Hallo allemaal, Hoe is het hier? Hier echt heel goed! Ben verdacht rustig haha! Zit alleen met een dillema! Hebben afgelopen nacht sex gehad en eigenlijk heb ik nu weer zin! Wat raden jullie aan? De meeste zeggen dat je het om de dag moet doen! Echter weet niet wat het kwaliteit van het zaad vannacht was! Mn husband had namelijk best wat biertjes op ! Denk alleen dat mn ei er is! Mn rugpijn is zo goed als verdwenen! Nog een hele lichte pijn! Denk dat deze cyclus weer 28 dagen is! De vorige keer begon het ook op donderdag ( rugpijn) en vrijdag, gister en vandaagd dezelfde klachten als de vorige keer! Zou wel lekker zijn! @studie: ik studeer parttime! 1 dag in de 2 weken en daarnaast een werkweek van 32 uur! @mz25: ze lopen op! Heb je vandaag ook al getest! Jij maakt er wel een heel werk van zie ik . Ik schrijf echt niets op! Ik zie het wel! We doen het ook echt om de dag, dus iets misse doen ik niet! Hoop dat je cyclus deze periode korter is! Zou fijn zijn! Ik vind 31 dagen al lang! @sith: dat is zeker een mooi cadeau! Wij zijn begonnen op de dag dat wij zoveel jaar samen zijn! Was ook een super cadeau! Nog 4 weken bubblez? Redhead, hoe is het met jou?
Hi Marie! Tuurlijk moet je zwichten, heerlijk toch! Gewoon genieten. Wij doen het nog 4 weken met condoom. Merk wel dat mijn lichaam nu door krijgt dat ik stop met de pil, hoop dat dat snel over is. Nu weer pijn in mijn baarmoeder, maar het lijkt md toch dat mijn ei pas over een week ofzo springt?
Marievs: Gewoon doen als je zin hebt. Het kan geen kwaad hoor. Ze zeggen alleen dat er dan wat minder goede zaadcellen in het sperma zitten. Maar er zitten er altijd nog genoeg. (Wij hebben het 4 dagen achter elkaar gedaan en je weet wat bij ons het resultaat is!) Bubblez: Waar zit je nu in je cyclus? Ik had de eerste ronde ook erg veel last van mijn buik. Zo rond mijn eisprong zelfs zo erg dat ik mijn broek niet dicht kon verdragen, elke aanraking deed zeer. Het is voor jou nu ook echt aftellen tot jullie er echt voor gaan. Super! MZ25: heb je nog verder getest? Ben benieuwd of ze nog verder opgelopen zijn. Jokie en Readhead: Hoe is het met jullie? Ego: Hier nog steeds alles rustig. Met momenten iets misselijk, merk dan echt dat ik iets moet eten. Nog 9 dagen en dan eindelijk de echo. Ben zo benieuwd of alles goed zit.
Hey allemaal, @Sith: ik heb gisteravond rond 19.30 nog een clear blue test gedaan. Negatief maar het streepje is wel donkerder vergeleken met de test van vrijdag. Vanochtend nog even een goedkope test gedaan van zwanger en kids. Zit niet veel verschil is met gisterochtend rond hetzelfde tijdstip. Heb gister dus 2x getest. Vanavond ga ik misschien ook weer testen. Heb nog wel naar het slijm gekeken. Dit wordt meer en is ook rekbaarder. Maar het is nog steeds wit en niet doorzichtig dus nog geen vruchtbaar slijm. Nog even door testen dus. Spannend over 9 dagen de echo!! Hopelijk is alles goed. Wel fijn dat je niet veel last hebt van kwaaltjes. @Marievs: wij proberen het om de dag te doen. Dit lukt niet altijd. Soms om de twee dagen. Ik maak er idd een heel werk van. dat komt omdat ik zo'n lange cyclus heb en mijn eisprong niet echt voel. Hopelijk heeft het effect aan het einde van de maand. Mocht ik geen eisprong kunnen vinden en mijn cyclus nog steeds zo lang zijn dan ga ik misschien wel naar de dokter in november. Ik hoop ook echt dat mijn cyclus nu korter is. Ik ben alleen bang van niet:x. Ik heb trouwens ook 1 dag per twee weken gestudeerd de afgelopen 4 jaar en daarnaast 32 uur gewerkt. Best pittig maar met een goed resultaat afgestudeerd. @Blubblez: Ik heb ook een maand lang last gehad van ontpillingsverschijnselen. Vanaf de tweede ronde gelukkig niet meer. Ik merk wel dat aan het einde van de cyclus de kwaaltjes weer toenemen. Wel spannend over een maand starten @Ego: vanavond in ieder geval weer klussen. Zaterdag voor het laatst dus het mag wel weer. Misschien dat ik vanaf volgende maand ook maar ga temperaturen. Iemand ervaring hier mee? Mocht ik naar de dokter moeten dan heb ik in ieder geval zelf alles geprobeerd
