Proberen voor een eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hazel90, 19 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Newby88

Newby88 Lid

20 dec 2018
    90
    55
    18
    Vrouw
    Ik wist wel niet dat je van echte maandstonden ook echt veel meer last hebt. Oh wat heb ik krampen. En misselijkheid komt blijkbaar ook mee met die maandstonden hier, want zwanger ben ik niet. Ik las dat iemand prikkelbare darmsyndroom heeft, wel ik ook. En het is precies of dat gevoel komt terug... toch vreemd zo de pil uit je lijf precies...

Groetjes...

2. Sparkly

Sparkly Lid

7 okt 2018
    28
    31
    13
    Vrouw
    @Hazel90

Wij zijn al 3 jaar verloofd. Mijn vriend studeert nog. Hij komt rond de lente bij mij wonen. Daarna nog tot februari 2020 stage lopen en is hij klaar.

Ik heb vandaag dat ik veel moet plassen en onwijs kramp. Laatste keer dat ik dat had was op mn 15e voor ik begon met de pil. Nu al bijna een week kramp en pijn in onderrug... Ook vandaag 3x bij het plassen licht bloed mee bij het vegen. Het is echt heel waterig. Lijkt totaal niet op menstruatie bloed. Maargoed. Dit is mijn 2e menstruatie zonder de pil en een lichaam kan gekke dingen doen natuurlijk...

Aloesja vindt dit leuk.
  3. Aba

Aba Actief lid

10 okt 2018
    229
    284
    63
    Vrouw
    @Hazel90

Hallo,
    Wij zijn getrouwd, al 2jaar nu.
    Ons verhaal is een beetje speciaal maar vertel ik graag :)
    Mijn man is vanuit een ander land gekomen voor mij. Volgens de cultuur zouden we beter trouwen en ook om bij elkaar te zijn moesten we ook trouwen. Anders kon hij niet bij mij zijn en na een langeafstandsrelatie van 5jaar werd het echt wel tijd.
    Ik droomde zoiezo al erg van trouwen met hem:p

Ik wou al langer een kindje maar heb niet te veel aangedrongen. Stel je maar voor opnieuw beginnen in een onbekend land.. taal leren, werk zoeken,... Al die dingen gingen uitzonderlijk snel tegenover andere maar toch
    Dit was het zo beetje denk ik hahha:roflmao:

Aloesja, Hazel90 en xxFrummel vinden dit leuk.
  4. Aba

Aba Actief lid

10 okt 2018
    229
    284
    63
    Vrouw
    Vandaag is het volle maan en dan worden de meeste kindjes gemaakt he :roflmao:

Aloesja vindt dit leuk.
  5. Hazel90

Hazel90 Niet meer actief

Haha nouja vanavond hier geen gezelligheid helaas, vriendlief is even vriendchaggie. gister wel gezelligheid gehad en volgens de app was vandaag mn eisprong dus hopelijk met volle maan ook de meeste kindjes ontstaan? Dan hoop ik dat een zwemmertje vandaag/vanavond mijn gesprongen ei vindt hahah

6. xxFrummel

xxFrummel Bekend lid

15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Is dat zo? Nou dan weten we wat we moeten doen

Aba vindt dit leuk.
  7. Hazel90

Hazel90 Niet meer actief

Ik moest vandaag ook enorm veel plassen. We gingen op pad dus ik naar de wc en we waren 10 minuten onderweg en ik moest...vijf minuten later “mop ik houd het toch echt niet meer op, kan je bij het tankstation stoppen” hahaa

Dat bloedverlies zou nog steeds te maken kunnen hebben met innesteling maar het kan natuurlijk ook een eerdere menstruatie zijn... hoe vervelend ook, afwachten is heg enige nu dat het antwoord zal geven. Fingers crossed!!

Sparkly vindt dit leuk.
  8. Hazel90

Hazel90 Niet meer actief

Wat dapper van hem zeg en knap dat jullie 5 jaar een Langeafstandsrelatie gehad hebben en volgehouden hebben!
    Uit welk land komt jouw man? Ik kom oorspronkelijk ook uit een ander land maar ben niet voor de liefde hier naartoe verhuisd hoor haha x

9. Aba

Aba Actief lid

10 okt 2018
    229
    284
    63
    Vrouw
    Haha wat is vriendchaggie?
    Volgens de app is die van mij morgen maar vandaag extreem wat ik al hele week voel krampen en hongergevoel. Echt waar op restaurant eet ik nooit zoveel. En vandaag bijna heel het bord op en ja nog een dessert erbij! En heb nu al terug honger!!
    Als jouw ei vandaag is dan is er grote kans dat ze elkaar vinden en de maan zal er wel bij helpen hihi

10. Hazel90

Hazel90 Niet meer actief

Nou ik zeg altijd ‘vriendlief’ maar hij is niet in zo’n lieve blije bui vandaag haha hij is chagrijnig en dus noem ik hem vriend-chagrijnig ofwel vriendchaggie haha. Wat wij vrouwen een week of twee hebben door hormonen heeft hij vandaag een keer. Niet erg, helemaal niet ik geef hem gewoon de ruimte maar we kruipen dus niet tegen elkaar aan vanavond haha.

Aba vindt dit leuk.
  11. Aba

Aba Actief lid

10 okt 2018
    229
    284
    63
    Vrouw
    Het is niet makkelijk nee maar liefde overwint dat wel! Maar met de tijd is afscheid nemen niet zo heeelll moeilijk meer je leert er mee omgaan en je weet och binnen paar maanden zie ik hem toch terug. Al verlangden we zo hard naar een plekje samen. Hij is van Turkije, ik van België dus wij moesten ook trouwen zodat hij hier mocht blijven bij mij

12. Newby88

Newby88 Lid

20 dec 2018
    90
    55
    18
    Vrouw
    Wat vervelend voor je. Kan je toch geen goedkoop testje doen? Dan is de onzekerheid weg...
    Nou moet ik wel zeggen, mijn ongi ziet er ook anders uit, nu ja is pas eerste echte nu na pil, maar is heel verschillend... ook meer waterig, maar wel meer pijn.

