Vandaag moeders voor moeders op visite gehad. Heb nu 2 kratten staan en mag het gaan opvangen. ze vertelde dat maar 1 op de 5 vrouwen meedoen met mvm. Ik ben blij dat ik mee doen. De medicijnen die ze er van maken (oa pregnyl) gaan veel dames helpen.. Vandaag ook gebeld met de fertiliteitspoli. Heb 15juli mijn eerste echo Nog voor mijn intake bij de vk.. Leuk leuk leuk. Het had ook al aankomende maandag gekund maar dan was er een grote kans dat ze ons doperwtje niet kunnen zien.. Dus een weekje extra. Dan zit ik in week8 en dan kunnen we wel kijken.. Cupcake balen dat er geen verbetering was maar gelukkig kent je gyn je onderhand en houd hij nog even vol. Knvs hoe is het nu?? Lovare hoe voel jij je nu??
Leuk Maj, dat je al eerder voor een echo mag! Blijf je onder controle bij de gyn omdat je Clomid hebt gebruikt? Of mag je straks alleen bij de vk? Ik had deze week een andere gyn omdat de mijne op vakantie is.. Dinsdag weér een ander! Ligt er maar net aan wie er spreekuur heeft en een plekje heeft wanneer ik moet komen.. Dat is wel jammer. Ik geloof dat er nu al 6 verschillende arts 'daar beneden' gekoekeloerd hebben inmiddels! En dat voor iemand die vroeger heeeel preuts was had nooit verwacht dat ik er zo 'makkelijk' mee om zou gaan. Bij het idee van een uitstrijkje op m'n 30e kreeg ik al de kriebels!! Hahah
KNVS.. Jemig joh.. gelukkig nu weer goed. Gelukkig ook weer thuis, toch fijner. Én geen endometriose Gelukkig! Beterschap, hoop dat de pijnstilling wat aanslaat. Jess; Ik had last van mijn buik, borrelde en was ook aan het rommelen, dus zou best kunnen! Ik heb gewoon de 1e test gedaan.. té vroeg.. Toen wéék gewacht en dikke plus. Niet verwacht omdat het de 1e keer direct raak was dus. CC, jammer zeg!
Majtje ik ben ook bezig met mvm!! Kben ook heel blij dat ik mee doe... Ano ik had me 1e test gedaan toen beetje licht streepje maar wel duideljjk En 2dagen later was ie echt heeeeel duidelijk te zien hihi Heb de vk wel gebeld maar ze vertelde dat er zoveel gebeurd in me buik als je zwanger bent dat hrt heel normaal is dat we zoiets voelen hihi Mar het gevoel is wel gelukkig weg heeel af en toe nog
@MvM, hier ook meegedaan! (Dat is al lang geleden! )Op sommige momenten kon ik het even niet, dan was ik te misselijk om er ook maar aan te denken! Ik heb dus zoveel mogelijk opgevangen, maar wel rekening met mezelf gehouden...
Ik heb n nieuwtje!!! It's a boy! Ik ga nu weer werken, maar de grijns op t gezicht van mn vriend is onbetaalbaar X
@knvs gelukkig meis. @nieuwe zwangeren gefeliciteerd,goed dat jullie meedoe doen met MvM. @talie gefeliciteerd wat leuk een jongen.
Leuk Talie, gefeliciteerd! Hier ook stiekem wat gehoopt p een jochie voor mijn vriend, maar dichter erbij is ook hartstikke leuk en misschien voor mijn dochter ook wel zo mooi.
even een reactie van mij, tallie gefeliciteerd met je opkomstige zoontje! Ik heb een kop als een zeef die net geperforeerd is.. Ik heb al sinds maandag behoorlijke pijn die soms uitloopt tot verschrikkelijke pijn. Ik ben blij dat je maar 1 keer in je leven je keelamandelen kan knippen, want hierna doe ik het nooit meer! Ik eet heel slecht (voornamelijk vloeibaar) en kan, sinds net, een uur lang een croissant uitpluizen om hem maar op te eten (zonder veel succes: veel pijn en ik ben niet eens op de helft)... Door dit ben ik al aardig wat kg kwijt (terwijl ik alles behalve overgewicht heb). Voor de rest nog niet echt de puf om alles bij te lezen, dus laat ik het hier bij.
Oh jeetje sterkte lovare!! Hoop dat het snel weer wat beter met je gaat... Nu kan je wel lkkr veel waterijsjes eten vooral met dit mooie weer
waterijsjes zijn erg pijnlijk na een paar dagen... Ik eet nu vooral middelwarme dingen (koude soep met verzopen brood, vla, appelmoes).
Dank je meiden! Vind het ook erg leuk met deze meisjesboom Beterschap lovare is niet leuk! Fijne dag allemaal X