1 tot 5 nov is mijn vruchtbare periode nu, de 3de springt mijn ei, sls ik uitga van een cyclus van 28 dagen. Op de helft van m'n cyclus zit ik nu vooral veel last van m'n hoofd, beetje m'n buik. Maar wel veel meer energie en libido. Best lekker! Hoop dat het goed gaat met iedereen
Hee dames! Nou weer even een beetje afwezig geweest, sorry daarvoor.. Vl en ik zijn er nu ff niet zo fanatiek meer mee bezig als ik de eerste week/2 weken was. Geen idee wanneer en of mn ei komt of geweest is, ben nog steeds niet ongi, dus er valt dan zo weinig te berekenen haha. We vrijen gewoon wanneer we zin hebben (met iig niet meer als 1 dag ertussen) en we zien wel. @puistjes: jep ze beginnen nu hij mij ook. Vreselijk, ik word er verschrikkelijk onzeker van als ik van die opvallende puistjes in mijn gezicht heb bah... @ontpillen: de meeste ontpil kwaaltjes ben ik geloof ik doorheen nu. Weinig last meer van rare dingen. Heb alleen een libido als een tornado whaha, lijk af en toe wel een vent er zijn dagen bij dat ik echt de hele dag zin heb haha. Vl vind dat natuurlijk niet erg Wij doen het gewoon wanneer we zin hebben hoor, ik maak me niet zo druk om niet te vaak voor de kwaliteit van het sperma... Er zal altijd wel wat tussen zitten denk ik wat goed is, en zo niet nja pech dan.. Als we zin hebben dan hebben we zin.. Ga niet zeggen nee schat we moeten ff een dagje wachten! Haha. @werk: ben druk zoekende naar een baan. Helaas wil dat nog niet helemaal lukken. Heb geen diploma's of opleiding gedaan, alleen vmbo. En qua werk pak ik alles aan wat ik krijgen kan alleen helaas en ik al vaak te oud dus te duur. Vl heeft een vaste baan.. @honden: wij hebben ook honden, 4.. Wat leuk dat zoveel hier ook honden hebben! Mijn honden zijn echt mijn maatjes. Ze zijn goed met kinderen, alleen soms wat druk en onbenullig. Maar denkndatbhetvheel anders zal zijn als we zelf een kindje hebben, daar groeien ze in mee. Daarbij is het net als met visite denk ik.. Visite komt en gaat, net als kleine kids nu. Dat is spannend, leuk en interesant en daar moet je je voor uitsloven vinden ze.. Terwijl als we met zn tweeën zijn ze gewoon rustig zijn. Dus ik verwacht dat dat met ons kindje ook zo zal zijn. Dat is een constante factor dus daar worden ze dan niet helemaal hyper meer van. Enige is dat er 2 zijn die redelijk aan de riem trekken. Ik heb daar nooit echt een probleem in gezien, behalve dat het soms irritant is. Ben er nu wel mee bezig dat eruit te krijgen, anders word lopen met kinderwagen en honden straks wel wat lastig. Vl en ik hebben ook al gezegd dat we heel optijd een kinderwagen willen aanschaffen, zodat we goed kunnen oefenen van tevoren met de honden en een lege kinderwagen en ze kunnen laten wennen aan ernaast lopen.. @de rest: ben blij te horen dat het verder goed gaat met iedereen. Sith, ik wil zowiezo meedoen aan mvm als het ons lukt ok zelf zwanger te worden... Vind dat het minste wat ik dan kan doen om andere vrouwen te helpen.. Nou ja.. Verder is het maar weer door wachten op die stomme ongi he. Duurt me veel te lang haha, maar ja daar doe je niks aan..
