Crazy piano's gezellig CC. Ben benieuwd naar jou foto ANO. Hier van het weer genoten en verder weinig haha
Ja, scheveningen idd! Was gezellig.. En lekker druk hahah Bizar hoeveel dronken, hopeloze, enge mannen er rond lopen.. Hahah. Er was er 1 die wilde me wel meenemen naar een tropisch eiland als ik niet getrouwd was.. Helaas voor hem ben ik daar al geweest hahaha lachte me rot! Toch stiekem wel leuk al die aandacht Gelukkig is het zonnetje nog doorgekomen.. Lig heerlijk te bakken
Even een berichtje van mij tussendoor. Ik heb regelmatig wel meegelezen, maar geen moment genomen om te reageren... @Xenia, wat erg voor die vriendin van je... Raar dat ze klompvoetjes nog niet eerder gezien hadden. Meestal is dat een erfelijk iets, wist zij of haar vriend er niet al van binnen de familie? Ik hoop dat het alleen de voetjes zijn, want mijn neefje heeft dat ook en die kan er na wat operaties als baby zijnde prima mee uit de voeten. Ze kunnen zelfs net zo snel leren lopen als andere baby's @CC ik duim nog steeds op een wondertje bij jou... Zo vervelend dat het allemaal niet wil aanslaan. @lily, mooi buikje! @ano, ben ook benieuwd naar jouw buikje . Kzie dat je soms een beetje zwangerschapsalzheimer hebt met het mixen van namen . @mamailse: vervelend van je ongi. Nu nieuwe ronde nieuwe kansen! Hierzzo, eindelijk weer plat slapen !!! Mijn zware pijnstillers zijn nu op, maar ik red het heel goed al op de para's dus dat gaat wel goed komen. Sinds een paar dagen eet ik ook zachte dingen: Broodjes met beleg, handgesneden friet en af en toe wat zachte groentjes. Het eten is absoluut nog niet als van ouds, maar er zit zeker vooruitgang is. Een deel van de korsten in mijn mond zijn ook al weg . Het is jammer dat ik niet kan antwoorden aan de trek die ik meestal weer heb, ik mag immers nog niks hards hebben en dan valt er heel veel eten af... Voor de rest even flink bijwerken om de schade van de rekeningen op te vangen. Heb weer een nieuwe saxleerling dus dat scheelt alweer wat geld.
CC haha stiekem toch wel leuk he die aand8 maar idd sommige mannen zn HOPELOOS LOV blij dat jij je iets beter voelt meid! @Hier nog geen ei, denk dat die vandaag gaat springen aangezien mn temp iets omlaag is gegaan met gisteren, Ovu's worden ook lichter dus AlS IEMAND EEN WOORDJE WIL PRATEN MET MN EITJES? YOUR WELCOME hahahaaa..
Hallo meiden, Xenia, ik hoop dat t meevalt met je vriendin! Lijkt me vreselijk om te horen Mooi bolletje Lilly, bij mij blijft ie nou ook n beetje staan als ik lig hihi Voel je al beweging? Of heb ik daar overheen gelezen? Lovare, fijn dat je langzaam opknapt! Hoop voor de andere meiden dat de clomid snel aanslaat! En meiden zonder clomid uiteraard dat het snel raak is! Blijf hier duimen hoor.... Afgelopen zaterdag heb ik mijn geslachtsonthulling feest gevierd! Was heel druk en superleuk! Op mijn facebook heb ik filmpjes en foto's, als je ze wil zien kan je vriendjes met me worden https://www.facebook.com/chantal.kuipers.16 Verder is mijn muurschildering af! Hieronder een foto: dat was hem weer even. Denk dat jullie het filmpje erg grappig zullen vinden Fijne dag allemaal en een dikke kus
Wauww mooi geworden zeg TALLIE Leuk dat jullie feestje is geslaagd. Ik heb je toegevoegd op FB meid gezellig!
Knvs ik heb een hartig woordje gepraat met de eitjes. Hopelijk doet het zijn werk hihi. Mooi hoor die muurbeschildering! Zal vanavond eens je filmpje bekijken. Zit momenteel op mijn gsm en da vlot niet zo goed hihi hier nog altijd in volle spanning aan het afwachten
Wauw, die muurschildering!! ECHT MOOI hoor!! Mijn buikie: Vanmorgen dus precies 25 weken.. Navel zit nog een klein gaatje in, die stond de vorige keer strak, dus ga er vanuit dat mijn buik nog wel gaat groeien, laatste paar weken best wel hard gegaan:
even kort maar hoor..Ben stik moej en heb last van de warmte maaar: ik heb vandaag een mooi klein hartje zien kloppen!
Oeh Maitje, geweldig gevoel hé en wat een opluchting dat kloppende hartje vond ik. Was mega zenuwachtig die eerste keer. Gefeliciteerd meid!! Ja, idd. Je hebt wel dikkere buiken hé, ben volgende week gewoon al 6 maanden zwanger! Vind het niet erg hoor, want ik krijg bijvoorbeeld nu toch ook wel last er van hoor.. gewoon in mijn rug trekt het alsware naar mijn buik toe. Normaal heb ik natuurlijk niks om mee te 'zeulen' en nu ineens wel, ik voel dat ik anders sta om wat in evenwicht te blijven.. val niet meteen om, maar daardoor doet mijn rug nu wel enorm zeer. Als ik voorover buk dat is fijn voor mijn buik en voel ik mijn rug.. heb ik een holle rug voelt goed voor mijn rug en doet mijn buik zeer.. Lekker handig dus.. Maar rug is lastig.. bukken, lopen begint nu tegen te vallen.. Als ik een tijdje heb gezeten moet ik gewoon op gang komen.. stom is dat, ben net zo'n oud vrouwtje..
majtje super zeg leuk hé als het hartje klopt Ja ano dat is idd lastig he als de rug tegenwerkt. zorg er maar goed voor j hebt mar 1 hihi je weet nu al hoe het later zal voelen om een oud vrouwtj te zijn hmmm zit hier in de twijfl om morgen al een test te doen. Mijn borsten doen mij twijfelen haha