Proberen voor een eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hazel90, 19 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aba

Aba Actief lid

10 okt 2018
    229
    284
    63
    Vrouw
    NATUURLIJK:thumup:

xxFrummel en deniseee vinden dit leuk.
  2. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Niet doorgezet maar k had net ook een vliesje zeg maar.. beetje raar om zo te zeggen natuurlijk hahahha

3. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Ik ben ook zóó bang na die miskraam

4. Aba

Aba Actief lid

10 okt 2018
    229
    284
    63
    Vrouw
    Ja ik begrijp wel hoe je je voelt (deels dan). Goh ja als het toch doorzet dan heb je in het nieuwe jaar een mooie nieuwe kans. Maar hoop dat het niet doorzet!

deniseee vindt dit leuk.
  5. xxFrummel

xxFrummel Bekend lid

15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Wanneer is je nod ook alweer?

deniseee vindt dit leuk.
  6. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Dat weet ik dus niet precies omdat die onregelmatig is. 18e begon het vruchtbare slijm ... 19e ook en de 20e had k er 1x een drupje bloed bij met vruchtbaar slijm daarna geen vruchtbaar slijm meer gezien maar wat zeurende krampen ..

7. xxFrummel

xxFrummel Bekend lid

15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Als dan de 20e je ei was zit je nu op 10 dpo toch? Even afwachten en anders maar een testje wagen.

Aba en deniseee vinden dit leuk.
  8. Hazel90

Hazel90 Niet meer actief

Jaaaa doen! Haha

Aba en xxFrummel vinden dit leuk.
  9. Hazel90

Hazel90 Niet meer actief

Wat een hoop onzekerheid geeft ons lichaam ons toch he!!! Pff hopelijk gaan de komende dagen voor ons allemaal snel en hebben we allemaal een mooie test of duidelijkheid dat we door kunnen naar de volgende ronde als onze wondertjes nog even op zich laten wachten Xx

Aba en xxFrummel vinden dit leuk.
  10. Hazel90

Hazel90 Niet meer actief

Meiden help! @deniseee ik ben denk ik ook aan het doordraaien haha. Ineens toch hoop maar ben bang dat ik mezelf gek maak haha.
    Net bij het afvegen leek het licht roze, licht maar niet geel of doorzichtig en ik heb zooo last van mn onderrug.... zou het?

Mn nuchtere ik zegt: het komt vast van het tennissen en ja dat roze kan ook je verbeelding zijn...

Mijn emotie ik: oh mijn god, oh mijn god misschien toch wel! Oooh als je er bent kleintje (wrijvend over buik:roflmao:), je bent zo zo welkom!!
    Hihihaha moet wel een beetje om mezelf lachen:D

11. Aba

Aba Actief lid

10 okt 2018
    229
    284
    63
    Vrouw
    Het zou kunnen! Ik had niks bij het afvegen, geen innestelingbloeding niks. Enkel dromen en honger dusja het kan
    Ik denk dat je bijna kan gaan testen niet? Mijn oorspronkelijke nod (voor langste cyclus) was denk ik gelijk met jou.
    Ik zou morgen of dinsdag (is het ook meteen 2019) een test wagen :thumup:

xxFrummel vindt dit leuk.
  12. Aba

Aba Actief lid

10 okt 2018
    229
    284
    63
    Vrouw
    Hallooo ik werd weer vaak wakker en toen het 6u was dacht ik ok het is een normaal uur nu om te testen. Zo gezegd zo gedaan.. ik was zo bang aangezien ik bij rechtkomen al enkel steken had gevoeld dat ik dichtklapte. Toen er niet metzzn een streepje verscheen had ik zo veel stress. Maar kijk zelf maar :p:p die begint toch echt wel op te lopen. Nog niet knalpositief maar ik moet hem al niet meer schuin houden.
    Jullie slapen waarschijnlijk nog haha ik ga ook nog even slapen denk ik als het lukt

Bijgevoegde bestanden:

Aloesja, Leraje, Hazel90 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Nou die loopt volgens mij hartstikke prima op. Hahaha

Aba vindt dit leuk.
  14. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Nou lieve meiden ik heb toch echt spoken gezien. Het is echt mn menstruatie die begonnen is. Helaas.. Ik duim voor je hazel90..

15. Aba

Aba Actief lid

10 okt 2018
    229
    284
    63
    Vrouw
    Ooh nee :(
    Volgend jaar lukt het wel!

deniseee vindt dit leuk.
  16. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Ik hoop het zo erg ... maar krijg er een steeds harder hoofd in... zo stom dit

17. Aba

Aba Actief lid

10 okt 2018
    229
    284
    63
    Vrouw
    Weet je wat ik altijd zeg? Alles komt altijd goed! Dit heb ik jaren volgehouden toen mijn man nog in Turkije zat en ik hier alleen. En kijk hij is van de overheid mogen komen en het is ook goed gekomen. Echt waar ik geloof hier heilig in!

Hoeveelste ronde is dit nu nadat je gestopt bent met anticonceptie?
    Trouwens het werkt wel allemaal bij jou dat is ook al positief! Die miskraam was gewoon even klein foutje dat komt volgende keer wel goed geloof mij

18. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Lieff.. Ik geloof even nergens meer in behalve dat alles altijd fout gaat hahaha.. komt uiteindelijk idd vast wel goed.
    Ik slik denk ik al bijna 7 jaar in totaal geen pil meer... een jaar of 2.5/3 geleden heb ik ze 2 maanden geslikt omdat mn ex dus vreemdging maar toen k hem eruit gooide ben k gelijk weer gestopt

19. Hazel90

Hazel90 Niet meer actief

Aah nee wijfie *geeft hele dikke knuffel* wat ontzettend rot :( :( leef met je mee. Aarrggh gun het je zo!!!

deniseee vindt dit leuk.
  20. Aba

Aba Actief lid

10 okt 2018
    229
    284
    63
    Vrouw
    Positief denken!! Misschien binnenkort toch maar nog een keer naar de dokter gaan?

deniseee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina