Het komt allemaal goed. Ik geniet ondertussen nog steeds lekker van mijn wijntjes. *Al hoi ik natuurlijk dat iedereen pats boem zwanger is volgende maand.
Hoi allemaal, Hoe staat het er nu mee? Het topic ging eerst heel hard, maar nu heel langzaam Heb ik eindelijk wat forumtijd hihi, gebeurt er weinig. En ik mag zelf nog eventjes niet, dus kom maar op met jullie verhalen!
Als het goed is vanaf zaterdag mijn vruchtbare periode..ik ga nu proberen om de dag te vrijen.. wij doen het namelijk elke dag... kan dat de reden zijn dat het gewoon niet lukt?
Ik zag je vraag en dacht breek even in. Je dat kan zeker de reden zijn. Advies is vaak om, om de dag te vrijen. Succes en veel plezier!
Oh echt waar? Pff ik wil het wel, maar mijn man wilt letterlijk elke dag vrijen hahahaha, ik heb zo vaak tegen hem gezegd dat het kan beïnvloeden maar ik wist het niet zeker. Waarom kan dat het beïnvloeden dan??
Hier ook m'n vruchtbare periode nu.. Wij doen 't deze tijd meestal ook elke dag, maar dat is ook door het gevoel dat er bij komt haha, dan willen we te graag. Maar volgens mij heeft dat de maken met de 'herlading' van de zaadcellen, dat er minder per ejaculatie mee komen zeg maar en de kwaliteit achteruit gaat. Maar weet 't niet zeker tbh. @Sara190
Heey! Oh dus jij doet het ook elke dag? Hmm bij ons is het zonder vruchtbare dagen ook dagelijks hahaha Dus jij ook nu om de dag proberen..
Hahah bij ons wel, hoe moe we ook zijn hahaha en het is ook meer van zijn kant, soms heb ik echt geen zin, maar als hij eenmaal begint dan krijg ik zin maar goed als dat de zwangerschap tegen werkt dan moet hij wel ff wat minderen tijdens de vruchtbare periode hahaha
Nu wel elke dag ja, haha.. Zonder vruchtbare dagen ook niet hoor, zijn ook vaak heel moe. M'n vriend is elke ochtend om 6u weg en savonds tussen 7 en half 8 pas weer thuis. Dan snel eten en vroeg naar bed want de wekker gaat voor hem weer om 5u.. Dus soms is het even passen en meten haha..
Aangeraden wordt om in elk geval om de twee of drie dagen seks te hebben in de tweede week van je cyclus. Als jullie elke drie dagen seks hebben, dan is de kans namelijk groot dat er levende zaadcellen aanwezig zijn in de baarmoeder op het moment dat er een eisprong plaatsvindt. Houd dit vol totdat je zeker weet (of vermoedt) dat de eisprong achter de rug is. Vaker vrijen mag natuurlijk ook, maar omdat zaadcellen meerdere dagen in de baarmoeder blijven leven, is het niet noodzakelijk.
Hmm Oei ja dat is lastig.. Wij hebben ook een drukke leven hoor en zijn laat thuis en laat klaar met eten enzo. maar toch gebeurt het wel elke avond voor het slapen gaan hahaha
Hmmm dan ga ik proberen om om de dag te vrijen... moet hij zich maar even inhouden Mijn laatste menstruatie was 05-01-2019, afgelopen 2 maanden was ik in november 29-11-2018 ongesteld en nu dus 05-01-2019, Deze 2 maanden 6 en 9 dagen over tijd, daarvoor werd ik het rond 20ste of 21ste van de maand ongesteld. Vind zo moeilijk in te schatten dan wanneer mijn vruchtbare periode is.. De arts zei dat het tussen de 14-19e dag is.
Het verschilt echt per persoon... Je weet het het beste als je ovulatie testen gebruikt en/of temperatuurt (en bij het laatste alleen indicatief want de laatste cyclus kan altijd om welke reden dan ook opeens toch afwijken). Maar als je zo vaak seks hebt, dan mis je het sowieso niet. Je kan ook zeggen dat je vriend maar de heel maand om de dag mag hihi, dan heeft ie vast ook veel zin
hahhahaah hij heeft altijd zin dus dat gaat niet echt helpen Ja ik heb ovulatie testen, maar ja vanaf wanneer moet ik dan testen en heb het al eerder ook gehad toen was ovulatie test postief en heb ik sex gehad maar heeft dus niet gewerkt..