Proberen voor een eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hazel90, 30 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxFrummel

    xxFrummel Bekend lid

    15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Wanneer is je nod?
     
  2. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Is de NOD wanneer ik ongesteld moet worden? Ik ben voor het laatst 05-01-2019 ongesteld geweest.. en in me handtekening zie je mijn cyclus dagen
     
  3. xxFrummel

    xxFrummel Bekend lid

    15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Ja je nod is wanneer je ongesteld moet worden. Die is 14 dagen na je eisprong
     
  4. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Hm geen idee ik weet nu niet wanneer ik mijn eisprong heb gehad, 05-01-2019 dus eerste dag van mijn laatste menstruatie..we shall see...
     
  5. xxFrummel

    xxFrummel Bekend lid

    15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Dan zit je je nu op cd 20. Als je dan weer een lange cyclus hebt kan het best zijn dat je eisprong nog niet is geweest. Lastig te zeggen. Ik zit op cd 19 en ook nog geen eisprong gehad volgens Mn temperatuur.
     
  6. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Hebben jullie ook dat je in de hema loopt te staren naar hoe vreselijk schattig die babykleertjes zijn? :oops:

    [​IMG]
    [​IMG]
    Ahhhh ik ga echt doood :roflmao:
     
    AapEnOlifant, Louise11110 en xxFrummel vinden dit leuk.
  7. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    #367 Louise11110, 24 jan 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jan 2019
    Als ik het leuk vind en het is uniseks koop ik het ook gewoon lekker:roflmao:

    *Die onderste is te schattig!

    Edit: over 5 dagen zou mijn menstruatie weer moeten beginnen. Spannend! Hou die datum maar als mijn nod denk ik. Ik ga ook pas vanaf dan weer testen denk ik.
     
    AapEnOlifant, xxFrummel en Leraje vinden dit leuk.
  8. Stresskipje

    Stresskipje Bekend lid

    30 dec 2018
    770
    408
    63
    Vrouw
    Nou dames, Vandaag 2 weken geleden had ik een positieve ovu test. Vandaag niet ongesteld geworden en zwangerschapstest negatief ...
     
  9. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Ahhh balen... Dan zal ie een dezer dagen wel doorbreken :(

    Louise, spannend! Voel je al iets?
     
    Stresskipje vindt dit leuk.
  10. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Nee! Helemaal niks! Inmiddels dus op cyclus dag 60. Ik moet eerlijk zeggen, als het deze maand niet lukt wachten we misschien nog 2 maandjes ivm mijn opleiding. Daar ben ik alleen nog niet helemaal over uit:roflmao::cry:
     
    Stresskipje vindt dit leuk.
  11. AapEnOlifant

    AapEnOlifant Bekend lid

    30 dec 2018
    542
    952
    93
    Vrouw
    Mijn NOD is volgens mij over 7 dagen, nu 8 dagen DPO, vorige cyclus was 29 dagen dus dat hou ik maar ff aan... Voel ook nog niet echt veel, alleen wat gevoelige borsten. Vorige maand was ik al helemaal overtuigd dat ik zwanger was omdat ik zo veel symptomen had en nu nog weinig... Dus ben benieuwd!! Hoop voor ons op goed nieuws over 'n weekje:cool:..
     
    Limmie, Louise11110 en Leraje vinden dit leuk.
  12. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Haha dat snap ik. Soms geeft het wel wat rust om nog even te wachten. Ik weet dat ik in de stress zou schieten als het nu al raak zou zijn, maar tegelijkertijd is de wens groot op het moment...
     
    Louise11110 vindt dit leuk.
  13. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Nou dat heb ik denk ik dus ook. Ik wacht letterlijk al jaren op mijn vriend. Eerst moesten we een huis. Dit is gelukt en meteen een eengezinswoning dus top.
    Daarnaast moest ik mijn opleiding nog afmaken. Ook gelukt. Na 2 jaar een vast contract in het ziekenhuis voor 32 uur als verpleegkundige en hij net een nieuwe baan als werktuigkundige. Dus alles nu op een rijtje. En eindelijk, eindelijk is hij er ook klaar voor! Maar dan ga ik zo'n stomme opleiding doen waar ik veel tijd en energie in moet steken.
    Uiteraard heb ik er veel zin in maar het komt allemaal zo tegelijkertijd, en dan wil die baarmoeder van mij ook niet meewerken. Ik vind alles even stom op het moment:roflmao:

