Ja idd nog 4 dagen, kan al beginnen aftellen 😃 geen andere symptomen of anders. Gevoelige borsten, sinds vandaag hoofdpijn. Daarjuist gaan wandelen en voelde plots natigheid daar beneden. Dacht dat mijn maandstonden daarwaren, niet dus. Het was een klieder slijmverlies. Hoe ist met jou lilly? En met de andere? Het is hier idd heel.stil
en mandy hoe voel je jou? het is ook niet meer lang he van jou. Van ik is het ook zo borsten die veranderen en pijn doen, gezwollen staan, hoofdpijn, altijd 1 dag dat ik een zwaar en vol gevoel heb thv mijn baarmoeder. krampen. Nu denk ik niet dat het prijs is, begin steeds meer mijn menstruatiekrampen te krijgen en voelen en meestal geen goed teken dat ze dan maar vlug komen dan op naar de volgende ronde hoewel ik serieus zal ontgoochelt zijn omdat deze ronde nog eens puur natuur was en had gehoopt dat het zo ging lukken... hoe is het met de kleine meid lilly? wat jammer voor je lovare dat deze ronde niet kan meerekenen hopelijk vlug op naar de volgende ronde. wanneer krijg je jou menstruatie? kvind echt chapeau hoor van je hoe je steeds zo kunt blijven door proberen. met elke tegenslag erbij dikke duim! en knvs hoe is het met jou en de baby? voel je haar al?
Spannend hoor meiden! Blijf duimen hoor! Hier gaat alles nog steeds goed. Aidan is nu 4,5 maand, slaapt nog steeds door Zit al een tijdje op 4 voedingen. Ik kolf nog steeds fulltime. Hij groeit als kool. Ga over een week weer wegen en meten maar hij weegt rond de 8 kilo en is ongeveer 68 cm. Beetje aan t zoeken hoe en wat qua slaapjes overdag. Sliep maar 2x n half uur smiddags en kon zichzelf niet goed vermaken, liep hierdoor n beetje tegen mezelf aan. Nu leer ik z'n moeheidssignalen beter te herkennen en slaapt ie iets meer. Niet aan een stuk maar wel vaker per dag. Kom zo wat meer aan het huishouden en mezelf toe ☺️ Verder weer lekker aan t voetballen! Al 15,5 kilo kwijt, nog 2,5 en dan zit ik op m'n gewicht voor de zwangerschap. Wil er nog 4,5 in totaal kwijt. Zou fijn zijn. Nog steeds lekker thuis, nog geen haast met werk zoeken haha. Heb t vrij druk met Aidan en m'n taartbestellingen dus ik vermaak me wel Nou meiden, fingers crossed voor jullie hoor!!! Hoe gaat t met de andere dames? Dikke kus
Spannend meiden.. duim ook mee voor jullie! Is jullie zo gegund. Tallie wat heerlijk dat die nog steeds lekker doorslaapt, het ritme moet je denk idd gaan herkennen. Wat goed dat je al zoveel bent afgevallen.. Hier gaat alles goed 20weken weer een mijlpaal. Afgelopen dinsdag GUO gehad en alles waS weer goed, daarna mocht ik meedoen aan een examen 20weken echo van de verloskundige dus extra lang mogen genieten van ons meisje.. Volgende week hopelijk over verhuizen en dan daarna aan de babykamer beginnen, heb de kamer al en de meeste spullen.. Daarna lekker relaxen want nu is het erg druk geweest afgelopen weken Poehh.. Truste xxxx
Hier is alles goed xeniatje. Aline is alweer bijna zes maanden. Gaan we lekker beginnen met bijvoeden. Ik geef nu nog volledig borstvoeding dus dat zal wel even wennen zijn. Ze groeit heel hard. Qua lengte zit ze nu al in maat 74. Hoe gaat het met jou? Symptomen van ongesteldheid zijn hopelijk afgenomen. ...?
knvs ik heb gezien op fb dat je jou kleine meid kan voelen! super gevoel he ja idd ze groeien vlug he, zal idd wennen zijn full time borstvoeding en nu start tssnvoedingen,zie je het wat zitten oh pfff begin krampen te krijgen in mijn buik en terug een 'natter' gevoel te hebben daar beneden en ndat heb ik altijd vlak voor me regels. nu nog een dag of 2 wachten en dan weten we meer
Ja ik heb ongelooflijk zin in bijvoeden. Heb wel zin in gekke bekken Nee hoor hoop dat ze er van gaat genieten. Gaan a la Rapley bijvoeden. Dus gelijk met stukjes. ook ga ik mijn borstvoeding afbouwen naar 2 voedingen per dag. De rest wordt dus opvolgmelk. Dan alleen smorgens de eerste en savonds de laatste voeding nog borstvoeding. Ze begint nu eindelijk door te slapen dus hoop dat dat het laatste zetje is. Whoehoeeeee!! Ik krijg een Babboe bakfiets voor Moederdag *sorry had even een uitspatting* Xeniatje ik hoop dat die voorbodes van jou vals alarm zijn. Het is echt tijd voor nog meer roze. Dan zijn we bijna allemaal aan de beurt geweest. Ik denk aan je en mijn duimen draaien! Dikke knuffel. Knvs, wat een geweldig nieuws is dat zeg! en wat een opluchting. Hoe gaat het met je? Voel jij je goed? Verder nog bijzonderheden dames? Of iemand die iets wil delen??