Hoi hoi, @Marievs: Mijn vriend heeft mij niet op een originele manier gevraagd. Gewoon thuis op een middag en in zn werkleren , maar het was wel heel erg onverwachts. Ik ben al eerder getrouwd geweest en heb altijd gezegd: Nooit meer!!!. Dus nu wel een tweede keer. Alles is wel heel anders dan in mn vorige relatie. Vele malen volwassener!!! @Maagverkleining: Alles is goed gegaan en het is achteraf heel erg meegevallen. Geen moment spijt nog van gehad. En nu voor het eerst weer ongesteld geworden dus het heeft al goed geholpen. @Werk: Ik werk op dit moment 47,5 uur. Ik ga straks als het allemaal kan 32 uur werken. Vl wil 4 dagen van 8 to 7 gaan werken en dan 1 dag vrij. Mijn schoonmoeder wil graag gaan oppassen en mijn moeder ook. Weten 1 van jullie iets over toeslag van de belasting als je je oppas betaald? @Hond: Ik ben heel erg benieuwd hoe onze hond het gaat doen.Ze is nu 6 en een half en ze is over het algemeen erg zenuwachtig. De ene keer wel rustig bij kids en de andere keer niet. We gaan het allemaal wel zien. Ik ga haar in ieder geval niet apart houden, want dan maakt je naar mij idee alleen maar problemen. Ze mag bij ons ook boven komen en dat mag straks ook. Ik ga haar dan niet ineens dingen verbieden die ze altijd heeft gemogen. @Testen: Testen beginnen wij nog niet aan. We zien wel wanneer het komt. We zijn gelukkig best wel nuchter. Ik hou wel me periode bij. mocht het te lang gaan duren dan denk ik wel dat we gaan testen. @Broer: Mijn broer en zijn vrouw hebben vorige week maandag hun eerste echo gehad en ze zijn morgen precies 9 weken. Vind het zo leuk voor ze en hoop daarom ook dat het bij ons ook niet lang duurt. zitten ze een beetje kort bij mekaar. @ontpillen: Ik heb tot nu toe gelukkig nog nergens last van. Maar wat niet is kan natuurlijk nog komen. Groetjes weer...
Hoi dames, hier weinig te melden. Ben druk met werk, wat me de nodige afleiding geeft van het zwanger zijn. Over een week de eerste echo. Gelukkig gaan de dagen snel doordat ik zo veel werk. Mijn vriendin is zwanger en heeft mij gevraagd of ik peettante wil zijn. Dat wilde ik natuurlijk maar al te graag. Vandaag krijg ik te horen of ze zwanger is van een jongen of een meisje, spannend. MZ25 hoe gaat het nog met testen?
Heey allemaal, @Redhead86: Balen zeg dat je nog niet ongi bent geworden. Heel erg vervelend zo'n lange cyclus. Hopelijk wordt je snel ongi en kun je verder met ronde 2. De eerste ronde waren wij er ook nog niet mee bezig. Hebben toen ook afgewacht. Zelfs ronde 2 was nog lastig in te schatten omdat ik niet wist of de eerste cyclus mijn normale cyclus was, niet dus. Die puistjes echt verschrikkelijk ja. Ik heb er vooral veel in mijn hals en op mijn rug. Balen dat je geen werk kunt vinden. VL kan ook geen werk vinden. Hij heeft een HBO opleiding afgerond maar zelfs dan is het moeilijk. Ook hij is of te oud of te hoog opgeleid. @Jokie1979: Wel leuk dat het onverwachts was. Wij hebben samen besloten om te trouwen. Toen het bijna zover was heeft hij mij als nog gevraagd. Fijn dat de maagverkleining mee is gevallen en dat het al effect heeft gehad. Volgens mij kan je toeslag krijgen als je je oppas betaalt. Even op de website van de belastingdienst kijken denk ik. Mijn schoonzusjes hebben allebei al een meisje. De oudste is bijna 16 maanden, de jongste 8 maanden. Wel erg leuk dus. @Sith: Leuk dat je gevraagd bent om peettante te worden. Een hele eer lijkt mij. Ga je zelf ook een peetoom en peettante benoemen?VL is ook net peetoom geworden van het zoontje van goede vrienden. Het zou dus erg leuk zijn als wij ook snel zwanger zijn. Schelen ze nog geen jaar. Echo komt steeds dichterbij, fijn dat de dagen wel snel gaan. @Ego: Ik heb net weer getest. De test is wel een stuk donkerder dan gister maar nog steeds geen smiley op de clear blue test. Morgen maar weer testen. Verwacht mijn ei van het weekend of net erna (volgens de app dan). Heb wel last van hoofdpijn nu. Herkennen jullie dit ook van je eisprong?
Jippie, mijn vriendin is zwanger van een meisje! Hier gaan we geen peetoom of tante vragen. We moeten er wel nog even over nadenken hoe we eventuele voogdij willen regelen. MZ25: de hoofdpijn herken ik niet rond mijn eisprong. Bij mij iedere keer pijnlijke borsten vanaf de eisprong. Tot snel weer!
