Proberen voor een eerste wondertje eind 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Redhead86, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hi marievs,

Ik snap jou wel, je weet dat het langer kan duren maar toch hoop je heel hard dat het gelijk raak is.. Jou lichaam heeft waarschijnlijk even tijd nodig om alles weer netjes te laten verlopen. Ik hoop dat je ook gewoon rond blijft hangen, vind het wel gezellig;)

Ik slik sinds 2 weken foliumzuur en vitamine D:D tegen de tijd dat we het gaan proberen ben ik al 6 weken bezig:)

Ik denk trouwens wel, dat wanneer je er veel mee bezig bent je jezelf helemaal gek maakt.. Zelf probeer ik heeeel nuchter te blijven, we zien het wel. Ik ben van mijzelf een behoorlijke regelnicht en stresskip maar dit keer wil ik echt rustig doen en er niet teveel bij nadenken. Of het mij lukt, wordt vervolgd...;)

2. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Bij mij is hetgeen wat ik aanzag voor vruchtbaar slijm geen restant geweest van de vorige avond in ieder geval, want wij hadden de avond ervoor geen sex gehad haha.
    De eerste 2/3 weken nadat ik met de pil stopte was ik er vreselijk veel mee bezig.. Teveel denk ik. Nu heb ik meer mijn rust gevonden. Het komt zoals het komt en meer als van elkaar houden en van elkaar genieten kunnen we niet doen denk ik dan maar.. Volgens de pendel van zuurtje zou ik januari positief testen.. Dat zou een mooi verjaardagskado zijn haha ik ben in januari jarig ;) naar stiekem hoop ik natuurlijk dat ze het mis heeft en dat ik al eerder positief test.

Marievs: ik snap wel dat je jezelf bijna gek maakte en er veel mee bezig was. Dat had ik ook. Ik hoop dat je nu de rust gevonden hebt die ik ook heb nu, dat maakt het een stuk makkelijker.
    Teunisbloemolie mag je altijd nemen, is heel gezond voor je, ik geloof door vitamine D. Tarwekiemolie mag je alleen nemen tot aan je eisprong. Daar begin ik dus niet aan, aangezien ik niet weet wanneer mn eisprong is en ik weet niet precies wat het risico is als je het te lang neemt.

Bubblez: goed dat je er zo rustig onder probeert te blijven, ik hoop dat het lukt! Nog even een maandje geduld en dan is het zover meis! Spannend hoor! Merk je al wat van het ontpillen?

MZ25: hoe is het inmiddels met jou?

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb alleen meer energie, meer libido en een beetje hoofdpijn als sinds ik gestopt ben met de pil.. Dus de eerste 2 zijn positief en de laatste iets minder maar misschien heeft dat ook wel een andere reden;)

Eerder is altijd beter maar ik denk dat het beste is dat we er 'cool' onder blijven:D Gewoon ook over andere dingen praten enzo.. Dus hierbij, als je het wilt vertellen, wat doen jullie voor werk? of studie?

4. Sith

Sith Niet meer actief

Hoi Dames,

Zo is het heel rustig en zo zijn er weer heel veel nieuwe berichten. Gezellig!

@Marievs: Fijn dat je je weer beter voelt. Gelukkig heb je er goed met je zus over kunnen praten. Voel je welkom hier en voel je niet schuldig als je weer een tijdje niet reageert. Het is gewoon allemaal erg spannend. Ook ik kan een echte stresskip zijn en moet dan ook moeite doen om mezelf rustig te houden.

@Bubblez: Je eerste echte cyclus zonder de pil. Het is altijd afwachten hoe snel je lichaam het zelf weer over gaat nemen. Ik heb heel veel geluk gehad, dat het meteen korte cyclussen waren, maar ze zeggen dat het tot een half jaar kan duren voordat er weer regelmaat in komt.

@redhead: Nog steeds geen ongi, balen! Hou in elk geval bij hoe lang je cyclus al duurt. Als het te lang op zich laat wachten, dan zou ik de huisarts bellen. Ze kunnen je iets geven om de menstruatie op te wekken. Misschien dat het daarna wel goed op gang komt.

@MZ25: De ovulatietesten van clearblue zijn toch die met een smiley? Volgens mij geven die alleen iets aan als je echt ovuleert. Die van Zwanger en kids wat ik heb gebruikt geven een streepje. Je ziet het oplopen naarmate je dichter bij je eisprong komt. Misschien zijn ze handig om erbij te nemen. Deze zijn niet zo duur en dan kun je wel zien of er al wat van het juiste hormoon aanwezig is.

