Proberen zwanger te raken in 2013 Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knvs90, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Nog nooi van gehoord, Pastry?? Ik moet zeggen, geloof niet eens dat mijn vriend mijn schoenmaat weet. ;)

Hij is hier goed bezig!! Wel na aansporing van mij, hij zou op de bank gaan liggen na het eten.. en toen ging ik de tafel afruimen.. en 1 blik was geloof ik genoeg :cool:. Gister uitgerust, vandaag ook thuis bezig, had je maar geen oud huis moeten kopen.. ik heb het gezegd, is héél veel werk. :p

Maar een geluk dat er geen end. zit KNVS, dat zou het nog moeilijker maken allemaal.

Hier een betere dag gehad, was lekker hier om het huis enzo bezig geweest, administratie gedaan, toen nog even op de fiets gesprongen en met kiddo naar het hertenkamp geweest met brood. Waren jonge hertjes en Walibi's.. zo cute.

2. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@knvs nog nooit van gehoord heb je een foto?

3. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Meiden,

Hebben/hadden jullie elke maand ronde de eisprong dezelfde klachten/symptomen? Vorige ronde had ik vanaf 3dgn voor m'n ei gevoelige tepels, dus daar ben ik nu soort van gefocust op. Maar misschien heb ik dat deze ronde helemaal niet en mis ik m'n eisprong als hij alsnog komt! Dus vroeg het me af of het elke cyclus hetzelfde is ;)

4. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Zal straks wel een foto uploaden.

Het merk is van 2zussen speciaal voor meiden gemaakt vandaar de naam pastry hihi.

5. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Cc bij mij verschilt het ook elke ronde.. soms pijn in mn borsten en tepels voor mn ei en soms pas paar dagen voor ongie.. merk wel rond mn dagen dat ik veel zin heb om te klussen haha.

6. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ja zie je.. Ik merk wel dat m'n baarmoeder mond een stuk zachter aan het worden is en ook wat open gaat staan. Daarom dacht ik ineens, ik wacht nu wel op zere tepels, maar misschien krijg ik die nu helemaal niet ;) misschien toch maar weer aan de ovu testjes voor de zekerheid.

Ik merkte bij de follikelmeting dat m'n darmen erg in de weg zaten, normaal kan ik wel goed meekijken naar de eitjes en zag nu zelf niks. Dus misschien heeft hij hem ook wel over het hoofd gezien haha.

7. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    CC oeeh spannend.. zag dat je temp ook vrij laag is vandaag, dus wie weet toch nog een ei!

Ik ga even hartig woordje praten met je eitjes en keihaarrrrdddd duimen liefss x

8. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    zo spannend vandaag mijn laatste pil genomen en begonnen met de compleet mama van Davitamon met omega-3 visolie heb hier goede verhalen over gehoord! Nou dus mijn stopweek en daarna hopen dat het snel lukt! Kan niet wachten :D:D:D:D:D

9. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Eetje morgen je NOD spannend!

10. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Linda spannend!!! nu gaat het gebeuren! nieuwe fase in je leven :D

11. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Ja idd zo zie ik het ook een nieuwe fase. Echt leuk ik hoop net als iedereen dat hoopt dat het goed gaat en wij heel vruchtbaar zijn !!

12. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Ohh en wat moet ik nu met mijn banner doen :p

13. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Zo'n cyclus teller is wel makkelijk.. Ook voor jezelf om te zien op welke dag je zit :)

KNVS, bedankt meid.. Ja spreek maar een hartig woordje met ze! Dat hebben ze nodig ;)

M'n temp zakte de vorige cyclus ook een aantal keer, maar uiteindelijk toch een eisprong bij de derde keer! Hoop het ook!

14. littlewonder23

Ik persoonlijk had geen klachten bij de eisprong.

15. littlewonder23

Ja je banner doet het :)

16. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
  17. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Linda je hebt ook van kruidvat eigen merk COMPLEET..
    Zit foliumzuur in en ook visolie tabletten errrrug handig en goedkoper :)

Ik zit in mn vruchtbare week :D

18. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Gave schoenen meid!!

19. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hoi ,

Ik ben al even niet meer geweest kon ook amper 1 topic fantsoenlijk aan met de 3 kids (extra zorgen oudste ,nu ook de dochter en binnekort de jongste die naar school gaat) .
    Die nu ook 2 maanden fulltime thuis zijn ,dan heb teveel aan mijn hoofd.
    Als ik af en toe eens binnenwip met wat leuks te melden daar hebben jullie ook niets aan natuurlijk...

Ik wens jullie bij deze heel veel succes toe in de weg naar het zwanger worden , het zwanger zijn ,de geboorte en alles erna met een gezonde baby ♥

Liefs Nimme xxx

20. littlewonder23

Deel Deze Pagina