Proberen voor een eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hazel90, 19 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparkly

Sparkly Lid

7 okt 2018
    28
    31
    13
    Vrouw

Welkom Sara.
    En wat naar dat je al zo lang moet wachten. :( Hopen op een positief jaar voor jou nu ❤️

Hazel90 vindt dit leuk.
  2. Hazel90

Hazel90 Niet meer actief

Welkom Sara,
    Ik stuur je positiviteit en hoop ook dat het volgend jaar een prachtig jaar mag worden :thumup: spui gerust hier en deel je gevoelen/frustraties en je blije momenten! Het mag en kan allemaal xxx

3. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Dankjewel!! Hope het ook!!

4. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Dankjewel! Jah soms wordt het echt zwaar en dan denk je dat iemand je begrijpt maar is niet altijd zo.

Fijn dat ik het hier kwijt kan!

5. Sparkly

Sparkly Lid

7 okt 2018
    28
    31
    13
    Vrouw
    Ik had net bij afvegen in wc bloed. Mijn nod zou pas over 5 dagen moeten zijn. Gisteravond wel vroeg naar bed gegaan want had ondragelijke pijn in onderbuik en rug... Ik weet nu niet of dit gewoon een vervroegde menstruatie is... Tenslotte ben ik pas begin november gestopt met de pil dus zou zo kunnen denk ik. :(

6. Hazel90

Hazel90 Niet meer actief

Het kan ook een innestelingsbloeding zijn maar het kan nog alle kanten op. Was het alleen met afvegen of ook daarna? En nu nog?
    Liefs xx

7. Sparkly

Sparkly Lid

7 okt 2018
    28
    31
    13
    Vrouw

Nee na 2 2c bezoekjes niks meer. Ik weet t niet hoor... Nu heel erg knorrende maag terwijl ik vol zit. Wacht t af xD

xxFrummel vindt dit leuk.
  8. xxFrummel

xxFrummel Bekend lid

15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Oh oh dat word een testje halen succes!

Ik heb de hele dag al zeurende pijn in de onder rug. Volgens mij komt Mn ei er aan.

Sparkly vindt dit leuk.
  9. Hazel90

Hazel90 Niet meer actief

@xxFrummel :Klinkt als de goede kant op!!

@Sparkly denk echt dat het een innestelingsbloeding is!! Dat is vaak zo’n 7 tot 5 dagen voor nod:)

Ik zou willen dat ik wist welke “pijntjes” bij mn ei horen en welke bij mn pds... haha
    Ik vind het wel een beetje spannend, heb sinds een paar dagen weer de pds klachten en ontzettende dorst, net als vorige maand en toen bleek dat in verband te staan met pril zwanger zijn... wil niet hopen en dan zou mn ei al vroeg moeten zijn geweest want zit nu pas op dag 15 van mn cyclus. Zeg tegen mezelf dat het aan andere dingen ligt en dat lukt ook wel aardig maar af en toe dan denk ik weer...zou het weer?
    Pff loslaten is moeilijk, toch moeilijker dan ik dacht.
    Ik zei echt letterlijk woensdag nog tegen mn vriendin dat sinds de miskraam de pds pijn weer weg is en dat het de volgende keer als het terug is, het moeilijk is om dan de gedachte te blokken dat het met een zwangerschap te maken kan hebben...letterlijk een uur na dat gesprek met mn vriendin was de pijn er weer en sindsdien is het er continu. Rommelende darmen en opgeblazen buik, precies zoals de vorige keer. Verder af en toe pijn in mn onderrug maar ik wijt dat aan verkeerde houding. Ga maar weer eens afleiding zoeken hahaha

Succes dames! Toitoitoi and have fun with your boy ;)

10. xxFrummel

xxFrummel Bekend lid

15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Erg he hoe erg we er mee bezig zijn alles draait daar om en je kunt er met niemand over praten. Tenminste niemand weet van mij dat we het proberen. Vanavond maar weer eens gezellig maken Hihi. Alleen weet Mn vriend niet wanneer ik het vruchtbaarst ben haha

11. Hazel90

Hazel90 Niet meer actief

Haha mijn vriend ook niet en ik nu ook niet zo goed al merk ik het wel aan mn libido:oops::roflmao:
    Wij hebben het al gezellig gemaakt toen ik thuis kwam om te voorkomen dat we straks allebei te moe zijn (hebben echt een hele drukke werkweek achter de rug en iedere avond pas om 00.30/01.00uur op bed haha. Als ik een late eisprong heb dan zal deze morgen zijn en als ie vroeg was dan van de week al. Achja gezelligheid kent geen tijd zeggen ze he dus we blijven het nog maar even gezellig houden met zn twee:roflmao:

12. xxFrummel

xxFrummel Bekend lid

15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Haha ja precies! Wij ook al maandag dinsdag en gister. Niet geschoten is altijd mis he. Was meteen na stoppen van de pil na 28 dagen ongesteld.
    Kan maar zo zijn dat het nu langer of korter is natuurlijk. Vind het alleen zo erg dat je niet weet waar je aan toe bent

