Proberen voor een eerste wondertje eind 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Redhead86, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet inmiddels al niet meer wat wel en geen symptoom is:(. Hier vandaag niet echt ergens last van. Je kunt idd zo'n early test doen van Predictor. Ik wacht lekker tot zondag of maandag met testen:D

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Het wordt hier steeds rustiger he..

Gisteren heb ik getest met een normale test, Omo wit. Nu dus gewoon nog 3 dagen wachten tot de 9de.. Ik hoop het wel maar verwacht dat we de volgende ronde in gaan..

En jij mz?

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hallo!!

Vanmorgen weer getest en hartstikke negatief, eigenlijk had ik dat al verwacht:) op naar de volgende ronde!!

En jij mz?

4. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Dag meiden! Wat is het rustig hier.. Ik ben zelf ook heel druk geweest, en eigenlijk nog steeds.. Maar zie dat ik niet de enige ben :) de drukte komt vast na de feestdagen wel weer terug :)

Bubblez, wat jammer dat je testen omo wit blijven.. Inmiddels ongesteld geworden? En al begonnen met de voorbereidingen voor 4 juli? 2 weken geleden belde een vriendinnetje van mij helemaal blij op, ze was ook ten huwelijk gevraagd! Super leuk, ze wachtte er al zo lang op. Ze was mijn ceremoniemeester, en nu mag ze zelf :)

Hier net mijn ei gehad volgens mij. Dan zou mijn cyclus weer gewoon 33 dagen zijn, prima :) Ik moest weer drie dagen van huis, maar gelukkig de ochtend dat ik weg moest nog even gevreeën, en toen ik gister thuis kwam nog een keer. Hopelijk voldoende. Mn man begint nu ook een beetje ongeduldig te worden. Ik heb een stiefdochtertje, en deze was toentertijd een verassing, dus voor hem is het ook helemaal nieuw dat t niet plots ineens raak is :)

Iedereen leuke sinterklaas gehad en leuke plannen voor de komende feestdagen?

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Volgens mij denken veel mannen dat ze super zaad hebben haha de mijne dacht ook dat het wel raak zou zijn.

Ik ben ondertussen ongesteld geworden, gisteren. Dus nu door naar de volgende ronde:D
    We zijn idd druk bezig met de voorbereidingen, ringen gekocht, locatie geregeld, zaterdag kijken voor een jurk:D oh tis super leuk maar wel veel werk haha;)

Hoelang ben jij al getrouwd hope?

Wat leuk voor jou vriendin! Ben jij nu haar ceremoniemeester?

6. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden !
    Sorry dat ik zolang stil was haha.
    Heb alles even bij gelezen nu.
    Wel erg rustig inderdaad hier .
    Zelf nog geen ei gevoeld deze maand ..
    Mijn vorige cyclus was ook erg lang dus even afwachten.
    Heb altijd zo'n erge buikpijn dat de eisprong niet te missen is.
    Hebben vandaag geklust en sinds die tijd buikpijn dus wie weet.
    Zat er aan te denken morgen een ovulatietest te doen.
    Heb ze nu tich nog in huis liggen .

7. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    @sith
    Leuk om het nu met iedereen te gaan delen!
    Lijkt me zo'n leuk moment .
    Natuurlijk helemaal met alle leuke reacties !

8. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Bubblez, jammer dat t niet raak was afgelopen ronde, inmiddels al een nieuw eitje gesprongen?
    Ik heb nog geen idee of ik haar ceremoniemeester mag zin, ze is nog niet echt vol begonnen met plannen, ze hebben nog geen datum, laten ze van de locatie afhangen.