@Ego: Morgenmiddag komt MvM. Ze zullen een test doen om te zien of er genoeg HCG in mijn urine zit. Toch weer spannend, ik hoop dat het goed is.

@Werk: Ik werk in de zorg. Onregelmatige diensten, daarom ook meestal overdag een reactie van mij. Ivm herkenbaarheid wil ik hier niet te veel zeggen over mijn werk. Ik ga proberen of het lukt om een privé bericht naar jullie te sturen.

5. Jokie1979

Jokie1979 Lid

18 okt 2013
    28
    0
    0
    Fulltime mama
    Etten-Leur
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum en zou graag met jullie mee willen kletsen. Ik woon samen met mijn verloofde in Etten-leur. Hij is net 30 en ik ben 34.
    Ik ben donderdag 17 oktober gestopt met de pil. Ik heb helaas nog geen bloeding gehad. Het is dus nog eventjes afwachten.
    we vinden het wel heel erg spannend allemaal.

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hi Joke! Welkom! Klets lekker mee, het is nu nog een klein groepje:D dus ook makkelijk terug te lezen;)

7. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Hai Joke! Welkom!
    Heb je na het stoppen met de pil ook je onttrekkingsbloeding nog niet gehad? En gaan jullie voor je eerste kindje?
    Spannend hoor! Leuk weer een nieuw lid erbij!

8. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

Gister toch maar even vl de slaapkamer in getrokken:D. Het was bij mij ook geen restant van de vorige avond. Ik had dat slijm ook echt uit mijn vagina gehaald middels de cervixslijmmethode. Maar ik denk niet dat het mijn eisprong was, zou erg vroeg zijn. Nu ook nog maar even goedkope testjes besteld van zwanger en kids. Wil vanaf het weekend gaan testen. Zit zaterdag op dag 11 dus dat lijkt mij wel een goed moment:).

@Redhead86: het zou kunnen hoor zo laat vruchtbaar slijm tijdens de eerste ronde na het stoppen met de pil. De eerste ronde heb ik over geslagen. Wij zijn er past bewust op gaan letten vanaf ronde 2. De eerste ronde is het erg lastig omdat je geen idee hebt of je wel een eisprong hebt en wanneer die eventueel kan plaatsvinden. Hoop voor je dat je snel ongi wordt dan kun je verder met ronde 2.

@marievs: fijn dat je je rust weer een beetje terug gevonden hebt. Ik heb zelf ook even gedacht van is dit forum wel goed voor mij. Zeker als mijn NOD nadert. Dan wordt het erg spannend. Toen ik ongi was geworden had ik meteen weer zoiets van op naar de volgende ronde:). Wachten is idd niet leuk. Zeker niet als je wacht op iets wat je zo graag wilt. Maakt niet uit hoor dat je er niet elke dag bent. Je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt. Lange verhalen zijn alleen maar leuk:).

@Bubblez: ik slik nu zo ongeveer 3 maanden de multivitamine van davitamon compleet mama. Bevalt prima. Over andere dingen praten is idd een goed idee. Het klopt zeker dat je je er niet te druk om moet maken. Dat werkt averechts. Maar makkelijker gezegd dan gedaan.

@Sith: ovulatietesten van clear blue zijn idd met een smiley. Nu dus ook maar die van zwanger en kids besteld. test ik eerst met die testen en als ze donker zijn ga ik met die van clear blue testen of ik ook een smiley krijg:D. Ik ben benieuwd morgen naar je test! Merk je lichamelijk dat hcg hormoon steeds meer toeneemt?

@Jokie1979: hey Joke, welkom! Leuk dat je mee komt kletsen. Ik hoop voor je dat je snel je onttrekkingsbloeding hebt zodat je kunt starten met de eerste ronde!

@Werk: ik werk bij de overheid als verkeerskundige. In het kort houd ik mij bezig met het verbeteren van de veiligheid van de wegen en fietspaden. In mijn werk heb ik dus veel contact met politie maar ook met mensen die langs een weg wonen die onveilig is. Erg leuk:). Heb nu een contract tot 2016.

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

@mz25, jij zit dus gebakken met je baan! Gaaf hoor!

