jippie!!! ABBOOOOO net weer controle gehad bij de vk... kruimeltje ligt helemaal ingedaald en was weer een voorbeeldig kind volgens het boekje dat maakt het dan enigzinds goed dat ik me zo ellendig blijf voelen hahaha
nog even volhouden an, dan hebben jullie je frummel... eindelijk hier al toch een beetje iedere dag aant duimen draaien, ondanks een echt voorbeeldige zwangerschap er langzamerhand nu wel flauw van aant worden hoor.. voornamelijk de conditie en niet alles zelf meer kunnen doen ( veters strikken en dergelijke)
nee ik denkt t niet... kan natuurlijk wel maar heb nog weinig aankondigen van t begin, geen kwaaltjes, geen steekjes, nog steeds zo ver ik weet me slijmprop.. dus ik denk gewoon netjes tot 40 wkn of zelf langer hihi maarja dat is het, morgen kan t weer anders zijn we wachten t rustig af.. meer kan je toch niet doen haha
ook abbo!! Fidel; lijkt me zo spannend, niet alleen voor jezelf maar moet je het eens voor je mannetje nagaan. De gedachten dat hij elk moment eens gebeld kan worden lijkt me erg apart! an; kom op meid, we redden het!! We hebben nu al zolang achter ons, die paar (helse) weekjes moeten er ook nog wel bij kunnen dan.
wij gaan er zeker komen bb!! hier al wel krampjes, veel harde buiken en lichte (indalings?)weeen... maar ach het zegt idd helemaal niks Ohhh fidel, ik duim voor je! heb je een buddy??? of wil je vooraf niet bekend maken dat je al bent begonnen?
jazeker jesje is mijn buddy de harde buiken zijn er wel, maar merk er amper wat van, puur dat t hard en gespannen is.. maar zoals ik andere hoor pijnlijk/onaangenaamd nee geen last van.. ik hoop zo op dit paasweekend eigenlijk.. zeker omdat vriendlief dan ook een lang weekend heeft helaas moet hij na de 2 dagen standaard vrij weer gewoon aant werk.. tis niet anders maarja dat komen we ook wel weer te boven (ohja je onderschrift klopt niet helemaal an)
sorry kom misschien dom over maar wat betekent abboo?? haha heb hier echt nog nooit van gehoord @fidel: ik wacht elke dag met spanning op een bericht van jou hoor hihi. trouwens het hoeft niet met hesle pijnen te beginnen hoor! de dag voordat ik werd ingeleid had ik een ongesteldheidsgevoel, die buikpijn en rugpijn zeg maar. de dag erna werd ik dus ingeleid en bleek dat ik al 3 cm ontsluiting had haha. dus als ik niet was ingeleid was ik waarschijnlijk een dag later zelf bevallen en dan te bedenken dat ik toen de avond voor de inleiding nog ff mn bed heb staan verschonen en opruimen en poetsen haha, ik wilde alles spik en span hebben hihi @an en bb: voor jullie komt het ook steeds dichterbij hoor meiden! maar an hij mag bij jou wel even blijven zitten hoor! hier vandaag flink aan het shoppen geweest, kinderbijslag was binnen haha, maar die is ook in 1 middag alweer op haha. noa had echt wat kleertjes voor mooier weer nodig, had alleen winterkleding in haar maat, dus ja heb flink ingeslagen haha
whahahah maakt niet uit jesje, abbo is abbonemeren op een topic, als je op plaats reactie onderin klikt dan kan je instellen op abonemeren, als je niks te melden hebt zeg je alleen abbo bij een vervolg topic, maakt niet uit hoor je moet aardig verslaafd zijn omdat zo te weten shoppen ohh zo leuk, een van de dingen waar ik ook echt naar uit kan kijken en we wachten nog steeds geduldig af, 11.30 naar de vk... zal vast met 10 min weer buiten staan whahah
Abbo NOD ? Help? Ha ha ha ik ben 6 weken zwanger (voor het eerst) en heb nog allemaal geen idee wat dit betekend. *Supersnel*, omdat het binnen 1 maand raak was en dat hadden we echt noooooit verwacht. Omdat ons verteld was dat het goed mogelijk zou zijn dat zwanger raken meer tijd als "gemiddeld" nodig zou hebben. Heerlijk zo een forum en te lezen dat alles waar ik last van heb andere dat ook hebben! Soms kan ik wat ik voel ook moeilijk omschrijven en als je dat dan leest dan is het zo herkenbaar. Het is allemaal nog super pril en onzeker. Ik heb met 5 weken een echo gehad aangezien ik geen regelmaat had in mijn cyclus. En maar +- 5 tot 6 keer per jaar ongesteld werd. De dokter heeft ons toen verteld dat zwanger raken mogelijk wel wat langer zou duren als "gemiddeld". Er was op de echo een zakje met dooierzakje ( zo heet dat toch ?) te zien maar (nog) geen hartslag. Over 2 weken heb ik nog een echo, spannend! Ik heb tot 2 weken terug hele pijnlijke borsten gehad toen dit minder werd kreeg ik last van misselijkheid. Hier word ik soms 'sochtends heel vroeg van wakker. En dat misselijke gevoel blijft tot het einde van de middag als een achtervolgend gevoel op de achtergrond aanwezig. Totdat ik trek krijg, een sterk luchtje ruik of druk doe...dan word ik echt kotsmisselijk. Wat eten helpt tijdelijk en ik moet nu oppassen dat ik niet iedere keer als ik erg misselijk word gelijk wat in me mond wil stoppen. Dan natuurlijk niet te vergeten mijn darmen die rommelen ook bijna de hele dag door. Verder is mijn eetlust helemaal van slag; zo heb ik echt trek in iets...2 seconden heb ik helemaal nergens trek in. Ik kan ook niet echt genieten van wat ik eet. En zo heel af en toe kan ik huilen om niks of boos worden om niks. Zo te lezen hoort het er allemaal bij maar het is en blijft toch allemaal vreemd. Ik probeer niet te enthousiast te raken omdat ik over 2 weken eerst maar eens hoop een hartslag te kunnen zien................ al moet ik zeggen dat het niet te enthousiast raken best moeilijk is.
@supersnel: nou dat klinkt toch allemaal hartstikke zwanger hoor! Spannend dan die echo! @fidel: hoe was het bij de vk?
@supersnel gefeliciteerd!!! @jesje jah goed.. stond zoals verwacht met 10 min weer buiten. weegmoment vond ik favoriet, hield minder vocht vast, scheelde 2 kg!! verder alles goed en verder afwachten. 11-04 wederom naar de vk als de kleine nog niet geboren is..
@fidel: kijk -2 kilo is nou eens mooi, scheelt straks weer eraf halen haha ben wel benieuwd hoor, wanneer jouw wondertje zich meld haha ik hou mn tel in ieder geval in de gaten! Je weet nooit!
Deel 3 alweer! @fidel, spannend! Ik hou je in de gaten! @an, je bent ook alweer een heeeeel eind op weg, gaat ook niet zo heel lang meer duren! @BB, 2!, hoe gaat het met jou? Weet je al wat het gaan worden? Of ik heb dat zelf even gemist hoor! @jesje, kinderbijslag.. ja lekker he! Wij gaan vanmiddag ook shoppen! Lizzy groeit de pan uit! Maar ze zit mooi gemiddeld! Ze is nu 8,2kg. Mt 74. Maar vind het vervelend met het weer.. je hangt er zo tussen in.. nog lange mouwen kopen of veel met korte??? Komt wel goed! Heb een lekkere bodywarmer voor d'r gescoord.. die zitten altijd fijn.