@Blubblez: zal ik zeker doe ja. Wat een rotopmerking zeg van je schoonmoeder:x. Dat is toch jullie keus. Heeft zij niks over te zeggen. Ik snap dat je vriend zegt dat hij er tussen in staat. Klopt natuurlijk ook maar hij staat vast achter jou. Immers jullie hebben de beslissing genomen om samen voor een kindje te gaan. Misschien is het dan ook beter dat hij met zijn moeder praat. Waarschijnlijk neemt zij meer van hem aan dan van jou...... Ik denk dat ze toch niets wil aannemen van wat jij zegt, ten minste als ik dat zo lees....
Mijn vriend staat ook achter mij, hij zegt ook dat kindje komt er of ze nou wil of niet. Maar ik ben zo, als ze hem nu niet wil dan hoeft hij dan ook niet bij haar te komen.. Ze neemt van niemand nu wat aan, mijn schoonvader had ookal gezegd van dat moet je niet doen, dan maak je laura alleen maar boos en verdrietig en krijgen jullie alleen maar ruzie.. En daar heeft hij ook gelijk in.. Ik snap gewoon niet waarom ze zich iedere keer zo met ons bemoeit.. Of ja, ik snap het wel, dat mens wil constant controle over alles en iedereen en wij slaan onze eigen weg in. En dat zint haar niet en daarom doet ze dit. En dat zij er ook niet van slaapt, komop.. Ze doet echt altijd alsof we haar ik weet niet wat aan doen.. Echt, ik kan wel schreeuwen en zoveel dingen zeggen die zij vaak zegt.. Ik word er zo in en in verdrietig van Gelukkig zijn wij beide wel zo dat we zeggen wij bepalen zelf. Maar het zou zo fijn zijn als ze eens blij zou zijn voor ons. Ipv dat ze weer een steek gaat geven aan mij.. Bah..
@ Bubblez. Klinkt alsof ze haar zoon echt niet los kan laten. Echt geen leuke situatie. Ik heb ook ooit een goed conflict met mijn schoonouders gehad dus ken het gevoel.. Echt super vervelend! En al helemaal voor jou moeilijk om dat steeds aan te moeten horen! Hoe moeilijk het ook is, gewoon lekker proberen je eigen ding te doen! Algemeen: Ik heb nu een clearblue digitale test in huis gehaald. Ik dacht dan kan ik ook niet twijfelen met streepjes en dergelijke. Ik durf hem alleen nu nog niet te gebruiken haha. Denk dat ik tot donderdag/vrijdag ga wachten. Even kijken of er echt geen duiveltjes komen. Vandaag was ik wel goed misselijk, vooral na inspanning. Ik heb een eigen paard en ging vanavond gewoon ontspannen buitenritje maken met vriendin bijna alleen maar gestapt heel af en toe een drafje en kwam er al helemaal misselijk af. Heb dit nog nooit eerder gehad. Zolang de duivels er nog niet zijn blijft er stiekem toch een beetje hoop..
@Bubblez: idd erg vervelend zeg. Conflict met je schoonouders is nooit leuk. Ik snap dat je daar erg verdrietig van wordt. Waarom kan ze niet gewoon blij zijn?? Het is juist een belangrijke gebeurtenis in jullie leven...Gelukkig heb je je vriend nog en steunt hij je wel. Gewoon lekker genieten van de bruiloft die komen gaat, alle voorbereidingen enzo en hopelijk snel van een zwangerschap. @Spannend03: ik had vorige maand ook die clear blue test. Heb nu juist die testen met streepjes gehaald. Eerst daar maar eens mee proberen en dan bij een positieve test de clear blue. Ik was vorige maand ook wat misselijk, helaas gewoon ongi geworden. Maar gewoon hoop houden nu de duivels er nog niet zijn. Het is natuurlijk ook een zwangerschapskwaaltje...
