Proberen voor een eerste wondertje eind 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Redhead86, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Dag meiden!

@sith en marie, ik ben ooit eens een mooie oplossing tegengekomen voor die te strakke broeken aan het begin van de zwangerschap. Een hulpstukje waardoor je je eigen broeken nog iets langer kunt dragen en dus niet meteen afhankelijk bent van zwangerschapskleding. Het was een soort tussenstukje die je aan je knoop en knoopsgat van je eigen broek vast maakt. Misschien is dat een mooie eerste oplossing? Ik vond het een geniaal idee :) volgens mij kun je ze ook heel makkelijk zelf maken met een breed stuk elastiekenband, Of nog makkelijker met een stevig haarelastiekje? Zal eventjes onderstaand een foto bijvoegen.

Wat gaaf dat de backstreetboys weer een concert gaan geven, daar was ik vroeger ook fan van :)

Ja, wordt wel spannend vrijdag denk ik. Ik merk dat ik een beetje stemmingswisselingen heb, en fel uit de hoek kom als ik me benadeeld voel.. Dit is normaal gesproken een heel stuk minder, dus ik zou hier graag de zwangerschap de schuld van willen geven, haha :)

@spannend, ik denk dat vrijdag niet te vroeg is hoor. Je kunt natuurlijk een langere cyclus hebben, maar ik zou het er gewoon op wagen...

@bubblez, heel veel succes morgen. Ik hoop dat je er een beetje relaxed naar toe komt en dat je schoonmoeder ook een beetje in ziet dat haar mening er wat dit betreft totaal niet toe doet. Mocht ze toch moeilijk gaan doen dan vind ik dat je inderdaad alle recht heb om te reageren zoals jij beschreef. Ik zou hetzelfde gedaan hebben denk ik. Als ik dit zo lees ben ik echt blij met mijn schoonfamilie. Die laat echt merken blij te zijn met mij als hun schoondochter, en ik geloof dat ze er al op zitten te wachten tot wij met babynieuws komen. bevestigd toch maar weer dat ik mij hier heel gelukkig mee mag prijzen, want het kan dus ook heel anders. Vind het echt heel vervelend voor je dat het zo moet gaan..

@ vervanging voor mijn werk.. Dat komt helemaal goed. Wij hebben elke dag een flink aantal stewardessen die standby staan voor ziekmeldingen etc. Dus dit is ook allemaal fijn geregeld. Ik hoef mij dus niet schuldig te voelen als ik niet kan komen werken.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,8 KB
      Weergaven:
      3
  2. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wel erg handig dat ding zeg!

Hier is het nog eventjes spannend. Hou jullie op de hoogte.
    Ik lees alles wel met jullie mee hoor! maar weet nu zelf soms niet zo veel meer te vertellen(A)

3. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Spannend03: ik weet niet of je PCOS ook aan je ovulatietest kunt zien. Ik dacht dat je dan juist geen eisprong hebt en dus ook geen LH piek. We gaan er maar van uit dat ik het niet hebt. Nu nog veels te vroeg aangezien ik pas ruim 4 maanden geleden gestopt ben. Nog steeds geen ongi of een test gedaan?? Spannend zeg. Ik heb juist geen last van misselijkheid:(. Geen nieuws is goed nieuws:D. Idd vrijdag maar testen. Als je zwanger bent is er dan echt wel wat te zien aangezien je al over tijd bent.

@Hope86: ik heb er ook nog niemand over gehoord. Idd erg raar. Ik had vandaag ook veel last van koude handen en voeten. Zo erg dat ik er pijn in mijn zenuwen van kreeg in mijn handen. Ik heb ook veel last van acne en haaruitval. Nog geen duidelijke ei gevonden deze maand maar dat kan ook liggen aan mijn onregelmatige testen. We gaan maar van het positieve uit dus geen PCOS:). Maar even geduld en vertrouwen hebben in mijn eigen lichaam. Ik snap dat je niet meer mag vliegen. Idd veels te gevaarlijk en onverantwoord. Wel fijn dat er dan ander werk is en ook redelijk in de buurt. Zo niet dan wordt je doorbetaald. Je zit dus nooit zonder inkomen:). Hoe ga je dat doen met een kleine? Ga je minder werken of heb je oppas? Je werkt natuurlijk vrij onregelmatig of niet?? Handig die tip voor de broeken. Scheelt een hoop dure broeken kopen in het begin:p. Spannend weekend voor ons zeg!! Kunnen we dit weekend samen met Joyce2013 testen:D.

