Proberen voor een eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hazel90, 30 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxFrummel

    xxFrummel Bekend lid

    15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Hij staat niet helemaal in het midden inderdaad.
    Hopelijk is je test dan morgen duidelijker.
    Ik duim voor je
     
  2. xxFrummel

    xxFrummel Bekend lid

    15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Had je nog weer getest @Leraje? Of ondertussen al ongesteld?
     
  3. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Oh sorry, ja ongesteld geworden zoals verwacht. Maar de ac gaat nu wel echt de deur uit, dus we zullen zien wat er de komende maanden gaat gebeuren. Ga ook niet meer tempen, want volgens mijn man zit ik er teveel bovenop :p Ik ben verscheurd tussen hoop en vrees :') En maak me op het moment ook weer vreselijk druk om de toestand van onze planeet, en vraag me af waar ik in vredesnaam een kind in wil zetten. Het is heel erg waarschijnlijk dat over een jaar of 50 de situatie op deze planeet echt niet leuk meer is, met te weinig voedsel en grondstoffen voor de enorme hoeveelheid mensen, en daardoor oorlog en strijd.... en daar wil ik dan iemand aan toevoegen :(
     
    Sara190 vindt dit leuk.
  4. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Hoe is het hier met iedereen??

    Ik voel denk ik mijn ongesteldheid aan komen. Mijn buik is enorm opgezet, obstipatie, buikpijn en al die ellendige eetbehoeftes en stemmingswisselingen.

    Die buik trouwens. Ik heb echt nog nooit zo erg gehad. Ik lijk wel 4 maanden zwanger potdorie!!!

    Hier trouwens een zwangerschaps aankondiging in mijn nabije kring. Heel leuk natuurlijk! Maar ronder 1 of 2 en zij is al dik 7 jaar ouder als ik. Waarom lukt het bij mij niet zoals het moet:cry:

    Ik ben trouwens echt in staat om weer die huisarts te bellen. Mijn cyclus duurt weer ongelooflijk lang. (Ook al denk ik dat hij er aan komt) Misschien dat de huisarts toch iets voor me kan doen. Al is het maar mij gerust stellen:roflmao:
     
  5. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Misschien wel een goed idee, Louise?

    Ik heb vandaag opeens buikpijn ná de ongesteldheid. Nog nooit gehad... ik denk meteen aan endometriose, eierstokkanker, dood :')
     
  6. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Pff mijn NOD is volgende week.. heb vandaag 2 testjes gehaald early van action heb in me hoofd om zondag te testen maja zal toch niks zijn..

    Soms denk ik echt waar ben ik in godsnaam mee bezig.. hou echt me zelf voor de gek
     
  7. SjH

    SjH Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    In ronde 2 na de missed abotion van november. Ronde 2 is net begonnen dus zit nog lekker in de ‘bloedfase’. Rond de 12e pas eisprong dus alles rustig hier.

    Ik weet hoe vervelend het is, zo’n lange cyclus, bij mij was de eerste na de pil 100 dagen. Bij mij heeft het zich gestabiliseerd tot tussen de 34-39 dagen tot de ma. Erna was het 34. Nu ronde 2. Geruststelling zoeken bij huisarts moet je altijd doen als je er onzeker van wordt!!!!
     
  8. SjH

    SjH Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    Hou hoop, elke ronde nieuwe kans! Never give up!
     
    Sara190 vindt dit leuk.
  9. xxFrummel

    xxFrummel Bekend lid

    15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Ben je aan het temperaturen? Vaak zegt de huisarts dat je eerst 3 maanden moet temperaturen om te kijken of je wel een eisprong hebt gehad. Bij ovulatie testen wil het namelijk niet zeggen dat je eitje ook is gesprongen.
    Bij twijfel kun je altijd bellen. Daar zijn ze toch voor?
     
  10. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Dankjewel @SjH
    Wat een heftige tijd heb jij gehad zeg!. Gaat het wel een beetje met jullie?

    @xxFrummel
    Ik werk enorm onregelmatig. Temperaturen is dan niet betrouwbaar heb ik mij laten vertellen.

    Ik ga denk ik sowieso even bellen. Al is het maar voor wat movicolon tegen die obstipatie:roflmao:
     
  11. xxFrummel

    xxFrummel Bekend lid

    15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Ik werk ook onregelmatig en ik ga echt niet de wekker zetten om te temperaturen. Ik doe het gewoon als ik wakker word. Ik zie heel duidelijk wanneer mijn ei is geweest.
     