Marie, wat herken ik mezelf in jou. Ook ik durfde voor de eerste echo nog niets te kopen voor het kindje. 2 weken is inderdaad niet meer zo heel erg lang. Ben wel benieuwd of het er twee zijn of dat je verder bent. Hier zitten tweelingen ook in de familie, maar bij mij toch echt maar 1 kindje. MZ: Nog geen ongi? Als je je zorgen maakt over de behandeling bij de tandarts, zou ik gewoon een verloskundige bellen. Zij kan je wel advies geven wat je het beste kunt doen. Bubblez: Wat vervelend dat je schoonmoeder zo doet. Erg jammer dat ze niet blij voor jullie kan zijn. Ik snap je vriend wel. Het blijft toch zijn moeder. Maar gelukkig staat hij wel achter jullie beslissing. Balen zeg dat zij haar zoon niet los kan laten. Jullie zijn toch allebei volwassen, dan mogen en kunnen jullie toch wel jullie eigen keuzes maken. Ik snap je frustratie helemaal. Knuffel voor jou! Spannend: Hou je het nog vol? Nog geen ongi te bekennen? Hoe is het met de andere meiden?
Ik word er gewoon verdrietig van, waarom kan ze het ons niet gewoon gunnen.. Ze kan haar zoon ook niet loslaten, ze wil alles regelen en bepalen en helaas ben ik daar te mondig voor en dat zinde haar in het begin niet. Toen we over het akkefietje samen wonen heen waren ging het weer beter en nu dit weer. Mijn vriend belde haar gisteren nog en zei ze van ja maar Laura en ik moeten er gewoon over kunnen praten toch, nou zegt mijn vriend Laura gaat er niet over beginnen hoor dus hou jij je mond ook maar. Ze wil me gewoon om praten, de leipo, wie denkt ze dat ze is @sith, hij staat zeker achter mij maar wil geen gezeur. Dus ik vroeg ook, ben ik nu dan degene die moet doen wat zij wil? Nee zij moest zich aanpassen.. Gelukkig maar want ik ga mijn eigen leven leiden en niet die van haar.. Neemt ze zelf maar een nieuwe baby, kan ze die weer dood beschermen.. Bedankt voor de knuffel, voelt goed! Ik voelde me gisteren zo verdrietig.. Ik ben trouwens vorige week donderdag ongesteld geworden, dus een hele korte cyclus, en het meest rare, zaterdag was het al weg. Zondag nog een paar druppen.. Dus nu vind ik het best moeilijk om te zien wanneer m'n ei komt.. Maarja wij komen er wek, blijven oefenen want vanaf nu gaan we echt voor een hummeltje Ik vind het knap dat jullie niks kopen, ik heb best al wat dingen gekocht, puur omdat ik ze tegen kwam en zoooo gaaf vond en het zo goedkoop was dat ik het niet kon laten liggen.. oh erg he
We gaan wel onze kinderkamers showen he Weten jullie ook al een aantal namen? Evt vernoemen doen dat mensen ook hier?
@ Sith. Probeer er zo min mogelijk aan te denken, maar dit is lastig haha. Je hebt toch hoop he! Nog steeds geen duiveltjes te bekennen. Ben nu sochtends wel misselijk. Nu al 3 ochtenden achter elkaar . Maar niet zo extreem dat ik moet overgeven ofzo hoor. Gewoon echt van die vlagen. Valt me nu wel echt op dat ik steeds vaker vlokjes in mijn urine heb. Soms ook terwijl ik op dat moment niet echt afscheiding heb ofzo, Maar heb nog steeds de angst te vroeg te testen dus wacht toch nog even af. @ bubblez . Echt goed juist dat je van je af bijt! Anders zou je het alleen maar nog ongelukkiger maken uiteindelijk. Je eigen mening is toch erg belangrijk. Wel erg vervelend, hoop dat als jullie getrouwd zijn het toch echt wel los kan laten. Namen vind ik erg moeilijk !