Hallo, @mz, nee ik heb ook geen hoofdpijn! Heb alleen last van mn rug, maar ook dat klopte deze periode niet! Heb al heel de week last van mn rug! Gister toch maar ovutest gedaan en eergister! Die van eergister was redelijk donker en die van gister net zo donker als het streepje! Dus mn ei is er nog niet! Of vandaag geweest! Merk wel dat mn borsten wel weer pijn beginnen te doen! Dus het kan zijn dat mn ei gesprongen is vannacht of vanmorgen! Heb heel de dag al wel een branderig gevoel in mn onderbuik! Net of het daar heel warm is! Vandaag gaan ik niet meer ovutesten! Gister niet gesekst! Dinsdag wel, maar net voor de zaadlozing floepte hij eruit, maar snel erin en de rest kwam er gelukkig nog wel in! Best shit, maar goed! Met mn hoofd zit ik alweer in de volgende ronde! @sith, leuk peetoom en peettante! Wij kennen dat niet, omdat ik hervormd ben! Maar mn schoonzus is ook peettante, dus weet wel wat het is ! Verder gaat het redelijk goed! Weer 2 weken op een wachtbankje zitten ! Ik loop te klagen met mn cyclus van 31 dagen, maar ik mag eigenlijk niet klagen als ik naar de rest kijk! @redhead: is je ongi al geweest? Fijne avond! Ik ga lekker zwemmen vanavond en dan met een filmpje op de bank! Tot snel!
@Sith: ik heb nu ook pijn aan mijn borsten en lage rugpijn. Wel erg vreemd want mijn testen zijn nog niet positief geweest. Ik ben dus benieuwd. Gister ook een klein beetje bloed bij het slijm. Ook erg vreemd. Gisteravond maar weer ff geklust. Over een uurtje maar weer een testje doen. @Marievs: Was je nu deze ronde al echt begonnen? Of pas volgende ronde? Jij mag zeker niet klagen. Mijn cyclus is nog niet korter dan 36 dagen geweest. Ik ga vanavond nog ff lekker shoppen met vl en morgen even alvast voor babyspullen kijken. Met kinderwagens rijden enzo. Altijd leuk. Het kan maar zo zijn dat ik strax veel kwaaltjes heb als het eenmaal zo ver is en dat ik dan geen winkel meer in kom. Jij al spullen gekocht Sith? Weet je al wat voor kinderwagen het wordt?
Mijn borsten zijn nog steeds gevoelig. Die lage rugpijn ken ik ook. Heb ik een week last van gehad en sinds gistermiddag ineens weg. Het was ook best raar. Gisterochtend voelde ik me huilerig en best wel rot en ineens was het over. Zo vreemd. Gisteravond toen ik thuis kwam nog even geklust. Denk dat mn ei die ochtend/middag gesprongen is. Rond half 7 nog geklust. Las ergens dat dit nog goed is, dan duimen maar. En bidden. @mz25: Vreemd dat bloed bij je slijm. Kan ovulatie zijn en dat de testen niet donkerder worden bij jou. Heb je nu ook alweer getest? Nee, wij zijn begin september begonnen. Dit is de 2e ronde. De -1 ronde tel ik niet mee, omdat we na mijn eisprong begonnen zijn. Ik zal ook proberen niet meer te klagen . Toen ik net stopte met de pil heb ik er ook lang over gedaan voor ik weer ongesteld werd. in februari gestopt en zo afentoe wel een keer wat bloedverlies, maar vanaf juli kwam het pas goed op gang en toen had ik ook langere periodes. Nu al babyspullen kijken??? Leuk. Wij kijken daar nog niet na. We hebben al wel een wieg, maar dat is een wieg uit de familie. Hier ligt nu het kindje van mn nichtje in. Weet jij al wel wat voor kinderwagen je wilt? Heb jij ook al andere spullen?
