@ Marievs. Gefeliciteerd! super leuk voor je. @ Bubblez. Wat een korte cyclus of niet? Balen zeg, op voor de nieuwe ronde! In het algemeen: Hebben jullie het bericht wel gelezen dat de klachten nu ineens weg zijn? Haha Heb na de extreme pijn van gisteren nu helemaal geen buikpijn meer. Geen enkel krampje. Moet nog wel veel plassen, rugpijn en erg moe. (af en toe steken in mijn borst) Maar verder zijn alle klachten verdwenen . Dus ik ben juist bang dat ik nu morgen ochtend gewoon ongesteld zou zijn .. . Of kunnen de symptomen na een innesteling ineens verminderen? Nu nog geen nieuwe test gedaan. Ik had eerst door alle spanningen vorige week vrijdag al een test gedaan hihi. Deze was erg negatief. Maar ik was natuurlijk ook veel te vroeg dus hou toch nog even hoop (A)
Ik zou morgen een test wagen.. Of je lichaam houdt je voor de gek moeilijk te zeggen vind ik.. Idd een korte cyclus, nu kunnen we echt gaan beginnen, vorige maand gebruikten we nog een condoom en bij mn volgende ei dus niet Zo ik zit even met mijn handen in het haar.. Morgen 2 toetsen, 1 laboratorium en 1 scheikunde. Scheikunde snapte ik altijd perfect. Dus ik sla net gauw mn boek los en.. weg alles.. ik denk ik lees het wel weer door.. Nou het wordt alleen maar erger hoe vaker ik het lees.. En nu baal ik, want dalijk verziek ik mijn toets
oh bubbelz, dit is echt balen! kan komen doordat het avond is. Ik pik het savonds meestal ook slechter op. Kom op meid, morgen maak je beide toetsen erg goed! ik duim voor je!
Komt goed bubblez. Vooral proberen rustig te blijven hoe moeilijk het ook is anders blijft het nog moeilijker Hangen. Zou er over nadenken wact morgen sowieso nog even af denk ik.. Ben Beetjr bang geworden voor alle negatieve testen 😜
Oke ik ben weer kalm mijn liebe ventje heeft alles weer uitgelegd. Nu alleen nog de systematische namen van het periodiek systeem der elementen. (Zo wat klinkt dat moeilijk) en dan ben ik er weer.. Ach tis gewoon teveel, ik had 8 toetsen in 1 week.. En vandaag ongesteld, dan ben ik zowieso altijd zwak in concentratie Gaat lukken lieve dames! Willen jullie de cijfers weten die ik ga halen?
Vandaag was dag 32.. Mocht het niet gelukt zijn ga ik volgende maand met de ovulatietesten proberen denk ik. Zag ze ook bij de action haha. 5 stuks 2 euro 50
Bubblez veel succes met je toetsen morgen. marie begin je het al een beetje te geloven? Bij mij duurde dat toch wel even. Spannend jammer van d negatieve test. Was denk ik niet met ochtend urine. Had je wel lang genoeg opgehouden? Anders kan d concentratie hcg ook te laag zijn. Mz hoe gaat het met jou? Hoe zou het nog met redhead zijn?
@ Sith. Nee was avond. Zou jij morgen vroeg nog een test doen dan? Of eerder zaterdag ochtend ? Is wel een test vanaf 4 dagen voor de menstruatie . Dus al wel gevoelig ..
Ik had ze ook gezien ja.. Verbaas me er soms over wat de action heeft.. @sith, heb jij ook met de action testen getest? En marievs? Ik vraag me echt af hoe betrouwbaar ze zijn..
