@Spannend03: vervelend zeg, nog steeds geen duidelijkheid. Heb je wel nog getest?? Gaat goed op het wachtbankje hoor. Ik hou het nog wel even uit. Voel wel wat dingen maar kan natuurlijk van alles zijn. Heb ook keelpijn en droge mond/dorst. Tot nu toe heb ik ook nog niks anders gebruikt dan ovulatietesten en zwangerschapsvitaminen. @Bubblez: mooie datum!! Lekker in de zomer. Hopelijk mooi weer. Klopt idd dat er veel verschillende verhalen zijn over tarwekiemolie. Ik ben dus nog terughoudend met het gebruik ervan. Preseed heb ik gekocht omdat ik van veel mensen heb gehoord/gelezen dat ze zwanger zijn geraakt na dit te gebruiken. Op zich heb ik geen glijmiddel nodig maar ik dacht ik kan het al licht proberen. Volgende ronde dus toch maar even mee beginnen. Het schijnt goed te zijn voor de zuurgraad van je vagina zodat deze beter doordringbaar wordt voor de zaadjes....
@mz25 erg spannend inderdaad.. Heb alleen donderdagavond die test van de action gedaan verder nog niet weer. Mijn gevoel zegt dat er weer negatief zou staan dus ga dit weekend eerst sowieso nog afwachten . Op die test van de action staat namelijk dat het een early test is dus dat het dan niet uitmaakt als je savonds test omdat hij erg gevoelig moet zijn.. Behalve moeheid. Erge rugpijn en heel af en toe vlaagje misselijkheid geen symptomen dus dit kan ook gewoon alles zijn😔
Ik geloof wel dat de action testen een hogere hormaanwaarde nodig zijn hoor.. (dacht ik hier op zp te hebben gelezen). Doe je maandag een test, dan zit je ook op de dag dat je mag testen Althans, volgend je banner Oh op die manier, zo had er ik er niet over nagedacht(preseed)
@ bubblez. Op de test zelf stond dat hij al meet vanaf 25 en een normale test vanaf 100 . Maar goed we wachten af wie weet he haha ! Hoop dat je gelijk hebt natuurlijk haha ! Ja mijn banner geeft mijn langste cyclus aan dus die klopt haha
Mm misschien toch nog een kwaaltje hier haha. Mijn vriend vroeg waarom ik steeds zo heftig reageer vandaag?😜 Heb he zelf niet eens door.. Dik boos reageren 5 minuten later weer lachen haha.
@ mz: Ja, die kun je gewoon kopen bij de AH. Staan bij de verse sappen. Bij ons staan die in het koelvak bij de groentes e.d. Dat spuitje valt echt mee hoor. Je brengt het gewoon in voordat je begint en dan kun je gewoon lekker door. @bubblez: mooie datum . Geniet van alle voorbereidingen, het is zo 4 juli! We willen tzt natuurlijk wel een foto van je trouwjurk zien. Als je dan al bekend kan maken wie je bent. Ik gebruik het omdat ik niet altijd even nat ben. Dit is erg vervelend. We deden het eerst gewoon met spuug, maar dat is echt uit den boze als je zwanger wil worden. Toen hoorde ik van dit spul en heb het gelijk besteld. @spannend03: echt zo lastig dit. Hoop echt dat je binnenkort positief test. Ik heb zelf niet voor nod getest, omdat ik dit niet durfde. Ook mocht ik dit niet doen van mijn man haha. Je hebt al wel mooie kwaaltjes haha. Rugpijn erken ik. Nu ook weer met vlagen, maar heb sowieso een rug die weinig kan hebben. Bij mn menstruatie, eisprong en innesteling had ik ook last van die ene plek. Ook als ik een tijdje niet heb hardgelopen en ik ga weer, heb ik gelijk last van die plek L. Ook die stemmingswisselingen zijn een teken. Dat zei die vrouw van mvm vanochtend ook nog. Die vroeg aan mijn man of hij al iets merkte van mijn stemmingswisselingen, omdat ik heel veel hcg heb. Binnen 1 sec stond er al een streepje. Ik mag zelfs nu al beginnen in plaats van vanaf de 6e week. @Sith: hoe is het met jou? Hoe was jou test bij mvm?
