Proberen zwanger te raken in 2013 Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knvs90, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Lilly vandaag ook getest maar niets meer te zien denk toch fout lijntje

2. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Knvs als jullie je compleet voelen met je kleine meisje is het helemaal goed toch lekker van genieten gelijk hebben jullie
    En je kan nog altijd zeggen ik wil een tweede!

3. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Oh dat kan ik me voorstellen knvs! Zwker zo snel na zo'n zware bevalling. Misschien komt de wens later nog en anders is het toch ook goed. Jullie bepalen dat lekker zelf! Kun je inmiddels wat genieten?

Jammer suus! Het komt wel goed ;)

Hier aline voor het eerst een nachtje logeren. Wij hebben een bruiloft en slapen in een hotel in almere. Wie weet over negen maanden. ..nee gekheid.
    Ik mis haar wel ontzettend. Heb haar gisteren om 19:00 voor het laatst gezien! Pffff... nou zal me klaar gaan maken. Fijne avond!

4. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Afgelopen nacht isaline voor het eerst uit logeren geweest. Wij hadden een bruiloft en wilden niet laat nog twee uur terug rijden. Het is hartstikke goed gegaan en mijn man en ik hebben het extra gezellig gemaakt. Ik weet niet waar ik zit qua cyclus, maar had vanmorgen veel rekbaar slijm. Misschien wel een vruchtbaar feestjeduimduim

Nog getest suus?

5. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Hi meiden!

Ik vergeet steeds hier te kijken, maar wil ook weer wat meer mee gaan kletsen hoor! Suus, fijn dat het zo goed gaat.. Ik zag ook iets op je test, maar misschien dan toch een vals lijntje (helaas ;))

Lilly wat leuk dat jullie voor een tweede gaan! Spannend weer :D

Ik geef ook volledig bv en heb pcos dus de kans op zwangerschap is heel klein, maar we hebben nog bijna niks gedaan omdat t echt nog pijn doet vanwege de knip. Maar we gebruiken eigenlijk niks.. Dus we zien wel hoe het loopt, als het vaker gaat gebeuren wil ik wel bescherming gaan gebruiken.. Maar nu is de kans op zwangerschap zooo klein dat ik t 'risico' wel wil nemen. Luuk is 5 maanden en ookal zou ik het heeeel snel vinden zou het ook geen ramp zijn. Ik hoop wel dat als we echt voor een 2e willen gaan dat ik niet weer de MMM in hoef.. Ik zou het nu ook wel wat meer tijd geven..

Knvs hoe gaat het nu met je? Is je wond al aan het herstellen?

6. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Er wordt hier weer gekletst! Leuk!
    Met ons gaat het goed, mijn dochter wordt over iets minder dan 3 weekjes alweer 1! :$ De tijd gaat zoooo hard!
    En ik lees ook alweer dat sommigen voor een tweede willen gaan. Wij wachten nog heel even, maar in 2015 willen wij het ook weer gaan proberen... :)

7. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Net getest maar is negatief word er echt onzeker van
    Heb echt zo veel klachten...

8. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Oh suus. Wat vervelend!
    Dikke knuffel!

9. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Gezellig dat je weer komt kletsen cc! Wat vervelend dat je nig zon last hebt van je knip. Lijkt me niet de bedoeling! Is het te strak gehecht ofzo?
    Luuk doet het super he! Zie leuke berichten langskomen.

Ja nmv tijd gaat echt wel snel! Al druk bezig met de voorbereidingen? ;)

10. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ik weet niet, het was zowieso na t hechten wat gaan wijken maar de pijn lijkt dieper te zitten.. Dus we doen t gewoon rustig aan.. Heb ook weinig zin erin moet k zeggen, ben gewoon heel moe savonds door die gebroken nachten.. Ben een beetje slechte vrouw voor ml hahah aaagg ;)

11. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik ben ook nog wel een beetje een slechte vrouw hoor... ;)

En de voorbereidingen voor haar 1e verjaardag, tja... We houden het klein, dus zoveel hoef ik niet te regelen! :)

12. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Gewoon rustig aan inderdaad. Heeft hier ook flinke tijd op een laag pitje gestaan en toch durft hij voor nummer 2. Stelde het zelf voor ;)

Prioriteiten liggen nu gewoon even anders en genieten doe je ook op een andere manier. Komt wel weer goed.
    Hopelijk is de pijn ook snel minder!

Hoe gaat het slapen snachts bij luuk?

13. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Het slapen gaat heeeeel wisselend! Hij hieft van mij echt niet door te slapen maar soms is hij elke 1,5-2 uur wakker. Deze week een keer elk half uur tussen 2-5:30 dus dat is niet echt fijn. Hij kan nu op zn buik draaien en word dus zo steeds wakker.. Ook als ik m net in bed terug heb gelegd gaat hij draaien en kan ik er weer uit. Maar soms slaapt hij eerst een blok van 5-6uur en komt hij maar voor 1 nachtvoeding.
    Als hij binnen de 2 uur wakker is probeer ik hem ook altijd eerst weer met speen in slaap te krijgen en als t echt niet lukt pas laten drinken.
    Dus het is elke nacht weer de vraag hoeveel uur ik kan slapen haha

Eigenlijk moet ik zelf ook gewoon eerder naar bed gaan maar dat lukt me gewoon niet..

14. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Zo'n periode hadden wij volgens mij ook rond de 4,5/5 maanden Cupcake! Er komen betere tijden! :)

15. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Cc hier slaapt dochter lief ook niet door word zelfs 2x wakker nog met 10mnd....

16. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Vannacht toch een goede nacht gehad! 20.00 gaan slapen, 00.00 wakker en toen pas 5.30! Toen een tijdje wakker, maar tussenin gelegd en tot 8.30 geslapen. Heerlijk :D

Maaar meestal na een goede nacht komt weer een mindere.. Dus heel benieuwd hoe het nu zal gaan.

Overdag hebben we wel iets meer een ritme nu. Niet zozeer vaste tijden, maar steeds 2-2,5 uur nadat hij wakker is gaat hij weer slapen voor een uur á anderhalf uur. Savonds proberen we hem iets langer wakker te houden zodat hij dan snel en goed slaapt. Dit gaat best goed en probeer mn afspraken hier ook een beetje omheen te plannen voor hem. Hij heeft die slaap overdag echt nodig en heeft daar moeite mee als we niet thuis zijn.

Maar eerst sliep hij overdag heel weinig en kort, dus voor mezelf ook lekker om nu wat in huis te kunnen rommelen of even op de bank ploffen!

17. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Oh dat komt vanzelf goed cupcake. Lekker laten. L regelt dat vanzelf!
    Aline was tot 8 maanden nog snachts wakker. Slaapt nu door. Alle tips zijn welkom, maar je moet het toch zelf doen. Vooral wat goed voelt.

Hier tandje 5 en 6 op komst! Negen maanden tandloos en nu 10,5 maand en vier tanden.

18. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Oeh, tandjes... Dat was hier ook leuk! ;)
    Met 8 maanden de 1e tand, een maand later kwamen 2 en 3 en met 10,5/11 maanden had ze er al 8 in totaal! Hier dus ook wat later op gang, maar is toen wel heel snel gegaan ineens. En momenteel heeft ze last van haar gebit en denk ik dat er al 2 kiezen door gaan komen...

En vandaag is mijn dochter alweer 1 jaar geworden! Officieel over ene kleine 3 kwartier (20.44 uur), maar dat zijn details... :p

19. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Gefeliciteerd nmv! Leuke dag gehad?

20. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Nog gefeliciteerd met je dochter nmv!

Luuk zijn eerste tandje is sinds 2 dagen door! We hebben al 2 weken nachten met max 2uur slapen achter elkaar, waarschijnlijk door het tandje in opkomst. Had het pas vrijdag door omdat hij heel erg aan het bijten was en tegen z'n mond aan het slaan was. En toen was er zondag echt een puntje door. Ik verwacht tand nr2 ook snel en hoop dan weer even op betere nachten.. Poeh!

Donderdag is hij 6mnd alweer! Wat gaat het hard, en wat is het genieten! Zo'n heerlijk mannetje! Hij is zo veranderd, huilt bijna niet meer en we hebben al een beter ritme overdag met slapen. Borstvoeding gaat ook super en vorige week begonnen met groente, fruit en brood (Rapley manier). Erg leuk!

Hoe gaat t met de rest?

Deel Deze Pagina