Proberen zwanger te raken in 2013 Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knvs90, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik ben het met Suus eens!
    Voor ons misschien wat makkelijk praten vanaf de zijlijn, maar we menen het wel dat we het iedereen gunnen!

2. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Thnx!! Ben over het algemeen ook positief ingesteld.. Baal af en toe van m'n lichaam, maar weet zeker dat die roze wolk gaat komen!!

3. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ano wat vervelend dat je niets krijgt voor je slaapprobleem. Misschien oude middeltjes helpen uit de tijd van vroeger zoals vn warme melk met honing drinken voor het slapen. ik weet niet hoor is proberen waard :D
    lilly je gegevens zijn genoteerd hoor :)
    knvs veel succes morgen! idd laten we hopen dat het deze maand wat meer roze wordt de lijst.
    @ cupcake khoop echt dat ze je cyclus niet afbreken! maar langs de andere kant als ze je jou cyclus zouden laten uitdoen zou nog meer tijd verliezen dan dat ze het nu direct afbreken. ik duim voor je! we komen op die roze wolk! tis van moeten hihi
    vandaag mee geweest met een vriendin achter zwkledij in de solden kvond zo jammer dat ik nog niets kon kopen. zo'n mooie kleren allemaal aan -30% -50%. maar ze zei dan hou moed als jij zwanger bent kan je dan alles gebruiken van mij :) ik vond dit superlief! morgenvoormiddag gaat ze ook kijken voor zl terwijl ik naar de gyn ga. en dan mss nog gaan kijken voor lingerie voor de trouw :)

4. MamaIlse1989

12 apr 2013
    24
    0
    0
    Ik heb hetzelfde xenia, al die uitverkoop van babykleding en positiekleding.. Ik moet me inhouden! Maar wellicht volgende week donderdag een positieve test. Positief blijven denken!

5. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Lilly bedankt.

Meidem hou jullie op de hoogte liefss x

6. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Mamavan ilse ik duim voor je voor dindrdag;) voel je jou zwanger?
    Knvs veel succes vandaag!

7. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Knvs succes!!!

8. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Vandaag weer een mijlpaal: 27 weken! Officieel zit ik nu dus in het derde trimester! :D

9. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Vanuit mn ziekenhuis bedje..
    Alles is goed gegaan ben wel kots ziek van de nacose baahh.
    Verder kan ik me bijna niet bewegen haha dus vriend lief zal mij lekker moeten verzorgen as dagen :)

Tot snel liefs

10. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Fijn dat het goed is gegaan! Rust lekker uit een laat je heerlijk verwennen meid! Hoor laat mag je naar huis?

11. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Half 3.. ben vanmorgen 9uur geopereerd!

12. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap KNVS!

Kus

13. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Knvs wat fijn dat alles is goed gegaan laat je lekker verwennen door je man dat mag ook wel na zo'n ziekenhuis bezoek knuf

14. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Hoi meid, hopelijk voel jij je snel weer wat beter. Lekker rustig aan en laat je lekker vertroetelen!

Nmv, gefeliciteerd met je mijlpaal!

Hier vandaag 20 weken echo gehad. Alles was goed. Gelijk een kamertje en kinderwagen gekocht :) kon me nu niet meer bedwingen.

15. Majtje

Majtje Actief lid

28 jan 2013
    278
    0
    0
    clientbegeleidster op 2 groepen met verstandelijk
    brabantse land
    knvs beterschap meissie. Hopelijk is de misselijkheid snel weg!

16. Majtje

Majtje Actief lid

28 jan 2013
    278
    0
    0
    brabantse land
    Fijn dat de echo goed was! nu kan je los hé! haha

17. Majtje

Majtje Actief lid

28 jan 2013
    278
    0
    0
    brabantse land
    Wij zijn gisteren weer terugkomen van vakantie. Nu weer volop aan het wassen en alles opruimen! Gelukkig zijn het maar 5 (!) wassen.. bleghhhh..

Net mijzelf aangemeld voor moeders voor moeders. Gek dat ik me kan aanmelden. Vind het allemaal nog onwerkelijk. Heb ook maar een dagboekje gekocht om alles bij te houden.

Lovare hoe is het met je keel?
    Cupcake mijn duimen draaien! Hopelijk slaat het aan!
    Xenia: hoe is het met je knie.. nog creatief kunnen klussen ;)

Hier alles goed. Wel wat moeier maar dat heb ik wel vaker in de zomer. Veel maagzuur en mn borsten voelen aan als boksballen. Of tenminste: alsof iemand ze heeft gebruikt als boksballen, haha. Slaap 's nachts met zo'n wonderbra-achtig topje. Anders doen ze teveel pijn. Verder alles goed, ik mag niet klagen!

18. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    nmv proficiat met je mijlpaal! je bent er bijna:)
    @knvs blij dat alles goed verlopen is veel beterschap en laat je maar goed verzorgen van uw ventje
    heel leuk dat alles goed was van de 20 weken echo lilly en heb je gezien wat het geslacht is? mogen we het weten? :)
    en was de reis super majtje? ja het opkuis werk na een reis is inderdaad minder tof hihi en voor wanneer ben je uitgerekend? wanneer mag je voor je eerste echo? ja hoor het creatief klussen lukt heel goed!
    vandaag de follikelmeting gehad en het was supergoed! :D ik heb rechts een ei van 2.4mm zitten wat heel goed van grootte zou zijn en links een van 1.8mm. heb dan ook mijn pregnylinspuiting gekregen (jaja, in mijn kont ai...) de vloeistof prikte nogal maar viel beter mee dan verwacht. mijn eisprong zou normaal plaatsvinden binnen 24 en 32 uren dus nu 4 dagen seks hebben :) zaterdag zal het vlug moeten gaan want dan vertrek ik op vrijgezellenweekend :) haha hier terug lekker druk. moet nu ook 10 dagen duphaston innemen en dan 4 dagen later mag ik testen als ik mijn ongi nog niet gekregen heb

19. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Welkom terug Majtje! Fijn om te lezen dat alles goed met je gaat! Nog niet misselijk dus?

Morgenochtend weer een follikelmeting.. Ben benieuwd, maar verwacht er niet zoveel van..

20. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Meiden lig er nog steeds.. was flauwgevallen en heb flink overgegeven.. dus heeel misschien nachtje blijven!

Deel Deze Pagina