Proberen voor een eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hazel90, 19 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Hoi Aapenolifant, welkom! Symptomen klinken hoopvol, maar kunnen helaas ook allemaal pms-symptomen zijn... succes met afwachten!

Stresskipje, Aloesja en AapEnOlifant vinden dit leuk.
  2. Aloesja

Aloesja Lid

9 nov 2018
    43
    34
    18
    Vrouw
    @Aba Test loopt idd mooi op :) gefeliciteerd

@deniseee Vervelend meid :( Maar nu kan je wel weer beginnen aan volgende ronde. Hopelijk word 2019 jou jaar!

@AapEnOlifant Hey welkom! Laat je lichaam je niet voor de gek houden hoor... Soms kan je van alles voelen en is het toch mis. Ik vertrouw me lichaam al niet meer als het om symptomen gaat :cry:

deniseee, AapEnOlifant en Aba vinden dit leuk.
  3. Lotus88

Lotus88 Lid

30 dec 2018
    40
    56
    18
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Nieuw hier sinds vandaag. Lees al een tijdje mee. Inmiddels zitten wij in ronde 11 (had een onregelmatige cyclus). In oktober 2017 ben ik gestopt met de pil. In oktober 2018 ben ik bij de gynaecoloog geweest voor een echo, dat zag er goed uit.. Ook het spermaonderzoek van mijn partner was goed. Nu moeten we weer een jaar afwachten voordat ik terug mag voor verdere onderzoeken. Heb mijn NOD op 31 december en sterk het gevoel dat ik weer ongesteld word. Wel pijnlijke borsten en krampen, maar dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden. Ondertussen word ik er wel een beetje moedeloos van.. de meeste vriendinnen zijn binnen een half jaar zwanger. Maar ja, we blijven hoop houden!

Leraje, Stresskipje en deniseee vinden dit leuk.
  4. Stresskipje

Stresskipje Bekend lid

30 dec 2018
    812
    426
    63
    Vrouw
    Hoi dames,
    Ik heb me vandaag ook aangemeld op de site omdat ik merk dat ik erg veel in mijn hoofd zit met vragen en onzekerheden. Het is vast prettig om hier dames te vinden die hetzelfde meemaken!

Ik ben sinds juni gestopt met de pil en sinds eind augustus zijn we bezig voor ons eerste kindje. Mijn cyclussen: 37, 37, 32, 39 en nu 59 (nog niet ongesteld). Vooral over mijn huidige cyclus maak ik mij zorgen.. en zorgen werken juist averechts. Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt of gehoord ineens een hele lange cyclus tussendoor? Zou ik dan een eisprong over hebben geslagen? Op zich geen probleem.... als ik maar zou weten dat er lichamelijk niets met mij aan de hand is en mijn menstruatie binnenkort weer op gang komt. Zucht... wel dacht ik op 21 december een positieve ovulatietest te hebben. Zie bijlage. Wat denken jullie?? Dan zou dat toch betekenen dat ik ergens rond 4 januari mijn nod heb? Of zou in het ergste geval het eitje niet gesprongen zijn en ik een nog veel langere cyclus krijgen?

Geruststelling please.....

Groetjes :D:D:D

Oja, ik ben 30 en voel soms wat tijdsdruk ivm de leeftijd. Nodig?:p

Bijgevoegde bestanden:

Leraje en deniseee vinden dit leuk.
  5. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

Welkom!!
    Ten eerste, je bent nog hartstikke jong!
    Ten tweede, ik heb vroeger ook weleens een cyclus over geslagen
    Ten derde, ik heb weinig verstand van ovulatie testen maar de strepen op jou test lijken even donker. Dat is als het goed is wel de bedoeling!

Leraje en Stresskipje vinden dit leuk.
  6. Limmie

Limmie Lid

30 dec 2018
    11
    17
    3
    Vrouw
    Hallo allemaal,
    Ook nieuw hier. Ben 34 jaar. Ik heb bijna 20 jaar de pil geslikt en ben in september gestopt. Eerste 2 rondes was mijn cyclus erg onregelmatig (18 dagen en 35 dagen) deze ronde ben ik mijn temperatuur gaan bijhouden om te kijken of ik een ovulatie had. Die was er 22december, nu afwachten of het gelukt is. Na het ei wat symptomen gehad, maar sinds gisteren voel ik niet veel meer. Afwachten maar. Ik vind het fijn jullie ervaringen te lezen. Veel succes allemaal!

Aba, Leraje, Stresskipje en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Pfff Vervelend he al die klachten steeds. Met een dik vraagteken erachter . Stom vind ik het

Louise11110 vindt dit leuk.
  8. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Ik ben heel benieuwd en ga duimen voor je..