Hallo, Allereerst: bubblez succes vandaag! Ik wil graag je cijfers weten! Het begint nu een beetje te komen! Ben nog wel angstig hoor, dat het mis kan gaan! Maar kga proberen te genieten! Ik ga vandaag bellen voor een afspraak bij de vk! Vanacht bijna niet kunnen slapen! Ik heb vanochtend nog een test gedaan met de midstream van kruidvat er kwam echt binnen no time een mooie plus! Echt gin knaller, maar deze hebben veel hcg nodig! De vorige 2 heb ik met de 2 v5 van kruidvat gedaan! Ik zou eerder morgen testen spannend! Dan zou het hcg nog hoger moeten zijn! Waar heb je nu mee getest? Misschien heb je het gezegd, maar kweet het niet meer! Hoe is het met je kwaaltjes sith? Eet je nu ook meer? Ik vind dat nog erg moeilijk! Hoeveel moet ik meer eten? Ik eet bijvoorbeeld maar 3 sneeen brood! Ego: ik kon vanacht al niet op mn linker borst liggen! Haha! Leuk al die kwaaltje! Voel me verder wel redelijk! Heb wel een beetje last van mn maag! Beetje branderig en voel me met vlagen misselijk! Maar alles voor het goede doel! Fijne dag allemaal vandaag! Liefs
Spannend: Ze zeggen dat het HCG zich om de twee dagen verdubbeld. Dus ik zou zeker nog een dag extra wachten met een nieuwe test. En als je test zou ik het ook zeker met ochtendurine doen. Ik heb getest met de k2v5 en dipsticks van zwanger en kids. Marie, die angst blijft denk ik wel. Tenminste bij mij wel. Zeker de eerste twee weken na de positieve test vond ik erg spannend. Daarna kon ik het wat meer los laten. Ik denk nu maar zo: zolang het tegendeel niet bewezen is ben ik zwanger. Hier ben ik er achter gekomen dat ik beter wat kleinere porties kan eten. Wanneer ik voor mij normale porties (Lees Sith is een veelvraat, haha) krijg ik erg last van mijn darmen. Geen lekker gevoel. Als ik minder eet, maar wel vaker, dan heb ik er minder last van. Ze zeggen dat je maar ongeveer 300 calorieën meer nodig hebt tijdens je zwangerschap. Maar dit is niet meteen. De eerste drie maanden hoef je niet bij te komen (Als je een normaal gewicht hebt) Volgens de verloskundige mag ik tussen de 12 en 18 kg aankomen. Nu zit ik iets lager dan mijn startgewicht. Tja die misselijkheid zorgt er ook voor dat je minder eet. Bubblez hoe zijn je toetsen gegaan?
@ Marievs. Met een action test. ik dacht voor dat geld kan het geen kwaad. Ik heb thuis ook die van de clearblue liggen. Maar deze wil ik gebruiken als een andere positief test als bevestiging zeg maar. Heb net de calculator van de website gebruikt. Aangezien ik ook nog steeds niet ongesteld ben geworden. Dit kwam er uit: Eerste dag van je laatste menstruatie:14 oktober 2013Een beetje vruchtbaar:31 oktober 2013Vruchtbaar:1 november 2013Erg vruchtbaar:2 november 2013Eisprong:3 november 2013Innesteldag:8 november 2013Vanaf hier kun je testen:17 november 2013 Dus moet nog eventjes wachten met testen. Haha. ik moet zeggen dat ik 31-10 en 01-11 niet geklust heb. 2-11 wel dus wie weet. 3 november ook nog. Maar omdat alle kwaaltjes zo goed als weg zijn denk ik toch nog steeds dat ik voor een nieuwe ronde moet gaan. Wel balen dat de menstruatie zo lang weg blijft hihi. Bubblez al enig idee hoe het gegaan is?