@Bubblez: balen van je cyclus en dat je niet kunt klussen als je vriend weg is:(. Ik wil ook nooit dat hij weggaat rond mijn ei:D. Succes morgen bij je schoonmoeder! Hopelijk doet ze volwassen. Over doopnamen hebben wij nog niet nagedacht.... Nog tijd zat voor:).

@Sith:ik ga misschien in januari even bellen met de ha. We zijn dan een half jaar bezig dus dat is wel een mooi moment mocht ik nog zo lange cyclussen hebben. Leuk Backstreet Boys. Wie was er vroeger geen fan:p?? Ik was ook enorm fan van de Spice Girls.

@Ego: hier nog geen ongi te bekennen. Ook geen signalen dat ongi er aan komt (bloedverlies ofzo). Wel nog veel slijm, hele koude handen en voeten tot aan kramp in mijn handen toe. Ook soms steken in mijn borsten. Of het wordt een lange cyclus vrees ik of zwanger;). Maar voorlopig maar even afwachten tot zaterdag.

4. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Vanmorgen toch een test gedaan. kon het niet laten.
    Test was helaas negatief.
    Alleen totaal nog geen symptomen dat er een menstruatie aankomt.
    De huisarts nog wel gesproken. Maar die geeft aan dat het erg vaak voor komt dat testen negatief zijn. Hij raad mij aan om over een week pas weer te testen. Hij had zelfs wel eens mensen die de bloedtest ook negatief hadden maar met een echo toch echt zwanger bleken te zijn.

Dit vind ik wel echt extreem maar het laat positief testen lees ik nu ook erg veel nu ik er naar kijk op het forum.
    Ben in een ander bericht aan het typen met een vrouw die pas een positieve test had met 7 weken!
    Daarvoor 2 negatieve testen.
    Dus ik ga nu een week aankijken. Mochten de duivels wegblijven van het weekend weer testen?
    Denk dat vrijdag nu wel te kort op vandaag is.

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij gaan alleen vernoemen, geen doopnamen verder;)

Mijn cyclus is inderdaad lastig, maarja, we gaan niet haasten, en mijn vriend mag ook gewoon weg. Dan maar een maand later, hij moet ook plezier hebben;)

@sith, de backstreet boys zijn kooooeeelll:D ik snap jou enthousiasme! Is er niemand die heen wil? En ik vind 27 weken nog prima kunnen hoor! lekker gaan genieten:D

@hope, waar koop je die dingen? Ik ken wel tussenstukjes van stof, in allerlei kleuren met knoopjes en gaten die je er dan tussen kunt doen..

@spannend, ik zou zondag testen denk ik, net iets langer nog dan vrijdag..

Over mijn schoonmoeder, vandaag heengeweest. Kwam ze met tranen in dr ogen naar me toe. En bood haar excuses aan, zo had ze het niet bedoelt.. ze 'begreep' dat het nog wel langer ging duren.. Maar ondertussen had ze het wel over ompraten dus dat gaf ik ook aan(ik denk namelijk dat ze echt wel wist dat we het gingen proberen maar omdat ze zo gek reageerde dat ze zegt dat ze dacht dat het nu nog niet was) en ze gaf aan dat dat nooit haar bedoeling was. Volgens mij is ze aardig terug gefloten. Ik heb me zeer netjes gedragen:D absoluut, over van alles gepraat met trouwen maar ook over hoe wij ons leven voor ons zien met een kleintje. En nu maar hopen dat ze gaat snappen dat het onze keuze is:)

6. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Spannend03: balen zeg van de negatieve test. Geeft wel hoop dat je nog geen ongi klachten hebt. Heb idd ook vaker gehoord dat sommige mensen pas laat testen. Hopelijk geldt dit voor jou ook:). Misschien moet je idd even wachten tot zaterdag of zondag. Het HCG hormoon verdubbelt elke twee dagen. Spannend!

@Bubblez: mijn cyclus is ook lastig. Wij gaan ook niet haasten maar wil wel zo graag:p. Mijn man mag ook gewoon weg hoor, het komt niet op één dag aan. Fijn zeg dat je schoonmoeder haar excuses aanbood en dat ze zo reageerde. Is wel een fijn gevoel toch? Nu maar hopen dat ze het idd ook snapt en jullie je eigen beslissingen laat nemen:).