Zou een meisje erg graag naar mijn oma willen vernoemen. Had zelf een erg bijzondere band met haar. Mijn andere opa en oma's waren al overleden. Dus dit was mijn enigste oma, daardoor natuurlijk alles met haar gedeeld . Dit zou ik dan wel een beetje verdraaien naar een modernere naam hoor maar moet dit nog met mijn vriend allemaal bespreken . Die bespreekt het liever pas als ik ook echt zwanger ben haha. Oma heette Angela. Nog leuke ideeën hier? Haha ik zat te denken aan Angelina ofzo . Wel apart, maar denk dat ik het heel mooi vind klinken om de betekenis haha. Ben wel benieuwd naar jullie meningen
Zo, eerst maar eens een berichtje naar jullie, voordat ik ga leren. @spannend03: Wat balen allemaal zeg. Nog steeds geen ongi en witte testen L. Waarom nu toch? Je hebt wel allemaal kwaaltjes, maar dat kan van beide komen jammer genoeg. Erg he, die testen in huis. Ik zal niet gelijk die clearblue doen. Heb je niet die van de kruidvat? Ik hoef ook niet over te geven hoor. @mz25: Ja, wie weet. Lijkt me super. Al ben ik al blij met ééntje! Nog 2 weekjes. Nog zoveel nachtjes slapen L. Ik weet niet of ik veel misselijker ben dan anders. Dit is de eerste keer. Hang niet boven de wc-pot, maar moet wel regelmatig iets eten. Heb wel de hele dag een misselijk gevoel. Ik zal voor de zekerheid een schort vragen bij de foto`s. Dan krijg je een loodschort voor. Je kan zeggen dat je mogelijk in verwachting bent, maar dat je het niet weet. Ze vragen het ook aan je, als het goed is. @Bubblez: Wat verdrietig zeg. Digi knuffel!! Ook voor je schoonmoeder vervelend dat zij haar zoon niet los kan laten. Niet leuk dat zei het zo zegt. Stel dat jullie al lang bezig waren en het niet lukte? Zoiets meot je nooit zeggen. Ze zal wel jaloers zijn op jou, dat jij haar zoon nu heeft. Rare cyclus heb jij zeg. Maar nu kun je voor het echi. @Sith: Ja, ik durf echt nog niets te kopen. Heb wel die wikkeldeken van mvm. Dus heb al wel wat. Maar koop pas iets na de 1e echo. Ja, ik ben ook erg benieuwd J. Pas jij je kleren nog? Ik merk dat mijn broeken savonds echt al strakker zitten. Komt door de darmen heb ik me laten vertellen. We gaan zeker de babykamers showen. Leuk! Ik ga vernoemen. Een meisje naar mn schoonvader en een jongen weten we nog niet. We hebben al wel een naam, maar we weten nog niet wie we er bij gaan vernoemen. Wij vernoemen de doopnamen. Spannend03: ja, lastig. Angelina is erg mooi. Wil je echt een naam die daar op lijkt? Je kan ook A.n.a.s.j.a doen (is even wennen, maar een erg mooie naam) en dan in de doopnamen vernoemen. (lees het zonder het puntje, maar als iemand die intypt op google, krijg je die naam op deze pagina en dat wil ik niet. @ego: Vandaag weinig last, alleen s`avonds spelen mijn banden op. Dat had ik de eerste paar dagen continue, maar nu alleen nog maar s`avonds. Ben ook erg moe s`avonds en mn ogen branden. Draag lenzen en die wil ik s`avonds graag verwisselen voor een bril.
