Proberen zwanger te raken in 2013 Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knvs90, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Aw talie, maar je kan hem niet meenemen naar je werk ;) of alleen thuis laten dus dan is een gastouder wel beter. Geintje.
    Ik snap dat het moeilijk is. Heel veel succes met de eerste stappen. Hij zal voorlopig nog niet het huis uit gaan ;)

Ik vind het trouwens echt bizar hoe bij mezelf bijvoorbeeld die temperatuurkaartjes zoveel kunnen verschillen per maand. Ook in gemiddelde temperatuur enzo.

Btw, van die man van gister die van het flat sprong... Echt verschrikkelijk dat hij hierin zijn kind meenam. Ik snap dat niet dat als mensen het zelf niet zien zitten dat ze hun kind niet mogen zien dat ze dan ook hun kind proberen te vermoorden...
    De gedachte is dan, ik niet, nou jij dan ook niet...
    Ik vind het echt een triest geval dat iemand zo met zichzelf kan zitten.

2. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Xenia, voel je al iets anders?
    Mandy hoe is het daar?

3. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Hier is het terug aftellen, nog 2 dagen voor ik mag testen. Al denk ik zelf dat het niets zal zijn. Dan terug herbeginnen en ik heb er totaal geen zin in pfff.
    Hoe is het bij u lovare?
    Mandy voel jij al iets?
    Knvs hoe is hetbnmet u en de kleine meid.
    En taillie bevalt het werken leven jou? Vond dit nogal een pijnlijk moment als ik noah naar de onthaalmoeder moest doen

4. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Xenia, jammer dat je er geen vertrouwen in hebt. Ik kan ook best begrijpen dat je niet continu aan dat medische proces wilt beginnen.
    Hier is het rustig. Aankomende ongi morgen en echt een hele erge last van mn borsten... Zou dat iets nieuws zijn? In ieder geval niet prettig.
    Ik ga in ieder geval toch nog voor jou duimen. Ik hoop een zwangerschap zonder symptomen ;)

5. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Ik vind het spannend worden!! :D
    Heb zo half 9 gesprek over alle uitslagen... ben heel benieuwd!!
    nog geen bruin verlies en borsten stasn op knappen dus hopen jullue mee?:)
    dinsdag ook geprikt voor pregesteron waarde, als die goed is kan dat al wat zeggen over een eventuele goede afloop? kunnen ze daaraan zien dat je zwanger bent of zegt het alleen iets over een goede eisprong?
    hou jullie op de hoogte!! x

6. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Meiden kheb de uitslagen van de onderzoeken..

Geen soa's, deze maand een goede eisprong gehad.
    onderzoek van het sperma was goed alleen de bewegelijkheid kon beter dus over 3 mnd weer.

Een gesprek met alle tussenpartijen ik denk fertiliteit, gyn en de persoon waar ik nu mee gesproken heb heeft nog niet plaats gevonden dus daar hoor ik volgende week meer over.

We moeten nu verder zelf proberen, ik dacht met me ruime verschil in rondes dat ze wel wat zouden doen, maar helaas.. nu dus keihard duimen dat ik dinsdag of wie weet van het weekend stiekem een positieve test heb..

Fijne dag allemaal, laat alles maar even bezinken

7. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Vandaag gewoon weer ouderwets ongesteld geraakt.... Zo heerlijk pijnlijk bij mij altijd. Ik moest nog pasfoto's maken en schoenen kopen... Ik kwam niet verder dan de pasfoto's.. Ik was gewoon misselijk van de pijn.

Mandy, fijn dat je uitslagen goed zijn! Jammer dat het altijd een niet zo'n vlot lopend traject is...

8. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Oei wat jammer dat zo pijnlijk verloopt lovare. Van mij is dit veel gebeterd.
    Supergoed dat je waarden goed zijn Mandy. Is idd niet leuk als niet traject niet zo vlot verloopt.
    Hier de testdrang niet kunnen weerstaan. Als ik thuiskwam van mijn werk heb ik getest en natuurlijk negatief getest pfff. Sowieso test ik morgenvroeg nog eens zodat ik zeker weet dat ik kan stoppen met utrogestan

9. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Xenia ah balen weer! Hier gaat alles goed, ook met de kleine meid!

Mandy wat fijn dat de uitslagen goed waren, jammer dat ze je nog even laten wachten..

Lovare vervelend die pijnlijke menstruaties. Ik ben er gelukkig even vanaf.. Dat mis ik ook totaal niet!

10. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Tallie. Logisch dat je rot is om je ventje alleen te laten.. Hoe is het gegaan?

11. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee dames!

Balen lovare :(...
    Hoe gaat t met de andere dames?

Het ging super met aidan bij de gastouder. .. hele lieve
    vrouw en verliefd op de kleine haha... net als de andere kindjes
    gelukkig... alleen maar meiden dus volle bak aandacht :)

Ben vorige week begonnen in de horeca. .. krijg ik een telefoontje van het kinderdagverblijf waar ik gewerkt heb. .. bieden ze me een contract aan voor de rest van het jaar voor 18-28uur... helemaal perfect!
    Aidan blijft lekker bij de gastouder. .. bevalt me goed.