Oke dat kende ik nog niet dat het helpt om zwanger te worden. En spuug? door de enzymen gaat de zaadjes kapot ofzo? Ons lukt het tot nu toe gewoon zo Alleen met een condoom wordt ik stroever, net alsof dat ding alle vocht opslurpt ofzo haha Ik ben ook erg blij met de datum, heerlijk weer hopen we op De jurk komt tzt, ik kan nu wel een beetje kijken wat ik leuk vind, maar omdat ik hoop zwanger te worden is het nogal lastig om nu al te gaan kijken. Als ik dan al wel een dikke buik heb dan moet ik naar andere jurken kijken. Ik ben dan ook van plan om rond februari eens naar een paar winkels te gaan en kijken wat ik leuk vind om deze dan in april/juni te kopen, nog wel ietsje groter zodat mijn buik nog wat meer ruimte in kan nemen Ik heb er zoveel zin in Woensdag ga ik naar de vrouw die onze taart gaat maken, ik twijfel alleen nog wat ik doe. 1 taart voor de daggasten en dan savonds cupcakes. Of 1 taart voor de daggasten en savonds een zoete tafel met mini cupcakes(naturel en choco) soesjes(choco, aardbei, naturel en banaan) en allerlei soorten koekjes.. Of 5 grote taarten voor alle gasten savonds, maar dan kunnen wij savonds dus ook pas de taart aansnijden.. Poef wat een planning, ik ben er al ff mee bezig maar nu realiseer ik me pas echt dat ik gewoon ga trouwen Vet leuk
@ Bubblez. Super spannend allemaal. Leuke, gezonde spanning. haha echt super leuk Ik heb vanavond in een gekke bui even wat leuks gekocht met een vriendin haha! Ik wou altijd al zo'n antieke kinderwagen. kon nu erg goedkoop aan een kinderwagen komen dus hebben hem gewoon opgehaald Voor op de toekomst haha. Bij deze een foto haha!
@marievs. ik heb het trouwens wel erg hoog in mijn rug . tussen mijn schouderbladen. Normaal van mezelf heb ik altijd lage rugklachten dus het is wel anders. maar met zwangerschap is het ook altijd laag toch? dus denk dat het wat anders is..
Wat gaaaaaaaaffffff!!!! Dat vind ik zo mooi he!! Gewoon lekker vast zetten je bent hem hopelijk snel gebruiken!
Mm rode duiveltjes zijn nog steeds weg en mijn afscheiding is gewoon weer terug .. Maar net even testje gewaagd en die is toch echt negatief ..
Mm na 5 minuten was er twijfel. Dacht een heel vaag roze streepje te zien. Vriendin gebeld die is gekomen en dacht ook iets vaags te zien . Maar dan ook wel echt heel vaag. Maar normaal twijfel ik nooit vind hem altijd Omo wit. Hebben meer mensen hier ervaring mee?
@Spannend03: Leuk die kinderwagen. Echt nostalgisch! Rugpijn is idd laag. Ik heb er ook last van. Maak eens een foto van je test, dan kunnen we meekijken. Als je denkt wat te zien dinsdag opnieuw testen. Elke 2 dagen verdubbelt je HCG. Als je zwanger bent zie je het dinsdag beter op de test. @Bubblez: idd erg leuk trouwen. Vast rondkijken voor een jurk. Je moet idd wel rekening houden met een eventuele zwangerschap. Maar vaak kunnen ze een jurk nog wel vermaken. Toen ik ging trouwen heb ik de laatste maand ook echt weinig gegeten omdat ik bang was niet in de jurk te passen. Ga je nog op huwelijksreis? Wij zijn net voor de kerst getrouwd en op kerstavond kwamen we in New York aan. Dat was dus onze huwelijksreis. Was echt heel gaaf!! Wij hadden trouwens een kleine bruidstaart om aan te snijden. Verder allemaal losse gebakjes zodat iedereen kon kiezen. Vonden we wel zo makkelijk. @Marievs: volgende maand maar proberen dan met Preseed. Je doet dus ook mee met MvM. Echt goed! Ik moet er nog even over nadenken. Wonen nu nog bij mijn ouders dus is niet echt praktisch. @Ego: hier nog alles hetzelfde. Morgen al weer dag 34. Ben erg benieuwd hoe lang mijn cyclus nu is. In mijn banner staat dat ik donderdag kan testen maar mijn laatste cyclus was 41 dagen. Ga dus sowieso tot komend weekend wachten met testen. Dan zit ik tussen de twee cyclussen in. Of niet testen natuurlijk als ik komende week ongi word. Hoe is het met de rest? Redhead al ongi geworden??