Spannend, jammer dat je dan waarschijnlijk weer zo'n lange cyclus hebt... Geduld geduld geduld :(

Hier gaat t goed.. Sinds minn eisprong meer afscheiding dan normaal, nu sinds een paar dagen behoorlijk gevoelige tepels. Dit heb ik normaal altijd na mijn eisprong, afgelopen keer ook, maar neemt na een paar dagen weer af. En nu dus paar dagen voor nod toch ineens weer heel gevoelig geworden, dat is nieuw. Verder een beetje menstruatie achtige krampen, hoewel het toch nog een paar dagen zou moeten duren tot dit moet komen.. 2e kerstdag is mijn nod, wat zou dat een geweldig cadeau zijn, en een top begin om het nieuwe jaar in te gaan! Maar ik durf niet te veel meer te hopen, die teleurstelling iedere keer...

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat zou inderdaad een geweldig kerstkado zijn! En ik hoop ook dat het lukt, lukt het ook met je werk om dan te testen?
    Het klinkt goed, maar ik vind dat lastig zeggen..

Ik krijg m'n ei wel snel denk ik, enorm last van mijn rug.
    Omdat ik vorige week DE trouwjurk heb gekocht hebben we besloten om nog 3 maanden te wachten met zwanger worden..:( heel moeilijk voor mij maar het is geen ramp.. We gebruiken alleen een condoom verder geen pil meer.. Hoop dat ik nog mee mag kletsen? Die 3 maand is zo voorbij!

10. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Natuurlijk! Nlijf gezellig hier! Ik herken je gevoel helemaal. Ik ben vorig jaar na 4 mnd proberen ook gestopt met proberen ivm ons toen aanstaande huwelijk. Ik ben wel de pil weer gaan slikken.. En toen maand voor ons huwelijk weer gestopt. Ik vond dat ook heel moeilijk om 7 mnd te moeten wachten. Daarom voelt het nu ook alsof ik al 2 jaar bezig ben :) maar ik snap je keuze dus volledig!

Ja testen gaat goed komen, ik ben vrij met de kerst :) heel misschien haal ik morgen op schiphol zelfs wel even vlug een early predictor :)

11. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Ik kon het toch niet laten.. Vanochtend getest.. Ik had nog een oude test van de action in huis :)

Het is wel echt een tuurstreepje, maar ze zeggen streep is streep... Dus ik geloof dat ik zwanger ben!!!! :) het is natuurlijk nog 3 dagen voor nod, dus ook niet gek dat t streepje nog onduidelijk is en ik hoorde dat de testen van action daar wel bekend om staan. Vanmiddag in de stad maar even testen halen en dan morgenochtend weer een testje doen.. Ik denk dat ik dan een early haal, dan weet ik zeker dat t goed zit.. Enorm spannend! Ik durf nog niet 100% blij te zijn ;)

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Heb je geen foto? Zou zo leuk zijn!!

Het is ook moeilijk, heb er wel een traan om gelaten. Maar, ik slik bewust geen pil zodat mij. Lichaam even weer kan wennen en dan nog 2 eisprongen en dan weer beginnen:)

Laat je het morgen weten?

13. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Jaaaaaaaaa!!!! Het is echt waar!!! Vanochtend samen getest met kruidvat 2v5 en die gaf een duidelijke streep!!! Ik heb zo gehuild!!! Zo blij! T grappige was, de weg vanuit bed naar de badkamer heb ik heel de tijd lopen kokhalzen, haha :) eindelijk!!!! Ik weet dat ik heel blij mag zijn met in een half jaar zwanger, maar omdat ik tussendoor nog zo lang heb moeten wachten is t toch 1,5 jaar geleden dat we er voor kozen er voor te gaan! Voelt dus zoooo lang... Oh ik ben echt zo blij! Ik gun jullie dit gevoel echt heel erg!

Het wachten is vervelend bubbels, maar idd... Twee eitjes en dan mag je weer!! Goed dat je de pil niet weer slikt!

Ik probeer de foto van de test er bij te doen, hoop dat het lukt!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,2 KB
      Weergaven:
      16
  14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Die is hartstikke raak!!!!!!!! Gefeliciteeeeeerrrddd!!!:D ben zo blij voor jou! En nu niet meer vliegen dus? Lekker genieten van de kerstdagen! Hoe reageerde je man?

