Hey hier alles voed. Kheb gisteren niet meer gereageerd, had net een laatdienst gehad en had vlug eens komen piepen. Ondertussen gestart met menopur en de gyn heeft een paar eitjes gezien maar die waren nog klein. Morgen mag ik teurg. Als ze goed gegroeid zijn blijft het bij menopur een halve ampulle en anders moet ik verhogen naar 1 ampulle.
Wat ingewikkeld allemaal xenia... Ksnap er de helft maar van... Morgen stukjes eten voor Aline jeeeeej.. Weer n mijlpaal zeg Wij verttekken maandag voor n midweekje centerparcs naar de eemhof... Kortingsbon uit de babybox Wat n mazzel met t weer (waarschijnlijk) Slaap lekker ladies!
Ik begrijp.het taillie, vond het vroeger ook allemaal ingewikkeld en ik verstond er ook nooot iets van. Maar er eenmaal ingerold te zijn lijkt het aemaal.logisch hihi. Weer al een hele tijd last van hoofdpijn pffff. Waaaw stukjes voor aline. Super veel.plezier
He tallie wat leuk! Das hier om de hoek, ik woon in Nijkerk veel plezier, met het lekkere weer komt het wel goed! xenia hoop dat er snel een mooi eitje zit en springt! Hier vrijdag weerna de gyn voor fm, ben benieuwd! Fijne zonnige dag nog allemaal
Tallie lekker genoten van de Paar dagen weg? je had prachtig weer! hier gister weer bij gyn geweest. 2 Eitjes op rechts, baarmoeder ligt gekanteld en de eierstokken ook wat ze ei volgens mij, iemand hier bekent mee? eitjes waren rond de 10 mm, dinsdag weer terug.vandaag dag 18. aan de ene kant fijn dat ik vorige maand een kortere ronde had van 34/35.. maar denk dat dit dus weer een langere word, zo kunnen ze ook zien dat het zo wisselt bij mij fijn weekend!
Hey meiden.. Hier gaat het goed, mn buik is flink aan het groeien en afgelopen week was de guo ook weer goed! Ook een 3d echo gehad in het ziekenhuis en wat is ons meisje mooi (L) Kan niet wachten tot ze er is! Mandy wat fijn dat je 2 eitjes hebt.. Een vriendin van mij heeft geloof ik een gekantelde baarmoeder en die kan niet normaal bevallen dus alleen via keizersnede, verder kon ze wel gewoon zwanger raken.. Gekantelde eierstokken zegt me niets... Hoe is het verder hier?? Xx
Yeahhhh!! Het 1ste deel is positief!! bij de gyn vanmorgen een mooi eitje van 20mm Nu 14 dagen wachten!!
Klusze Mandy. Ik steek je een hart onder riem op de wachtbank, xenia. Ik hoop dat jullie allebei snel zwanger zijn. Hier uiteraard nog steeds niks. Het is echt een beetje waardeloos. Door het sporten is wel mijn lichaam weer op de rit, maar voor de rest helemaal niks... Ik weet gewoon niet meer wat ik met mijn situatie aan moet.
Xenia hoe gaat ie bij jou?? al bijna testen/nod? gister issie geweest, heb em in de namiddag gevoeld, over een week pregesteron prikken. Vrijdag potje inleveren, volgende week donderdag gesprek.. ben heeeel benieuwd!! lovare snap dat je even niet meer weet wat je dr mee aan moet, steeds die teleurstelling
Hier cava. Mijn oma is vorige week overleden. Vorige week woensdag mijn iui. Nu afwachten 6 juni moet ik testen. Als hij positief is moet ik verder utrogestan opsteken en bij negatieve uitslag moet ik me regels afwachten en op dag 2 terug naar de Gyn. Zelf denk ik dat het negatief zal zijn maar we zullen zien. Mandy ik duim voor je dat al het werkt goed beloond Oooh lovare ik begrijp je wel dat je even niet meer weet wat je moet doen wat zegt je donor? Of weet hij niet dat je jou zo voelt?
He meid! gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst!! ik hoop het zo meid!! is iui onbeperkt of zit er een maximum aan? Het is wel weer tijd voor roze strepen dus me duimen draaien!!
Dank u wel.iui is onbeperkt maar mijn menopur is maar 6 keer terug betaald. Achter deze ronde doen we nog 2x iui en dan gaan we over naar IVF. Zit nu aan mijn 6de keer iui. Ja idd het is tijd voor roze we blijven maar achter nu tiuid voor ons
Wat een serie handelingen mandy, maar hopelijk mag het snel zijn vruchten afwerpen gecondoleerd Xenia. Jij kent je lichaam het beste, maar toch duim ik voor je. Dat donor gedoe is echt waardeloos met pco... Dat maakt het zo PIEP... Het is ook echt tijd voor jullie. Wie weet scoren jullie allebei wel deze ronde Net iets verkeerds gedaan met mijn combimagnetron... stond heel mijn huis onder de rook. Geen idee wat ik verkeerd heb gedaan, ik kan het niet achterhalen... Maar sjeez wat een stank en branden dat het aan je ogen en neus doet.
Gecondoleerd xenia! Waar is Suus? Die strooide altijd met baby dust.... Suuuuuuuus Tijd voor twee strepen meiden! Ik ben donderdag jarig...lijkt me een leuk cadeau Vervelend Lovare Knuffel Hier alles oke... afgelopen woensdag avond voor het eerst weer gewerkt sinds augustus. .. maandag weer echt beginnen en aidan voor het eerst naar de gastouder. ... Daar heb ik toch zo geen zin in... maar zal er even door heen moeten. ... 5.5 maand is mooi geweest.... maar o o o wat zie ik er tegen op. succes allemaal ladies en een fijn weekend x