Nou ik wou net een nieuwe foto maken omdat hij erg wazig was had hem namelijk ook op een ander forum gezet en die zeiden het is meer een vlek dan een streep. Nu had ik hem in een boterhamzakje in mijn jaszak gedaan om aan een vriendin te laten zien en nu haal ik hem eruit is alles ineens weg.. de test is helemaal weer wit.. zelfs de controle streep is weggegaan.. Dus denk dat ik het nog maar even aan zie of ik toch ongesteld wordt. Heb vandaag weer die weeige buikpijn dus denk dat de duiveltjes eraan komen Mocht ik donderdag nog niet ongi zijn dan test ik dan opnieuw. Denk dat ik dan gewoon een clearblue haal. zo'n digitale. Is er ook geen verwarring mogelijk.
Hey meiden, Sorry al even niet geweest. Hope: nog een kleine week wachten en dan mag jij ook testen. MZ heb je nog een test gedaan. Vandaag is het de 18e, dus een test zou moeten kunnen. Oh ik lees nu dat je nog wilt wachten tot komend weekend. Nog even volhouden dus. Misschien samen met Hope testen. Bubblez: Mooie cijfers hoor. Zo'n mooie lijst heb ik nooit gehad, haha. Ben maar trots op jezelf. Waarom moet jij onder controle bij een gyn, als ik mag vragen. Wat leuk dat je nu officieel gevraagd bent. Een mooie ring hoor. Erg leuk dat je verloofde (ja zo heet het nu) eerst je hand aan jouw vader heeft gevraagd. Gelukkig heb je nog tijd genoeg om de planning rond te krijgen. Maar wel leuk om mee bezig te zijn. Kan in elk geval ook helpen om de moeilijke periode op het wachtbankje beter door te komen. Spannend: Jammer he, dat je lichaam je zo onzeker kan maken. De misselijkheid heb ik ook ervaren in rondes dat ik niet zwanger bleek te zijn. Misschien toch door de spanning. Wat gek dat je bij jullie onder controle bij een gyn komt als je in het ziekenhuis wilt bevallen. Hier kom je daar alleen met een medische indicatie. Ik wil ook graag in het ziekenhuis bevallen, maar dan gaat mijn eigen verlos mee naar de open verloskamer. Wat leuk dat je al een wandelwagen hebt gevonden. Kan me voorstellen dat je zo'n aanbieding niet kunt laten schieten. Tja die testen. Je blijft toch hoop houden zolang er geen ongi te bekennen is. Voor de zekerheid zou ik nog een aantal dagen wachten. Mocht er echt een streepje hebben gestaan, dan moet hij eind van de week wel duidelijker zijn. Marie: 2 december al een kijkje naar jullie kleintje. Leuk hoor. Volgens mij gaat in de 6e week het hartje kloppen. Dus dat zou je kunnen zien. Verwacht in elk geval niet de duidelijke contouren van een kindje te zien. Het is meer een vlek waarin een groot gedeelte knippert. Wanneer heb jij je toets deze week? Tja die kwaaltjes, ze komen en gaan. De eerste twee weken hier weinig last. Daarna vaak misselijk en last van darmen. De afgelopen week ging het weer beter, maar dit weekend weer wat misselijk en last van darmen. Bah, nog even volhouden... Jij doet dus ook mee met MvM. Goed zo! Ik had ook een goede test en mocht meteen beginnen, maar ik was al 5w5d. Ik ken iemand die had ook echt een super knallende test. Daar zei MvM dat ze verder zou zijn of dat het meer dan 1 kindje zou zijn. Ze wist dat ze niet verder kon zijn want het was pas de eerste ronde na de pil. Bij de eerste echo bleken er twee kindjes te zijn. Wie weet bij jou ook? Zo meiden, volgens mij heb ik op iedereen gereageerd. Hier verder alles prima. Over 1,5 week de tweede echo en dan gaan we het vertellen. Ben zo benieuwd hoe onze ouders gaan reageren. Wie weet hebben ze het wel al gezien. Mijn buikje (lees darmen) is wel wat dikker dan normaal. Probeer te letten op mijn kleding, draag zoveel mogelijk iets wat mijn buikje verbergt.