Bubblez heel vervelend dat je schoonmoeder denkt nog een vinger in de pap te hebben.. Ik kan mij best indenken dat het moeilijk is dat je kind je ineens niet meer nodig heeft en zijn eigen volwassen leven gaat leiden. Zeker als ze zich hier nog helemaal niet op voorbereid had. Maar ze moet natuurlijk wel begrijpen dat haar zoon nu zijn eigen gezinnetje gaat krijgen, en zijn eigen volwassen beslissingen maakt. Zonder dat zij hier ook maar iets over mee te beslissen heeft.. Ik hoop dat je ondanks dit gedoe toch lekker blijft genieten van alle voorpret van jullie huwelijk en de weg naar een babytje in je buik.. Zo zonde om dat te laten overschaduwen door nare opmerkingen en meningen van anderen die hier niets mee te maken hebben. Het hoort juist zo'n mooie tijd te zijn! Onze witte broodsweken na ons huwelijk werd helaas ook naar verstoord omdat de ex van mijn man (waar hij een kindje mee heeft) begon te eisen dat hij meer allementatie zou betalen en met brieven van de advocaat aan kwam zetten. Allemaal gedoe en stress terwijl wij net 2 dagen getrouwd waren. Zo zonde om daar je plezier door te laten verpesten. Wat spannend allemaal die naderende nod's! Ik ben echt zo benieuwd! Ik moet zelf weer vliegen op de dag van mijn nod, zaterdag. En aangezien ik een week van huis weg moet en dus niet samen met mijn man kan testen dan, wil ik een dag voor nod voor de zekerheid een testje doen. Dan kan ik dit samen met mijn man doen. Als hij een dag voor nod negatief is dan ga ik er vanuit dat mijn menstruatie gewoon komt als ik aan het vliegen ben. En als ik dan vrijdag wel zwanger blijk te zijn dan kan ik meteen mijn werk bellen dat ik niet kom zaterdag. Want zodra ik weet dat ik zwanger ben, mag ik dus niet meer vliegen. Ik ben er ook voor om de babykamertjes te showen hoor! Vind ik altijd zooo leuk om te zien! Wat lijkt het mij heerlijk om spulletjes uit te zoeken en dan met een dikke buik lekker weg te dromen in het kamertje! Ik hoop dat het gauw zo ver is.. Hier niet veel kwaaltjes eigenlijk.. Normaal gesproken heb ik veel meer kwalen voor mijn nod. Het is nu eigenlijk wel rustig in mijn lijf. Wel veel hoofdpijn, maar dat is bij mij niet heel opvallend. Soms licht kramp achtig gevoel in mijn benen savonds, maar kan vermoeidheid zijn. Mijn tepels zijn nog steeds gevoelig, maar dat blijven ze volgens mij altijd wel vanaf mijn eisprong tot aan menstruatie, dus ook niet echt heel opvallend. Vandaag wat menstruatie achtige krampen gehad, maar niet extreem. Ik verwacht dus gewoon met een paar dagen een menstruatie. Maar wat zou het leuk zijn als het wel raak zou zijn! Las trouwens nog over vernoemen, ik vind dat wel heel leuk.. Maar ik zou dit dan niet als eerste naam doen.. Qua namen voor ons kindje wissel ik vaak nog van gedachten. Maar Eva voor een meisje is toch al wel lang favoriet bij mij, manlief is het hier ook mee eens.. Maar zoals ik al zei, we wisselen nog wel eens van namen. Jongensnamen vind ik lastig, daar wissel ik nog vaker mee dan met meisjesnamen! Sam is denk momenteel wel meest favoriet. We hebben wel een aardig lijstje met leuke opties.. Qua vernoemen hebben wij nog niet echt besproken of we dat ook daadwerkelijk echt willen gaan doen. Dat nog niets durven kopen bij onze zwangere mamma's snap ik best hoor! Ik durf momenteel ook nog niets te kopen voordat ik zwanger ben. Ik ben veel te bang dat ik geen kindje kan krijgen en dat die spulletjes voor de baby mij dan grijzend aan liggen te kijken.. Dat zou mij echt steken, dus uit zelfbescherming koop ik niets voordat ik weet dat er een gezond kindje in mij groeit. Mooie kinderwagen zag ik trouwens voorbij komen! Bij zo.n goede koop voor een mooi prijsje zou ik het misschien ook wel overwegen hoor
