Wat geweldig!!! Denken ze dat de ingreep van vanmorgen het enige was dat je in de weg stond? Doe je beetje voorzichtig meid! Die narcose is echt rotzooi. Hoop dat je vanavond weer naar huis mag.
He lieverd toevallig mag ik naar huis nu.. ja doe zeker rustig aan want kan niet eens lopen haaha.. De wonden zelf doen geen pijn maar heb zon druk van mn ribben tot aan mn schouders pffgh weet me geen houding aan te geven.. Maar dit onderzoek was voor de endometriose en ze hebben mn eileiders doorgespoeld (verhoogt de aankomde 6mnden de vruchtbaarheid) Eind juli een afspraak met de gyn over die pijnklachten maar zal het voortaan moeten onderdrukken met pijnstilling.. Moet ook terug naar de internist want mn darmen waren aardig opgezet dus we beginnen weer vanaf voor af aan zucht.. Maaaar zoo blij dat het geen endometriose is whoeeeeh
Oohh gelukkig knvs dat dat het nie is en hopen dat het ssnel lukt!! Hier erg moe en met vlagen misselijk ook heb ik sinds vandaag zo zeurderig gevoel in me buik... dus dacht gelijk het gaat weer miss of hebben sommige van jullie het ook gehad? In het begin van de zwangerschap??
Hi jess, Hier in het begin ook veel menstruatie achtige pijn gehad. Was ook bang dat het mis zou gaan, maar het is een plakkert. Als ik erg veel last had ging ik gewoon lekker bankhangen en proberen te ontspannen. Hoop voor jou ook op een plakkert!
@ jess ik duim voor je dat het een plakkert is knvs blij voor jou dat het geen endometriose is en wat leuk dat door die spoeling je kans op vruchtbaarheid verhoogt de komende 6 maanden. welke pijnen heb je wel? oei nog opgezette darmen ook lastig bwek. rust maar goed uit en probeer je rustig te houden de komende dagen
@jess, hier ook in het begin wat menstruatieachtige klachten gehad. Daardoor ging ik ook twijfelen, maar zolang er geen bloed te zien is...
Ik heb 18 juli mijn intake bij de vk. dan nog geen echo want die is bij het echocentrum..Er word de 18e een afspraak gemaakt. Ik ben, volgens de berekeningen online, 24 februari uitgerekend..
is aangevuld majtje op de lijst Ik denk dat iedereen of toch bijna iedereen dat heef tin het begin van de zwangerschap die ongikrampen. maar zolang er geen bleod is, is het allemaal goed verschrikkelijk he cupcake die uitloop. had dit gisteren ook een uur! hatelijk
Hopelijk ben je inmiddels aan de beurt CC. Xeniatje, wat betreft het geslacht. We willen het helemaal niet weten. Hebben dus even weggekeken toen ze daar ging kijken of het goed was. Enige wat we weten is: geslacht=normaal.
Wachten was weer voor niks helaas.. nog geen verbetering. Maar hij zei: "aangezien jij aan marathons doet, wil ik het toch nog even afwachten" dus ik mag dinsdag weer terug.. zal eens vragen of ze ook abonnementen hebben!
Okeee jaa na gelukkig is het rare gevoel in me onderbuik weg Voel me weer beter... gelukkig ben vandaag 6 weken
@Cupcake, ik denk dat zo'n abonnement wel voordeliger is... Maar hopelijk dat er dinsdag dan wat beter nieuws is voor je!