Ik zal het ook nog even hier plaatsen, ik ben studente dierenartsassistente. Leuke studie en ik hoop ermee door te gaan naar het HBO als onze kinderen iets ouder zijn;)(over een jaar of 5 ofzo)

en betreft het over andere dingen praten. Ik denk er ook wel een paar x per dag aan. Kon me gisteren niet inhouden, ik zag een heeel mooi ledikant voor maar 10 euro, die heb ik dus wel meegenomen en staat nu weggewerkt achter de kast te wachten tot ik hem in de verf kan zetten en de kamer klaar kan maken:p En soms koop ik wel kleine dingen, als ik goede aanbiedingen zie voor dat product. Ik voel me daar echt lekker bij:p Maar verder, ik blijf druk bezig met mijn studie, onze dieren en het huis enzo. Dus er gaan ook zeker dagen voorbij dat ik er amper mee bezig ben:)

10. Sith

Sith Niet meer actief

Hoi Jokie, Welkom. Leuk dat je ons komt vergezellen.

Ik heb nog steeds niets durven kopen. Vind het nog steeds eng. Denk dat ik bij een positieve echo wel los zal gaan. Vanmiddag eerst nog MvM afwachten. Hopelijk een goede test. Kan niet echt zeggen dat ik iets merk van een toenemend HCG. De ene dag wel kwaaltjes, de andere dag zo goed als niet.

Oh ja de privé berichten waren goed gegaan. Leuk om zo iets meer van elkaar te weten te komen.

11. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.126
    294
    83
    #211 marievs, 25 okt 2013
    Laatst bewerkt: 25 okt 2013
    Hallo,

@Bubblez: Ja, het is makkelijker gezegd dan gedaan om jezelf niet gek te maken. De eerste twee weken gaan nog wel, maar de weken na je eisprong zijn echt drama. Vooral de laatste week is heel erg bij mij. Ben nu vrij rustig, maar de week voor mn ongi zal het wel weer drama zijn.

@Werk: Ik heb je privebericht ontvangen Sith. Dat is goed gegaan. Jij hebt wel dankbaar werk zeg! Mooi. Ik heb een kantoorbaan, dus reageer ik meestal s`ochtends als ik naar mn werk loop of s`avonds. Daarnaast volg ik nog een HBO opleiding.

@Joke: Welkom. Klets gezellig mee. Ben je nog niet ongesteld geworden nadat je gestopt bent? Of onttrekkingsbloeding heet dat eigenlijk. Das wel vreemd zeg. Meestal wordt je toch gewoon ongesteld als je stopt met de pil? Of ben je middenin gestopt?
    Ik lees: verloofde. Al trouwplannen?
    Zijn er nog getrouwde onder ons eigenlijk? Weet eigenlijk niet of we het daar over gehad hebben. Ik ben vorig jaar getrouwd. Mijn man en ik zijn al wel lang samen.

@MZ25: Ben benieuwd of het toch vruchtbaarslijm is geweest. Zou kunnen hoor. Las ergens dat dit al vanaf dag 8 of 9 kan. Mijn slijm wordt ook vruchtbaarder. Wel fijn dat je trouwens ongesteld bent geworden. Las een paar berichten terug dat je bang was dat je het niet zou worden. Ik heb zelf ook tegen een eetstoornis aangezeten. Ik ben hier sinds de zomer pas echt helemaal vanaf. Nou, helemaal vanaf is wel erg optimistisch, maar het gaat heel goed met me. Ik ben nooit niet ongesteld geweest. Wel toen ik gestopt was met de pil, maar toen zat ik wel in een stijgende lijn qua eetstoornis. Mijn zus schudde mij gelukkig op tijd wakker.

@Redhead: hoe is het met jou? Gaat het weer een beetje? Heb je al weer een nieuwe baan? Of uitzicht op een nieuwe baan?

@Hobby`s: Hebben jullie nog hobby`s? Ik wel. Lees graag, loop hard en hou van series kijken.

@Ego: Denk dat mn ei eraan komt jongens. Heb weer enorm lage rugpijn (net als vorige periode) en voel nu ook steekjes rechts in mn onderbuik. Maar we zullen zien. We klussen er gewoon op los. Om de dag doen we het deze periode. Dan mis ik mn ei iig niet haha. Verder hou ik ook weer het slijm in de gaten. Ach, we zullen zien. Merk wel dat het deze periode wel beter gaat. De eerste periode natuurlijk zoveel gezocht en gegoogled dat je nu al een hoop weet. Heb ook het idee dat het deze ronde toch niet raak is. Waarom weet ik niet, maar dat idee heb ik zo. Ik heb zelfs zoiets dat het de vierde ronde raak is. Stom, maar dat gevoel heb ik gewoon. En al krijg ik weer allemaal kwaaltjes, die had ik de vorige periode ook, dus dan wordt ik gewoon weer ongesteld. Dat scheelt ook in het denkproces en de spanningen. Ovulatietesten ga ik pas gebruiken in januari, al hoop ik dat ik ze niet nodig heb.