Spannen lilly, bijvoeding ! Ik wacht ook tot 6 maanden... Laat je even weten hoe de rapley methode werkt bij Aline? Lijkt me wel wat, al vind ik t wel n beetje eng ☺️ M'n duimen draaien Xenia!!!! Mooi gevoel he knvs 😍 Slaap lekker ladies
hier nog nooit gehoord van de rapley methode, ben er ook wel benieuwd naar. hier ondertussen getest, maar helaas negatief. begon er gisteren toch wel hoop in te hebben want mijn borsten zijn nog steeds gevoelig en anders verdwijnt dit symptomen vlak voor mijn maandstonden. Maar ze zeggen met utrogestan dat het kan dat je maandstonden wat uitgesteld worden, ik dacht lekker haha bij mij niet hoor aangezien mijn lf al langer is dan gewoon (16 dagen ipv 14) niet dus! dat ze nu maar zo vlug mogelijk komen dat ik kan starten met de menopur, pfff kvoel me echt teleurgesteld en kwaad, dat het weeral niet is
Dikke knuffel xeniatje! Rotspul, rotregels, rotmaand! Vvloek wel even voor je. Rapley is stukken eten dus geen pureer of prak. Hou jullie op de hoogte! Succes met verhuizen knvs! Voor je het weet eet aidan ook mee
He bah Xenia.... Niet leuk 😞 Knuffel! Mandy en lovare, hoe gaat t net jullie? Succes knvs! Verhuizen pfff vind ik niks laat staan als je zwanger bent 😉 Aidan kijkt t eten al bijna uit m'n hand haha dus hoop dat ik t kan redden tot 6 maanden 😉 Ben echt heel benieuwd! Wanneer start je!
Ik dacht dat Aline dat ook al deed met 4 maanden, maar als je het vergelijkt met nu was dat nog helemaal niets. Nu is ze alleen maar gefixeerd op mijn brood en moet ze lachen als wij drinken. Eet haar handen er bijna bij op. 16 mei is ze 6 maanden. Dat is een vrijdag. Zijn we lekker 3 dagen met haar thuis dus leek ons een goed moment. Reageer later even verder...is er 1 wakker....
Helaaaas.. op naar een nieuwe ronde! was ook wel te verwachten na anderhalve week aan lopen sudderen met bruinverlies. Ben dr nu wel weer ff klaar mee, nu snel weer door! laatste ronde zonder hulp, op 5 juni uitslagen dus dan hopelijk ergens mee beginnen in de hoop dat het net dat ene zetje zal geven. Fijne dag allemaal!!
Wat jmmr mandy, idd vlug door naar de andere ronde en het is.wel een punt dst je naar uitkijkt dat je extra bulp.krijgt op 5 juni. Een duwtje in de rug. Hier zal het ook niets zijn. Sinds vanmorgen geen pijn meer in de borsten en pijn in de buik. Dat ze maar.vlug doorzetten dat ik een nieuwe afspraak kan maken voor de start met menopur
gisteren bij de gyn geweest en start menopur. O mijn eerste spuit is gezet, beneiuwd hoeveel ik er zo zal moeten plaatsen... Ze heeft mijn baarmoeder en eierstokken gecontroleerd en alles is mooi in orde. Ze was heel lief en begripvol, deed echt deugd. Nu ook terug gestart met dieet, pfff honger honger honger haha. Ook opnieuw start met fitness en doe nu ook aan yoga. hopelijk vlieger de kilo's er af
Succes deze ronde Xenia! Wat goed dat je zo sportief bent Hier gaat het allemaal goed, gelijk aan het genieten van ons mannetje. Na 3 weken aanrommelen lijkt de borstvoeding nu ook eindelijk de goede kant op te gaan! Heel blij mee ben er achter dat we spruw hebben dus medicijnen gekregen en hij heeft nu al 2 dagen volledig uit de borst gedronken! Fijn weekend allemaal!
Is de spruw helemaal over cupcake? Wat een vervelende start zeg! Hoe gaat het verder met hem? En jij weer mobiel? Hoe lang zou je borstvoeding willen geven? Verder nog iemand iets nieuws te vertellen? ?