Hallo, Ik en mijn vriend zijn al jaren samen. Wij wonen al samen en hebben samen ene leuk leven. Wij willen graag een kindje en vinden dat we er ook klaar voor zijn. We hebben een goed inkomen om het kindje te onderhouden. Ik ben een maand geleden gestopt met de pil. Hierna duurde het bijna 7 weken totdat ik ongesteld werd. Ik dacht dat ik misschien al zwanger was maar na 3 negatieve testen heb ik die gedachte laten varen. Nu ben ik gister eindelijk ongesteld geworden. Men zei dat ik waarschijnlijk aan het ontpillen was en dat het daarom 7 weken duurde totdat ik ongesteld werd. Maar nu heb ik een vraag: Nu ik eindelijk weer ongesteld ben, ben ik dan nu weer helemaal vruchtbaar en kunnen we gaan proberen? Ben ik nu helemaal ontpilt of stopt dit niet als je eenmaal ongesteld bent geworden? Ik hoop dat jullie een beetje advies hebben voor mij
Soms duurt ontpillen erg lang, en een ander heeft nergens last van het is voor iedereen verschillend, even afwachten dus nog. Succes met zwanger worden!
Het kan wel een half jaar duren, dat ontpillen, met soms onregelmatige en lange cyclussen. Maar er zijn ook successtories. Iemand die na een erg lange 1e cyclus in de 2e ronde zwanger werd. Geef je lichaam de tijd.
bij mij had het 40 dagen geduurd voordat ik ongesteld werd heb toen ook testen gedaan maar was niks uitgekomen en zit nu weer te wachten moet 1 van deze dagen ongesteld worden dus ja zie het allemaal wel j mij kwam het dat ik 40 dagen niet ongesteld werd door de pil
Tja ik zit ook te wachten op mij eerste ...... Ik hoop dat ik een beetje een normale cyclus krijg ! Maar geduld is een schone zaak zeggen ze
GEzien mijn cycli, na het stoppen met de pil, kan je bij mij wel stellen dat het haast normaal moet zijn na het stoppen met de pil. Na het stoppen met de pil duurde het 4 week voor ik voor de eerste keer echt ongesteld werd. Groetjes Monique
Ik heb na het stoppen van de pil niet eens gewacht tot mijn eerste ongi en was gelijk zwanger..dat kan dus ook...maar idd meestal hoor je heel wissellende verhalen over wanneer je nou ontpild bent en/of een regelmatige cyclus hebt. Succes!
ben begin maart ook met de pil gestop en ben dus nu als het goed is ongesteld. Wel spannend hoor. heb ook al een test gedaan voordat ik ongesteld werd. Het duurde me te lang. Nou heb ik ergens iets gelezen over teunisbloemolie Helpt dit voor de cyclus? Weet iemand dit? Succes allemaal
Hoi hoi, de eerste keer dat ik zwanger wilde worden, en gestopt was met de pil, raakte ik in één keer zwanger. Deze zwangerschap eindigde helaas in een miskraam. Na deze miskraam duurde het eventjes voordat m'n lichaam weer een beetje op "orde" was, maar vier maanden later was ik weer zwanger... inmiddels is ons meisje alweer een jaar oud en het verlangen naar een 2e kindje is begonnen. Sinds begin februari weer gestopt met de pil... de eerste keer duurde het 34 dagen voordat ik ongesteld werd en nu zit ik op dag 22 en nog geen ei-sprong gesignaleerd (ik houd mijn temperatuur bij). Dus waarschijnlijk weer een lange cyclus.... en of het aan ontpillen ligt of ik ben gewoon heel onregelmatig, weet ik niet.. Voordat ik zwanger werd van m'n eerste kindje ben ik ook niet regelmatig geweest, maar dat kwam volgens mij omdat ik aan het herstellen was van een miskraam (en curretage). Dus afwachten maar... Groetjes MamavanMyrthe
Als je ongesteld bent geworden, betekend dit vaak dat je vruchtbaar bent. Je wordt namelijk ongeveer 14 dagen na je eisprong ongesteld en dat je ongesteld bent geworden, betekent dus dat je hoogstwaarschijnlijk een eisprong hebt gehad. Het kan wel zijn dat je nog even een onregelmatige cyclus hebt, maar in principe kun je gewoon zwanger raken. Het is misschien even moeilijk om je vruchtbare periode in te schatten, maar als je gewoon om de gaat klussen, heb je een redelijke kans dat je het in de goede periode doet.
Hoi meiden, Ik ben meteen begonnen met Moondance van het merk Ortholon. Dat is een natuurlijk voedingssupplement dat de overgang van pil naar ineens niks meer natuurlijk helpt te regelen. Bij mij was mijn cyclus meteen 30 dagen en de keer daarna en daarna ook. Helpt erg goed als je humeurig bent. Je moet dan nog wel even veilig vrijen want dat is beter. Ik begin over 2 maanden voor de echtes. Spannend! Groetjes Lonneke
Ik ben in december '07 gestopt met de pil. De eerste keer werd ik netjes na 4 weken ongesteld. De 2e keer pas na 6 weken en nu ben ik ook nog steeds nog aan het wachten tot de komen. Mijn cyclus ik dus ook nog behooprlijk aan het schommelen.
Ik heb de laatste pil in dec geslikt en in jan, feb, en maart is de menstruatie normaal gekomen, maart 1 dag eerder... Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik zwanger wordt/of niet.... Ik hou me de laatste tijd niet heel erg mee bezig, anders word het zo'n gedoe vind ik, volgens mij word het anders veel moeilijker om zwanger te worden, omdat je dan zo gefocust bent en het klussen moet leuk blijven natuurlijk.