@mz25! Leuk is dat he, ik kan het ook niet laten, vind het geweldig Hier gaat het nu wel weer. Woensdag en donderdag echt vreselijk veel last van mijn bekken( ik heb al bekkeninstabiliteit..) en ik kon gewoon zo slecht lopen, zo veel pijn. Dus de fysio gebeld, afspraak gemaakt voor savonds laat. En ik dacht dat het misschien kon omdat ik rond mijn eisprong zat. Het eerste wat zij ook vroeg was wanneer ik ongesteld was geweest. Waarschijnlijk heeft mijn lichaam er even moeite mee om nu zelf mijn hormonen ed aan te sturen en had het besloten om mijn banden eens extra strak aan te trekken dus zij heeft mij flink geknooit, en naaldjes in mijn rug geprikt om mijn spieren te ontspannen en mijn eisprong op te wekken. Ook heeft ze mijn bindweefsel nog los gemaakt en mij ingetapet. Ik voelde mij echt als herboren gaat nu top. En volgens mij had ik gisteren dus ook mijn eisprong, ik voelde een paar uur lang een stekende pijn rechts op de plek waar mijn eierstok zit.. Dus ik hoop dat ik dat volgende maand ook voel Nu lekker genieten van het weekend, zo even lekker de markt op, vanavond visite en moren lekker rustig met de honden naar het bos. En jullie? Wat voor plannen hebben jullie?
Vanochtend weer getest en de test wordt nu wel heel donker. Denk dat ik morgen of maandag mijn ei heb. Clear blue test was nog negatief dus vandaag nog niet gehad. Wel veel last van afscheiding enzo dus mijn ei komt er echt aan. Vanmiddag nog even naar babypark geweest. Erg leuk zeg. Ik voel mij altijd wel een beetje raar omdat ik nog niet zwanger ben en 99% van de mensen die daar komen wel. @Marievs: de test wordt nog steeds donkerder. Gisteravond nog getest en vanochtend weer. Ik ben gelukkig wel na 36 dagen gewoon ongi geworden de eerste ronde. Alleen dus nog niet echt regelmatige cyclussen. Ik wil graag een Joolz day earth collection. Waarschijnlijk in de kleur monkey brown. Maar als het nog lang duurt zijn er misschien wel weer leukere kinderwagens. Vanmiddag nog even mee gereden. Wat rijdt hij toch fijn en erg geschikt voor lange mensen. Verder heb ik twee unisex rompertjes liggen, echt heel lief. 1 van Nijntje en 1 van Noppies met zilveren opdruk. Kan toch wel voor een jongen of meisje? Ik voelde mij trouwens ook opeens erg rot vanavond maar nu is het ook weer over, erg raar. @Bubblez: Vanavond verjaardag gehad en naar babypark geweest. Net thuis. Zo Overspel kijken, zo'n leuke serie. Morgen nog geen plannen. Lekker rustig aan doen en mij weer voorbereiden op een werkweer. Zijn er nog testers komende week? Ik ga morgen weer een ovulatietest doen, kijken of mij ei dan bijna springt. Hoe gaat het met Redhead, al ongesteld? En met je kwaaltjes Sith?
Heey allemaal, Vanochtend weer getest. De test is nu heel donker. Zou mijn eisprong er aan komen of moet ik nog verder door testen? Ga sowieso vanaaf nog even testen. De bovenste test is van gister, de onderste van vandaag.
Hoi dames, hier is alles rustig. Nou ja, eigenlijk erg druk met werk. Heb zo nu en dan last van misselijkheid. woensdag bijna de hele dag, maar niet overgeven. Eten gaat wat moeizamer. Normaal kan ik altijd erg veel eten, maar nu zit ik snel vol. Gisteren kreeg ik mijn pizza niet eens op en voelde ik me daarna niet goed. Maar vandaag gaat het weer. Het is nu echt aftellen, woensdag avond de echo. Mz ik zou nog even doorgaan met testen. Als de test weer lichter wordt weet je dat je ei gesprongen is of elk moment zal springen. Hier zijn we nog niet op pad geweest voor baby spullen. Heb ook nog geen idee welke wagen ik wil. Hij moet in werk geval goed zijn voor het bos, daar ga ik dagelijks naartoe met de hond. Wij lopen vanuit huis in een paar minuten naar het bos. Als de echo goed is ga ik donderdag voor het eerst iets kopen. Heb er al zin in. Een aantal meiden (bijna) op het wacht bankje. Spannend. Ik ga voor jullie duimen.
@Sith: balen joh die misselijkheid. Maar hoort er bij. Ben daar ook het bangst voor. Maar heb alles over voor een kleine. Na 12 weken is dat bij de meesten ook wel weer over. Echo komt idd steeds dichterbij. Spannend zeg!! Ik ga vanavond nog even testen, ook met een clear blue test. Dan weet ik het in ieder geval zeker. Gister sowieso geklust. Leuk dat je komende week spulletjes gaat kopen, ik wil ook. Heb je al nagedacht over eventuele namen?