Hier vanmorgen weer een guo gehad.. Alles was weer goed met onze meid, ze ligt alleen in stuit sinds week 17/18 waarschijnlijk een voorkeurs houding, hopelijk draait ze nog en gaat ze langzaam aan indalen.. Zo niet dan over 5 weken bespreken over eventuele keizersnede. Het komt steeds dichterbij nog 11weken te gaan!
Hoihoi! Net terug van vakantie. Dacht heb veel bij te lezen maar het is hier stil. Pfff xeniatje wat een geduld moet jij hebben zeg! Hopelijk is het raak. Wel fijn dat je man positief is over ivf. Meen mij te herinneren dat hij dat eerst niet wilde. Hoe voel je je nu? En buiten het zwanger worden om? Alles goed? Knvs, wat vliegt de tijd he! Voor je het weet kun je lekker kroelen met jullie kleine meid. Hoe bevalt het nieuwe huis? Alles al klaar? Gelukkig heeft ze nog tijd om te draaien. Hopelijk gebeurt dat snel! Hoe is het verder met je? Hier alles goed. Net terug van vakantie. Aline is alweer zeven en half maand. Heb gisteren de laatste borstvoeding gegeven. Wel een dubbel gevoel maar vind het mooi zo. Wil weer baas zijn over mijn eigen lijf. Ze is druk bezig met 'dada' te kletsen. Kruipt achteruit en vind zitten geweldig. Kan ze ook lang volhouden al. Het woord 'tweede' is al door mijn man uitgesproken, maar moet nog niet weer aan een bevalling denken. Eerst maar eens aline op de rit.
Lilly fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Zal idd even wennen zijn nu je gestopt bent met bv, snap dat je toch weer baas wilt zijn over je lichaam! Jeetje wat gaat het hard zeg en voor je het weer loopt jullie meisje Door het huis. Zou het zelf ook wel snel vinden om na 7 halve maand weer zwanger te worden, jij moet doen waar jij je fijn bij voelt meis. Hier gaat alles goed, het huis is helemaal klaar incl babykamer. Heb wel veel last van mn rug en buik de laatste loodjes.. Gisteren heerlijk met vriendlief weggeweest hadden we even nodig na dat verhuizen en klussen en hij is kort daarna weer gaan werken dus hadden weinig tijd voor elkaar! Xenia Hoe is het meid?
Hoi hier allemaal rustigbaan. Vandaag getest en terug negatief nu wachten op de maandstonden n dan nog eenmaal iui dan gaan w over op IVF. Maar eerst op reis naar Portugal eind juli. Zal goed zijn om de gedachten te verzetten. Ja die laatste loodjes... Groot gelijk dat je nog eens met je vriend was g geweest ben. Laatste keer met zijn tweetjes spannend he Oooh Lilly ik had het moeilijk olm afstand te nemen van de bv al heb ik het nooit lang kunnen doen. Voor een tweede moet je doen waar je jou goed bij voelt
Jammer xenia had het zo gehoopt voor je! Hoe kijk je uit naar de ivf? Lijkt me toch een heel gedoe maar hopelijk ben je na de laatste iui gewoon zw.. duim me echt steeds rot voor je Fijne vakantie alvast xx
Het is met een dubbel gevoel dat ik zal starten aan IVF. Langs de ene kant opgelucht dat we een stap verder gaan en ik geloof ook wel in IVF langs de andere kant wat bang voor het onbekende en ergens de angst want dit is de laatste stap. Heb nu mijn maandstonden, strax op controle bij de Gyn en dan terug start met de menopur. Dat die laatste ronde maar vlug gedaan is en dat we een maanden rust hebben al blijft er een kleine hoop dat ik nu in die ronde zou zwanger worden al is die kans wel heel klein Volg je wat op fb en zie zo dat je kleine meid het super doet. Nog een goede duw en je mag jou kleine meid in je armen houden.