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik ben inderdaad erg blij, gelukkig:D Kan ik weer rustig slapen:p
    Nouja 1 dag:p hier 5 haha dus hoop dat mn eitje wacht;) Hij had wel een mooie opmerking net: Dus jij krijgt maar 1 keer per maand een ei, jeetje jij bent een slechte kip:D whaha echt fantastisch vond ik hem:p

Wat ik me trouwens afvroeg Redhead die zei toen dat ze even rustiger aan deed, maar ondertussen is het al zo lang geleden. Iemand een idee hoe het met haar is?

8. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    @ Bubblez . Fijn dat het zo goed is gegaan met je schoonmoeder!
    Bedankt voor de meningen allemaal.
    Ik zou zondag nog wel een test doen als de duivels dan nog weg zijn.

9. Sith

Sith Niet meer actief

Hope: Bedankt voor de tip met de broeken. Ik heb gisteren broeken gepast maar die zijn om de buik nog veel te groot. Ben ook bang dat ik ze straks misschien niet meer pas als ik te veel bij kom. Ga even kijken of ik ze ergens kan vinden, anders ga ik zelf iets maken.
    Morgen testen, spannend!

MZ: Balen dat het allemaal zo lang moet duren. Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt of dat je ongi komt. Luister naar je eigen gevoel en als jij zegt dat het genoeg is moet je gewoon naar de huisarts gaan.

Spannend: helaas een negatieve test. Is dit je eerste cyclus na de pil? Zo niet, waren de vorige cyclussen ook lang? Ze zeggen in elk geval dat je lichaam er een half jaar over kan doen na het stoppen met de pil om weer in een ritme te zitten.

Bubblez: Fijn dat je schoonmoeder haar excuses aan bood. Hopen dat ze nu even rustig is.
    tja de Backstreet Boys. Met de meiden waar ik vroeger mee naar concerten ging heb ik nu geen contact meer. Ga zo een vriendin mailen of ze mee wil, maar geef het weinig kans, ze is niet zo van dat soort muziek.

Klussen rondom het ei was hier soms ook lastig. Als ik veel avonden/nachten moest werken achter elkaar, zaten er soms ook wat meer dagen tussen. De ronde dat het raak was, hadden we geluk dat mijn ei in een vrij weekend viel, dus daar hebben we ruimschoots gebruik van gemaakt. haha

Redhead: inderdaad al lang niets meer gehoord. Ik hoop dat het een beetje goed gaat met haar. Ben bang dat haar cyclus nog steeds niet op gang is gekomen en dat ze daarom even afstand neemt van alle klus/zwangerschapsverhalen

10. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    @ Sith. Ik ben een half jaar geleden al gestopt met de pil.
    Mijn eerste cyclus was toen 56 dagen maar 4 x ernaar was het allemaal 32 of 33 en de laatste x was 35. Maar allemaal dicht bij elkaar . Ik hoop gewoon nog een klein beetje dat ik iemand ben die pas laat positief kan testen haha.
    Hoor van sommigen zelfs pas na 2 weken .
    Ga er nu van uit dat het niet zo is maar mocht ik nog niet ongi worden test ik toch met een week steeds nog een x . Na 2 weken overtijd misschien huisarts bellen ..

11. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Mz25 met pcos is je lh altijd verhoogd. Zonder eisprong .

12. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.126
    294
    83
    Hallo dames,

Wie gaat er als eerste testen? Ben zo benieuwd of hier meer mooie testen komen. Denk jij spannend of niet? Hope ook toch?

@hope86: Leuk al die verhalen. Wat een geweldige job heb jij ook! Ik zou het niet kunnen, maar het lijkt me wel super. Thanks voor die oplossing. GA ik eens naar op zoek.

@bubblez: wat balen zeg! Het hoeft niet hoor. Mijn vriendin is ook zwanger geworden terwijl haar man vijf dagen weg was en zei haar ei had op de vierde dag. Zou dus gewoon nog even klussen voordag hij weg gaat. Fijn dat ze haar excuses heeft aangeboden. Geeft toch weer een beetje rust.

@sith: De backstreet boys. Nice. Ik ben er nooit fan van geweest, maar hun muziek is goed. Je kan er dan nog best naar toe hoor. Kan de kleine meegenieten.

Oh spannend, ik lees nu dat je een test heb gedaan. Balen dat hij negatief is.

@Ego: hier gaat verder alles goed. Ben erg misselijk en steekjes in mn baarmoeder. Daarnaast ben ik erg bang dat het misgaat. Kan er nog niet volledig van genieten. Denk dat dit pas na de echo komt! Maar ik blijf vertrouwen hebben dat het goed gaat. Beetje tegenstrijdig, maar ondanks dat ik bang ben, heb ik er vertrouwen in dat God voor mij zorgt.