Nog 2 eitjes! Jippie:D

15. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Dankjewel! T is echt zo'n fijn gevoel! Nu inderdaad niet meer vliegen, mijn manager belt mij vandaag en zal ik haar t nieuws vertellen :) ben heel benieuwd of ze dan een beetje leuk vervangend werk op kantoor voor me hebben... En nu dus lekker alle feestdagen vrij! Dat wilde ik zo graag, super mazzel dat het net op t nippertje raak is..

Mn man vind het ook geweldig, die zei meteen: ik kan het nog steeds! (Hij heeft een dochtertje van 5). Maar zei net ook nog dat het besef er nog niet zo is.. Hij voelt natuurlijk niet de dingen die ik voel, dus snap dat wel. Maar hij is wel heel blij. We gaan vanavond zijn ouders het nieuws vertellen en mijn moeder morgen. Zij wonen beiden om de hoek, mijn moeders zelfs in dezelfde straat. Het zou dus gauw opvallen dat mijn auto steeds voor de deur staat en ik dus niet aan het vliegen ben. En sowieso nu met de kerstdagen.. Kan natuurlijk geen alcohol drinken, en dat gaat zeker opvallen!! Dus ipv moeilijk zitten doen met liegen maar gewoon open kaart spelen.. Voor de rest van de fam, broers/zussen etc blijft het nog wel geheim :)

16. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    @hope Gefeliciteerd!! Super leuk!
    Erg duidelijke test .
    Spannend allemaal zeg.
    Ook erg leuk om het te gaan vertellen .

@ bubblez goed dat je er zo positief over bent hoor !
    Erg moeilijk maar inderdaad zo voorbij 😀

Hier is het allemaal een beetje spannend hoe mijn cyclus nou loopt. Heb nu 2 dagen buikpijn links onderin . Hopen dat dit dan mijn eisprong zou zijn dam voel ik het toch nog een beetje .
    Testen is nu ook te lastig aangezien ik geen idee heb op Welk moment de eisprong ongeveer zou kunnen zijn.

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat is inderdaad lastig.. Geen last van je rug ofzo? En zit je ongeveer 2 weken na je ongesteldheid? Lastig hoor:(

Ik blijf optimistisch, anders redt ik het niet;)

18. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Zit nu op dag 33 maar nog nergens last van gehad . Volgens mijn langs cyclus van vorige maand is dit mijn vruchtbare week. Volgens mijn gewone gemiddelde zou ik morgen of overmorgen ongesteld moeten worden.. Kan niks anders meer dan afwachten en gewoon klussen wanneer we daar zin in hebben .

19. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    @spannend, die symptomen zijn ook echt killing! Het lijkt altijd op zwangerschapskwaaltjes maar kan ook heel goed wat anders zijn.. Zo irritant! En die onregelmatige cyclussen helpen ook niet echt natuurlijk. Precies zoals het hier ging! Inmiddels ongesteld geworden? Of anders toch een testje ertegenaan gooien?

Wij wilden voor de fun nog een duidelijke digitale test doen.. Of eigenlijk, mijn man wilde dat graag... Haha :) hier het resultaat: (aantal weken moet je er dus 2 bij optellen)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,5 KB
      Weergaven:
      12
  20. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    @ hope. Zou ik ook doen denk ik. Leuke bevestiging toch!
    Spannend allemaal hoor. Leuk!!
    Mijn cyclus was precies altijd.. Alleen die laatste keer niet. Was er toen ook druk mee bezig. Nu totaal niet meer.
    Vandaar dat ik ook zolang niet op het forum was geweest..
    Dacht ineens oeps wel erg lang geleden haha. Vandaag dag 35.
    Totaal geen symptomen ook niet voor een ongesteldheid. Helemaal niks . Wacht nog even weekje af denk ik , kan ik nu wel makkelijk volhouden omdat ik er niet zo mee bezig ben.
    En aangezien ik mijn eisprong niet heb gevoeld kan die ook laat zijn.
    Hb hier wel ovulatie testen zat eerst al te denken daar 1 van te pakken.
    Maar als die negatief is zegt het nog niet veel..

Deel Deze Pagina