MRCD oeii zelf ontkleuren?? wil je niet ontmoedigen maar vind het een groot risico, vriendin van mij heel der haar is kapot.. Heb het zelf ook gedaan en het werd niks, had ook al jaren donkerbruin haar en toen ik dat had gedaan werd het ook na het blonderen weer oranjig..Het was ook wel erg beschadigd me haar. Lilly ja er is een wel wat af.. Maar had het 2 maanden geleden ook al geknipt dus niet meer zo lang als dat ik eerst had. Nu is me haar weer helemaal gezond na het mislukte verven van vorige keer. Xenia heb je het bij de kapper laten verven of doe je het zelf..? Mijn haar werd gisteren ook wat oranjig/geelig en toen heeft ze spul in gedaan zodat het eruit trekt en even onder een warme kap gezeten. Mischien veel higlights met folie? Dan word het ook niet echt geelig!
@hier vandaag verjaardag van mijn neefje gehad die is alweer 6 geworden! Was erg gezellig, maar was er niet echt bij met mn hoofd haha want heb de helft niet echt meegekregen. Lilly oeeeh leuk ben benieuwd naar het eindresultaat. Hoever ben je met de babykamer? Mijn hond wilde van de bank af springen denk ik, Ze sloopt gelukkig niet. Als ik iemand vergeet excuse me zoals ik al zei ben er niet helemaal bij Mandy wij hebben een praagse rattenvanger (lijkt op een chihuahua) en Amerikaanse stafford pupp van 17 weken.
Mrcd.. Hoop dat het allemaal gaat lukken met (ont)kleuren.. Het lijkt me niet zo goed voor je haar zoals ook knvs zegt. Plaats je een foto van het resultaat? Vandaag gezellig met ml in Antwerpen geweest.. Beetje rondgelopen en geluncht. Even wat tijd samen in onze drukke planning Jullie nog leuke weekend plannen?
@knvs Gefeliciteerd met je neefje! Ik weet dat ontkleuren erg slecht is en vaak willen kappers het ook niet doen. Uiteraard hangt het er ook vanaf wat je gebruik, vaak wordt het haar gebleekt en dat mislukt nogal eens. Heb veel vooronderzoek gedaan op internet, want heb het al eens eerder proberen te ontkleuren in het verleden, maar dat pakte toen gewoon helemaal niet. Ik kwam onderstaand product tegen en de recensies waren erg goed. Uiteraard ga ik er niet van uit dat het in een keer werkt, dus ik heb een extra pakje gekocht. Het is het proberen waard dacht ik zo! SOS Colour Remover Dark Colours @cupcake88 Ik zal een foto plaatsen van het (eind)resultaat. @hier Bij de AH bij mij in de buurt hebben ze schijnbaar geen ovu testen. Shit happens.
Ik net een heeeeel verhaal getypt, klik op snel reageren.... weg! alles weg! Nou dan nu korte samenvatting meiden. MRCD, hier nog een nieuwsgrierig aagje! KNVS, gefeliciteerd met je neefje! De babykamer, euhhhhhhh we moeten nog beginnen Gaan we in september lekker doen. Nu nog druk bezig om het huis. Vandaag geshopt met mijn lieve schoonmoeder. Hebben 2 augustus een bruiloft en wilde mooie nieuwe kleren om mijn buikje te showen.. gelukt! Verder even goed ingeslagen bij babydump en prenatal. Hebben het beddengoed inmiddels allemaal in orde. Vind het ook het leukst om af en toe wat te gaan kopen. Van schoonmoeder een mooie ketting gekregen met een subtiel belletje erin. Zeggen dat het kindje het geluid gaat herkennen. Wil het na de geboorte aan de wieg hangen en zorgt ervoor dat het kindje rustig wordt van het vertrouwde geluid. Manlief heeft nu nachtdienst en heel eerlijk gezegd ben ik gesloopt! Slaap lekker meiden!!
Ik las het op hun website, dus dacht ik sla mijn slag, maar helaas. Heb nu toch maar die van zwanger en kids besteld al. Gewoon zo'n pakket, mocht ik ze volgende ronde nog nodig hebben. Als ik ze niet nodig heb, dan kan ik er vast wel iemand anders blij mee maken. Ontkleurder zit er nu in en moet nog ongeveer 25 minuten intrekken. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Hoop dat het er een beetje ok uitziet. Anders moet ik straks ook nog mijn haren kleuren... En als het er ok uit ziet dan kan ik mijn haren morgenavond ook kleuren.
Lilly ik vind dat ook het leukste steeds wat kopen. Ben benieuwd naar je kleding! Mrcd en hoe is het geworden je haar? @ hier. Met het verkeerde been uit bed gestapt, vriendlief kan even weinig goed doen hihi. Verder alles goed hier, straks even de zon in..
Die arme jongen! Gezien het aantal kleuren dat mijn haar gehad heeft (heb het behoorlijk vaak geverfd, is het goed gelukt. Ik ga nu nog wat blond erin doen en kijken hoe het dan is. De kleur is niet verschrikkelijk (wat je wel vaak hoort). Het is nu een soort caramel/camel achtige, lichtbruine kleur. Ik zal proberen een foto toe te voegen, maar ben op mijn telefoon, dus weet niet of het lukt.
Mrcd Valt idd nog reuze mee mn haar waa rooier erna. Je hebt trouwens wel een mooie bos met haar! Ben benieuwd naar je haar als het blond erin zit.
