♥ Proberen zwanger te raken ♥ ♥ ~Lovare ?jaar - ronde 1 NOD ? ♥ ~Muppet83 30 jaar ronde 1 2de kindje NOD 8 juli ♥ ~ Eetje - ? jaar ronde? 2DE ronde NOD 13 juli ♥ ~ Cupcake88 - 24 jaar ronde 2 Clomid - 1e kindje - NOD ? ♥ ~Xeniatje 26 jaar - ronde 5 clomid 2de kindje - NOD 18 juli ♥ ~ Knvs90 23 jaar - Ronde 8 (1ste na laparoscopie) - NOD 28 juli ♥ ~Linda89 24 jaar ronde 1 1ste kindje NOD? ♥ ~mamailse1989 - 24jaar ronde 2 2de kindje NOD 12 augustus ♥ Zwanger!! ♥ ♥ ~Nmv 26 jaar 1ste kindje verrassing 3 oktober ♥ ~littlewonder23 24 jaar 2de kindje meisje 23 oktober ♥ ~Ano - 33 jaar 2de kindje meisje - 28 oktober ♥ ~SuusD - 23 jaar 1ste kindje Meisje -17november ♥ ~Lilly156 28 jaar 1ste kindje verrassing 20 november ♥ ~Taillie26 - 27 jaar 1ste kindje Jongen 12 december ♥ ~ Majtje 24 jaar 1ste kindje verrassing 24 februari ♥ ~Jess 23 jaar 1ste kindje verrassing 4 maart
Wat een mooi buikje! Wel grappig om te zien hoe iedereen verschillend is, mijn beste vriendin is nu 26 a 27 weken en is zoooooo dik!! Haha maar dat vind ik ook wel weer wat hebben. Allebei is mooi En wat lijkt het mij fijn om een kloppend hartje te zien zeg!! Gefeliciteerd
Majtje wat fijn dat alles goed is meid. Zit je al een beetje op je roze wolk? Xenia het heeft geholpen hihi, eitje is gesprongen! Ano mooi buikje! Wie zitten er nog meer op het wachtbankje? @hier: van het weer genieten en vanavond mischien bbqen, jullie plannen of werken?
Xenia zie dat jouw NOD eraan komt, hoe voel jij je meid? Muppet & Eetje hoe is het met jullie zie dat de NODS zijn geweest? Schrijven jullie nog mee? X
Wow Tallie!! Supermooi! Gefeliciteerd Majtje! Een kloppend hartje. Ik had echt wat traantjes de eerste keer. Hoe vond je het..raar eigenlijk he! Ano, ik vind het een supermooi buikje! Lekker klein toch. Komt vast nog, maar heb je nu gewoon nog wat bewegingsruimte. Xeniatje, en en en... heb je al getest of wacht je het toch maar af? Zo spannend! Wie komt er deze maand ons lijstje aanvullen? Suus, hoe is jouw buikje?
Hallo dames! Ik ben er ook weer! Ik zal hier nog even een korte update geven: Afgelopen vrijdag controle gehad, alles was goed! Over anderhalve week hebben we een groeiecho gepland staan, die doet onze vk standaard bij 30 weken. En daarna heerlijk nog even een weekendje weg geweest! Geweldig weer gehad en er echt van kunnen genieten! En daarbovenop gisteren opnieuw tante geworden, zoooo schattig meisje! Ga er straks weer even heen...
Hoi allemaal, Mag ik hier ook mee kletsen? Ben nog redelijk nieuw hier. Ik ben 25 jaar en sinds ruim een half jaar is mijn spiraal eruit. Ben nu in ronde 6 (al heb ik na ronde 5 geen echte menstruatie gehad, 2 dagen bruinverlies 2 dagen voor nod). Zwangerschapstest zei week na nod negatief, dus daar ga ik vanuit. Al blijf ik sommige dingen erg vreemd vinden. MRCD, 25 jaar, 1e kindje, ronde 6, NOD 3 augustus.