@mannen: Slikken jullie mannen ook vitamines? Mijn man krijgt elke dag een vitamine C 1000 en een zink tabletje. Hij eet niet heel veel fruit dus daarom de vitamine C. Daarnaast zit hij erg veel met zijn laptop op schoot :(. Maar nu zet hij hem op zn bovenbenen met een kussen eronder. Hoop dat het dan meevalt.

Fijne dag dames!

12. Sith

Sith Niet meer actief

Hoi dames,

Daarnet is MvM geweest. De test was helemaal super! ik mocht al meteen vandaag beginnen met opvangen, hoef niet te wachten tot zondag als ik 6 weken ben.
    IK Kreeg een tijdschrift "zwanger" en en omslagdoek voor de baby. Heel leuk. de informatrice gaf aan dat ze soms toch nog te kort komen, dus dat ze heel graag willen dat er meer vrouwen mee doen. Dus als jullie zwanger zijn, doe dan ook mee.

Hier heeft mijn vriend geen pillen geslikt. Hij was er van overtuigd dat hij top zaad heeft. Ha ha mannen ook.

Ik heb het steeds over mijn vriend, we zijn dus niet getrouwd. Ik zou wel graag willen, ik hoop nog steeds dat hij mij een keer gaat vragen. Zelf zal ik het niet doen, want ik wel hem niet dwingen.

13. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

@Bubblez: ik heb ook zo'n moeite om niks te kopen. Er zijn zoveel mensen om mijn heen zwanger. Vandaag wee wat gekocht voor mijn nicht die 25 weken zwanger is. Daar ga ik morgen heen. Goed excuus om in babywinkels te komen:D. Ik zit idd goed met mijn baan, maar mijn man kan nog geen werk vinden. Ten minste niet in die richting waarvoor hij gestudeerd heeft (economie).

@Sith: Fijn dat alles goed was:). Mijn man slikt vitamine C. Hij is er ook van overtuigd dat hij top zaad heeft. Gelukkig is hij wel gestopt met roken. Dat scheelt al een hele boel. Privébericht was idd aangekomen.

@Marievs: Denk dat het geen vruchtbaar slijm was. Vandaag nog getest en geen smiley. Had ook weer een beetje bloed. Raar op dag 10:(. Wat voor studie volg je nog? Ik was zeker erg bang om niet ongesteld te worden. Gelukkig al twee keer geweest. Heb zo'n 7 jaar last gehad van een eetstoornis. Gaat sinds 4 jaar wel weer goed. Heb er nu eigenlijk geen last meer van. Wel nog steeds erg perfectionistisch enzo. Fijn dat het nu met jou ook beter gaat.

Ik ben dus getrouwd, inmiddels al bijna 4 jaar en we zijn in april 10 jaar samen:D.

@ Hobby's: ik kijk ook graag series en lees veel. Voetbal was altijd een hobby (jaja als vrouw zijnde). Heb 8 jaar gevoetbald maar sinds de zomer gestopt.

@Ego: met mij gaat alles goed. Vandaag eerste ovulatietest gedaan rond 11.00 uur vanochten. Geen smiley helaas. Toch maar ff klussen vandaag;). Doen het nu ook standaard om de dag. Had wel een beetje oud bloed. Wel vreemd aangezien ik op dag 10 zit:(. Verder enorm veel last van puisten. Toen ik de pil slikte had ik er wel eens 1 maar nu echt wel 100. In mijn nek, op mijn rug en schouders en in mijn gezicht:x. Ik lijk wel een puber:(. Hebben jullie daar geen last van? En ik heb het snel warm terwijl ik normaal een koukleum ben. Morgen maar weer testen, ben benieuwd wanneer mijn ei komt.