@spannend03: Ik zag je test. Wat een rare test zeg. Zag wel iets. Maar hij was wel echt wazig. Wanneer ga je weer een testje doen? @bubblez: wij hadden een bruidstaart voor de daggasten en savonds gesorteerd gebak. Ik zal voor savonds niet teveel doen. Blijft altijd over. @Sith: Heb zaterdag de toest. Zie er niet zo heel erg tegenop. Vorig jaar wel, maar was nu met zulke andere dingen bezig J. Die kwaaltjes komen en gaan ook bij mij. Met vlagen misselijk. Mn onderrug is wel gevoelig. Mn branderig gevoel in mn onderbuik is weg. Weet je, je bent niet de eerste die dit zegt. Er heeft nog al iemand gezegd: misschien zijn het er wel twee. De kruidvat test was vrijdag ook enorm positief. Gewoon zon vette streep. Bij mij zei ze ook dat ik mogelijk verder ben dan ik denk. We zullen zien over twee weken. Het zit wel in de familie J. Hier verder alles zn gangetje. Heb nog niets gekocht voor de kleine! Doe ik pas na de 1e echo! Als ik zeker weet dat alles goed is. Nog 2 weekjes geduld hebben. Die zijn zo om! Het komt nu pas echt een beetje bij me binnen. Ben gewoon zo zwanger JJ. Durfde er niet erg van te genieten, maar nu komt dat steeds meer.
Heb zondag laat op de dag nog weer een nieuwe action test gedaan deze was gewoon negatief .. Dus denk niet dat ik zwanger ben? Had gisteren weer erg weeige buikpijn. Vandaag heb ik last van erg droge keel en veel dorst. Weet niet of dit er mee te maken kan hebben? Normaal ben ik iemand die veel te weinig drinkt nu de gehele dag.. Ook ben ik voor mijn gevoel erg afwezig.. Alles gaat een beetje langs me heen. En heb hele rare dingen zoals iets tegen iemand zeggen maar 5 minuten later vergeten dat ik dat gezegd heb?? Zolang ik nog niet ongesteld ben blijft er toch een klein Beetje hoop..