13. Hazel90

Hazel90 Niet meer actief

Ja inderdaad haha en ik had het toevallig met een vriendin er nog over: kwam er maar een bonnetje uit je arm ofzo...
    Bon 1: bevruchting voltooid
    Bon 2: celdeling voltooid
    Bon 3: innesteling gelukt! U bent zwanger hahahah
    Mijn vriendjn is aan het proberen voor 2e kindje en ik ben de enige die het weet en zij is de enige die het weet van mij. Vind dat wel heel fijn want vriendlief is minder van het praten erover haha

14. xxFrummel

xxFrummel Bekend lid

15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Haha ja dat zou een goeie zijn. Die van mij ook niet. Alleen als je zegt dat je ergens last van hebt dan zegt ie dat kan nooit zo snel.
    Die gaat er bij voorbaat al vanuit dat het zeker een half jaar gaat duren

15. Hazel90

Hazel90 Niet meer actief

Oooh mi god haha hebben wij soms dezelfde vent :roflmao: dat zegt de mijne ook, precies dat hahaha hilarisch dit hihi.
    Wij vrouwen hebben het maar zwaar he, die mannen kunnen het zo makkelijk loslaten want zij voelen niks maar wij....pff haha

16. Newby88

Newby88 Lid

20 dec 2018
    90
    55
    18
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Wij ook net begonnen voor eerste!
    Ben oktober gestopt met pil, direct bloeding gehad en volgens ‘normale cyclus’ zou ik 18 Dec nod moeten hebben gehad. Nog steeds niets...
    Zijn op huwelijksreis nu tot kerst. Als ik dan nog steeds niets heb ga ik toch eens testen. Maar waarschijnlijk is het gewoon ontpillen en duurt mijn cyclus wat langer... Maar ben wel ontzettend misselijk geweest gisteren,...
    Spannend allemaal e!

Sparkly vindt dit leuk.
  17. Hazel90

Hazel90 Niet meer actief

Spannend ja! Welkom in ieder geval Newby88 :)
    Hoop voor je dat het raak is en je een heel mooi welcome home cadeautje krijgt!
    Waar zijn jullie op huwelijksreis?

@xxFrummel @Sparkly @Aba @Eliesjee @Sara190 @Nimonia @Aloesja even voor wat afleiding en om in te haken op het verhaal van @Newby88....
    - zijn jullie getrouwd of verloofd?
    - zo ja hoe lang al getrouwd/ verloofd?
    - zo nee, willen jullie dat wel ooit?

Ik ga eerst!
    Ik ben (nog) niet getrouwd of verloofd. We willen het wel maar manlief wil eerst kids en dan pas trouwen. Om meerdere redenen. Mijn (pleeg)ouders zijn namelijk al wat ouder (moeder is 72 en vader is 68) en de geboorte van je kleinkinderen meemaken vinden wij belangrijker dan het huwelijk meemaken, al hoop ik wel heeeel erg dat mijn papa er dan nog is om mij weg te geven.
    Daarbij kost een huwelijk geld en een huis en kinderen ook. We hebben net een huis (vanaf augustus) en willen niet te lang wachten met kinderen omdat we niet weten bij mij of het wel zou lukken. Als we dan voor kids zouden trouwen zou het minder uitgebreid kunnen en niet zoals we zouden willen, vanwege het geld. Dus eerst kids en dan langzaam aan sparen voor een trouwerij zoals wij dat willen :)

Nu jullie, als jullie willen :)

Liefs

Aloesja vindt dit leuk.
  18. Newby88

Newby88 Lid

20 dec 2018
    90
    55
    18
    Vrouw
    Hoi hoi!

We zijn in de fillepijnen. Morgen naar huis. Net bloeding gekregen, dus helaas nog niet raak... Maar wel blij met bloeding, is toch teken dat cyclus op gang is.
    Nu is het wel gokken wanneer ovulatie dan normaal zal gebeuren, want had dus langere cyclus...

En ja wij zijn 8 december getrouwd. Gaan volgend jaar huis bouwen en willen nu dus graag eerste kindje. Ons trouwfeest was echt perfect! Maar kost inderdaad aardig wat centen.

Ik ben benieuwd naar de rest idd.. en hoop dat we allemaal 2019 een kindje mogen verwekken/verwelkomen...

Spannend!

19. xxFrummel

xxFrummel Bekend lid

15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Hahahah ik mag toch hopen dat we niet dezelfde vent hebben die van mij is er niet eens mee bezig. Alleen maakt ie afentoe een opmerking dat ik er straks als een olifant uit zal zien haha

20. xxFrummel

xxFrummel Bekend lid

15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Welkom!! Als eerste gefeliciteerd met jullie huwelijk! Leuk dat je ook hier komt kletsen.

Wij zijn niet getrouwd. En dat willen we ook allebei niet. In ieder geval geen groot feest of iets. Misschien alleen op papier

Volgens mij is Mn ei nog steeds niet geweest. Het zeurt nog steeds in de onderrug. We hebben het gister ook niet meer gezellig gemaakt. Ben zo in slaap gevallen vanavond dan maar een nieuwe poging. We hebben nu allebei lekker 2 weken vakantie. En als Mn ei echt nog niet is geweest heb ik gelukkig nog een kans

Deel Deze Pagina