Proberen voor een eerste wondertje eind 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Redhead86, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.124
    294
    83
    ja, daarom. Ik weet alleen niet zo heel goed wanneer mn ei is geweest. Als die vrijdag is geweest, dan kan het nu de innesteling zijn, maar ik weet het gewoon niet haha.

Jou lichaam moest de eerste rondes ook nog eens ontpillen. Dan is het lichaam helemaal van slag. Bij mij duurde het gewoon een half jaar voordat het eindelijk op gang kwam en toen nog eens een paar maanden voor het regelmatig was. Mijn lichaam hoeft gelukkig niet meer te ontpillen, dus waar kan die van slag van zijn haha. Alleen maar van een zwangerschap, wat ik dus echt hoop maar niet vanuit ga.

Denk wel dat je ei dan zaterdag is geweest. Anders is hij ook neit donker toch? Zo lastig met die testen. Hoor er ook zoveel verhalen over dat het ook niet helemaal precies klopt.
    Ik probeer het ook los te laten en het lukt me opzich wel aardig. Aangezien ik best een gestresst typje ben. Ik denk er wel aan en kijk zo afentoe op internet, maar het kan vele malen erger dan hoe ik het nu doe. Voor een examen ben ik veel zenuwachtiger. Heb nu meer gezonde spanning van: zou het gelukt zijn.

2. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Goedemorgen dames! Ik ben er weer haha. Gister druk geweest, had de diploma uitreiking van mijn zusje.
    Redelijk bijgekomen van de schrik van mijn ontslag. Vriend en ik geven het er nog niet over gehad van hoe nu verder want ik heb hem gister amper gezien. Wat mij betreft stellen we het niet uit.. Wat jullie al zeggen, zo is er altijd wel een reden om het uit te stellen.
    Vanavond gaan we gezellig wat drinken bij een goed bevriend stel.
    Omdat het zowiezo gaat opvallen dat ik geen alcohol drink, hebben we besloten van de week om hun al te vertellen wat de reden ervan is. Het zijn erg goede vrienden en we kunnen ze vertrouwen, en het is natuurlijk ook wel fijn om iemand te hebben om mee te kunnen praten behalve alleen elkaar. Mijn vriend begon er net over en wil het ze nog steeds vertellen dus daaruit maak ik op dat hij het ook niet wil uitstellen..

Gisteravond was mijn buik heel opgezet. Normaal heb ik dat als ik ongesteld moet worden, dan is mijn buik heel bol en hard. Nu was ie niet hard, alleen maar vrij bol. Later kreeg ik hele lichte krampen die erg veel lijken op menstruatie krampen alleen dan veel lichter (ik lig altijd 2 dagen krom van de buikpijn voor mijn menstruatie).
    Ik ben heel benieuwd of er nu al een menstruatie op gang komt of dat die nog uitblijft.. Het zou natuurlijk kunnen dat mijn cyclus in de war is door het stoppen met de pil.. Maat ik ben er wel redelijk van overtuigd dat ik zaterdag mijn eisprong heb gehad, en dat is denk al wel heel goed na 12 jaar pilgebruik.. We zullen zien.. Ik hoop natuurlijk dat de kraampjes een andere reden hebben ;) het is nu 6 dpo dus het zou kunnen.. Overigens heb ik tot nu toe nergens last van. Wel een beetje een raar en onbekend gevoel onderin mijn buik. Kan het niet beschrijven.. Het is geen pijn, een beetje naar ofzo... Hoe voelen jullie je?

3. Sith

Sith Niet meer actief

Fijn dat je je weer wat beter voelt Redhead!

Hier gaan de gedachten steeds een andere kant op. Af en toe voel ik een minimale buikpijn, ter hoogte van mijn baarmoeder. Maar eigenlijk heb ik het idee dat dit al vanaf de eisprong zo is. Gisteren voelde ik even een korte pijnscheut. Dan denk ik "zou dit misschien een innesteling kunnen zijn", maar vervolgens voel ik weer helemaal niets. Dus dan denk ik dat het toch niet zo zal zijn.

Ik hoop in elk geval dat als het niet raak is, ik rond de 13e ongesteld zal worden. Dan zou ik een cyclus van 28 dagen hebben. Zo lang ik elke 4/5 weken ongesteld ben hebben we in elk geval regelmatig een kans. Lijkt me zo frustrerend om, zoals sommige meiden hier, 3 maanden niet ongesteld te worden. Ik vind de weken nu al zo langzaam voorbij kruipen, laat staan als je 3 maanden moet wachten.

Voorlopig gaat het wachten gewoon nog even verder...

4. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Precies wat jij zegt Sith, daar ben ik ook zo bang voor.. Ik ben er echt van overtuigd dat ik zaterdag mijn eisprong gevoeld heb, dus dat lijkt me een goed teken in de eerste maand, maar je weet het niet, het blijft afwachten.
    Wist je trouwens dat het drinken van groene thee (puur dus zonder extra smaakjes) heel goed schijnt te zijn voor het stabiliseren van je cyclus?
    Ik probeer iedere dag in ieder geval 2 kopen groene thee te drinken.. Baat het niet dan schaad het niet zullen we maar denken, miss heb je wat aan de tip?

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Die thee is inderdaad wel een goed idee, ik drink toch al thee dus maakt het niet uit wat het is.

Stiekem ben ik wel 'bang' dat het een tijdje gaat duren, ik zit al 12 jaar aan de pil dus opzich zou het niet gek zijn als mijn lichaam even moet wennen. Maargoed, hopen hopen.

Hier gaat alles verder goed, wel een beetje verkouden maar dat heeft iedereen nu haha:p
    Gisteren weer een paar baby spulletjes gehaald, heb ondertussen al een bak vol. Het lijkt wat vroeg maar ik voel me er erg fijn bij en nu spreid ik de kosten ook wat;) hebben jullie ookal spulletjes?

6. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Ja verkouden hier net zo..
    Die pil dat is wat eigenlijk he bubblez? Maar je hoort ook zo vaak dat vrouwen gelijk na of zelfs tijdens de pil zwanger raken.. Laten we gewoon hopen dat wij ook bij die gelukkigen horen!

Spulletjes hebben wij nog niet. Ik heb wel al een bedje, een box en een kinderstoel. Maar dat staat bij mijn moeder op zolder, dat is namelijk van mijzelf geweest vroeger. Het is hout dus wij willen dat schilderen en dan gaan gebruiken. Ik vind dat zo gaaf, dat mijn kindje in een bedje zal slapen waar ik ook in geslapen heb! Kinderwagen heb ik al wel uitgezocht maar die kopen we pas later.
    Wel zijn we langzaamaan de kleine kamer al aan opknappen als kinderkamer. We wonen hier nog maar kort dus de kleine kamers waren zowiezo nog niet opgeknapt. We moeten nu alleen de muren nog witten en dan ga ik langzaamaan beginnen met de muurschildering. Waarschijnlijk word het iets met de me2you beertjes.

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja sommigen zijn zo zwanger, hopen dat wij dat ook hebben;)

De kinderkamer is hier al af maar gewoon neutraal, nu staat er namelijk een droger en vriezer enzo. Dus 1 kant is zacht bruin en 1 is wit dus dat is al klaar, wil hem gaan pimpen met stickers en kleurtjes enzo. Leuk zat:D

8. Sith

Sith Niet meer actief

Hier nog geen spullen gekocht. Daar wacht ik echt mee tot na een positieve test. Ben echt bang dat het anders ongeluk brengt. Ja ik ben een rare, ha ha. Normaal ben ik helemaal niet bijgelovig.

Ideeën voor het kamertje heb ik al volop. We hoeven er niet zo veel aan te doen. Alleen meubeltjes erin en aankleden met leuke accessoires.

Die thee is een goede tip. Ga ik maar eens aanschaffen.

zelf ben ik ook bang dat een zwangerschap nog even op zich laat wachten. Ben ook zo lang aan de pil geweest en daarbij ben ik 30+. Dat maakt de kans op een zwangerschap ook al kleiner. Maar de tijd zal het leren.

9. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.124
    294
    83
    hallo dames,

ben ik ook weer. Vandaag druk gehad op het werk, lekker veel afleiding. Verder gaat het hier ook enorm goed. Beetje gespannen voor volgende week. Merk het aan mn schouders. Daarnaast heb ik ook niet goed gezeten vandaag op het werk. Ik heb overal best wel spierpijn eigenlijk. Stiekem denk ik dat het komt doordat mn lichaam aan het veranderen is, maar ik ga er niet vanuit.

Mn rugpijn is bijna weg. Nog wel een beetje gevoelig.

Groene thee drink ik altijd één kopje per dag. Meestal drink ik gewoon heet water.

Wij hebben nog helemaal niets aangeschaft. Eerst maar eens een positieve test en dan zien we wel verder.

Zegt jullie gevoel iets? Mijn gevoel echt totaal niets. Ik hoop het alleen heel erg, maar ik denk niet dat het deze ronde raak is.

Ik had gister ineens een plopje in mn buik. Dacht van nee he, zou dat de eisprong zijn. Tuurlijk weer gegoogled, maar het schijnt een plopje in je darmen geweest te zijn. Je voelt nu echt alles. Zo frustrerend.

Maar goed, we wachten vrolijk verder :).

Aankomende week wordt spannend of we onze menstruatie voelen.

We moeten eigenlijk een lijstje maken. Zal ik beginnen dat jullie aanvullen?

Marievs, 26 jr, 1e wondertje, NOD 13 okt.

Welke testen gaan jullie gebruiken? Ik heb die luxe van de kruidvat. Zou je daar ook savonds mee kunnen testen? Of moet het persee sochtends?

