Proberen voor een eerste wondertje eind 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Redhead86, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ja nog niet weer getest na woensdag hoor.
    Zit te denken om morgenvroeg te testen? Of maandagochtend en als hij dan negatief is de huisarts te bellen .
    Of zou dat te vroeg zijn voor de huisarts? Ben dan 8 dagen overtijd..

2. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Spannend03: gewoon proberen te bellen. Dan hoor je het vanzelf. Iedere huisarts is ook weer anders.

@Ego: hier vanochtend getest. Omowit:x maar nog steeds geen ongi te bekennen. Op basis van mijn langste cyclus heb ik dinsdag mijn NOD. Het kan dus nog alle kanten op. Even afwachten dus....

3. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    @mz25 ook spannen voor jou dus nog.
    Ja dan toch inderdaad morgen of maandag nog maar een testje wagen en dan bel ik wel. Als ik morgen test is 4 dagen later zou het al wel goed verdubbeld moeten zijn toch ?

4. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, zeker spannend!! Om de twee dagen verdubbelt het. Als je morgen of maandag test moet het dus goed zijn, mocht je zwanger zijn.

5. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Zou Morgen vroeg nog wel een testje van de kruidvat wagen.
    Daarna hou ik er dan toch echt mee op als die negatief is:p
    Dan moet ik gewoon hopen dat de ongi snel komt.

6. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Test toch negatief het was een dikke -.. Ook geen klein plusje te herkennen dus denk dan toch echt niet zwanger. Nou hopen dat de duiveltjes gauw komen

7. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Spannend03: balen zeg weer een negatieve test:(. Idd hopen dat de duivels snel komen.

@Ego: hier nog steeds geen duivels te bekennen. Nog steeds veel doorzichtige afscheiding, opgeblazen gevoel, buikkramp, rugpijn:(. Dinsdag maar weer een testje doen. Hopelijk snel duidelijkheid...

8. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hee!
    Hier toch nog even een vraagje over mijn test van vanmorgen.
    Ik had een foto gemaakt voor als ik het nog wou vragen dus bij deze haha.
    Ik heb de test gesloopt puur omdat ik iedereen dat hier zag doen 😜
    En als ik hem sloop heb ik wel 2 streepjes naast elkaar.. Wel een erg licht vaag streepje maar er staat een streepje.
    Alleen is deze aan de andere kant is dat vaker?
    Bij andere testen die ik gesloopt heb was dit niet zo namelijk..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,5 KB
      Weergaven:
      3
  9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik zie niks, maar heel eerlijk, ik heb ook geen idee waar ik moet kijken, naar dat rondje?

10. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    o sorry haha. Normaal hoort hij dus bij dat rondje te staan dat is het venster. Maar hij staat nu rechts naast die dikke streep..
    Goed kijken maar hij is er echt!
    Maar aangezien het aan de verkeerde kant is zou het sowieso wel niks zijn toch?

11. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.126
    294
    83
    Ik zie wel een 2e streepje spannend, maar hij staat wel erg dicht bij die andere! Volgens mij is dat bij die van mij niet!

Ik ga dinsdag verder reageren dames, kga nu mn bedje in en morgen ben ik laat thuis uit mn werk!

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Mmmm... Ja das wel lastig, daar hoort hij ook niet. Welke test gebruik je? Staat ook niks in de bijsluiter?

13. Sith

Sith Niet meer actief

Spannend en MZ: Balen geen ongi en toch negatieve testen. Hopelijk komt er snel duidelijkheid.

Hope: Balen, maar hou goede moed voor de volgende ronde!

Bubblez: Op welke dag van je cyclus had je het idee dat je ei misschien kwam? Ik had de eerste twee cyclussen ook 24 en 25 dagen. Heb er toen wat meer info over gezocht. Als ik het me goed herinner moet de fase tot je ei minimaal 10 dagen zijn, anders kan het eitje niet voldoende rijpen. De fase van je ei tot ongi moet ook minimaal 10 dagen zijn, omdat het eitje anders niet de kans krijgt om goed in te nestelen. Bij een cyclus van 24 dagen zou een goed ei dus tussen dag 10 en dag 14 moeten vallen.

Ik ben weer aan het aftellen naar de echo. Woensdagavond gaan we ons kleine wondertje weer zien. Het is nu wel steeds moeilijker om mijn mond te houden. Ik hoop dat het dan ook snel vrijdag is, want dan gaan we het onze ouders vertellen.

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

14 oktober was de eerste dag van m'n laatste ong. Volgens mijn berekeningen had ik dan gisteren of vandaag mijn ei. Gisteren na de seks voelde ik wat steekjes recht onderin..
    Vind het toch best wel spannend nu:D

Oh wat gaaf, heel veel plezier op de echo, 10 weken alweer! Gaat snel hoor! Fijn dat je het eindelijk aan je ouders gaat vertellen, kunnen hun ook blij voor jullie zijn!

15. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Nadat ik vanmorgen de doktersassistente aan de lijn heb gehad heeft de dokter zelf mij net terug gebeld.
    Ik moet nu nog een week afwachten want het gebeurd vaak dat het hcg hormoon gewoon nog niet voldoende gestegen is dus ik moet even afwachten of ik echt niet zwanger ben.
    Mocht ik volgende week nog niet ongesteld zijn en aankomende zondag ochtend ook nog een negatieve test hebben moet ik bij de dokter komen.

Hij vertelde mij dat als je geen anticonceptiemiddel gebruikt je ook geen menstruatie over kunt slaan.
    Dus mocht je niet ongesteld worden dan kan dit maar 2 redenen hebben. Of je bent zwanger of je hebt geen eisprong gehad.
    Geen eisprong hoort eigenlijk ook niet dus mocht ik toch echt niet zwanger zijn moeten ze echt verder kijken.
    Een iets latere eisprong kan natuurlijk maar dan zou ik aankomende week wel ongesteld moeten worden.
    Dus even afwachten nog ..

16. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Spannend03: volgens mij hoort daar geen streepje te staan wil je positief testen. Maar zo ervaren ben ik niet met testen:). Ik denk niet dat het wat is. Wel goed dat je de dokter hebt gebeld. Nu weet je wel dat je over een week terecht kunt. Ik ga dat ook doen als het erg lang duurt voor ik duidelijkheid heb. Nog even afwachten...

@Sith: ik hoop idd snel op duidelijkheid. Dit schiet zo ook niet echt op. Heb niet heel veel kwaaltjes. Nog wel steeds veel slijm, last van mijn darmen als ik wat eet en veel lucht opboeren. Maar dat was het ook wel. Deze week nog maar even een testje doen. Super spannend woensdag zeg! Hopelijk een mooie echo:D.

@Ego: hier dus nog steeds geen ongi/ongigevoel. Nog steeds veel slijmverlies en last van rommelende darmen. Gister wel 6 uur lang:$. Vandaag ook weer. Verder niet echt kwaaltjes ofzo. Deze week toch maar weer testen. Morgen is mijn NOD als ik van mijn langste cyclus uitga. Nog maar even geduld hebben en hopelijk snel duidelijkheid. Het duurt zo namelijk wel erg lang....

17. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Duivels zijn gearriveerd. Eindelijk geen onzekerheid meer 😀

18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ah wat jammer, hoopte stiekem toch dat je zwanger was! Nou gelukkig wel zekerheid nu en door naar de volgende ronde

19. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ja oke, maar ik ben wel blij dat ik nu geen onzekerheid meer heb.

20. Sith

Sith Niet meer actief

Spannend: Balen, maar wel eindelijk duidelijkheid. Nu kun je in elk geval verder.

MZ hoe is het nog bij jou?

Deel Deze Pagina