@ Bubblez nou dat zijn nette resultaten toch! Goed gedaan hoor! @MZ25 . Denk je dat het ook nog positief kan zijn ondanks dat ik nu juist geen symptomen meer heb? Ik begon zelfs nu te twijfelen of het niet kan dat ik ineens een super lange cyclus heb en dit pas mijn eisprong bleek te zijn die paar dagen met kwaaltjes. Maar dat zou wel heel extreem zijn he? haha. Ik heb er dan maar gewoon 5 ingeslagen maar zie wel hoe het gaat. Mocht ik straks meer dan een week over tijd zijn toch maar dokter bellen voor een bloedtestje denk ik ? Mijn moeder gaf aan ook nooit ergens last van te hebben gehad. Zelfs geen gevoelige borsten helemaal niks. Ook geen misselijkheid. En ook negatief getest te hebben en pas bij 6 weken overtijd had ze een positieve test in handen echt ab normaal maar goed met mij is er niks aan de hand dus. Haha.
@Bubblez: Mooie cijfers zeg!! Nu lekker relaxen. @Spannend03: dat kan zeker. Er zijn juist veel mensen die nergens last van hebben en dan positief testen terwijl ze de maanden daarvoor juist overal last van hadden en niet zwanger waren. Gewoon even afwachten maar. Totdat je ongi bent kan het beide nog. Je kunt na een week de dokter bellen maar weet niet of ze dan wat doen. Vaak zeggen ze komt van het ontpillen dus wacht nog even af. Na 6 weken is idd wel erg laat zeg. Testen inslaan kan nooit kwaad
@MZ25. Ik vind het alleen zo gek omdat ik 12 en 13 november echt gek werd van de misselijkheid. En het nu ineens weg is..
Het is echt moeilijk te zeggen waar het van komt. Ieder lichaam is anders. Meer dan afwachten kun je niet doen....
Ik heb 2 december de afspraak! Dat is al over 2 weken! Hoop dat dit niet te vroeg is. Ben dan minimaal 6 weken en 4 dagen en maximaal 7 weken! Ze heeft het zelf voorgesteld, dus denk dat het wel meevalt! Ze wist dat ik de 14 okt ongi ben geworden en mijn cyclus rond de 30 dagen ligt!
@marievs: spannend zeg. Net voor sinterklaas. Hopelijk een mooi cadeautje. Wel fijn dat je zo snel terecht kan. Ik denk dat ik maar met tarwekiemolie ga beginnen. Iemand een idee waar je dat kan kopen en of dit goed is??
Ik moet zeggen dat ik er nog nooit van heb gehoord. Ik ben apothekersassistent dus hoor vaak alle middeltjes wel. Maar tarwekiemolie had ik nog niet gehoord. Dus geen idee. Denk dat je het kan kopen bij een reformwinkel. Ik wacht inderdaad nog wel eventjes af. We zullen het allemaal zien. @marievs. Super leuk dat je zo snel naar de verloskundige kunt. Ik zat daar gisteren nog over na te denken hoe en wat. Welke overwegingen heb jij allemaal gemaakt toen je een verloskundige koos?
Ik zou eerst kijken naar teunisbloemolie! Die verkort het ook! Gewoon bij de kruidvat, etos! Gewoon huismerk pakken hoor! Oh bubblez, helemaal vergeten net: goed gedaan!! Nu ik volgende week !! Heb er gelukkig maar 1! Ik heb de vk die mn nichtje ook had en mn vriendin ook! En in dat gat waar ik woon is er toch weinig keus haha!
Oke dat scheelt, Mijn vriendinnen wouden allemaal in het ziekenhuis bevallen dus zijn allemaal onder een gynaecoloog.. Ik wil zelf juist graag via een verloskundige. Maar heb dus totaal geen ervaringen van anderen. En hier zitten er juist extreem veel!
Dankje! En jij ook succes, waar gaat de toets over? Wat fijn dat je zo gauw een echo krijgt Ik wil/moet onder de gynaecoloog staan. Maar, ik moet wel eerst een verloskundige bellen toch als ik posi test?
Nou bij ons moet je dan gewoon naar het ziekenhuis bellen voor de echo vandaar. Maar ik hoef niet perse onder een gynaecoloog te staan vandaar.
Geen idee, ik heb naar de vk gebeld en verder nog niets! Ook nog even naar de huisarts! Wil het liefst thuis bevallen, dus alleen een vk is dan genoeg! Ik heb volgende week privaatrecht als examen! Erg leuk, maar mn motivatie is ver te zoeken! Scheelt dat alles in het wetboek te vinden is! Oh zie net een zwangere met dikke buik! Hoop dat mijn buik ook zo mag zijn over een paar maanden! Kwaaltjes worden minder gelukkig! Blijf nog wel wat gevoelige plekjes houden, maar wordt gelukkig minder! Merk wel dat ik veel meer honger heb en om de zoveel tijd wat moet eten! Anders wordt ik echt misselijk!