Hej ladies, Vandeweek inderdaad de intake gehad. pffff wat een info krijg je dan! Voel me meer een zieke dan een gelukkige zwangere. Maar goed: veeg van tafel, en goede gevoel overhouden. Vermoeidheid en misselijkheid moest ik maar gewoon laten komen en aan toegeven als het niet gaat. 5 augustus hebben we de termijnecho..spannend! Afgelopen week het aan de ouders verteld (3setjes want mijn ouders zijn gescheiden). Erg leuk om te vertellen. Dikke tranen natuurlijk. Ik had een foto van de echo in een lijstje gedaan en daarboven: hoi opa en oma.. Van mijn schoonmoeder gisteren zwangerschapsdagboek gehad maar die had ik zelf al gekocht. Dus binnenkort maar eens naar de prenatal om te ruilen. Ik ben nu vooral moe en heel de dag misselijk. Het warme weer werkt echt niet mee. Vooral het vele werken zorgt ervoor dat het alleen maar erger word. Baal verschrikkelijk want ik wil gewoon lekker werken maar trek het maar amper.
Majtje leuk dat jullie het hebben verteld. Maar wel balen dat jij je niet lekker voelt en zeker met dit benauwde weer. Hoop dat je snel opknapt meid.
@Majtje Wat een leuke manier om het te vertellen zeg! Alleen jammer dat je, je niet lekker voelt. Hoop dat het snel beter gaat! @hier vanmiddag lekker 4 uur gekanood met VL. Het was heerlijk! Alleen die dingen zitten niet echt comfortabel, had op het laatst echt pijn in mijn kont en rug van de zithouding. Maar ach, er zijn ergere dingen in het leven. Heb vanmorgen toch nog lightener (verf om me haar wat blonder te maken) in mijn haren gedaan. Ben nu op zich zeer tevreden, het is nu een egale kleur, dat was het niet na de ontkleuring (al lijkt dat op de foto misschien wel zo). Alleen mijn uitgroei is lichter dan de rest van mijn haar, ik had de lightener daar wel later in gedaan dan in de rest, maar het is toch iets meer opgelicht. Gelukkig valt het op zich mee, dus ik ben tevreden en gun mijn haar nu even rust. Ik voeg nog een foto toe. De foto van na het ontkleuren was in fel licht, dus het lijkt daar iets lichter, maar zie in andere foto's wel een groot verschil met hoe het nu is. Onderstaande foto is zonder flitser en zonder licht na het blonderen.
vind je kleur goed gelukt.. kom weleens anders tegen in de salon :S dat ie bij je uigroei lichter is kan komen omdat dat nieuw haar was(oude uitgroei)daardoor zit er minder pigment in en dus eerder eruit en het zit dichter bij de huid, door de warmte van je huid gaat het ook sneller. was het kanoen leuk? haha wij hebben zo'n opblaas ding gekocht vorige week geprobeerd hier opt meer, serieus 5 min opt water en de peddel brak in 2en haha! het was heerlijk moet nu alleen opzoek naar een steviger ding spannend majtje het is zo 5 augustus! hoop dat je gauw beetje opknapt
wat leuk zeg majtje je termijnecho komt dichterbij KNVS hoe gaat het met de blauwe plekken? nog veel pijn/last ervan? MRCD amai mooi hoor je haar, is super gelukt Hier mijn haar is helemaal kapot van te kleuren, maar ja eenmaal je begint te kleuren stop dan maar eens en ik heb dan ook al redelijk veel grijze haren zitten dus echt mooi zou het niet zijn. Idd denk ook eens van met highlights te werken. Mijn kapster wil niet ontkleuren. Als ik mijn haar was is het net als een blok stro. zo droog, kan het bijna niet doorkammen van zodanig te vernestelen van de droogte. Eenmaal droog valt het supergoed mee maar komt dan vlug vettig hihi het weet niet echt wat het wil . Hier nog steeds niet ongesteld. ml heeft een voorgevoel dat ik zwanger ben, ik zeg dat ik niet zwanger ben. Als ik morgen nog neit ongi ben, test ik nog eens opnieuw. Maar ik heb veel te hevige/ pijnlijke menstruatiekrampen zodat ik niet kan geloven dat ik zwanger zou kunnen zijn. Had zo gehoopt dat ik nu een regelmatige cyclus zou hebben
Ik kom me hier ook melden, We zijn nu officieel met de eerste ronde bezig na 2 maanden stoppen met de pil en andere anticonceptie. Mijn cyclus lijkt regelmatig (30 en 29). Plus dat we van de cardioloog ook groen licht hebben gekregen, dus geen reden meer om het niet te doen. Volgende week maadag of dinsdag is mijn NOD. Vorige cyclus was met 1 dag langer dan die daarvoor. Is wel erg spannend hoor, nu we er ook echt voor gaan. De wens is er al erg lang, bijna een jaar, maar de omstandigheden lieten het nog niet toe.
Xenia wauw knap hoor dat je kan wachten ik zou echt te graag testen hihi. Menstruatie krampen kunnen ook een zw symptoom! Zou je haar even lekker verwennen met een keratinebad of een goed haarmasker. Welkom nibble leuk dat je mee komt kletsen, hoop dat het snel raak mag zijn!
Xenia de kneuzingen voel ik bijna niks meer van en het blauw trekt al aardig weg @hier: Wat is het benauwd zeg pfffoee. Hier verder alles goed, morgen naar de dermatoloog en terug naar de gyn.. Ben blij want heb nu al 3 maanden elke keer na mijn eisprong erge eczeem om 3 vingers auww, het gekke is zodra mn menstruatie begint trekt het weer weg maar dan net wanneer het echt wil genezen begint het weer grr.. Ben ook benieuwd wat de gyn morgen allemaal zal vertellen