Xenia is heel begrijpelijk dat je bang bent voor het onbekende, is niet niks ivf.. @Hier.. Maandag de info avond in het ziekenhuis spannend. Heb sinds gisteren zo nu en dan best wel hevige kramp onder in mn buik het zakt wel weer af en zit geen regelmaat in, Herkent iemand dit van de zwangerschap? Fijn weeeknd X
Is wel interresant zon avond. Ik denk dat dit een harde buik is dat je krijgt ik had daar ook last van. Als dat opkomt, even rustig aandoen. Je kan dit krijgen van te weinig rust te nemen. Maar ik denk dat iedereen dat wel krijgt ook als voorbereiding. Ja nog 10 dagen voor op gesprek te gaan heel benieuwd wat ze allemaal gaan zeggen. Maandag eerst terug naar de gyn om mijn eitjes te meten. Vrijdag zag ze nog niets.
Geen idee xenia, de gyn zei dat harde buiken geen pijn mochten doen dus hou het goed in de gaten, als ik het niet vertrouw bel ik gewoon even... Probeer al zo weinig mogelijk te doen. Hoe is het verder meiden?
Hoe was de voorlichtingsavond KNVS? Het kunnen oefenweeën zijn, al is dat wel wat vroeg. Die zakken wel weer af. Proberen toch een stapje langzamer nu. Ik vond harde buiken trouwens wel heel vervelend gevoel. heb je het de gyn gevraagd? Jeetje xeniatje, ik kan me voorstellen dat het spannend is! Gek gevoel lijkt het me dat de eerste er loopt maar dat een tweede toch niet lukt. Hopelijk ben je in je 'rustweken' onverwacht toch zwanger. Anders zal IVF je vast helpen. Oh ik duim en duim mij een slag in het rond....! Hier alles goed. Aline heeft een mega groeispurt gemaakt. Die is in drie weken gaan rollen, kruipen en wil nu alleen nog maar staan. Lastig als je in zon klein lijfje zit wat nog niet meewerkt. Ze slaapt nu ook eindelijk door *trots*. Groetjes!
Gisteren weer een guo gehad, Alles zag er weer goed uit! Madame ligt nu met der hoofdje beneden nog niet aan het indalen dus hoop dat ze zo blijft liggen hihi. Ze loopt kwa groei een week voor, Ze weegt nu 1673 gram en zit op p65! Bloeddruk was 150/60 dus ook verder in orde. Er is wel een extra afspraak gepland voor over 2weken voor bloeddruk weet even niet zo goed waarom maar goed ben er toch voor de guo! Ze hebben ook vaginaal onderzoek gedaan omdat ik zon last had van mn schede een rare soort druk en veel krampen ze kon niks vinden dus bloed laten prikken en urine ingeleverd. Net de alle uitslagen gehad van bloed en urine en dat zag er perfect uit gelukkig. Als ik krampen heb moet ik rustig aandoen en als ik twijfel mag ik gelijk bellen.. Ze willen het sws goed in de gaten houden wegens de kans op vroeg geboorte wel aanwezig is. Ze gaf ook aan dat ze nu nog maar 3 guo's hebben gepland tot week 36 dus spannend! Lilly De voorlichtingsavond was leerzaam en veel info gehad.. Ben blij dat ik ben gegaan. Wow wat goed van je meisje, wat gaat de tijd toch snel!
Lilly en Tallie Ik zou nog even laten weten hier op zp wat er afgelopen week was! Ik voelde onze kleine meid minder en had regelmatig wat krampen. Dus moest met spoed langs het ziekehuis en aan de CTG gelegd. Daarop was thankgod te zien dat alles goed was. Toen kreeg ik een echo maar ze bewoog toch niet echt, Dus moest wachten op de arts voor een uitgebreidere echo. Op de uitgebreidere echo bleek toch alles goed te zijn en ze heeft gekeken naar eventuele ontsluiting ect. Ze zag dat me baarmoedermond iets was verkort maar niet schrikbarend en heb nog geen ontsluiting gelukkig. Toch moest ik gisteren nog even terug voor extra controle aan de CTG en weer was alles goed, gelukkig voel ik haar weer helemaal actief bewegen Moet het wel in de gaten houden.. Maar ben weer opgelucht!
Oh dat is schrikken knvs! Ik heb dat ook gehad maar dan in de laatste week. Gelukkig is alles goed. Zorg goed voor jezelf en de kleine meid. Bij twijfel bellen he!
Hier ook alles prima Rustig op t forum.. Ben zelf ook meer actief of fb waar ik in 2 groepjes van hier klets..