Hey allemaal, @Ego: Ik moest even flink bijlezen zeg. Had gister een lange dag op het werk. 07.30 begonnen en pas 00.00 thuis. Bewonersavond. We hebben ons plan gepresenteerd. Wel eerst lekker gegeten. Maar was kapot toen ik thuis was. Nu lekker weekend en maandag werk ik ook thuis. Hier beetje last van mijn borsten en lage rugpijn. Verder af en toe last van mijn darmen. Ligt er aan wat ik heb gegeten en hoeveel. Zit nu op dag 31 dus even afwachten. Heb nog geen innestelingsbloed gezien de afgelopen week. Ben erg benieuwd maar heb er een hard hoofd in. Hopelijk niet zo'n lange cyclus als vorige ronde. Anders ga ik toch de huisarts maar bellen denk ik in december. Ben nu al ruim 4 maanden met de pil gestopt maar nog steeds geen regelmaat en lange cyclussen. In ieder geval nog even op het wachtbankje. @Marievs: Gefeliciteerd zeg!! Wat een mooie test!! Nu lekker genieten. Ik snap dat je nog erg onzeker bent. Zou ik ook zijn. Hoop voor je dat alles goed. Lastig die kwaaltjes maar dat is wel een goed teken! Alles voor het goede doel. Ben benieuwd wanneer je je eerste afspraak bij de VK hebt. @Bubblez: balen dat je ongi bent tijdens je toetsen. Op naar de volgende ronde wel. Hoe zijn je toetsen gegaan?? @Spannend03: er is zeker nog hoop op een positieve test. Gewoon over een paar dagen nog een keer testen. Hopelijk dan goed nieuws. Maar wel erg vervelend die onzekerheid. Ik heb het helaas nu ook. Ik heb die van de Action ook in huis gehaald. Heb ze ook van Clear Blue maar wil eerst met de Action test een positieve test hebben. Anders wordt het zo duur. Ook maar vast 15 ovulatietesten van de Action ingeslagen voor de volgende ronde. Hopelijk snel duidelijkheid voor je. @Sith: fijn dat alles goed gaat. Ik hoor idd van veel mensen die zwanger zijn dat ze veel kleine porties eten. Dat is beter dan grote porties. Maar sommigen hebben juist hele erge honger. Ik snap dat je het pas bij 10 weken wilt vertellen. Mijn moeder weet het wel sneller. De rest willen we pas later inlichten. Hopelijk met de kerst. Mocht ik de volgende ronde niet zwanger zijn dan wordt het pas volgend jaar helaas. Ik weet zelf niet goed wanneer ik eventueel moet testen. Moet ik uitgaan van de kortste of langste cyclus??
mz, weet je wanneer ongeveer je eisprong was? Als je die weet zou ik zo'n 14 dagen later testen. Kijk ook even wat je zelf fijn vind. Ik deed een test omdat ik eigenlijk de bevestiging wilde dat ik niet zwanger was, zodat ik daar niet meer over na hoefde te denken. Geheel onverwachts bleek ik toch zwanger. Maar was de test negatief geweest, dan had ik die ronde wel kunnen afsluiten voor mijn gevoel.
@Sith: ik denk ergens rond 5 november. Dat zou betekenen dat ik rond de 19de mijn NOD heb. Maar ik weet het dus echt niet. Misschien dat ik zondag of maandag een testje waag. We wachten gewoon maar af.
Zo!! Toetsweken zit erop, heb al een paar cijfers: Laboratorium praktijk: 6.9 Engels: 10, 10, 8.9 en 7.4 Anatomie: krijg ik vandaag VISA: 8.5 Natuurkunde: 6.1 Arbo en goederen beheer: 9.0 En vandaag had ik laboratorium theorie en scheikunde. Scheikunde komt vandaag terug de rest weet ik niet. Zolang het niet onder de 5.5 komt ben ik tevreden Verder een spannende dag, mijn vriend en ik gaan vanavond naar mijn vader; hij gaat mijn vader om mijn hand vragen En verder chillen, gewoon rust! Over de calorieën, ik denk niet dat je voor 2 moet gaan eten hoor. Eet een boterham meer per keer zou ik zeggen en kijk hoe je je voelt. Heb he het idee dat je nog niet gevuld bent eet er dan nog 2 Marievs, het komt vast goed met dat kleintje in je buik. Ik zou ook angstig zijn maar probeer te genieten Fijn weekend!!