    Leraje en Louise11110 vinden dit leuk.
  12. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Ik doe het ook gewoon direct na het wakker worden en de eisprong is vrijwel elke maand heel duidelijk te zien. Het is beter op hetzelfde tijdstip, maar in veel gevallen werkt het ook zonder.
     
    xxFrummel vindt dit leuk.
  13. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Eerste helft van de cyclus; nu hoop ik weer dat het wel raak is deze maand :')

    Maar ik merk dat het me gewoon rust geeft dat we het er nu gewoon op aan laten komen. Dan is het nu 'het lot' dat beslist of het raak is of niet, maar niet meer wij die het voorkomen. Ik heb dus mijn thermometer weg moeten stoppen van mijn man, dus ik heb wel het gevoel meteen alle controle kwijt te zijn :') Maar dat is misschien maar goed ook. Dus ik weet ook echt niks over de hele maand... pff! Maar eigenlijk is dat ook wel heel lekker.
     
    Louise11110 vindt dit leuk.
  14. Newby88

    Newby88 Lid

    20 dec 2018
    90
    55
    18
    Vrouw

    Snap je!
    Hier ook weer hele lange. Zit nu aan dag 26 en nog altijd geen eisprong te zien, dus zal maar ovu testen blijven doen... ben al op 12 begonnen om zeker niet te missen
    Maar voelt oneerlijk zo een lange cyclussen. Kansen zijn zo schaar...
    Had ook collega met aankondiging en dat is idd niet leuk dan, en ik zie overal zwangere buiken, niet normaal...
    Ach ja even zagen zn klagen tegen elkaar helpt dan misschien. Al had ik bewust even niet komen lezen tot nu omdat tot aan ovulatie ik toch niets kan doen en er dus probeer niet aan te denken!
     
    Leraje vindt dit leuk.
  15. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Hoe is ie dames?
    Ik zit voor het eerst weer op het wachtbankje. Beetje minder in twijfel dan de vorige maand (toen we het er dus niet echt officieel op aan lieten komen... deze maand dus wel). Manlief zat lief te vertellen waarom het allemaal eigenlijk ook wel kon. Dat helpt ;)

    Nog meer mensen op het wachtbankje?
     
  16. xxFrummel

    xxFrummel Bekend lid

    15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Fijn dat je er nu voor kunt gaan. Spannende tijd weer. Ik ben gister ongesteld geworden. Erg vreemd. Nu ineens een LF van 8 dagen. Veel te kort. We gaan zien wat deze maand ons brengt
     
  17. Newby88

    Newby88 Lid

    20 dec 2018
    90
    55
    18
    Vrouw
    Hoi hoi, ik! Mijn eisprong was 1 of 2 april. Dus wachten wachten wachten. Wil zo snel mogelijk testen. Voel vanalles maar zal wel niets zijn. Vind het best vervelend. Ga vanavond op resto met vriendin en dan vind ik het moeilijk: doe ik lekker mee borrelen of probeer ik toch maar niet. Maar dan krijg je zo snel die vraag die je niet wil als je nog niet zeker weet. Hoe doen jullie dat.
    Ik duim ook mee voor jou Leraje
     
    Leraje vindt dit leuk.
  18. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Goedemorgen ladies!!

    Hoe is het met jullie?
    Ik ben afgelopen zaterdag na 53 dagen eindelijk ongesteld geworden! Helemaal zoals mijn app had betekent:roflmao: Die apps zijn natuurlijk helemaal niet betrouwbaar maar ik vond het wel grappig dat het toch klopte.

    Gelukkig is het geen 93 dagen zoals de laatste x. Ik denk dat ik nu eindelijk een beetje richting normale cyclus ga!
     
    Pioenne en Leraje vinden dit leuk.
  19. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Oh fijn om te horen! Hopelijk vanaf nu korter :)

    Ik zit op het wachtbankje en ben uiteraard weer in de paniek geschoten :') haha nou valt wel mee, maar wel van, oh jee wat als het echt zo zou zijn. Kwaaltjes technisch kan het echt beide kanten op, en zonder temperaturen weet ik uiteraard niet 100% zeker of ik überhaupt een eisprong heb gehad...
     
  20. Newby88

    Newby88 Lid

    20 dec 2018
    90
    55
    18
    Vrouw
    Ik na 40 dagen weer regels. Stabiel ondertussen. Cyclus van 40. En met ovu testen vind ik mijn eisprong goed. Maar wel heel erg balen als die ongi komt. Had echr goed gevoel deze keer. Maar helaas. Ronde 6 dan maar...
     

Deel Deze Pagina