Hoi allemaal, Onlangs bleek dat ik op beide eierstokken cysten heb. Wel netjes eromheen, niet in de eileider. Daardoor heb ik wel een onregelmatige cyclus helaas. Ik wil graag voor de eerste keer zwanger worden en hebben mijn vriend en ik het afgelopen zaterdag voor het eerst geprobeerd. En sindsdien elke dag Nu heb ik vandaag voor het eerst sinds 2,5 maand een klein beetje bloedverlies. Na het plassen zag ik een licht roze waas op het papier met een paar stolseltjes. Terwijl ik normaal BAM direct flink ongesteld ben. Ook ben ik sinds gister zonder reden erg moe. En werd ik vanmorgen plots in een vlaag misselijk, wat snel overging met wat frisse lucht. Zou het nou direct raak kunnen zijn? Of ben ik toch gewoon ongesteld aan het worden... Iemand die met mij hierover wil kletsen? Groetjes Lyse!
Ik heb in augustus 2006 een cyste op mijn linkereierstok gehad van 5cm waardoor ik helenaal geen menstruatie meer had, testen bleken wel allemaal knal positief te zijn maar was niet zwanger. Mij is destijds verteld dat ik wel kon stoppen met de pil omdat ik niet zwanger kon raken, in december nog een test gedaan die knal positief was en in januari weer dus ging in februari voor een echo om te zien hoe groot de cyste was en toen kreeg ik te horen dat ik 12 weken in verwachting was,ondanks de pil die ik elke avond netjes innam..... Dus ben in december zwanger geraakt toen de cyste schijnbaar al weg was... Achteraf vind ik dat ze niet vaak genoeg een controle echo hebben gemaakt om te zien als hij groeide of gekrompen was.... Ik heb dus geen ervaring met het meteen zwanger raken met een cyste.... Maar kan je niet doorgestuurd worden naar de gynacoloog voor een echo en misschien meer info over de cyste?
Ik heb ook PCOS en cystes op en rond mijn eileiders, volgens de gynaecoloog een hele kralenkrans vol, werd ook niet ongesteld omdat ik door pcos overgewicht had, na afvallen werd ik weer ongesteld en was het na de eerste poging raak, helaas toen een missed abortion gehad en een curettage, na 8 weken was het alweer raak en zie banner het kan dus wel snel gaan desondanks cystes, ligt ook aan hoe vaak je ongesteld word maandelijks? of langer? ik was na afvallen elke maand stipt op tijd met mijn menstruatie en voelde ook mijn eisprong. Ik ga voor je duimen dat het al raak is!!