♥ Proberen zwanger te raken ♥ ♥ ~ Knvs90 - Ronde 7 - NOD 3juli ♥ ~Lovare - ronde 1 - NOD ? ♥ ~Xeniatje - ronde 5 - NOD 19 juni ♥ ~ cupcake88 - ronde ? - NOD? ♥ Zwanger!! ♥ ♥ ~Nmv - ♥ ~Taillie26 - ♥ ~Ano - ♥ ~
@cupcake: niet leuk! Succes met de nieuwe dosis clomid. Net mn oma geholpen inde tuin. Heel gezellig voor ons beiden omdat we allebei alleen wonen. Zo lekker naar mijn ouders toe. Mijn NOD is trouwens 30 juni Wat hebben jullie so far gedaan en wat gaan jullie nog doen?
Had je al geappt hihi LOV. Maar vanavond denk beetje op ZP hangen, vriendlief gaat aan zn auto klussen.. Oja dit heb ik nog helemaal niet gemeld Ik en lovare hebben in het echt afgesproken anderhalve week geleden en dat was harstikke gezellig!!! We wonen vrij dicht bij elkaar errg handig!
Ja, leuk! Ze had het al verteld! Ik heb vandaag gewerkt.. Nu even koken, eten, bankhangen en dan sporten van 21-22. Xenia, mijn gegevens voor de lijst: Cupcake88 - 24 jaar - 2e ronde Clomid - 1e kindje - NOD 16Juli? Weet pas na mijn follikelmetingen zeker wanneer mijn NOD is. Maar kan m altijd nog aanpassen.
Oh haha ja dat heb ik niet meegekregen dat LOV dat al had gezegd ik was die week niet op ZP geweest. Cupcake Wanneer had je die follikelmeting? Of lees ik daar keihard overheen?
Super xeniatje! Ikke; 33 jaar, 2e kiddo, weer een meisje en 28 oktober uitgerekend. Die controles tussendoor zijn niet heel interessant toch? Hier last van mijn buik, heel hard steeds. En ik heb zo'n vol gevoel. Kan ook niks verdragen, barst zo in tranen uit.. ben al heel erg tegen mijn vriend uitgevallen. Liefste ging ik op bed liggen.. zo erg want normaal sta ik wel mijn mannetje en nu een wrak.
aaah leuk voor jou lovare dat je een einde inzicht kunt zien ivm je cyclus @ cupcake je moet de gegevens maar doorgeven oei ano dat is inderdaad niet zo leuk he zorg maar goed voor jezelf en rust maar goed uit hoor amai cupcake zo laat nog gaan sporten sterk van jou hoor ik ging proberen te gaan sporten van 20 tot 21 uur maar eenmaal we dat uur waren geraak ik niet meer uit mijn zetel hihi hier zo'n dubbel gevoel ik voel me nog zo misselijk, continue een flets smaak in mijn mond vl zegt dat ik getrokken ben in mijn gezicht, moe zijn maar ondertussen al hevige krampen gekregen zoals voor mijn ongi... Ik vrees ervoor kdenk dat ik ze wel ga krijgen mijn ongi. dan maar even mijn gevoelens aan de kant zetten en verstand de bovenhand geven, kan dan de operatie laten doorgaan zonder probleem en heb dan een nieuwe start die gezond kan beginnen
♥ Proberen zwanger te raken ♥ ♥ ~ Knvs90 - ?jaar - Ronde 7 - NOD 3juli ♥ ~Lovare ?jaar - ronde 1 NOD 30 juni ♥ ~Xeniatje 26 jaar - ronde 5 - NOD 19 juni ♥ ~ Cupcake88 - 24 jaar - 2e ronde Clomid - 1e kindje - NOD 16Juli ♥ Zwanger!! ♥ ♥ ~Nmv - ♥ ~Taillie26 - ♥ ~Ano - 33 jaar - 2e kindje meisje - 28 oktober ♥ ~
hmmm hier nog steeds niet ongi. Dan maar een nieuwe berekening gemaakt. Als ik 6 juni mijn eisprong had en dan 19 dagen lf ipv 14 dagen lf dan zou ik mijn ongi krijgen op 25 juni. pfff dat zou dan een cyclus zijn van 45! dagen. Krijg er de kriebels van. Zo onregelmatig
Even een egobericht tussendoor. Sinds een paar uur echt een beurs gevoel in mn onderbuik. Kent iemand dit. Pff en een verschrikkelijke obstipatie.. Maar dat gaat meestal bij mij gepaard met veel plassen
Little mijn NOD is 30 juni. Ik zit nu dus op 4DPO. Lekker dat daar alles goed gaat. Je bent al over de helft. Zal zeker wel snel gaan nu?
Is het altijd goed toch? Word je ongi dan kan de operatie doorgaan niet, dan is het feest! Een relaxte ronde dit keer.. LW, hé hetzelfde hier, mijn dochter krijgt ook een zusje! Stiekem jochie voor mijn vriend was ook leuk geweest, maar goed. Het is gezond. Lovare, voor mijn ongi had ik dat ook altijd, maar je hebt niks 'gedaan' dit keer toch?
Hier blijft mn temp steken op 36,7.. Hoop dat mn ei nog moet komen en als die al is geweest.. (TWIJFEL) dan wel een vrij stabiele temp al dagen Dus als mn ei eraankomt.. Helpen jullie wel met fluisteren toch