Proberen zwanger te raken in 2013 Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knvs90, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Oh ik had het berichtje gemist! Misschien ben je al bevallen nu...spannend! Hopelijk gaat alles goed!
    Toi toi toi!!!

Xeniatje hoe is het met je?

2. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Hi knvs, las je berichtje bij de waterijsjes. Wat heftig! Zorg je goed voor jezelf? Dikke knuffel!

3. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Dankje lilly!

Ben idd trouwens bevallen 1 september voor de meiden die ik niet op fb heb...
    Ze heet Chavelly Lorena.

4. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Gefeliciteerd iedereen ik zie baby berichten!!

5. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Suus Hoe is het met jou? Lang geleden zeg!

6. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Hoe gaat her met de kleine meid knvs? En met jullie als papa en mama?
    Gaat alles goed?

7. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik zie dat er een baby is geboren! Gefeliciteerd!

8. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Met de kleine meid gaat het nu goed ze is weer wat aan het aankomen ze was 300 gr afgevallen vanaf de periode dat ze is geboren der start gewicht was 2935 en was op dag 3, 2640..
    Ze kwam langzaam aan sinds we thuis waren en was erg onzeker omdat ik niet zag wat ze binnen kreeg dus ben gaan kolven.. Maar ben nu alweer aan het afbouwen omdat ik medicatie moet gaan slikken dus ze krijgt nu kv en 2x per dag kolf ik nu en soms leg ik er aan als ze niet wilt slapen dat vind ze fijn!
    Ze is nu trouwens officieel 39+1.. Geboren met 37+2.. Dus morgen alweer 2 weken!

Verder is de bevalling heel heftig geweest en ben ik dat nu aan het verwerken..
    Was ingeleid en heb 36uur over 2 cm gedaan.. Daarna vliezen gebroken en aan de weeën opwekkers maar daar reageerde ze niet goed op der hartslag daalde soms naar 34.. Dus weer de opwekkers uit en paar keer zuurstof gemeten via der hoofdje, het was erg stressvol.. 16 uur later was er net 2 cm bij maar bleef steken op 4cm!
    Na overleg is het een spoed kz geworden.. Heb daarna nog 5 dagen in het ziekenhuis gelegen.. Chavelly zag geel maar gelukkig waren de waardes elke keer net eronder!
    Eenmaal thuis kwam de kraamzorg erachter dat ik koorts had?! Zaterdag nog koorts dus naar de HAP gestuurd Door de vk, daar konden ze niks vinden maar ze dachten aan een beginnende blaasontsteking omdat ik toch wat last had met plassen had een katheter gehad.
    Heb een AB Kuur gehad maar bleef koorts houden.. Die dinsdag merkte ik op dat me kz wond dik werd, vk gebeld en die gaf aan ja denk toch teveel gedaan dus echt bedrust houden.. Vond ik erg moeilijk want had al niet echt van chavelly kunnen genieten de eerste dagen omdat mn ruggenprik er zeker 4 dagen in heeft gezeten!
    Die woensdag nog koorts en huisarts gebeld omdat ik toch nog last had bij het plassen, urine in laten leveren maar daar kwam weer het zelfde uit ze konden geen ontsteking vinden in mn urine alles was schoon!
    De huisarts besloot om langs te komen en bij controle bleek me wond ineens erg rood, had net gedoucht dus dacht mischien daarom, het deed wel pijn maar logisch ik had een operatie gehad! Zocht er nog niks achter..
    Afgelopen vrijdag nog koorts en toen adviseerde de huisarts toch naar het ziekenhuis te gaan omdat me AB kuur was afgelopen en me wond roder werd en dikker..
    Eenmaal daar aangekomen.. onderzoeken gehad en blijkt me wond zwaar ontstoken te zijn.. Ze zagen bloed of vocht onder me wond zitten dus nieuwe zware kuur gehad en morgen terug.. Veel beter is het nog niet! Maar de 2e optie is openmaken en laten.. Dat wil ik dus echt niet :(

Dit is even mn update!
    Is dus vrij heftig allemaal...

9. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Och meid! Het zit jullie niet mee :( heel veel sterkte!!
    fijn dat chavelly het goed doet!
    Beterschap!

10. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Jeetje heftig zeg!! Hoop dat het helemaal goed gaat komen
    Hier gaat het goed onze meid gisteren voor het eerst op de fiets gehad vond ze geweldig en ze kruipt nu trap op en probeerd al op handen en voetjes te kruipen aankomende week alweer 10mnd!
    Verder gisteren niet echt veilig gespeeld met mijn vriend en raar gevoel bij mijn stokjes maar geef volledig bv en nog niet ongi geweest dus over dan denk ik 3 weken testje tegenaan gooien wel snel achter elkaar dan maarja

11. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Oh wat heftig knvs! Kan me voorstellen dat het nog even moeilijk is optimaal te genieten, maar dat haal je straks dubbel en dwars weer in.
    Fijn dat chavelly het nu zo goed doet. Zie mooie foto's voorbij komen! Mag je echt trots op zijn!
    Dikke knuffel en veel beterschap!

12. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Xeniatje... ik ben zo benieuwd hoe het met jou gaat! Ben je al gestart met wat nieuws?

Dames, ik heb ook nog wat op te biechten.... ik ben spiraalloos :)
    We gaan proberen voor een tweede kindje. Maar zonder tempen, testen en gekkigheden. Zien wel wanneer het gebeurt.

13. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Lilly wat een goed nieuws al die gekkigheid word je gek van he
    Ik ben benieuwd!!

14. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Hi suus, je weet toch dat het een grote fabel is dat bv een natuurlijk anticonceptiemiddel is? Mijn vk wees me erop na de geboorte van aline.
    Je hoeft niet eerst ongesteld te worden om een eisprong te hebben.

15. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Oww nou stiekem hoop ik ook dat het raak is
    Heb ook ander slijm enz lijkt me geweldig kleintjes achter elkaar zwaar maar geweldig!

16. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik vroeg mij af kan iemand mij een beetje samenvatten wat er hier in deze groep speelt wil graag weer mee praten als jullie dat goed vinden
    Maar is denk ik fijn als ik een beetje weet hoe en wat en om 200 paginas te lezen gaat me niet lukken

17. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Ik denk niet dat je echt wat gemist hebt. Het is hier rustig met al die drukke mamas. Hopelijk pakken we het weer wat op?!

We zijn allemaal alleen nog keihard aan het duimen voor een tweede beeb voor xeniatje.

18. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Nou ik duim gewoon weer mee hoor!
    hier wel weer een soort van spanning we hebben het een keer zonder condoom gedaan de 13e en heb vandaag getest kon niet wachten maar kijk

19. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Ja ik zie wel iets, maar durf er niets van te zeggen. Spannend hoor Suus!

20. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Oh wat leuk lilly nieuws!
    Suus spannend je hebt denk niet echt wat gemist!

Hier hebben we echt besloten om het bij Chavelly te houden, had ooit nog wel een 2e gewild maar na de heftige zwangerschap en controles en bevalling ben ik er helemaal klaar mee! Ben onwijs blij met ons meisje dus daar gaan we heerlijk van genieten nu en in de toekomst ♡

Deel Deze Pagina