@Sith: nog geen ongi nee. Heb veel minder last van kwaaltjes dan de vorige maand. Nog wel wat rugpijn en slijm (natte slip). Verder wat pijn, kramp in mijn benen en soms wat last van mijn buik(kramp) maar dan meer mijn darmen. Herkenbaar deze kwaaltjes? Ik maak mij niet zo heel veel zorgen hoor. Ze weten dat ik zwanger kan zijn. Ik denk nu juist weer dat ik misschien wel PCOS heb. Heb last van acne, haaruitval en lange cyclussen. Dat baart mij meer zorgen. Maar wacht deze maand nog wel af. Zit helaas morgen al wel weer op dag 36. @Bubblez: nu lekker voor het eggie. Je cyclus kan nog wel onregelmatig blijven helaas. Ik heb ook al twee rompertjes gekocht. Vond ze zo lief dat ik ze niet kon laten liggen. Je bent dus niet de enige...Tuurlijk gaan we onze kinderkamers showen. @Marievs: spannend, ik heb in mijn omgevingen meerdere kennissen die een tweeling hebben gekregen. Toevallig allemaal jongens. Mijn tandarts weet dat ik zwanger kan zijn. Afspraak is ook onder voorbehoud. Wel fijn dat je nog niet zo misselijk bent dat je niet kan eten ofzo. Mijn ogen branden trouwens s'avonds ook. Draag zelf ook lenzen. Ik zit wel ook veel achter de computer voor mijn werk. Misschien dat dat ook invloed heeft. @Hope86: idd veel naderende NOD's. Voor mij ook van het weekend testen. Kom je dan in de ziektewet als je niet meer mag vliegen?? Je mag vaak na een paar maanden toch wel weer vliegen? Dat krampachtige gevoel herken ik ook. Heb er ook veel last van sinds deze maand. @babykamer: het lijkt mij super om naar een babykamer te kijken en deze in te richten. Kijk er echt al naar uit. Al vaker rond gekeken bij babywinkels om ideeën op te doen. @Namen: wij hebben al een jongens en meisjesnaam. Een zoontje zouden we vernoemen naar mijn overleden broer. Hij is 7 weken te vroeg geboren 27 jaar geleden. dat was voor ze couveuses enzo hadden. Tegenwoordig overleven kinderen die 7 weken te vroeg zijn het wel. Toen helaas dus nog niet. Mijn moeder weet al dat een jongen naar hem vernoemt zal worden. Vond het namelijk wel belangrijk om toestemming te hebben i.v.m. de emtionele kant van die naam. Gelukkig vindt ze het helemaal geweldig. Mijn vader weet dat nog niet, is een verrassing. @Ego: hier dus wachten op ongi of positieve test. Heb minder kwaaltjes dan de afgelopen maanden. Kan positief zijn of juist niet. Wel natte slip, wat rugpijn, pijn in mijn benen (kramp) en soms een wat rommelende maag/buik. Afwachten maar tot het weekend. Ik baal wel dat mijn cyclus weer zo lang is. Begin soms te denken dat ik PCOS heb: heb lange cyclussen, vrij veel acne sinds ik met de pil gestopt ben, haaruitval. Maar heb geen overgewicht of overbeharing. Iemand verstand van PCOS?
PCOS dan is onder andere je LH hormoon verhoogd. Volgens mij zou je dit dan ook aan ovulatietesten moeten zien? Aangezien deze normaal gesproken LH meten. Bij iemand met PCOS zou die dan toch meer positief zijn ? Over het vernoemen. mijn oma heette a.n.g.e.l.a, dit vind ik zelf niet zo heel mooi vandaar a.n.g.e.l.i.n.a. Dus dan is eigenlijk niet de hele voornaam vernoemd maar toch weet ik dan zelf wel het idee erachter (A) En de babykamer lijkt mij inderdaad ook erg leuk . En vooral de kleertjes kunnen kopen als je ergens wat leuks ziet. Mijn kwaaltjes verergeren wel een beetje. De misselijkheid komt nu echt na alles wat ik gegeten heb. Ondanks dat ik honger heb , als ik dan ga eten wordt ik na 3 hapjes al weer misselijk. Heb zelf al 4 maand geen langere cyclus gehad dan 33 dagen. dus er is nog steeds hoop. Heb het al weer meer van me af kunnen zetten gelukkig, dit vond ik in het begin erg moeilijk maar aangezien dat ook wel erg de menstruatie beïnvloed vond ik dat ik toch iets meer mijn best moest doen haha. @ Hope. Hopen dat je test positief is vrijdag! Ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen maar denk dat als ik vrijdag nog niet ongesteld ben mijn geduld toch wel echt op is en ik gewoon ga testen haha.
