijn hebt.

3. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Testen zou ik zeggen, als maandag bloed van de innesteling was, dan kan je nu met een predictor early al testen :)

4. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43
    Dank je wel!!

Ik wacht het maar even af, want een test zeg nu nee.. dus zal mijn cyclus gewoon heel weinig zijn.

5. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Het kan ook spotting zijn voorafgaand aan een menstruatie. Had je een koperspiraal of een hormoonspiraal?

6. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43

Nee ik had een mirena met hormonen.

2016 Heb ik spiraal er ook uitgehaald daarna gelijk menstruatie en normale cyclus.

2017 had ik spiraal.weer terug geplaatst.

Dus ik ga het gewoon even afwachten ik verwacht dat het gewoon even van slag is, en weer moet wennen.

Maar ik ken dit bloedverlies niet.... normaal liep ik leeg voor ik spiraal had... En 2016-2017 was het gewoon normaal..

7. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43
    Nou vannacht brak het uit! Mega ongi...

Deel Deze Pagina