Meiden, fijne avond en veel klusplezier. Hopelijk dat er gauw ongi`s komen, zodat jullie ook verder kunnen!

13. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bubblez: die is goed van die kip:D. Vl noemt mij broedmachine, ook al zo iets hilarisch:p.

@Spannend03: idd gewoon nog x testen over een paar dagen als de duivels nog weg zijn. Je kan idd een late tester zijn. Ik wist niet dat je bij PCOS wel donkere ovulatietesten had:$. Weet ik het nu:).

@Sith: ik wacht nog even tot januari, dan een half jaar bezig. Daarna verder kijken. Ik hoop ook snel op een positieve test of ongi. Nog geen ongi te bekennen vandaag. Morgen dag 38 al weer:(.

@Marievs: ik ga zaterdag of zondag testen. Zaterdag is vl er niet dus misschien ook wel zondag. Mits de rode duivels er nog niet zijn. Balen dat je nu zo misselijk bent. Dat heb je pas sinds kort of niet?? Ik snap dat je nog veel twijfels hebt. Lees ook op drie andere forums mee. Heb al 4x gelezen de afgelopen weken dat iemand een miskraam had. Vandaag zelfs nog:(. Daar maar niet aan denken. Hopelijk een mooie echo binnenkort:). Dan kun je er hopelijk meer van genieten.

@Geur: Hebben jullie ook een geur die erg veranderde Sith en Marievs??

@Ego: hier vanochten behoorlijk wat gelig slijm dat vanmiddag/vanavond over is gegaan in veel wit slijm:$. Herkennen jullie dit voor je ongi?? Erg raar op dag 37. Mijn langste cyclus was 41 dagen dus moet nog even geduld hebben. Verder nog geen ongi te bekennen. Wel wat gevoelige buik/rug maar geen ongi gevoel zoals de vorige maanden al een week van te voren. Ben erg benieuwd:).

14. Sith

Sith Niet meer actief

Spannend, wat raar dat je cyclus nu ineens zoveel langer is. Hopelijk heb je toch snel een positieve test in handen. Mocht je nu toch naar de huisarts gaan, dan weet ik dat er medicatie is waardoor je ongi toch komt. Vaak geeft het je lichaam een soort reset, waardoor het daarna wel goed op gang komt.

Marie: Toch last van misselijkheid. Hier kwam het ook wat later op gang. Ik merk dat ik vanaf 8 weken weer vaker dagen heb dat ik niet misselijk ben. Dus nog even volhouden. Over 10 dagen mag jij voor de eerste echo, LEUK! Ik mag over 5 dagen voor de termijnecho. Dan krijgen we te horen wanneer we precies zijn uitgerekend.

Bubblez en MZ: Kip en broedmachine, haha. Hier ben ik drachtig volgens mijn vriend. Blijkbaar lijk ik op een paard, haha.

Mijn geur is niet zo veranderd nu ik zwanger ben. Mijn smaak echter wel. Normaal eet ik heel graag groente. Nu moet ik me vaak dwingen om het te eten, vind het niet echt lekker meer. Eerst dronk ik vrijwel alleen water, nu krijg ik dat niet weg. Moet er iets van siroop bij doen om het te laten smaken. Gek hè, want aan water zit helemaal geen smaak.

MZ: helaas kan ik je niet helpen wat betreft het slijm.

15. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    @ Sith.
    Geeft een huisarts die medicatie zo maar dan?
    Stel dat er wel een baby zou zitten namelijk?
    Of krijg je eerst een inwendige echo en dan dat medicijn?

Nog steeds geen duivels hier namelijk. Wel erg misselijk vandaag en erg lage rugpijn...
    Ook menstruatieachtige buikpijnklachten dus nog even afwachten.
    Denk dat k de dokter zou bellen als ik 2 weken over tijd ben?
    Of zou je dit eerder doen?

16. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Goedemorgen meiden, een hoop geschreven weer!

@bubblez, wat fijn dat allemaal goed is afgelopen bij je schoonouders. Dat zal een hele opluchting zijn.. Je moet maar zo denken dat het voor ook alemaal wennen is, dr kind die ineens plots klaps volwassen is. Gelukkig ziet ze in dat hij nu zijn eigen keuzes maakt samen met jou.

