Ik gebruik altijd zo'n vaginale tablet daarvoor... die mogen wel en helpen hartstikke goed.. zo'n zachte capsule is dat. Mag je dán alleen niet met zo'n inbrenghuls inbrengen maar alleen met je handen. Sorry hahaha ik heb dat zo nu en dan ook, heel vervelend Ik heb overigens wel ergens eens gelezen dat dat een teken kan zijn .. maargoed zeker weten doe je het toch niet. Dat afwachten duurt altijd zo lang he... vreselijk
Ik hoop het ook maargoed.. het mooiste wonder duurt soms gewoon lang En ik wacht gewoon af haha.. ik geloof dat het uiteindelijk.goed gaat komen (hoop ik) Oohh spannend zeg.. ideaal na 28 dagen.. ik heb altijd lange cyclussen tussen de 32 en 39 dagen ..
Heb je dan ook dat je elke maand wat voelt terwijl het niet zo is? Vandaag had ik hele tijd zon weeïg gevoel aan de rechterkant maar volgens mij komt het gewoon omdat je iets graag wilt
Jaaa K voelde idd elke maand vanalles en heb mezelf wel écht behoorlijk gek gemaakt... de maand waarin het gebeurde merkte ik eigenlijk niks... hahaha maar sommige voelen idd wel vanalles en dat is dan ook wél iets. Dus ook dat verschilt wel écht per persoon en per keer ook haha
Ben net naar de huisarts geweest (ze had geen tijd voor een afspraak) en ik mocht wel mn urine inleveren. Twijfel is tussen een blaasontsteking of een schimmelinfectie (omdat de jeuk nu weer weg is sinds die ene moment gisteravond -_- en ik af en toe onderrugpijn heb en plassen pijn doet. Ben benieuwd wat eruit komt! Vanmiddag om 14uur terugbellen...
Vorige maand voelde ik ook van alles, heel extreem ook vanaf de bevruchting al terwijl ze zeggen dat dit eigenlijk niet kan. Toch bleek het wel echt raak te zijn. Ik vóelde het gewoon! Maar goed dat maakt deze keer zo onzeker en aan de ene kant ook dat ik makkelijker los kan laten want ik voel bijna niks. Heel af en toe misselijk (vooral s avonds) maar met deze dagen eet je natuurlijk van alles en ook door elkaar haha. Daarnaast dus veel witverlies en af en toe onderrugpijn maar waar ik vorige maand meteen wist: dit hoort bij zwanger zijn, denk ik nu: oh vast een verkeerde houding. Ik ben een gevoelsmens maar hoop nu toch echt dat mn gevoel mis is en ik verrast zal worden!!
Oh bah ik heb ook hele tijd onderrugpijn. En gister last van de buik, maar dat kan inderdaad van het eten komen als je over jeuk praat heb ik ook meteen overal jeuk zal dus wel niks zijn
Vandaag kwam iemand van het werk (mijn baas heeft 2 zaken en zij is door mij ingewerkt en staat in de andere zaak) doodleuk vertellen dat ze zwanger was. Een pijnlijke wat leuk voor je kreeg ik er nog net uit.. K ben echt verslagen en ellendig voel ik me. Maar dat begrijpt zij helaas niet. Terwijl ze toch wel mn hele geschiedenis kent
Stom wijf...whoops Nadenken en inleven in een ander, hoe moeilijk kan het zijn maar wel heel moeilijk om zo de dag te beginnen ik hoop zoo voor jou dat komend jaar jouw jaar mag worden en dat je heel gauw een mooie positieve test mag vasthouden!!!
Jullie reacties zijn zo fijn... hahahahaha hazel90.. jij drukt nog zachtjes mijn gedachten uit Ik hoop héél erg voor ons allemaal dat we snel het mooiste cadeau ooit krijgen...
Uit welke provincie komen jullie eigenlijk allemaal? Ik woon in Noord-Brabant Vind het ook heel fijn om hier te kletsen en te klagen haha
Hahaha ik woon in Brabant. Geen idee welk deel.. in heesch in ieder geval. Ik ben eigenlijk een Limburger maar vond de liefde in Brabant hahaha
Ik heb net gebeld. Super vaag dit: Vanochtend zeiden ze dat ik na 14uur terug moest bellen, zegt ze net: “het is allebei negatief (schimmel en urineweginfectie) maar we zetten het op kweek en dan kunt u morgen terugbellen en eventueel heeft de dokter er een kuur bijgeschreven voor de infecties...” dus ik zei “ ok, dus het is geen schimmelinfectie?” Zij: “ nee, en ja dan heb je ook andere klachten (die ik dus wel heb maar ok) maar we zetten het nog op kweek om te kijken of het toch geen urineweginfectie is” dus ik vroeg nogmaals: “een schimmelinfectie is dus uitgesloten?” Zegt ze: “ nou nee, het kan nog wel maar daarom op kweek tot morgen...” Wtf haha waarom moest ik dan uberhaupt vandaag al bellen haha.
Ik kom oorspronkelijk uit Engeland, daarna op mn 11e naar Nederland gekomen, in Utrecht gaan wonen en bijna 3,5 jaar geleden ook voor de liefde naar brabant gekomen
Lekker dan. Weet je nog niks. Die assistenten zijn ook zo dom. Ik belde een x voor een afspraak en toen vroeg ze wat heb je nou weer? Lekker professioneel