Hey MRCD Tuurlijk mag je mee kletsen Balen dat je test negatief aangeeft, Wat vind je vreemd dan als ik vragen mag. Heeft de HA iets gezegd over na het stoppen met de spiraal of je cyclus dan opgang komt? Of dat het even kan duren net zoals met de gewone pil? Liefs
hier nog niet getest (trots op mezelf ). Nog altijd niet echt kwaaltjes buiten gevoelige tepels en klein adertjes. voel mij ook niet zwanger. Maar de menstruatiekrampen zijn er ook nog niet echt. Hopelijk kan ik wachten met testen tot mijn NOD. super knvs dat mijn babbeltje geholpen heeft hihi Welkom MRCD ik heb je op de lijst geplaatst hoop da je cyclus toch vlug o gang komt dat je weet waar je staat grrr... problemen met mijn laptop. Als ik typ kunnen mijn letters niet mee met mij en schrijf ik continue foutn. ggrrmmbbblll kom er zot van
♥ Proberen zwanger te raken ♥ ♥ ~Lovare ?jaar - ronde 1 NOD ? ♥ ~Muppet83 30 jaar ronde 1 2de kindje NOD 8 juli ♥ ~ Eetje - ? jaar ronde? 2DE ronde NOD 13 juli ♥ ~ Cupcake88 - 24 jaar ronde 2 Clomid - 1e kindje - NOD ? ♥ ~Xeniatje 26 jaar - ronde 5 clomid 2de kindje - NOD 18 juli ♥ ~ Knvs90 23 jaar - Ronde 8 (1ste na laparoscopie) - NOD 28 juli ♥ ~Linda89 24 jaar ronde 1 1ste kindje NOD? ♥ ~mamailse1989 - 24jaar ronde 2 2de kindje NOD 12 augustus ♥ ~ MRCD 25 jaar ronde 6 1ste kindje - NOD 3 augustus ♥ Zwanger!! ♥ ♥ ~Nmv 26 jaar 1ste kindje verrassing 3 oktober ♥ ~littlewonder23 24 jaar 2de kindje meisje 23 oktober ♥ ~Ano - 33 jaar 2de kindje meisje - 28 oktober ♥ ~SuusD - 23 jaar 1ste kindje Meisje -17november ♥ ~Lilly156 28 jaar 1ste kindje verrassing 20 november ♥ ~Taillie26 - 27 jaar 1ste kindje Jongen 12 december ♥ ~ Majtje 24 jaar 1ste kindje verrassing 24 februari ♥ ~Jess 23 jaar 1ste kindje verrassing 4 maart
Knap hoor xeniatje! Ik had dit keer ook geen last van menstruatieklachten normaal Had ik dat al een week van te voren! Dit keer heb ik ook gewacht met testen tot mijn nod dacht er niet te veel bij na! Wilde eigelijk wavhten tot 3dagen na mijn nod maar datt was te moeilijk! Hihi Morgen eindelijk mijn 1e echo ben echt zo benieuwd ben bijna de hele dag door misselijk blehhh
Hoi! Thanks, voel me helemaal welkom. Nee, in het ziekenhuis zeiden ze dat je direct vruchtbaar kan zijn, maar dat het ook even kan duren. Ieder lichaam reageert anders natuurlijk. Mijn cyclus was eigenlijk gelijk al best stabiel, maar heb de eerste 2 rondes niet echt kunnen klussen vanwege verschillende werktijden. Ik en VL zagen elkaar bijna nooit, gelukkig is dat nu anders. Ok, hier komt het... Mijn cyclus is heel regelmatig (31 dagen), maar vorige maand 2 dagen te vroeg (kan natuurlijk), maar ik heb enkel bruinverlies gehad (heel weinig) gedurende 2 dagen. Ik wilde niet te vroeg testen, dus heb een week na oorspronkelijke NOD getest (zaterdag), maar negatief. Beschouw ronde 5 dus als afgerond en ga vol goede moed ronde 6 in. Al blijf ik dat maagzuur (wat ik anders nooit heb), de steekjes in mijn onderbuik (ook nooit eerder zo gehad), de hoofdpijn en de extreme vermoeidheid erg raar vinden. Normaal gesproken heb ik bij ovu testen een donkere controle streep OF een