Die tussenstukjes voor je broek kun je trouwens vinden door eventjes te googelen op tummytie. Maar ze worden ook wel flexibelt genoemd geloof ik. Onder andere te koop bij luierkraam . com maar goedkoopst is natuurlijk om zelf proberen te knutselen. Ik doe t met mn werk af en toe wel eens met een stevig haarelastiekje die ik met een lusje aan het knoopsgat vast maak en de andere helft van de lus kan ik dan om mijn knoop doen. Super simpel. (Tijdens het werk in de lucht zet mijn buik nogal eens uit na een paar vluchten, vandaar)

@mz, ik heb weleens dat dat veranderende slijm kan wijzen op een zwangerschap. Ik hoop voor je dat dit voor jou t geval is!

Ik houd het nu fftjes gauw kort, krijg zo visite.. Anders ben ik straks weer mijn hele verhaal kwijt :)

Hier: vanochtend testje gedaan, helemaal omo wit.. Mijn afscheiding bleek nu net ook al een lichte verkleuring in te zitten, dus ik verwacht morgen of overmorgen mijn menstruatie te krijgen. Super balen. Ik had november zo'n mooie maand gevonden om zwanger te worden. Dan zou ik uitgerekend zijn op mijn verjaardag en hadden we geweldig nieuws te vertellen met de feestdagen. En ik zou ook nog eens alle feestdagen vrij zin.. Balen! Nu op naar de volgende ronde!

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik snap ook dat het wennen is, en vooral als je een enorme controlefreak bent dan kan dat lastig zijn:p toch zou ik d'r rap aan wennen als ik haar was haha:p

@mz, geweldig:p onze mannen hebben dezelfde humor:D

@sith, ik noem hetzelf ook vaak drachtig haha:p ik werk en studeer in de dierenwereld dus soms floept het er zo uit haha:D

Die tussenstukken ga ik ook halen! Ideaal..

En spannend wat vervelend dat je nu geen duidelijk hebt..

En betreft de lange cyclussen, ook zwaar vervelend, kun je daar niet iets aan doen?

Ik heb sinds vandaag steekjes rechts onderin m'n buik.. Of m'n ei of..? Ik weet her niet. En ik realiseer me nu, ook al sinds gisteren veel afscheiding.. Wat kleverig wit.. Dat kwam de vorige x door m'n ei.. Maar als dat nu weer m'n ei is is die ook te vroeg en krijg ik wel een hele korte cyclus, ie dat erg of schadelijk dan? Weet iemand dat?

Wat ik wel weet is dat ik nu echt begin te denken, wat als, wat als, lukt het ons wel en gaat de zwangerschap goed..

Ik voel me sinds een paar weken ook heerlijk, ik was altijd zo moe, chagrijnig vaak en veel buikpijn enzo.. En nu ik van de pil af ben voel ik me echt beter.. Zo blij:D nooit meer de pil voor mij:p

18. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    @ Bubblez. cylcussen van 33 dagen zijn toch niet lang? haha

19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Je bedoelt mijn cyclus? Die is 24;) das vrij kort:p
    Of bedoelde je een ander?:p

20. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sith: drachtig, ook erg grappig:D. Die mannen ook:).

@Spannend03: raar zeg dat je nog steeds zo veel klachtjes hebt maar negatief test:(. Je kunt altijd de dokter eens bellen. Misschien doen ze een bloedtest ofzo?

@Hope86: balen zeg, op naar de volgende ronde dan maar:). November is zeker mooie maand. Mijn moeder is maandag jarig en had gehoopt haar een positieve test te kunnen geven.... Balen dat je dan met de feestdagen niet thuis bent:(.

@Bubblez: fijn he geen pil meer:). Voor mij ook nooit meer. Onze mannen hebben zeker dezelfde humor:D. Ik weet niet of het erg is als je ei te vroeg komt. Volgens mij is te vroeg erger dan te laat. Ik denk ook van als het ons niet lukt.... Lees hier zo veel verhalen over miskramen. Echt al 5 of 6 in een paar weken tijd. Dan denk ik ook meteen van dadelijk zijn we zwanger en gaat het mis:$. Ik denk dat alle vrouwen dat wel hebben.

@Ego: hier vandaag een wat donkere afscheiding. Nog geen echt bloed maar verwacht dat mijn ongi onderweg is helaas:x. Denk morgen of zondag ongi te worden. Heb dan een cyclus van 38 of 39 dagen. Zou wel goed binnen mijn cyclussen tot nog toe passen. Ik verwacht dus met ronde 4 te gaan beginnen. Hopelijk dan meer geluk en nog net dit jaar positief nieuws:D.

Deel Deze Pagina