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Mijn gevoel is dubbel, aan de ene kant denk ik dat ik zo zwanger ben maar aan de andere kant weer van niet:p
    Ik heb gisteren om te testen de testen van de action gekocht, ben toch benieuwd.

Marievs, 26 jr, 1e wondertje, NOD 13 okt.

Bubblez, 23 jr., 1e kindje, nod: geen idee:D

11. IM8

IM8 Lid

4 okt 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    #51 IM8, 4 okt 2013
    Laatst bewerkt: 4 okt 2013
    Hoi alllemaal,
    is het goed als ik ook mee kom kletsen?
    Ik ben 25 mijn man 31. Wij gaan voor ons tweede kindje!Deze maand willen we nog even rustig aan doen. Ofwel; geen condoom meer maar ook niet perse op de vruchtbare dagen. Vanaf volgende maand gaan we voor het echie. Ben er al zo enthousiast over dat we weer gaan beginnen dat ik me niet meer in kon houden en weer gezellig wil kletsen op een forum :) Hopen maar dat ik binnenkort weer zwanger mag zijn, lijkt me erg fijn om de ervaringen te kunnen delen :)

12. IM8

IM8 Lid

4 okt 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD lijst
    Naam: ....................Leeftijd... Hoeveelste kindje.........NOD
    IM8..........................25.............2e....................................11 okt
    Marievs.....................26.............1e...................................13 okt
    Bubblez.....................23.............1e...................................??

13. IM8

IM8 Lid

4 okt 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
  14. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL

15. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Mag ik ook mee praten?:) Ik ben 25 en mijn man 27. In juli hebben we besloten om voor ons eerste kindje te gaan. Inmiddels zit ik midden in de 2de ronde en ik vind het reuze spannend. Ik heb de eerste maand een vrij lange cyclus gehad (36 dagen). Ik zit nu ook al weer op dag 30. Ben benieuwd wat komende week gaat brengen:D. Het lijkt mij in ieder geval leuk om ervaringen uit te wisselen en gezellig bij te kletsen.

16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Welkom dames!! Klets maar lekker mee:D

Ik begin trouwens in november;) kan dat ook weer toegevoegd worden:)

17. IM8

IM8 Lid

4 okt 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD lijst
    Marievs.....................26.............1e..... ..............................13 okt
    MZ25........................25..............1e............................???
    IM8..........................25.............2e.... ....................vanaf half okt
    Bubblez.....................23.............1e..... ....................vanaf nov

18. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD lijst

Marievs.....................26.............1e..... ..............................13 oktober
    MZ25........................25..............1e...........................vanaf 11 oktober
    IM8..........................25.............2e.... ....................vanaf half oktber
    Bubblez.....................23.............1e..... ....................vanaf november

19. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Wauw ik ben er even 1 avond niet en gelijk 2 nieuwe aanmeldingen! Gezellig! Welkom dames!

Ik weet het niet jongens, ik weet dat het snel zou zijn maar ik heb tof erg het gevoel dat ik zwanger kan zijn.. Heb mijn eisprong zowiezo gevoelt en vermoed dat ik donderdagavond mogelijk de innesteling gevoelt heb...
    Oh ik haat dat wachten haha. Nu word ik ongeduldig.. Ik ga vrijdag of zaterdag testen, dan zit ik 13/14 dpo..
    Zal het lijstje even aanvullen:

NOD lijst

Marievs.....................26.............1e..... ..............................13 oktober
    MZ25........................25..............1e.... .......................vanaf 11 oktober
    IM8..........................25.............2e.... ....................vanaf half oktber
    Bubblez.....................23.............1e..... ....................vanaf november
    Redhead86.................27.............1e..........................16 okt

20. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.124
    294
    83
    Welkom dames. Gezellig.

@redhead, wat heb je gevoeld dan donderdagavond? Wanneer was jou eisprong precies? Ik voel echt totaal niets. Ben alleen wat sneller uitgeput dan normaal, heb een goede conditie (2x per week hardlopen). En ik voel sinds vannacht mn onderbuik. Net of ik ongesteld moet worden, maar dan minder. Gister leek het net of ik een licht griepje had. Mn spieren voelde ik heel erg. Hoop echt dat dit komt door de innesteling, maar ik ga er niet vanuit.

@im8, ik draag bijna altijd sloffen haha, toch nog ergens goed voor die sloffen :). Ik draag ook echt altijd een hemdje onder mn tshirts. Is gewoon lekker warm :).

Nog 1 week, dan weet ik of in ongi ben geworden. Het ligt er iig niet aan dat we niet geklust hebben. Sinds mn vorige menstruatie hebben we het echt om de dag gedaan en het weekend van de eisprong elke dag. Verder geen rare fratsen uitgehaald.

Welke zwangerschapstesten gaan jullie gebruiken?

Deel Deze Pagina