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik hoop.. dat ik er kalm onder blijf als het eenmaal zo is.
    Nu heb ik wel een vraag, ik ben sinds 2 weken gestopt met de pil, en dus sinds zondag was ik al een week niet aan de pil.. Nu heb ik meer hoofdpijn dan normaal en gisteren en vandaag aan de rechterkant van mijn baarmoeder pijn.. niet fijn, hoort dit bij het ontpillen of is mijn lichaam mij aan het plagen?:p

@marievs, ik hoop dat je ei gauw komt, kun je lekker aan de slag:D

@ hobby's, ik heb geen hobby's buiten de deur. Ik ben liever thuis, bij mijn honden. Ze zijn al genoeg alleen en ik geniet echt van hun. tot 3 jaar terug stijldanste ik fanatiek, tot mijn partner mijn ex werd:p nu dus niet meer:p

Mijn vriend doet geen extra dingen, alleen ik slik foliumzuur en vit D en ga stoppen met roken;)

Trouwen, ja, dat is nog een geheimpje:D Ik mag niks zeggen! zo flauw! Nog een maandje lieve forumgenootjes:D

Fijn weekend en allemaal genieten:D

15. Jokie1979

Jokie1979 Lid

18 okt 2013
    28
    0
    0
    Fulltime mama
    Etten-Leur
    Hallo allemaal, ten eerste allemaal een fijn weekend.

Ik ben donderdag voor het eerst ongesteld geworden. Ik ben begin april geopereerd voor een maagverkleining. Ik was door mijn overgewicht al daarvoor een half jaar niet ongesteld geweest en net voor mijn operatie heb ik op aanraden van de huisarts de prikpil laten zetten. En 3 maanden erna ook nog. Ik ben toen weer terug overstapt op de pil voor 1 maand.
    Toen vroeg mijn lief of ik wilde stoppen met de pil en het gaan proberen. Dus het moet bij mij echt allemaal nog goed op gang komen.
    Ik ben de dag voor mijn verjaardag, dit jaar gevraagd door mijn lief. We wilden eerst trouwen en dan een kindje, maar aangezien ik al iets ouder ben. En alles om ons heen zwanger is of net bevallen is ging dat toch ook wel heel erg kriebelen bij ons. Nu gaan we daar eerst voor en trouwen we later. Dat kan altijd nog en zwanger worden gaat zo moeilijk als je ouder bent.

Ik slik vitamines speciaal voor mensen met een maagverkleining en daar zitten ook de vitamines ď in en extra folium. Dus daar ben ik al ruim een maand of 6 mee bezig.

Ik heb niet veel hobbies. Ik wandel en speel graag met onze hond. En probeer daar zoveel mogelijk tijd in te stoppen. Ze in namelijk ook best veel alleen, omdat wij beide werken.
    Ik dans alleen wel op donderdagavond. Linedansen. En af en toe in het weekend naar een dansmiddag of avond.

16. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.126
    294
    83
    Hallo,

@Sith: Wat leuk zeg. Dat tijdschrift is echt onwijs leuk. En een omslagdoek is ook altijd handig. Mocht ik ooit zwanger raken, dan ga ik er ook over nadenken. Haha, mijn man slikt ze gewoon zonder dat hij er iets over zegt. Hij zegt ook nooit dat hij top zaad heeft of wat dan ook. Zou leuk zijn dat hij je ooit een keer gaat vragen. Ik wilde trouwend het huis uit, dus toen wij een huis kochten zijn we ook getrouwd. We moesten wel eerst klussen en daarna zijn we getrouwd.

@MZ25: Oh, jammer joh dat het geen vruchtbaar slijm was. Hopelijk komt het snel. Ik doe de studie HBO rechten. Erg leuk. Wij doen het nu ook standaard om de dag.
    Dat je meer puistjes krijg is normaal. Ik had er ook bijna geen toen ik de pil slikte. Nu ook veel meer. De pil houdt ook je puistjes tegen.

@Bubblez: je maakt ons wel nieuwsgierig zeg haha. Leuk zeg! Geheimen zijn altijd leuk. Wordt dat lastig om te stoppen met roken? Of denk je dat het wel meevalt? Je weet iig waar je het voor doet.

@Jokie: Leuk, hoe heeft hij je gevraagd? Wel leuk, eerst een kindje en dan trouwen. Kan zij/hij bruidskindje zijn. Gaat alles wel goed met je maagverkleining?

Veel mensen met honden hier. Leuk. Zelf ben ik niet van de huisdieren, maar bij een ander vind ik het altijd erg leuk.

@Werk: Ik werk trouwens vier dagen. Was ik even vergeten te zeggen. Hoeveel uur werken jullie?

Fijn weekend allemaal!

17. Sith

Sith Niet meer actief

@puistjes: Hier ook meer last van gekregen sinds het stoppen met de pil. Ook nu ik zwanger ben komen er nog steeds bij.

@verjaardag: Dit jaar was mijn verjaardagscadeau dat mijn vriend mij vertelde dat hij er ook klaar voor was. Een super cadeau als je voor je gevoel al een eeuwigheid wacht.

