Goedemorgen! Tallie, veel plezier! Lily, geniet van je vrije dag! Knvs, laat je heerlijk verwennen bij de kapper! Ik ga het hele weekend genieten van het lekkere weer! Zo eerst lekker zwemmen met een vriendin (zwembad zit om de hoek en ben er nog nooit geweest sinds ik hier woon) vanmiddag lekker in de tuin zonnen. Morgen met ml naar het strand en zondag lekker in de tuin en uit eten met vrienden. Geniet ervan allemaal!
CC gezellig, geniet ervan! @hier toch twijfels haha, vriendlief vind dat ik blonder moet gaan en ik wil graag lichtbruin met highlights Internet afgezocht. Even snel een collage gemaakt wat vinden jullie? Bekijk bijlage 338571
goedemorgen, wat lief van je ventje dat hij zo goed voor je zorgt knvs. leuk he eens een ander kapsel ik verander best wel veel van kapsel hihi. blauw is eens ander kleur van huidtype he verzorg je goed hoor @ lilly prettig zo'n pretecho ik heb dat ook van zl gedaan en wil dat zeker terug doen. super taillie, nog eens de baby zien cupcake dat klinkt idd als een tof weekend. have fun! hier nog steeds niet ongi. wel heel veel ongikrampen pfff doet pijn. khad gedacht nu met die hormonen dat mijn ongi wel op tijd zou komen, maar begin er sterk aan te twijfelen. vandaag wat kuisen in het huisje en in de tuin zitten. morgen nog achter de laatste stukken kleding voor de trouw. het begint dichterbij te komen
+1 En als ik aan jouw eigen foto denk, zal het je volgens mij goed staan! Haha die mannen en hun eeuwige blond!
Alles was goed! Prachtig, zoals ze het zelf zei Moet alleen met 34 ekn extra echo om te kijken if de placenta weg is voor de uitgang maar dat is gewoon extra. Nu lekker naar de ardennen! Tot volgende week meiden X
Heb even een fototje van de zijkant van mijn haar genomen dan zie je het effect beter! Ben weer helemaal blij! Bekijk bijlage 338654 Het is een beetje de HOMBRE look geworden als ik goed schrijf (PLAATS IK DE FOTO ZIE IK NU PAS DAT DIE HOND ER OOK OP STAAT AHAHA )
Tallie nogmaals fijne vakantie. Zag de echofotos voorbij komen op FB super mooi! Mrcd hoe is het bij jou meid?
Oehh i luv omre hair haha! Is leuk om te doen en voor als gewoon gs ik weer verder knippen fijne avond allemaal! Ik lees vanavond de rest
Mooi geworden knvs! Volgens mij nog een behoorlijk stuk eraf, of niet? Is de hond je bank aan het vernielen of had 'ie een speelgoedje?? Fijn die goeie echo Tallie!! Extra genieten van jullie vakantie! Hier vandaag wezen behangshoppen voor de woonkamer en hal, pfff dat is echt heel moeilijk!! Hebben wel een leuke gevonden voor de woonkamer, maar die is erg gewaagd (nog erger dan die er al op zit hihi). Even een nachtje over slapen dus.
Moeilijk he kleuren /print uitzoeken..hier een zolder helemaal te doen..(2kamers en voorzolder) en volgende project word keuken en badkamer +wc en dan eindelijk klaar en dan weer opnieuw zo heb ik ooit eens behangboeken in huis gehaald terwijl manlief net de muren glad gestuukt had..nee dat was een goeie zet! mooie kleur knvs en mooie lengte!wel goed verzorgen..die zon maakt de boel nog lichter en droger Wat voor ras hond hebben jullie? Wij hebben een 2jr oude beagle..super lief,leergierig slim en soms stront en stront eigenwijs haha Tallie fijne vakantie! Iedereen fijn weekend
@tallie Fijne vakantie. Geniet! @knvs Mooi je haren zo. Ik verander mijn haren ook heel vaak. Heb er al heel wat kleuren in gehad. Ga mijn haar maandag weer ontkleuren en misschien bijkleuren (blond). Heb nu donkerbruin haar en wil weer terug naar blond, wat tevens mijn eigen haar kleur is. @hier Vandaag weer de hele dag gewerkt. Daarna huisje aan kant gemaakt samen met VL. Vriendinnetje op visite gehad en spontaan naar de bios geweest. Lekker rust in mijn hoofd. Net nog lekker geklust, want had weer een positieve ovu test. Heb nu 3 dagen achter elkaar een iets donkerdere teststreep dan controle streep, de 2 dagen ervoor beide strepen even licht. Dus alle 5 positief. Ik zou eigenlijk morgen ook een ovu test willen doen, kijken of hij negatief wordt, maar ze zijn op. En volgens mij is het geen goed plan om twee verschillende testen naast elkaar te gebruiken? Morgen lekker vrij en van het weer genieten.
knvs mooi hoor je haar, hier ook al veel verschillende kleuren en coupe's gehad maar keer telkens terug naar het blonde. Nu is het totaal aan het mislukken (juist voor de trouw grrr) al 2 keer laten kleuren om naar het witblond te gaan maar slaat steeds opnieuw geel uit. daarover ben ik wel een beetje aan het flippen. ik vind dit ook moeilijk lilly, we gaan nu ook in de congé de hal, wc en zitplaats proberen te behangen en schilderen. De bedoeling van alle muren beige achtig en 1 muur een accentmuur. Wil het met groen hebben en dan nog een motief maar ben niet moeilijk hoor hihi mrcd ik hoop dat je eisprong eraankomt en dat je dan weet hoe het zit . vervelend he die onzekerheid hier vanmorgen nog een testje gedaan maar natuurlijk omowit, maar waar de ongi blijft? vind het raar wat de gyn had gezegd dat ik niet zou overtijd gaan als ik niet zwanger ben nuja kan alleen afwachten tot mojn ongi zin heeft om langs te komen
@Xeniatje Jammer van de omo witte test, hoop dat je ongi niet komt en je over 2 dagen wel een positieve test in handen hebt. @hier Ga zo bij de AH nog maar wat ovu testen kopen, ben toch wel erg benieuwd wat er uit komt vandaag! Daarna lekker mijn haren ontkleuren en opnieuw verven, mijn pakketje is eerder binnen dan verwacht. Ben benieuwd of het wat wordt, heb dat ontkleuren nog nooit gedaan. Ga van donkerbruin eerst terug naar mijn eigen haarkleur, als dat me bevalt, dan laat ik het zo. Eigen haarkleur is blond (denk asblond of donkerblond). Bevalt het me niet dan verf ik het iets lichter, maar wel natuurlijk, blond. Wish me luck.