taillie proficiat een jongetje leuk he Inderdaad eindelijk een jongen tussen al die meisjes hihi heb het al genoteerd op de lijst oei lovare dat is inderdaad minder. Ik heb dat ook al veel gehoord dat zo'n operatie heel pijnlijk is. Hopelijk beter het snel, mag ook wel he. hier terug op het wachtbankje ook van gisteren terug van weekendje brugge met de ladies. Was supergezellig en natuurlijk heel veel geluk gehad met het weer. Dan gisteren nog met vl geprofiteerd van het weer en nog een bbq gedaan.
Hier gister ook genoten van het weer. Vriendlief zou het dak op, maar die brandde daar weg, die is in de schaduw bezig geweest en ik ook. Mooi beetje planten e.d. verpottten, want was echt een ramp. Staat nu weer netjes erbij. Word alleen gestoord van het onkruid tussen de tegels en de mieren. gigantische plaag, word er gék van. Strooi en strooi maar, maar word niks beter op. Stomme beesten :x Wil ander vergif, iets wat ze meteen dood als ik het op ze spuit ofzo. Zodra ik een mat neerleg dan zitten ze daar onder. Dan doe ik het met opzet en bus in de aanslag, dan spuit ik ze allemaal dood, zijn honderden. echt niet normaal meer.:x Gister lekker bbq hier ook aan gehad, lekker met echte kolen, toch iets lekkerder dan met gas ofzo. Gister snel even langs de winkel gegaan, is open op zondag. vers stokbrood, was nog warm. Héérlijk!
Hier is onze camcorder binnen gekomen super blij mee we gaan de bevalling filmen en leuk om eerste hapjes enzo vast te leggen Het kamertje schiet ook lekker de gordijn stof ligt nu bij mijn schoonmoeder die gaat de gordijnen maken wat vinden jullie trouwens leuke geboortekaartjes? wij houden het in het bos sfeertje en zonder foto dit is de stof trouwens
hier ook zo'n mierenplaag kom er ook zot van! Wij eten hier ook bbq met echte kolen wij eten dat ook niet zo graag als het is klaargemaakt met gas ofzo. Niets boven bbq op kolen! Hier vanmorgen vlug nog mijn ruiten buiten gekuist Vandaag nog vlees gaan halen voor de bbq ml wil terug bbq en mij stoort het niet hihi dan nog ruiten kuisen aan de andere kant van het huis zodat alle ruiten beneden gedaan zijn en was ook buitegehangen
ik heb in een ander topic foto's neergezet van wat ik nu heb de kamer is nog niet af hoor moet nog wat dingetjes opgehangen worden Zwanger in 2013! ***besloten forum ***
Ga zo even kijken! Hier helaas vrienlief die het erg druk heeft op 't werk. Vandaag weer naar noord-holland en ja, groningen is dan ver! Géén bbq voor door de week hier dus, hij is nooit voor 9 uur thuis. Steeds rond half 10. Aan de ene kant lekker vanwege het geld. Andere kant, schiet niet op met kamertje want ja, dan ligt dochterlief al op bed. Straks 2 weken vakantie, dan even doorbikkelen. Ik kan het helaas niet..
Begrijp je goed hoor Ano ik ben ook snel moe enzo en tillen als je zwanger bent liever niet toch komt vast helemaal goed!