    Hoe zit dat met jullie? "Moesten" jullie van jezelf eerst alles op een rijtje hebben?
    Voor ons waren een vast contract, eengezinswoning en een goede opleiding echt wel de eisen voor we een gezin zouden starten.
    Ik ben opgegroeid ineen gezin waar weinig geld was en daardoor ook vaak ruzie tussen mijn ouders.
    Ik liep op de basisschool vaak met kapotte of te kleine kleding, ik werd daar regelmatig mee gepest en ik weiger om mijn kinderen datzelfde aan te doen. Ik vond het verschrikkelijk.
    Ik heb vanaf dat ik werk had altijd alles zelf moeten betalen. Ik was toen 16 geloof ik. Zelfs de tandarts moest ik zelf betalen omdat mijn ouders er geen geld voor hadden.
    Dus voor ons is een goede basis super belangrijk.
     
  14. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    jeetje wat heftig! komt nu allemaal met goed met je!

    Jah bij ons was dat ook zoo.. ben nu 5,5 jaar getrouwd en in het begin wilde wij ook geen kinderen, we wilden het wel heel graag maar was geen goeie timing, ik heb 4,5 jaar in een studio gewoond met 1 kamer, was moeilijk om aan een huis te komen, sinds 1 jaar een hele mooie grote nieuwe woning. En wilde ook inderdaad zekerheid van baan/contract. En nu we het heeeel graag willen lukt het gewoon niet :(
     
  15. Stresskipje

    Stresskipje Bekend lid

    30 dec 2018
    770
    408
    63
    Vrouw
    YESSSSSSSS DAMES ik bloed na 84 dagen eindelijk!! Dan klopt mijn positieve ovulatietest dus
     
    Newby88, Louise11110, xxFrummel en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Ik reageer even in pm, wil graag op openbaar forum achtergrondinformatie niet zo breed uitmeten. Als iemand anders het wil horen, stuur ook gerust even pm ;)
     
    Louise11110 vindt dit leuk.
  17. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Fijn! Volgende ronde echt ronde!
     
    Stresskipje vindt dit leuk.
  18. AapEnOlifant

    AapEnOlifant Bekend lid

    30 dec 2018
    542
    952
    93
    Vrouw
    Heftig inderdaad! Ik heb voor deze relatie een relatie van 8 jaar gehad, en wilde al heel graag kids maar wist toch dat t met mijn ex nooit zou gebeuren..

    Toen ontmoette ik m'n huidige vriend en die is een stukkie ouder dan ik ben. Toen we eenmaal wilden beginnen, na een jaar samen ongeveer, werd mn vriend overspannen en besloot die te stoppen met zijn toenmalige baan. Hij heeft toen een jaar thuis gezeten en heeft nu sinds september een nieuwe baan en sinds november een vast contract. Toen een huis gekocht en vanaf december begonnen. Ik heb zelf al 2 jaar een vast contract.

    Voor ons was het dus zeker een must.. Vast contract, genoeg vast inkomen en een huisje!
     
    Leraje en Louise11110 vinden dit leuk.
  19. Newby88

    Newby88 Lid

    20 dec 2018
    90
    55
    18
    Vrouw
    Blij voor jou!!!
    Bij mij blijft het nu ook uit... zit op dag 38 nu. Terwijl vorige 2 cycli 29 en 30 waren. Zwangerschapstest negatief. Ik wil dus ook gewoon asap terug bloeden want begrijp er zo niets van... kan ook zijn dat ovu nog moet komen dan eigenlijk. Hoe ben jij beginnen testen? Je hebt toch totaal geen idee rond welke periode? Wij hadden het mooi veel gedaan rond de vruchtbare periode volgens mijn app met een cyclus van 28 tot 30 dagen. Maar nu niet echt meer aan het klussen. Kunnen we dan beter toch gewoon doordoen?
     
    Stresskipje vindt dit leuk.
  20. Stresskipje

    Stresskipje Bekend lid

    30 dec 2018
    770
    408
    63
    Vrouw
    Hoi hoi!! Het is vervelend maar 38 valt reuze mee hoor. Waarschijnlijk is je eisprong later geweest of komt er nog aan. Of je slaat net als ik 1 hele cyclus over. Je kunt absoluut het beste doorgaan met elke 3 dagen klussen ... en ovu testen van sensi zijn zo goedkoop dat je ze elke dag zou kunnen doen. Hij komt heus een x langs!
     
    Newby88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina