Proberen zwanger te raken in 2013 Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knvs90, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Geen probleem hoor. Ik was vanmiddag toch aan het werk. ;)

Ik ga het lezen. Engels is voor mij geen probleem, veel studieboeken zijn/waren ook in het Engels.

Gebruik ovu testen van testjezelf.nu

2. jess1990

jess1990 Lid

24 mrt 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt iedereen 7 augustus heb ik alweer de 11 weken echo
    En dan kunnen ze echt zien hoe ver ik ben... en wanneer ik uitgrekend
    Ben
    Eerst zaterdag lkkr.voor 8 dagen naar turkije hoop dat ik nie zo misselijk
    Word als de afgelopen week. .vanmorgen was ik 2 uur lang alleen maar aan het kokke pfff

3. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    wat leuk voor jou jess! super.
    mrcd ik denk wel dat ze echt donker moeten zijn. Ik had ook dat hoor dat ze alle 2 maar licht op kwamen. ik test nu met tester van zwangerenkids.nl
    hier juist getest en helaas omowit. ben er dan toch wat van aangedaan. gyn had gezegd na 3 of 4 dagen stop duphaston mag je testen. als je dan nog je ongi niet hebt zal je wel zwanger zijn, niet dus.

4. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Xenia :( niet leuk meid.

Jess lekker hoor naar turkije, hoop voor je dat jij je iets beter gaat voelen! Waarin Turkije ga je heen?

5. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow balen Xenia, niet leuk :(
    Knuffel!!!

Lekker jess! Wij wilden eerst ook maar als fanatiek zonaanbidder
    Kan ik t niet meer hebben nu :(
    Maar morgen n weekje Ardennen, ook heerlijk:)

X

6. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook wel benieuwd naar muppet en Eef eigenlijk .../

7. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hier een rotdag.. vanmorgen van de trap gevallen.. letterlijk van boven naar beneden op mn rug..
    Ben gelijk naar de huisarts gegaan, heb mn rug gekneusd en stuitje en mn pols is lichtelijk gekneusd, ben bont en blauw en last van mn hoofd moest even aankijken hoe dat ging vandaag van de huisarts.. pfff goed begin van wat een leuke dag had moeten worden.

8. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    taillie een weekje ardennen is ook leuk he
    oei knvs dat leest er pijnlijk uit. gaat het wat van de pijn?
    hier ook een baaldag :( eerst die negatieve test en had daarnet telefoon van een rusthuis waar ik wil gaan werken, maar heb het moeten afzeggen. Doordat we nu bezig zijn voor een tweede wil ik het hen niet aandoen als ik tegen september daar kan beginnen werken, zwanger te zijn of bijna. dus eerst afwachten tot het tweede er is en dan kijken om te veranderen van werk. Zie dat natuurlijk ook niet zitten want ik amuseer me ook niet echt op mijn werk nu en had graag al op een ander werk gezeten tegen dat ik een vast contract zou hebben
    zo'n k*tdag

9. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei knvs, dat klinkt niet best!
    Rustig aan doen meis :(

En xenia, het os niet echt jouw dag hè.
    Snap je reden wel hoor. Maar aan de andere kant
    Als je werk je niet bevalt? Wie weet duurt zwanger raken nog even
    (Hoop ik niet natuurlijk!!!) dan moet je wel ergens blijven werken waar je t niet leuk vind :(

Maar je zal er vast goed over nagedachthebben hihi

10. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Jess gefeliciteerd

xenia jeetje wat een pech maar komt van goed!

knvs doe voorzichtig meid en laat je vanavond even masseren anders heb je morgen zo'n spierpijn van de val...

hier mijn buikje met 22+4

11. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Xenia, balen van je test :( dan hoop ik dat je snel ongi wordt zodat je door kan!

Knvs, jeetje dat is schrikken! Hoop dat je er niet al te lang last van hebt :( rustig aan..

Tallie, fijne vakantie meid!

Suus, mooi buikje!

12. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    oeii knvs! doe maar rustig aan hoor!

cupcake hoe gaat het met jou? al meer bekend?

tallie fijne vakantie!
    suus mooie buik!:)
    Xenia hoop dat je snel een positest in handen hebt!

Dames ik zit nu op cd 20.. wat als ik een korte cyclus heb van +/- 28 dagen wanneer kan ik dan testen?
    voel me steeds zo licht in me hoofd en niet echt misselijk maar meer zo'n kater gevoel?!? en me darmen ben druk in de weer!

heb net maar een paar kv testen alvast ingeslagen, had nog 1 cb met indicator liggen maar is zo zonde om die steeds weer te pakken.. zat ook bij ovutesten te kijken, damn wat zijn die dingen prijzig! waar testen jullie mee??

kga nog een uurtje de zon in en dan zo nog avondje werken:) toedels!!

13. jess1990

jess1990 Lid

24 mrt 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    @knvs we gaan naar bodrum daar zijn we 2jaar terug ook geweest het is een spa en resort echt supeee mooi!!
    Ooh ooh meiss kijk je uit! Laat je vanavond lkkr verwenne

@tallie jaa het is ook heerlijk de zon daarom ga ik er nu nog even va genieten hihi
    Ardenne is ook prachtig wanneer ga je daar heen?

Suus wat een mooi buikje!!

14. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    @Xeniatje
    Balen zeg! Als je het niet naar je zin hebt op je huidige werk kan dat wellicht ook stress opleveren, wat weer invloed kan hebben op je lichaam. En stress is niet goed, zeker niet als je zwanger wilt worden! Ik hoop dat het snel raak is, zodat je daarna lekker van werk kunt wisselen. ;)

@knvs
    He bah! Een gekneusde rug moet je voorzichtig mee zijn hoor. VL heeft dat gehad vorig jaar (zwaar gekneusd, was van een ijzeren trap gevallen) en heeft daarna 3 dagen doorgewerkt (in de horeca toen nog). Toen heb ik hem naar de dokter gestuurd, omdat hij thuis zoveel last had. Dokter heeft hem geadviseerd twee weken thuis te blijven (minimaal 1 week), omdat de hele dag staan dan niet goed is en je het dan overbelast. Tip van mij: Doe rustig aan! :)

@tallie
    Lekker hoor. Ben ook vaker in Turkije geweest, lekker uitrusten! ;)

@suus
    Mooi buikje hoor! Wauw.

@Mandyx
    Hangt ervan af wanneer je geovuleerd hebt. Ze zeggen dat je 10 dagen na de ovulatie kan testen. Persoonlijk zou ik niet te vroeg testen, zodat je niet eerst alsnog in onzekerheid zit. Niets is zo vervelend als onzekerheid (ok, ik lieg... wachten is net zo irritant). ;) Ik test pas een paar dagen of zelfs een week na NOD (is pas een keer gebeurd). Ik heb nu ovu testen van Testjezelf.nu, maar heb hier van wat meiden gehoord dat de testen van zwanger en kids aan te raden zijn, dus die ga ik ook bestellen. :D

@hier
    Nog steeds last van steekjes in mijn onderbuik, vermoeidheid, hoofdpijn en ik was vanmiddag uit het niets opeens misselijk. De geur van koffie staat me opeens ook niet aan. Ben er gelukkig niet de hele dag mee bezig, maar op het moment van die misselijkheid dacht ik wel... Wat is dit nou weer. :(

De ovu testen zijn nog steeds positief. Om een lang verhaal kort te maken de 10e en 11e waren ze positief, de 12e iets lichter streepje dus negatief (voelde me raar, maar zw test zei negatief, veel vrouwen hebben wel posi ovu test bij zwangerschap als er nog niet genoeg hgc is, dus dacht ff kijken). Daarna op de 15e, 16e, 17e en vandaag de 18e weer positieve ovu testen, allemaal ongeveer hetzelfde, al is die van vandaag iets donkerder ingedroogd (voor de 10 min was hij hetzelfde als de rest). Als de ovu test morgen weer positief aangeeft doe ik van het weekend een laatste zw test en als die negatief is bel ik maandag de dokter. Ik wil weten wat er met me aan de hand is! :$

Het kan toch nooit zo zijn dat ik 5 dagen achtereen een positieve ovu test heb en in de week ervoor ook 2 positieve ovu testen. ;) :$ :(

15. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Tallie fijne vakantie.