donkere controlestreep en een nog donkerdere teststreep. Op dag 13 of 14 komt mijn ei (bijna elke cyclus). Nu is het nog steeds een lichte streep (tweede dag op rij). Ook de controlestreep is veel lichter dan ik gewend ben. Heb ook nog steeds last van steken in mijn onderbuik, hoofdpijn, vermoeidheid (heel erg), maagzuur en wat gevoelige borsten. Ik word een beetje gek van mezelf nu. Ik weet dat je lichaam je van alles wijs kan laten maken (dat zou dan nu de eerste keer zijn) en die test van zaterdag (week na nod) was toch echt negatief. Heb wel de dagen voor de zw test ovu testen gedaan, omdat ik had gelezen dat die meestal ook positief zijn bij een zwangerschap. Die van woe en do waren positief, die van vrijdag niet (was een heel licht streepje, die is op de foto niet zichtbaar). Ik kan nooit vorige week mijn ei gehad hebben, aangezien ik die rond de 19e/20e al heb gehad volgens de ovu testen van ronde 5. Argh! Ik ga morgen of donderdag nog een zw. test doen als die ovu test er weer hetzelfde uitziet, dat zou dan de derde op rij zijn. Ik zal foto's toevoegen, wellicht kan iemand me wat wijzer maken. Die foto met losse ovu test is die van vandaag (ook in de foto met 4 testen rechtsonder).
MRCD Je lichaam kan je idd voor de gek houden, weet er alles van onderhand haha. Maar wat vreemd van die Ovutesten, vind ook dat die controlle streep ook wel vrij licht is. Mischien is je ei toch later als normaal en anders zou ik over een xaantal dagen nog een zwtest doen meid. Xenia Wat goed van je dat je nog niet hebt getest.. Ben benieuwd Jess SPANNEND.. hou je ons op de hoogte?
normaal mag ik dag 3 of 4 na stop duphaston testen zeg de gyn. Dus morgen ben ik dag 3 na stop duphaston. Ben benieuwd als ik ongi al worden. dat klinkt idd raar mrcd. heb niet echt een idee van wat het zou kunnen zl thuisgekomen van het speelplein met 39.5° koorts en overgeven. jaja de zonneslag. tventje hij moet nu 2 dagen thuisblijven. joepi 1ste echo jess. Laat je iets weten? Welk uur moet je gaan? Ja normaal heb ik ook al een week van voordien menstruatieklachten maar weet nu niet echt wat er allemaal normaal is doordat het de eerste maand met clomid is
hallo meiden mag ik hier ook op het lijstje? 26 jr, 3e ronde, 1e kindje en nod 3 aug.. eens zien wat we er deze maand van gaan maken! succes iedereen
Ja het lichaam is een raar iets eigelijk het kan je voor de gek houden! Maar ga cker voor je duimen! Morgen om 3 uur moet ik er zijn eerst van 6 tor 12 werken en dan wachten...wachten... en nog eens wachten haha Ckee raar mrcd ik zou voor de ckeeheid nog een zw test doen en anders is je ei mis toch qat later
@Xenia Spannend, ik zal voor je duimen! @Jess Eerste echo. Spannend! Ben benieuwd naar de verhalen. @hier Net erg pijn in mijn onderbuik gehad (nu nog trouwens), stekend/zeurderig gevoel. Dus ga nu nog ff een ovutest doen! Wellicht is het mijn ei. Ik hou jullie op de hoogte! Mijn ei zou best later kunnen zijn, maar wat verklaart dan die twee positieve ovu testen van vorige week en de twee positieve ovu testen van gister en vandaag (weliswaar alle 4 met lichte C en T streep). Weird!