@hond: Wat leuk dat er meer meiden zijn met een hond. Hier hebben we ook een hond. Ze is al bijna 3 jaar, maar nog altijd net enthousiast als een puppy, haha. Met kinderen is ze wel erg lief, al kan ze in haar enthousiasme soms wat wild zijn. Daar moeten we haar dan in afremmen. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe het zal gaan als er permanent een baby in huis is. Hoe reageert jullie hond op baby's en kinderen?

@werk: Ik heb nu 30 uur op contract. Dit wil ik voorlopig nog vasthouden. Mijn vriend heeft vaker gezegd dat hij ook meer thuis wil zijn, dus als het kan gaat hij misschien ouderschapsverlof opnemen. Maar dat moeten we nog allemaal bekijken als we wat verder zijn in de zwangerschap. Hoe willen jullie het gaan doen als er een kleintje komt?

@darmen: Hier de laatste dagen weer veel last van mijn darmen. Ze rommelen en heb veel last van lucht. Af en toe ook wat misselijk. Maar alles voor het goede doel.

Fijn weekend allemaal!

18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

@joke, ook een danser, gaaf! En betreft de hond, daarom blijf ik ook vaak thuis savonds, mijn lieverds hebben ook aandacht nodig;)

@marievs, studeer jij dan fulltime of parttime?
    En dat geheimpje is super tof! Maarja, ik mag tegen niemand wat zeggen, ook over het zwanger worden niet:p
    Stoppen met roken is moeilijk, ik rook steeds minder maar kan nog niet zeggen van nou dan stop ik, zo lastig, ik heb nog 4 weken gelukkig:D

@ Sith, onze honden zijn vrij rustig bij kinderen en ik hoop dat ze dat ook blijven als we zelf een kleine hebben.

Als wij een kindje hebben dan maak ik eerst mijn school af en hoop ik dat mijn schoonmoeder wil oppassen:p anders moet de kleine naar een gastouder, er zit hier een hele leuke op een boerderij dus die keuze is ookal gemaakt:D

19. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

@Bubblez: je kwaaltjes kunnen bij het ontpillen horen. Ik had er gelukkig alleen in de eerste maand last van. Je lichaam kan je aardig voor de gek houden he:p.

@Jokie1979: knap joh dat je een maagverkleining hebt laten uitvoeren. Was het een zware operatie/herstel? Het klopt inderdaad dat trouwen altijd nog kan, kinderen krijgen niet. Daarom zijn we ook op tijd begonnen. Maar ik ben nog jonger getrouwd, op mijn 21e:D.

@Marievs: Ik heb ook 2 jaar rechten gestudeerd. 1 jaar HBO-rechten (mijn propedeuse gehaald) en daarna 1 jaar op de uni. Ik wilde toch graag werken dus ben daarna een deeltijd HBO studie gaan doen i.c.m mijn huidige baan. In mijn huidige werk heb ik nog wel met recht te maken, dat is dus wel leuk. Wil misschien ooit mijn rechten studie nog wel afmaken, maar eerst kinderen:). Echt vies die puistjes. Gelukkig zegt vl dat het hem niet opvalt:p.

@Sith: rommelende darmen is idd vervelend. Maar idd voor het goede doel. Nog steeds niet veel misselijk?

@Werk: ik werk 36 uur over 4 dagen, dus 9 uur p/dag. Dat is bij de overheid fulltime. Ik wil in principe ook 4 dagen blijven werken. Mijn moeder wil graag oppassen dus dat komt goed. Misschien dat ik wel ouderschapsverlof op ga nemen t.z.t. Ik kan er dan voor kiezen om 1 dag minder te werken maar mijn contract blijft dan wel op 36 uur staan. Die dag krijg ik helaas niet uitbetaalt.

Vanochtend weer ovulatietesten gedaan van zwanger en kids. Een vrij donkere lijn al terwijl ik mij eisprong pas over ruim een week heb volgens de app. Tot hoe lang na het testen is het resultaat nog betrouwbaar? Ik heb een foto van de test bijgevoegd. Wat denken jullie? Vanavond rond 19.00 uur nog maar een x testen.

Bijgevoegde bestanden:

20. Sith

Sith Niet meer actief

Mz25 ik zou inderdaad nog even door gaan met testen. Misschien is je cyclus nu wel anders. Ze lijken al vrij donker, maar ik denk dat het nog donkerder kan. Misschien is je cyclus nu wel korter of heb je altijd een vroege eisprong.

Deel Deze Pagina