Oké lang verhaal. Ovulatietesten gedaan t/m dag 24 zonder succes. Op dag 17 ben ik begonnen met temperaturen. Vanaf dag 29 was mijn temperatuur opeens hoger. Nu vandaag op dag 35 is het nog steeds zo hoog. Gister ben ik echter gaan bloeden. En vandaag is het er helaas nog steeds. En ik vind het toch best wel veel, net iets minder dan een kwart van mijn cupje. Het begon gister met licht roze tijdens afvegen. Toen tampon ingedaan. Smiddags er uit en was het donker bruin wat er aan zat. S'avonds het zelfde en toen heb ik mijn cupje in gedaan. Vanochtend was het bloed donker rood in mijn cupje en heel erg vloeibaar! Toen ik nog aan de pil zat zat er altijd veel meer slijm bij. Ik weet niet of dat dus sowieso veranderd als je ongesteld bent? Of is het toch de innestelingsbloeding die anders oogt? Ook heb ik nog geen buikpijn gehad, terwijl ik de vorige keer toen ik gestopt was echt extreme buikpijn iedere keer kreeg, al weet ik niet meer op welke dag dat dan was. Wat denken jullie?
Nog maar sinds 17 juli na hem weer een jaar te hebben geslikt. Daarvoor ben ik gestopt geweest van okt. 2017-juli 2018 na 13 jaar te hebben geslikt.
Eerste cyclus kan prima zonder eisprong geweest zijn en dat je nu geen echte menstruatie hebt maar een ontrekkingsbloeding zoals je ook bij de pil had
Wat groenebomen zegt daar zat ik ook aan te denken. Ook omdat je geen eisprong gevonden hebt.. Als het een innestelingsbloeding is dan zou je over een paar dagen wel positief moeten/kunnen testen.
Ja via de testen geen gevonden, maar daar was ik mee gestopt op dag 25. Wel doorgegaan met temperaturen en daarmee heb ik vorige week woensdag (dag 27) waarschijnlijk wel dus mijn eisprong bij gehad, omdat de temperatuur vanaf vrijdag, dag 29, omhoog is gegaan. Maar ik hou het toch ook in mijn achterhoofd wat jullie zeggen! In zo'n ontrekkingsbloeding dan het zelfde als in je stop week of kan die korter zijn? Dan houd ik daarbij rekening als het dit keer maar 4 dagen is. Ja als het maandag is gestopt ga ik dan testen.
Kun je het zo zien? Ik meet iedere ochtend voor ik op sta rectaal. Ben het alleen dus helaas 2x vergeten. Alleen gister was ik 2 uur vroeger dan normaal, maar alsnog 37 graden.
Ik zie nog geen eisprong als ik eerlijk ben. Maar het kaartje is zonder temwaardes (aan de zijkant vaak) heel moeilijk af te lezen. Heb je een foto waarop ook de tempwaardes staan?
Krijg het helaas niet goed samen er op. Laagste is 36.7 en de hoogste 37.1 Ja ik dacht dat dus eerst ook totdat 2 mensen in een whatsappgroep, die dit al even doen, zeiden dat die laatste 36.7 waarschijnlijk mijn eisprong is geweest, omdat het daarna omhoog is gegaan.
Nee helaas. Jouw basaal is 36.85. Je meet de laatste dagen gemiddeld 37.0. Dat is een "stijging" van maar 0.15 graden en geen eisprong helaas. Daarvoor had hij nu echt al minimaal p.3 hoger moeten zijn. Ik temp al 17 jaar dus ik kan wel zeggen dat ik ook wel wat ervaring heb
17 juli ben je gestopt met de pil? Dit betekend dat je nu dik een maand aan het ontpillen bent. Dat is nog niet zo lang. Stel dat je toch hebt gemenstrueert, dan is dat heel netjes voor de eerste keer zonder de pil. Hopelijk ben je snel zwanger