Als je het nest weet te vinden : een krantje met spiritus (ook een beetje in het hol) en de fik er in. Dat werkt soms. Je vermoord ze niet allemaal, maar ze komen voorlopig niet terug. Extra aanrader is wel 1 of 2 emmers water. (ook geweldig tegen onkruid )
BBQ op gas vind ik trouwens niet lekker, je ruikt het echt aan het vlees. Goede oude kolen zijn het lekkerste... Maar voorlopig mag ik blij zijn als ik iets eet wat me geen pijn berokt . Vanaf dag 10 zou het met de pijn beter moeten gaan dus nog 2 dagen te gaan en dan ga ik hopelijk verschil merken. Ik ben in de tussentijd ook even aan de pil, las ik een leuk artikel van een vrouw waarbij ze in haar korsten bleven plakken in de mond . T is maar goed dat ik geen vriend heb die niet wil dat ik zwanger word, je zal maar net dan die pech hebben . Ik had nog gecontroleerd maar zelf kan ik niet zien of ze blijven plakken. Ik kan wel zien dat mijn eerste stukje korst weg is en daar zit nu een mooi stukje lichtroze huid . @suus, wat schattig al die spulletjes! Ik zag van de week nog zo'n ouderwetse kinderwagen. Worden die nog steeds gemaakt? 2 weken geleden zag ik ook nog zo'n ouderwetse kinderwagen voor de dreumes. Het kind zat helemaal in kussens overeind... Ik kan me echt niet voorstellen dat die comfortabel is voor het kind... rugje recht beentjes recht...
Lovare je kan inderdaad het matras omhoog zetten maar hoever je dat gewoon zelf wilt zou hem niet zo snel helemaal rechtop zetten de kinderwagens worden niet meer gemaakt nee we hebben hem van internet
Hallo meiden, Leuk dat dit topic bestaat. Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien gaan wij deze maand voor onze eerste ! En we vinden het super spannend en leuk! Ik zal mij even voorstellen, Mijn naam is Linda en ik bent 24 jaar, mijn vriend en ik zijn nu ongeveer 5,5 jaar samen en wonen al bijna 5 jaar samen. We hebben een leuk huisje gekocht vorig jaar en zijn helemaal gelukkig en willen graag de volgende stap zetten en graag een kleintje van ons samen op de wereld zetten. Heel leuk allemaal maar dus ook erg spannend ! Ik heb veel vragen dus natuurlijk leuk als ik ze hier zou kunnen stellen als het zo ver is! Liefs Linda
@suus, oh extra leuk dat je er een hebt kunnen scoren dan ! Weet je ook van welk jaar hij is? Hij ziet er erg goed uit! @linda, hey welkom! dat wordt dus even aftellen nog. Heel veel succes
Leuk tallie een jongen scheelt in de portemonnee zij de echoscopiste bij onze zoon! Dit weekend naar een festival geweest en vandaag naar het strand, heerlijk! @Linda, welkom! Spannend allemaal!
Welkom Linda en succes! Wauw ook al zo jong! Toen stond ik nog op pinkpop te gillen en ging (bijna) elk weekend stappen.. Ik ben geboortekaartjes aan het bekijken.. pff moeilijk hoor. Heb je een naam, moet dat nog. Vriendlief is nog niet thuis.. had hier de boel 'even' opgeruimd wat kan zo'n mini-mensje een rotzooi maken zeg! Kan ze morgen zo weer beginnen met rommel maken..
Welkom Linda, Wat leuk herken mezelf in jou haha ben bijna 7 jaar samen en 6,5jaar samen wonend en ben nu zwanger van onze eerste en 23 jaar
Linda, welkom! Succes met zwanger worden, hoop dat t vlot mag lukken! Ano, ja lijkt me lastig geboortekaartje uitzoeken.. Er is ook zoveel leuks! SuusD, leuke spulletjes heb je zeg! @hier Mijn beste vriendinnetje wordt morgen ingeleid!! Spannend, ik word tante!! Kan ook nog 2 dagen duren, maar hij komt nu echt! Jeej! Zelf morgen weer voor een follikelmeting.. Nou ben benieuwd! Wil eigenlijk een gesprek over de volgende ronde, zie nog een ronde Clomid niet echt zitten.. Geen vertrouwen in! Maarja m'n eigen gyn is op vakantie.. Zal wel zien hoe het loopt
Hoi meiden , kom graag met jullie meekletsen. Hebben een dochtertje van 21 maanden en een tweede meer dan welkom. Nog een paar dagen wachten, ben zo in twijfel . Veel buikpijn (al een week) en boeren. Van m'n eerste zwangerschap weet ik het niet echt meer hihi...