Suus Wauww mooi buikje hoor meid!

Jess Klinkt harstikke leuk.. fijne vakantie als ik je niet meer spreek.

Mrcd Echt heel vreemd van je ovutesten zeg.. Zou idd ook anders gewoon een bezoekje plegen aan de HA.. Heb zelf ook nog nooit met dat merkt getest.. ik had ze van zwanger en kids en van sensitest en dan gewoon de dipsticks.

@Hier.

Bedankt voor de lieve berichtjes..
    Zolang ik op me buik lig komt het goed met de pijn haha.
    Zitten lukt echt niet :p Heb ook echt 2 hele blauwe billen haha.
    Laat me lekker vertroetelen door manlief..

16. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Mandy ik zou dan pas beginnen met testen over 6dagen?!

17. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    @knvs
    Laat je maar lekker vertroetelen. ;) Hoop dat de pijn snel wat wegtrekt.

Voor volgende ronde bestel ik die van Zwanger en Kids, heb daar goede verhalen over gehoord. Al hoop ik natuurlijk dat het volgende ronde niet echt nodig is natuurlijk... Misschien wacht ik nog even met bestellen tot volgende NOD. :p Ja, als die ovu test van morgen ook positief is, dan zal ik nog een foto plaatsen van alle testen tot nu toe (in twee afbeeldingen gepropt). Doe ik zat of zon een zw test en als die negatief is, dan bel ik maandagochtend direct de HA. Vooral die buikpijn en extreme vermoeidheid zint me niet! :$

18. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Goedemorgen!!

Knvs, doe je een beetje voorzichtig! Hoe is je rug na een nachtje slapen? Nu vast nog veel meer blauwe plekken. Knuffel meid!

Xeniatje, wat balen van je test meid! Ook knuffel voor jou!
    Jammer van die leuke baan. Ik had het gewoon gedaan denk ik.

Tallie, hele fijne vakantie!

Suus, mooi buikje hoor!

Voor iedereen die ik vergeten ben, sorry!

@ hier, owh wat is het heerlijk weer om half acht smorgens. Was vanmorgen bijna twee kilo zwaarder dan gisteren. Allemaal vocht dankzij het warme weer! Vandaag maar even goed doordrinken.

Ben vrij vandaag maar twijfel nog wat te gaan doen. Jullie tips?

19. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Lilly goed drinken hoor lieverd!
    Gaan jij en je man nog een pretecho doen?

Ja ben nog blauwer, mn rug gaat wel maar mn stuitje en billen kan ik echt niet op zitten of liggen haha komt wel goed :)
    Ik laat me verwennen door vriendlief!

Vriendlief heeft voor zo een kappersbezoek geregeld omdat hij met een vriend aan een project moet werken (auto), hij wilde me nie alleen laten haha die schat.
    Ga me haar lichtbruin verven met highlights en een stukje eraf :)

Lilly een stukje wandelen?, ijsje eten, terrasje pakken, zwemmen, of gewoon helemaal niks en lekker in de tuin relaxen ??

20. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Wat een lieverd is die van jou knvs!
    En ohhh een ander kapsel, altijd leuk!! Ga je er veel afknippen, je hebt toch best lang haar....

Ja pretecho is wel de bedoeling. Mijn ouders gaan ook mee. Moet alleen nog een afspraak maken. Denk half/eind augustus.

Thnx voor de tips! Zal eens kijken of manlief zo uit bed komt. Hij heeft komende twee dagen nachtdienst..

Deel Deze Pagina