@Spannend03: balen zeg dat wachten en negatieve testen. Misschien een wat gevoelige test halen ja zoals Marievs zegt. Ik heb ook het hele weekend droge keel gehad en dorst. Zo raar. Ik weet niet of het een kwaaltje is of wat anders. Idd hoop houden tot je ongi bent, dan pas weet je het zeker. @Sith: jep, ga komend weekend denk ik testen. Zit dan op dag 39/40. Moet volgende week ook naar de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling dus moet dan wel zeker weten dat ik niet zwanger ben. Anders kunnen ze de behandeling niet uitvoeren vanwege de foto's die gemaakt worden. Jij hebt de eerste periode er al bijna op zitten. Je kwaaltjes worden dan vast ook wel minder. Je krijgt er wel weer andere voor terug volgens mij. Heb genoeg mensen in de omgeving die rond de 25 weken zijn en al deels in de ziektewet lopen vanwege bekkeninstabiliteit enzo. Spannen dat je het na de echo gaat vertellen. Moeders zien alles, ten minste mijn moeder. @Marievs: misschien dus wel een tweeling. Kennissen hebben net afgelopen donderdag een tweeling gekregen. Twee jongens. De ene woog 1 kilo minder dan de andere en moest dus de couveuse nog in. Ze zeggen dat je dan ook veel misselijker bent dan bij 1 vanwege de extra hoeveelheid HCG die je lichaam aanmaakt (vandaar natuurlijk die knaltesten). Ik snap dat je nog niets gaat kopen, eerst wachten tot alles voorlopig goed is. Je hebt nog weken genoeg om dingen te kopen. Zijn dat de testen van Kruidvat 2 voor 5 euro?? @Ego: hier gaat alles goed. Morgen al weer dag 35. Nog geen ongi te bekennen. Vergeleken met vorige maand veel minder last van dingen. Ook nog geen ongi krampen ofzo. Erg raar. Ik voel natuurlijk wel wat dingen maar niet zo erg als vorige maand. Heb wel meer dorst dan anders. Volgende week woensdag afspraak bij tandarts voor wortelkanaalbehandeling. Dan moet ik weten of ik zwanger ben of niet. Mocht ik het dan nog niet weten dan weet ik niet wat ik doe. Als ik zwanger zou zijn moet het dan toch wel duidelijk zijn?? Zou dan op dag 43 zitten. Als je aan het begin van de ronde foto's en zo laat maken is dit toch niet schadelijk voor je eventuele kindje want er is dan nog geen bevruchting toch?? Vanaf wanneer kan het wel schadelijk zijn? Na de eisprong of echt pas tegen NOD aan?
@ MZ25, ik zou dat voor de zekerheid even aan de tandarts vragen, extra opletten is niet erg! Ik heb dit even gekopieerd uit het wat wil je kwijt topic, ik zit er gewoon echt mee Whaaa... ik word ZO gek van mn schoonmoeder.. Vorige week hebben we hun verteld dat we gingen trouwen, en graag een kindje willen. Harstikke leuk, gaan we gisteren uit eten, hebben we het op een gegeven moment over zwanger zijn en dat we dat nog niet zijn, zegt dat K.ren.g.. Nee gelukkig niet:O Waaaattttt!!!! en ongelofelijk.. Heeft mijn vriend het er vanmiddag met zijn vader over(werken samen) dat hij dat niet zo netjes vind. Zegt mijn schoonvader dat mijn schoonmoeder al een week niet slaapt omdat ze het er niet mee eens is en het liever niet nu wil bla bla.. En ze wil dus een gesprek met mij aangaan om mij dit uit mijn hoofd te praten.. Echt ongelovelijk.. Ik heb mijn vriend gezegd om haar maar te bellen en het uit haar hoofd te praten want ik knal uit mn slof als ze zo'n gesprek met mij gaat voeren.. Hoe verzint ze het.. Echt kan wel janken.. Vorig jaar had ze het ook, dat ze bleef zeuren dat hij vaak bij mij was en ze hem zo miste bla bla. Op een gegeven moment belde ze hem zelfs huilend op dat ze dit zo erg vond en weet ik veel wat en hij moest weer thuis komen en alles.. En toen ik een keer een geintje maakte(hij liet een scheet ofzo in gezelschap) toen zei ik ' zo die heb je ook goed opvoed' zegt zij, ja jij hebt hem te vroeg van mij afgepakt, ik was helemaal nog niet klaar..!! En iedere keer dan vind mijn vriend dat ze het niet zo bedoelt en ik til er te zwaar aan.. Maar oh my.. Ik heb het nu ff niet meer op dr, de vorige x duurde het een paar maand voordat ze weer normaal deed en ik weer met plezier hier ging.. Bah.. Ik snap mijn vriend ook wel, hij zei net ook, ik wil geen ruzie binnen de familie en hij heeft het idee er midden in te staan.. Maar ik baal er zo van he.. Wij gaan echt niet doen wat zij wil, maar ze probeerd wel gewoon haar zin door te duwen en ik kan daar niet tegen. Woensdag ga ik weer naar haar toe maar ik kijk er nu al naar op.. als ze begint, dan ontplof ik, dat weet ik nu al