Fijne dag meiden!

X

12. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Hee meiden!
    allemaal weer van de Pinksteren genoten? och wat een weertje! :D
    Hier helaas weer next round.. jammer!

ik ben benieuwd wat ze nu gaan zeggen, verwacht deze week wel uitslag van hun gesprek wat nog niet had plaats gevonden. Vrees nog wel doorgaan op eigenkracht.. vreemd toch dat de huisarts en bij intake fertiliteit ze zeiden dat ik achteraf veel eerder had kunnen aankloppen.

Van het weekend zat ik er dan ook wel ff doorheen, gelukkig is manlief er voor me, en kunnen we er samen goed over praten.

Tallie wat fijn dat je er een baan bij heb! ga je nu stoppen met de horeca dan of doe je dit ernaast?
    fijn dat je aiden met een gerust hart kunt achterlaten!

fijne dag allemaal xx

13. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Tallie wat fijn dat je daar vast kunt werken.. lijkt me leuker als de horeca! Of had je in de horeca vaste tijden?

Mandy wat balen :(
    Herken het dat wachten.. Maar wie weet lukt het nog op eigen kracht :)

Hier gaat het goed, vandaag controle gehad en de kleine doet het nog steeds goed! Ook besproken dat ik 1 maand bv ga geven en daarna start met de medicijnen..

14. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Hallo dames
    Hier ook terug begonnen aanvolgende ronde.ondertussen vandaag terug naar de Gyn. Hier nu terug aan de menopur. Vrijdag moet ik al terug op controle.
    Ik vertelde dat we het een beetje moe waren na 6x iui en de moed wat kwijt waren. Ze vertelde me dat idd het IVF centrum in congé is tijdens juli en augustus en dus nog niet eerder kunnen starten aan IVF dan begin september. Er moeten al soorten onderzoeken gebeuren voor j kan starten aan IVF en die kunnen tot 8 weken duren. Kheb ook gezegd als we nu nog 2 iui doen dat ik dan niet nog 8 weken wil wachten om te starten aan IVF. Dus we gaan nu al de eerste stap zetten en dat is een gesprek met ik mijn man en de Gyn om alles uit te leggen. Volgende week woensdag mogen we gaan zodat als het nodig is we in september direct kunnen starten.

Wat super dat je vorig werk j terug gecontacteerd heeft! En dat is wel leuk om zo Aiden achter te laten bij de gastouder als hij daar zo goed is. En tussen al die meisjes hihi

Mandy dat is idd niet leuk te horen dat je eigenlijk al veel eerder kon gaan. Kop op het moet bijna aan ons zijn hoor. Wanneer is je eisprong en nod? Ben benieuwd wanneer je meer zal weten.

Super'knvs dat alles goed gaat met het kleine meisje. Leuk dat je toch een maand bv kan geven, vind je het niet jammer dat je niet langer kan of heb je er vrede mee?

15. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow balen meiden. .. :(
    Hoop zo dat het nou eindelijk eens raak mag zijn! !

Hoe staat je man er in xenia? Wat klinkt dat nog ver weg dan he :(

Fijn knvs dat je toch een maand mee kan n pakken! De medicatie is voor je auto immuun ziekte? Had je langer willen geven?
    Fijn dat ze het zo goed doet!
    Hou je het een beetje in deze warmte?

Ik werk dagdiensten hier in de horeca :) mn baas wilde me niet kwijt en ik wilde geen weekend en avond diensten meer vandaar overdag. Maar ik zou ook het eerst zonder werk zitten. .. daarom de overstap.

Het is trouwens AidAn ;)

Je bent niet de enige haha

16. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Oeps taillie maar goed dat je het zegt.hihi kom ditnook veel tegen hoor zowel met mijn naam. Mijn zoon zijn naam' en de familienaam van mijn man haha. Begrijkp wel dat je niet meer savonds en in het weekend wilt werken. Wel leuk om te horen dat jou baas je niet kwijt wilt :)
    Mijn man staat ver volledig achter. Hij is het ook moe heel die weg en wij beiden hebben geloof in IVF. Dat het naar vlug september is

17. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ik heb er wel vrede mee over de bv, zo krijgt ze toch de eerste vetten binnen de 1e maand!
    Het zijn idd de medicijnen voor mn autoimuumziekte..

Kwa warmte hou ik het redelijk vol het is wel vermoeiend poehh

18. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rustig hier :)

Alles oké?

19. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Nog niks aan het handje..
    Eisprong zit er langzamerhand weer aan te komen :)
    volgend weekend lekker weekend weg dus hoop dat dat een beetje positieve inbreng geeft!
    voor nu tot september wachten alvorens verdere behandeling.. eerst weer potje afwachten..

Xenis.. lovare? hoe gaat het met jullie? al nieuws?;)

20. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Hier terug in de wachtperiode 5 juli weet ik meer... Wss ook terug niets. Het zaad was veel minder goed voor de inseminatie. 1 miljoen ipv 7miljoen. Juist genoeg om te insemineren zeiden ze. Nu je hebt maar eentje nodig he. In september word het start IVF. Nu bezig met alle voorbereidingen.

Deel Deze Pagina