Hoop voor snel duidelijkheid voor je

13. Sparkly

Sparkly Lid

7 okt 2018
    28
    31
    13
    Vrouw
    Ik ben morgen in de stad. Wilde dan inderdaad een test halen. Eventueel voor maandag of voor de volgende ronde.

Newby88 vindt dit leuk.
  14. Aloesja

Aloesja Lid

9 nov 2018
    43
    34
    18
    Vrouw
    Wij zitten nog heel erg te twijfelen of we uberhaupt ooit wel willen trouwen. Vanaf klein meisje droomde ik al van een prinsessen bruiloft met alles er op en er aan haha. Maar helaas hebben we allebij niet zo een goeie band met onze familie en we hebben geen zin dat de hele meuk bij elkaar komt. We zijn nog erg jong en hebben ook net ons eerste huisje gekocht :). Hier voor hebben we 4 jaar lang in een veel te duren huur woning gewoond waardoor we niet echt veel hebben kunnen sparen. Maarja stiekem heb ik wel nog steeds dat kleine meisjes droom om te trouwen dus wie weet :roflmao:

Aba, xxFrummel en Hazel90 vinden dit leuk.
  15. Eliesjee

Eliesjee Bekend lid

15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hoi allemaal ik doe ook mee,

Ik ben 24 jaar, mijn vriend 25. Wij zijn nog niet verloofd of getrouwd, al willen we dat wel in de toekomst. Maar we vinden het beide wel een leuk idee als je kind dan de ringen komt brengen, dus vandaar deze stap als eerst haha.
    We zijn nog niet heel erg lang samen, anderhalf jaar pas maar we wonen wel echt al vanaf dag 1 samen, ik had namelijk al mijn eigen huis en hij is nooit meer weggegaan, maar dan leer je elkaar ook wel echt kennen vind ik aangezien je de hele dag op elkaars lip zit.
    We hebben op het moment nog een huurhuis maar we zijn van plan om binnenkort te gaan kopen en hebben aankomende vrijdag onze eerste bezichtigingen.

Al met al een spannende tijd tegemoet, maar zou het ook niet anders willen.
    Iedereen vind ons altijd te snel gaan, maar te snel is gewoon ons ding denk ik:D

Hazel90 en xxFrummel vinden dit leuk.
  16. xxFrummel

xxFrummel Bekend lid

15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Super leuk toch! Je moet doen wat goed voelt en niet wat een ander vind. Wij zijn ook sinds dag 1 samen. Ik had ook een eigen huis en hij is nooit meer weg gegaan. Al zijn wij al 5.5 jaar samen

Hazel90 vindt dit leuk.
  17. Eliesjee

Eliesjee Bekend lid

15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja precies en het voelt ook goed dus we zien geen reden om te wachten, wij hebben sowieso liever vroeg kinderen want zijn ouders zijn al wat ouder en hij vind het dan jammer als hij dan later niet veel met ze kan doen als hij ook zo lang wacht.
    En ik vind het fijner voor mijn eigen lichaam, ze zeggen toch allemaal dat je er dan wat sneller van hersteld als je wat jonger bent

xxFrummel en Hazel90 vinden dit leuk.
  18. Hazel90

Hazel90 Niet meer actief

Ook wij zijn de wat snellere jelles haha. Wij zijn nu 3,5 jaar samen maar ook vanaf dag 1 samen, super grappig! Ik ging toen bij hem en zijn moeder inwonen en nu wonen we dus in ons eigen huisje met zn twee. Mn zussen zeggen allemaal: geniet eerst eens lekker echt net zn twee, met een kleine erbij verandert alles... maar wij voelen wat wij voelen en dat is dat wij er klaar voor zijn! :) inderdaad gewoon lekker doen wat goed voelt en inderdaad als je jonger bent herstel je vaak sneller ja. Hoe oud ben jij dan @Eliesjee?
    Succes!

Eliesjee vindt dit leuk.
  19. Eliesjee

Eliesjee Bekend lid

15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    @Hazel90 ik ben 24 en mijn vriend 25 dus niet heel erg jong maar we zijn er gewoon vroeg bij:)
    En inderdaad hier zeggen ze ook dat we beter nog even met zn 2en kunnen genieten en dat alles veranderd als je een kindje hebt. Maar het is inderdaad maar net wat goed voelt en of je er zelf ook echt aan toe bent, ieder zn eigen ding en ik vind hoe meer zielen hoe meer vreugd:thumup:

20. Hazel90

Hazel90 Niet meer actief

Precies!! Ik ook haha.
    Droom er al zolang van en sinds ongeveer een jaar begon ik echt gek van mezelf te worden. Overal waar ik was zag ik kindjes, buiken, voorleesboekjes die ik voor opa en oma kon kopen om het bekend te maken... terwijl ik nog gewoon een spiraal had. Zo vervelend haha dus toen vriendlief vertelde dat hij graag een kleine wilde was ik zooo blij. Heb door de opmerking van mijn oudere zussen die natuurlijk gewoon het beste met mij voorhebben wel de angst en ook soms dromen dat ze niet overtuigd blij zullen zijn als het zover is... dat ze wel zullen lachen maar dan denken en achter mijn rug om zeggen: is dat wel verstandig. Maar hej ik ben 28, volwassen, woon samen en hebben allebei een vaste baan! Dusssss het komt goed :thumup::D

Deel Deze Pagina