@ bubblez, gefeliciteerd met je mooie cijfers, dat is niet verkeerd! Goed begin van je toetsen @ mz, ik gebruik tarwekiemolie. Deze koop ik bij de tuinen. Bij kruidvat heb je zo ook, eigen merk. Maar daar moet je er meerdere per dag van nemen. Ik vergeet dat altijd, die van de tuinen is voldoende om 1 per dag te nemen, vandaar dat ik die gekozen heb. Bij mij heeft het mijn cyclussen wel verkort. Het helpt ook goed om de baarmoeder de ondersteunen qua slijmvlies zodat het eitje zich goed kan nestelen. Voor nu ben ik nog niet zwanger, dus of het daar bij helpt kan ik je niet vertellen, maar lees er wel veel goede verhalen over van andere dames die na lang proberen uiteindelijk na de start van tarwekiemolie zwanger werden. Toeval of niet, fijn is dat ze zwanger waren, dus wat mij betreft het proberen waard @marie succes ook straks met je toets! En fijn dat je al zo gauw naar de verloskundige mag, hoop dat je als iets kunt zien, spannend zeg! @ toestand hier... Pijnlijke benen, net een paar pijnscheutjes gehad onderin mijn buik en richting lies. Verder erg moe, maar heb ook een lange dag gehad vandaag... Ik zit nog wel lekker op het wachtbankje voor nod.
Ik heb vanmiddag maar even tarwekiemolie gekocht bij Kruidvat. Die bij de Tuinen vond ik zo duur. Ben benieuwd. Ik hoop niet dat ik er een langere cyclus door krijg. Die van mij is al erg lang. @Marievs: Teunisbloemolie zag ik idd ook. Maar dat mag je toch maar tot je ei gebruiken?? Ik vind het ei vinden juist zo lastig. Hier zit ook maar 1 verloskundige dus keuze is snel gemaakt mocht het zo ver zijn. Spannend tentamen privaatrecht. Ik heb ook twee jaar rechten gestudeerd. Had voor privaatrecht altijd een 9. Vond het erg leuk omdat je het zelf veel tegen komt in de praktijk. Fijn dat je wat minder kwaaltjes hebt! @Hope86: hopelijk heeft het bij mij ook het juiste effect. We gaan het de volgende ronde zien. Nu eerst nog even afwachten... Of zou het deze ronde nog zin hebben om het te gebruiken?? Zit op het wachtbankje.
Dag lieve dames! Ik wou het even delen! Mijn lieve ventje heeft mij net bij mijn vader na zijn zegen ten huwelijk gevraagd!! Zo blij!! Ik moest het even kwijt morgen kom ik weer kletsen, voor nu, slaap lekker!
Gefeliciteerd Bubblez! wat een mooie ring. Wanneer is de datum? Of wil je die ook nog geheim houden? Je bent nu dus verloofd . Ik heb deze ronde ook granaatappelsap gedronken. Dat maakt de baarmoeder qua slijmvlies ook dikker. Ook hebben we deze ronde preeseed gebuikt. Een zaadvriendelijk glijmiddel. het klopt dat je die teunisbloemolie tot je ei mag gebruiken! Das dus niet handig voor jou. Maar met dit moet het ook lukken. Nog 5 dagen MZ. WE duimen voor je!
@Bubblez: gefeliciteerd!! Echt een mooie ring. Wat lief dat hij eerst je vader om je hand heeft gevraagd. Nu een mooi feest organiseren en op naar de echte datum van het huwelijk. @Marievs: granaatappelsap ook maar eens proberen dan. Gewoon bij de AH gekocht? Preseed heb ik ook al een maand in de kast liggen. Had het na de vorige ronde ook besteld. Alleen ik vind het zo'n gedoe met die spuitjes enzo. Heb er wel veel positieve verhalen over gehoord. Toch maar eens proberen komende ronde. Eerst deze ronde nog maar eens afwachten.
Gefeliciteerd bubblez ! Mooie ring ook. @mz25 hoe gaat het daar nu op het wachtbankje? Ik heb verder nog helemaal geen middeltjes gebruikt. Behalve dat ik natuurlijk foliumzuur slik. Dus leer hier nog veel van haha. Super handige tips
Bedankt allemaal ben zo blij de datum is.... 4 juli! Zo nu mag ik het van de daken schreeuwen! Granaatappelsap wist ik ook idd, maar dat tarwekiem olie hoor je verschillende verhalen over. En waarom gebruiken jullie preseed? Gebruiken jullie glijmiddel omdat je anders ja, eh, niet nat genoeg bent? Of omdat het werkelijk beter is om zwanger te worden? Spannend, je bent niet de enige, ik ben ook een leek haha