@mz, wat leuk om te lezen dat jij ook kramp in je benen hebt. Voor mij is dat echt een heel nieuw kwaaltje. Heb er ook nog niet eerder iemand over gehoord? Ook geen idee dus wat dit kan zijn.. Dat je bang bent dat je pcos hebt, herken ik wel. Vriendin van mij heeft dat. Zij gaf mij vroeger toen ik 14 was en heeeeel erge acne had, de tip om aan de diane35 pil te gaan. En ik weet dat zij dezelfde dingen na het stoppen van de pil tegen kwam als ik nu. Alleen bleef haar menstruatie soms echt uit, ipv een lange cyclus. Ook de acne die weer terug kwam, maar gelukkig minder dan toen we 14 waren. Hier momenteel dus ook weer acne, vette huid en mijn haar moet ik nu ook eigenlijk elke dag wel wassen omdat het zo snel vet wordt. En de lange cyclussen natuurlijk. Ook dat ik nu deze maand pas voor t eerst een eisprong heb gevonden.. Maar in eerste instantie wil ik er gewoon even vanuit gaan dat dit allemaal komt omdat de hormoonhuishouding weer even in balans moet komen denk dat dit bij jou ook zo is hoor.. Voor nu nog niet te veel zorgen maken.. Maar snap je gedachtengang @vliegen als je zwanger bent. Dit is niet meer toegestaan. Vanaf het moment dat je ontdekt zwanger te zijn moet je stoppen. Dit omdat tijdens het prille stadium van de zwangerschap door het vliegen de kans op een miskraam flink vergroot is. Een paar maanden later vliegen is ook echt niet toegestaan. Op de momenten wanneer het gevaarlijk wordt aan boord van een vliegtuig zijn wij de gene die nog rondlopen, terwijl alle passagiers netjes op hun stoel moeten zitten met hun stoelriem gesloten. Als er een noodsituatie is, in welke vorm dan ook, dan moeten wij aan de slag. Je begrijpt dat allemaal heel gevaarlijk is voor het babytje. Denk voor het gemak maar aan heftige turbulentie en een stewardess die met haar dikke baby buik het gangpad veilig door moet komen zonder haar buik ergens tegenaan te stoten.. Veel te gevaarlijk! Dat lukt mij zonder babybuik al niet. Daarbij moeten we snel reageren op situaties en vlot kunnen handelen, ook dat gaat niet altijd even goed samen met een zwangerschap. En zo is de lijst van tegens ellenlang iemand vroeg mij eerder nog of ik voor transavia vloog. Ik had hier opgereageerd in een bericht wat ineens spoorloos verdwenen was voordat ik op versturen had geklikt. Dus bij deze nog een keertje: ik werk niet voor transavia
@spannend, ik blijf het heel hoopvol vinden, jou kwaaltjes! Zeker het feit dat je ook misselijk bent en je eten wat lastiger verdraagt. Vrijdag samen testen! A.n.g.e.l.i.n.a vind ik trouwens ook iets mooier...
@zwanger vliegen, vergeten een vraag te beantwoorden... Ik ga niet in de ziektewet, dat zou niet fair zijn. Wij hebben een regeling dat je vervangend werk op de grond krijgt, niet als grondstewardess, maar een kantoorbaan. En als je verder dan 50km van schiphol woont, wat bij mij het geval is, dan zoeken ze vervangend werk voor je op het kantoor van een adecco of manpower uitzendbureau (Dit zijn ook soort zusterbedrijven van de luchtvaartmaatschappij waar ik werk). En dan natuurlijk binnen een straal van die 50km bij je huis vandaan. Deze regeling is er omdat ze het niet verantwoord vinden om een zwangere vrouw elke dag meer dan 50km te moeten laten rijden voor een tijdelijke job puur ter vervanging van haar huidige welke ze van het bedrijf dus niet meer mag uitvoeren ivm haar zwangerschap. Snappen jullie het nog? Hahaha.. Mochten ze geen vervangende baan voor mij kunnen vinden omdat er geen personeel nodig is, dan zit is dus betaald thuis. Maar dan ga ik absoluut zoeken of ik iets vrijwilligs kan doen bij mijn vader zijn bedrijf of iets anders in de buurt. Ik zou gek worden als ik die volle 9 maanden thuis zou moeten zitten. Wat een lange verhalen heb ik steeds zeg... Sorry, het lukt me even niet om kort van stof te zijn, haha