Hazel90 en Sparkly vinden dit leuk.
  9. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Hoi hoi ... welkom bij dit gezellige clubje :D..
    Je klachten kunnen 2 kanten op.. Ik ken het want ik ben mezelf ook helemaal gek aan t maken. Hahaha... wachten wachten wachten.. laten we daar nou bijna allemaal niét zo heel goed in zijn :roflmao:

AapEnOlifant vindt dit leuk.
  10. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Hoi hoi.. welkom hier.. oh wat spannend .. Jaaa stom dat geen maand hetzelfde is mee klachten ook... hopelijk heb je snel een positieve test in handen .

11. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    aaaa dat is ook zo.. je lichaam maakt je soms helemaal gek. Mij nu ook want ik dacht dat het vanochtend dan doorbrak .. het blijft bij wat bruin kleur met het afvegen. Niks heftigs nog. Wel heel veel buikkrampen dus zal 1 deze dagen wel doorzetten hoop ik. En dan idd door naar de volgende ronde

12. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Heej.. welkom hier ;) Jaa ik herken het wel. Mensen om mij heen worden ook snel zwanger .. en dan vaak de vraag: wanneer komt dat bij jullie?:confused: hahaha maar zeker hoop houden. Komt vast uiteindelijk goed.! Goed werk heeft tijd nodig is het motto van mn vriend hahaha ik geloof dat ik hem op mn spiegel ga hangen

13. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Hoi hoi.. welkom.. wij snappen zeker wel hoe je je voelt en hoeveel zorgen je je in je.hoofd kan maken...
    Ik heb regelmatig wel eens een extreem lange cyclus.. de langste was iets in de 90 dagen. Uiteindelijk ben ik toen naar de gynaecoloog gegaan en 3x raden, toen ik de afspraak had werd ik ongesteld hahaha.. Niks zo onvoorspelbaar als een vrouwenlijf..
    Hoelang heb je de pil geslikt??? Kan ook dat je nog aan t ontpillen bent.. Ik heb lang een onregelmatige cyclus gehad en laat gehad van ontpillen

Aloesja en Stresskipje vinden dit leuk.
  14. Hazel90

Hazel90 Niet meer actief

Hoi meid! Welkom :)
    Domme vraag, maar is dit niet een zwangerschapstest? Er staat preg en dan denk ik aan pregnant haha.
    Het kan zijn dat je vorige maand een ei hebt “overgeslagen” en dat je 21 december dus een positieve ovulatietest hebt omdat je wel een ovulatie gehad heb déze ronde!! Er is dus hoop!!! Xx

Stresskipje en deniseee vinden dit leuk.
  15. Hazel90

Hazel90 Niet meer actief

Foutje weer

16. Lotus88

Lotus88 Lid

30 dec 2018
    40
    56
    18
    Vrouw
    Dank je! En mooie quote haha! Verbazingwekkend genoeg dacht ik vanmiddag ik ga toch maar vast een zwangerschapstest doen. Ik heb er 2 gedaan en ze zijn allebei positief. Ik ben dus zwanger! Nog erg spannend allemaal.
    Ik hoop dat jullie ook binnenkort een positieve test in handen hebben!

Aba, Leraje, Aloesja en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Stresskipje

Stresskipje Bekend lid

30 dec 2018
    812
    426
    63
    Vrouw
    Hi Hazel,

Haha nee hoor geen domme vraag. Het is 100% zeker een ovulatietest (helaas;)). Ik hoop dat ik inderdaad dan nu wel een eisprong heb gehad. In ieder geval wel een positieve test dus hopelijk ook de sprong vlak daarna... Even een klein weekje wachten nog.. meer ervaring met het overslaan van een eisprong en daardoor een lange cyclus hebben? En daarna ging alles weer zoals vanouds goed?

18. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Ooohhh top zeg. Gefeliciteerd .. wat een geweldig begin van 2019 dit:thumup:

19. Stresskipje

Stresskipje Bekend lid

30 dec 2018
    812
    426
    63
    Vrouw
    Hi Denise,

Het stelt me gerust dat jij hetzelfde hebt gehad!! En inderdaad als je dan naar de dokter gaat is het wel met meer dingen zo dat de klachten over gaan he;).. Ik ben 14 jaar aan de pil geweest..:).
    Ben jij inmiddels al eens zwanger geweest?

deniseee vindt dit leuk.
  20. Stresskipje

Stresskipje Bekend lid

30 dec 2018
    812
    426
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina