Proberen voor een eerste wondertje eind 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Redhead86, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Spannend03: balen zeg. Maar wel duidelijkheid. Nu kun je door naar de volgende ronde.

@Ego: hier gister een knal positieve ovulatietest, een uur of 20.30 s'avonds. Vanochtend maar even geklust, hihihi:D. Zou dat wel op tijd zijn? Hadden namelijk een week geleden voor het laatst geklust. Vanochtend nog zwangerschapstest gedaan. Zag een heel licht streepje bij de Action test. Clear blue was negatief. Ik snap er dus niks meer van:(. Zit vandaag op NOD als ik van mijn langste cyclus uitga. Snappen jullie het nog??

2. Sith

Sith Niet meer actief

MZ: Ik heb wel vaker gelezen dat een ovulatietest positief kan zijn als je zwanger bent. Daarbij een streepje op de actiontest.
    Ik zou over een paar dagen nog eens testen.

3. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sith: klopt, heb ik ook gelezen. Alleen wel raar dat de ovulatietest knalt en de zwangerschapstesten negatief zijn:(. Idd vrijdag ofzo nog maar eens testen.... In ieder geval vandaag nog even geklust voor de zekerheid:D

4. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ego: hier net nog maar eens wat ovulatietestjes er tegen aan gegooid. Weer knaltesten. De Action test was echt nog donkerder dan de controle streep. En had een :) op de clear blue test. Thanx god was ik vandaag thuis aan het werk en hebben we vanochtend nog geklust;). Zal dus wel op tijd zijn toch? Zou ik morgen nu nog moeten klussen??

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nouja moeten moeten, tis wel lekker toch:p En ik denk niet dat je het te vaak kunt doen, dus waarom niet?:)

6. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bubblez: het is zeker lekker. Alleen meer of het nog nut heeft wat betreft de eisprong:D.

@Ego:Zie hier mijn knaltesten van gister en vandaag (Action en Clear Blue). Wie dus nog twijfelt aan de ovulatietesten van de Action, zie hier het resultaat:p. Rechterstreepjes zijn de teststrepen en moeten dus zo donker mogelijk zijn. Welke is het donkerst?

Bijgevoegde bestanden:

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik vind de bovenste, dus die van vandaag:)

8. Sith

Sith Niet meer actief

MZ ik denk ook de bovenste.

Ze zeggen dat je ei springt binnen max. 48 uur, na een positieve test.
    Ik zou dus zeker vandaag en morgen nog klussen!
    De ronde dat het bij ons raak was, hebben we ook 4 dagen achter elkaar geklust, zodat we het ei zeker niet konden missen.

9. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ego: Gister dus een positieve ovulatietest. Net nog getest en deze is weer lichter. Mijn ei is geweest en zit weer op het wachtbankje:D. Vandaag namelijk weer een veel lichtere ovulatietest. Vanavond nog maar even klussen:p. Gister ook al geklust. Mijn ei kwam toch nog erg onverwachts dus helaas pas gister begonnen met klussen. Maar ik weet nu wel dat ik een eisprong heb, dat is wel erg fijn. Ik wist trouwens niet dat je zo lang pijn kunt hebben van je eisprong (5 dagen slijm en behoorlijk wat pijn) :$. Heb er meer last van dan van mijn ongi. Hopelijk over twee weken wel goed nieuws;).

10. Sith

Sith Niet meer actief

MZ: In elk geval goed gebruik gemaakt van je ei. Nu hopen dat je over twee weken een positieve test in handen hebt.

Hier hebben we gisteren de termijnecho gehad.
    Wat is dat mooi om te zien. Het is al een echt minimensje. De baby bewoog ook al lekker veel. Ik ben iets verder dan ik dacht. Vandaag 11 weken en 1 dag. De uitgerekende datum is nu 18 juni.

We hebben het al heel lang verzwegen voor iedereen, maar nu kan ik echt niet wachten tot we het gaan vertellen. Helaas kunnen we morgen pas naar onze ouders, aangezien ik vandaag moet werken. Maar goed, die ene dag houden we dan ook nog wel vol.

Hoe gaat het verder met iedereen?

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wat fijn dat de echo goed was Sith! En leuk dat je het nu eindelijk mag vertellen:D

Hier gaat het goed, gisteren en eergisteren echt wat buikpijn gehad, ik denk mijn eisprong, dat hoop ik dan ook. Gisteren, en maandag en zondag gevreeën dus zou fijn zijn;) mijn vriend is nu voor 4 dagen weg:)

12. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sith: hopelijk idd positief resultaat:D. We weten het over twee weken. Misschien een verlaat sinterklaas cadeautje:). Super dat je echo zo goed was, ben echt jaloers:p. Zo leuk om te zien lijkt me dat. Snap ook echt dat je het wilt vertellen aan iedereen. Juni is een mooie maand om te bevallen, lekker voor de zomer! Veel plezier alvast morgen met vertellen. Jij nog wat speciaals gedaan om de innesteling te bevorderen van je ei?;)

@Bubblez:ik had ook veel buikpijn met mijn ei, en rugpijn. Natuurlijk ook veel slijm. Hopelijk jij ook positief nieuws. Samen op het wachtbankje dus. Kunnen zo'n beetje tegelijk testen:D. Fijn dat je zo veel geklust hebt, ik alleen dinsdag en woensdag. Spannend!

@Ego: hier geen last meer dus ei is geweest. Afwachten nu dus. Wel lekker weekend dus de komende dagen gaan snel.

Hoest verder met de rest??

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Zo wat is het hier rustig!

@ mz, ik mag 9 december testen, een vroege test op Sinterklaas.

Gisteren iets raars; ik reed in de auto naar huis en op een gegeven moment werd ik extreem licht in m'n hoofd, het draaide allemaal, m'n benen tintelen. Echt zo vaag.. En heel eng:( hoop niet dat ik dat als zwangerschaps symptoom krijg:p

Hoe is het met iedereen?

14. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bubblez:ik mag 10 december testen maar mocht ik nou eerder al wat merken dan misschien het weekend er voor testen:D. Nu merk ik nog niet echt veel. Raar zeg dat licht worden:$. Misschien te lage bloedsuikerspiegel ofzo:(. Hopelijk krijg je dat niet als kwaaltje. Je hoort het wel vaker van vrouwen die zwanger zijn. Heb je verder nog kwaaltjes??

@Sith en Marievs: merkten jullie veel voor jullie NOD??

Ik drink nu trouwens elke dag granaatappelsap van POM. Hopelijk helpt het:).

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja een lage suiker zou kunnen, maar ik haar daarvoor een halfbakje choco kruidnoten gegeten en een uur daarvoor in het restaurant een halve appelbol en een halve cheese cake en een glas muntthee met honing dus ik denk niet dat het mijn suiker is..

Ik hoop ook echt niet dat dit een kwaaltje wordt, ik moet vanavond een uur heen en een uur terug rijden, ik weet nog niet of ik het wel aandurf:(

Verder alleen steekjes onderin m'n buik en een heel apart gevoel van binnen. Mja we zien wel:p

Heb jij al iets gemerkt?

16. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bubblez: dat is inderdaad erg raar ja. Hopelijk positief nieuws volgende week:D. Is het nog gelukt met terug rijden? Ik merk nog niet echt wat. Af en toe wat steekjes in mijn buik/rug en wittige afscheiding. Ik schijn in mijn slaap wel heel erg op mijn buik te letten want vl stootte gisternacht heel licht tegen mijn buik met zijn knie bij het omdraaien en toen schreeuwde ik "pas op voor mijn buik":p. Weet ik niks meer van, heel raar:$.

Weet ook niet vanaf wanneer je echt wat kan merken, zit pas op 5 DPO namelijk.

17. Sith

Sith Niet meer actief

Bubblez en MZ: Over een weekje testen, spannend hoor.

Achteraf gezien had ik een paar dagen voordat ik testte al last van mijn darmen. Die rommelden vooral 's avonds heel erg.

Wij hebben dit weekend onze ouders en broers op de hoogte gebracht van onze zwangerschap. Toen we het onze ouders vertelden werd ik beide keren erg emotioneel, hormonen? Onze ouders waren er heel erg blij mee. Onze broers zeiden beide dat ze het wel zagen aankomen, we zijn al zo lang bij elkaar. Nu deze week nog onze vrienden en dan volgende week na de combinatietest mijn collega's.

Ik ga duimen voor een paar positieve testen.

18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

@mz, terug rijden en alles is gelukt. Denk dat het toeval was;)
    Haha in je hoofd ben je er al mee bezig dus:D nu de test nog:D ik hoop het zo, mAar, ik bereidt me er ook op voor dat hij negatief kan zijn:)

@ Sith, wat leuk! En in kan me voorstellen dat je emotioneel wordt, het is nogal wat! Echt gaaf voor jullie, ben blij voor je!

19. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sith: zullen idd de hormonen wel zijn:p. Super leuk dat ze zo positief reageerden. Het is natuurlijk ook een super mooi wonder:). Ik ben blij dat alles nog goed gaat met je beeb. Hopen idd op positieve testen de komende weken! Het wordt idd erg spannend maar nog niet echt ergens last van behalve van wat steekjes rond mijn baarmoeder. Afwachten maar:D.

@Bubblez: idd toeval dan ja. Maar bij alles wat je nu voelt ga je denken zou het er mee te maken hebben...... Ik hoop het ook maar ben zeker ook realistisch dat het negatief kan zijn. Het zou mooi uitkomen als het nog n maandje zou duren, kan de tandarts de wortelkanaalbehandeling afmaken:). Dat doet ze niet als ik zwanger ben i.v.m. de foto's. Maar zwanger zijn is natuurlijk vele malen leuker en je kunt het niet zo makkelijk plannen:D. Merk je al wat?

Hoe is het met de rest? Redhead hoe is het met jou??

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nou ik hoop echt dat het een symptoom is! Sinds een dag of 4 ook weer krampjes in mijn buik.. Ik wil zo graag testen!! Ik zit te denken om een early test te halen zodat ik donderdag kan testen:D

Oh tis zo spannend!! Oh ja das wel lastig met de tandarts. Maar krijg je er geen last van als je het uitstelt?

Deel Deze Pagina