zo wat een luxe is dat zeg, waarom mag je dan niet meer vliegen? Ik dacht dat dat vanaf 30 weken ofzo niet meer mocht..? @ spannend, ik hoop ZOOO dat je positief test!! Idd jammer dat mijn cyclus zo raar doet, en mn vriend is ook volgende week nog 5 dagen weg daar gaat mn ei waarschijnlijk Betreft mijn schoonmoeder: ik ben morgen bij haar, dus ik hoop dat ze normaal doet.. Ander maak ik haar duidelijk dat ze eens moet leren dat hij volwassen is en zij zich met haar eigen leven moet gaan bemoeien. En dan ga ik weg haha Betreft het vernoemen, mijn vriend wil dit heeeel graag.. Naar mijn schoonvader alleen, hij heet J.ohannes B.ernardus. Het enige fatsoenlijke wat ik kan vinden is H.an.. J.ohan vind ik niet mooi en J.oop ook niet... Han vind mijn vriend ook goed, maar hij heeft liever dan J.ohannes .B.ernardus en dan als roepnaam H.an.. Maar dat wil ik niet, dan heeft mn kind altijd een naam die ik lelijk vind op papier.. Wel heel lastig, want we komen er niet echt fantastisch uit.. Als we een dochter krijgen dan wordt ze niet vernoemt. Mijn moeder vind het totaal niet belangrijk en mijn schoonmoeder haar naam vind ik zo walgelijk dat ik daar niks fatsoenlijks van kan maken
Die namen ook haha . Bij ons vinden ze het gelukkig allemaal niet belangrijk. Dat van mijn oma lijkt me gewoon leuk omdat ik haar veel te vroeg moest missen en ik altijd heel erg met het idee zat dat ze nu nooit mijn kinderen zal zien. En toen kwam ik op dat idee. Qua testen ik hoop het ook. Zo lang mogelijk uit stellen he! Vrijdag moet wel kunnen toch? Ben dan 5 dagen overtijd als mijn duiveltjes dan nog weg zijn.
Bubblez: Je had toch een cyclus van 25 dagen? Mijn eerste en tweede cyclus waren 24 en 25 dagen. Pas wanneer hij korter is dan 21 dagen, is het een probleem. Wanneer je ei nu is is moeilijk te zeggen. Hij kan op dag 10 zijn, maar je kunt ook een korte periode na je ei hebben en dat je ei dan pas op dag 15 is. Succes vandaag met je schoonmoeder. Hier gaan we ons kindje niet vernoemen. We gaan ons kind niet gelovig opvoeden, dus het krijgt ook geen doopnamen. Angela en dan Angelina kan inderdaad. Ik heb ook wel vaker de naam Angèl gehoord. Zou ook iets kunnen zijn. Marie: Hier heb ik ook al vanaf dag 1 last van strakke broeken. Zeker wanneer ik last heb van mijn darmen moet ik mijn broek los maken. Heb me voorgenomen om vandaag naar de stad te gaan om eens te kijken naar zwangerschapsbroeken. Draag thuis veel jurken, maar dat is niet handig op mijn werk. Hope: Vrijdag testen. Spannend hoor. Krijgen ze op zo'n korte termijn wel vervanging voor je geregeld, aangezien je eigenlijk zaterdag weg moet. Ik heb ook niets durven kopen voordat ik zwanger was. Was ook bang dat het misschien niet zou lukken en dan heb ik hier die spullen staan. Ik wist niet dat vliegen in het begin meer kans op een miskraam geeft. Gelukkig dat ik niet van plan ben om de komende tijd te gaan vliegen. Fijn dat je werkgever alles goed probeert te regelen als je zwanger bent. MZ: ik heb geen verstand van PCOS. Wanneer je je zorgen maakt over de lange cyclussen, zou ik gewoon contact opnemen met de huisarts. Misschien doen ze niets, maar misschien ook wel. Nee heb je, ja kun je krijgen. Wat een mooi idee om een eventuele zoon te vernoemen naar je broer. Puber: Ik voel me net een puber vandaag. Ik lees net op Nu.nl dat de Backstreet Boys een concert geven in maart. Als puber was ik groot fan en ik hou hun site nu nog steeds af en toe in de gaten. Zou er graag naar toe willen. In maart ben ik 27 weken zwanger, zou moeten kunnen toch? Nu nog iemand vinden die met me mee wil. haha