Proberen zwanger te raken in 2013 Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knvs90, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Daar heeft hij/zij niet over te oordelen dat je jong moeder wil zijn of niet.
    Ik ben het met je moeder eens.. luister maar goed naar haar..

2. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    @knvs
    Daar heeft je dokter niets over te zeggen. Een mening uiten ok, maar je daarom niet willen helpen vind ik onzin. :$ Kijk, als je nou 15 of 16 was geweest dan had ik het nog begrepen. :p

@hier
    Werd vanmorgen wakker met knallende koppijn. :( Nu af en toe kleine steekjes in mijn onderbuik en een zeurderig gevoel in mijn hoofd (vanmorgen heftige hoofdpijn bij wakker worden). Sinds vandaag een opgeblazen gevoel.

3. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ano ja zal goed luisteren hihi.

Mrcd weet je al meer??

4. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    @knvs
    Had zondag nog een zw test gedaan. Die was negatief. Van de week was mijn ovu test ook weer omo wit, dus ik beschouw het als afgerond. Deze ronde hebben we ook lekker geklust, dus we zien wel weer wat deze ronde brengt. Als het volgende maand nog zo raar is, dan bel ik de HA. ;)

5. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Mrcd gelukkig dat de ovutesten weer negatief zijn, zal voor je duimen!

@Hier

Bij onze pup bleek het nog niet helemaal in orde dus weer antibiotica en voor de as maand een speciaal dieet, blaasruis heeft ze volgens de dierenarts..
    Verder de iPad aan het uitvogelen :D weet iemand nog leuke of handige APP. ?

6. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Argg hoezo je geduld weer op proef stellen! Heb weer zo vlaag licht misselijk...of me lichaam houd alles voor de gek..of ik word zelf gek Haha!

Mannetje is nu weekend weg.. Vreemd zo alleen zijn!

7. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Goedemorgen!!

Ano, dat was inderdaad een tijd geleden. Wat fijn dat je mannetje een plekje voor je heeft gemaakt!

Knvs, zo sneu hè een zieke hond. Ken het nog van dat de onze pup was. Heeft drie keer door vaccinatie heen kennelhoest gehad en twee keer zware blaasontsteking.
    Je moeder heeft gelijk meid. Ook al was je nog niet begonnen met tellen in 2011, het heeft echt wel lang genoeg geduurd nu! En de leeftijd daar heeft je HA niets over te zeggen. Bovendien is het geen ongelukje, maar een bewuste keuze!

Mrcd,mandyx, sterkte op het wachtbankje. Zo frustrerend als je lijf een keer anders besluit te doen.

Hier vannacht slappe lach gehad om manlief. Die was helemaal in de bonen. Hij moest er om 5:10 uit om te werken en ging uit bed, douchen, Lilly uitlaten en eten geven... Komt ie weer boven ' het was pas half drie!' Arme hond heeft dus al heel vroeg gegeten. Manlief is maar weer in bed gekropen en nu braaf gewacht op de wekker :D

8. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Hahaha lilly, kan me voorstellen dat je in een deuk lag!

9. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hahahaha Lilly geweldig!
    En idd het heeft lang genoeg geduurd, zo naar de afspraak met de ha ben benieuwd..

Mijn nod komt eraan spannend :)

10. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Spannend hoor!! Succes bij de HA

11. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meisjes!
    Ik ben er weer vanuit de mooie ardennen.
    Had zo gehoopt op goed nieuws hier.
    Ik blijf duimen hoor!

Vakantie was lekker. Soms best zwaar haha

Ga weer uitpakken!
    Lees jullie straks

X

12. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Welkom terug Tallie! Hoop dat je hebt genoten van de vakantie!? Jullie laatste samen ;) gek idee zeker?

Ja het word tijd voor wat meer roze!!!

13. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Al terug KNVS? ben benieuwd wat je HA zei (als je het met ons wilt delen tenminste)

14. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Vandaag hebben we de groeiecho gehad bij de vk. Alles zag er keurig uit, alleen is onze kleine iets kleiner dan gemiddeld. Hij weegt nu 1401 gram en alles wat gemeten werd (hoofd, buik en been) was wat kleiner dan het gemiddelde. Maar daar hoefden we ons niet druk over te maken. Wel wordt hij goed in de gaten gehouden, aangezien hij nu in stuit ligt... Maar er is nog genoeg tijd dat hij kan draaien! Met 36 weken hebben we een liggingsecho, dan weten we zeker of het een 'dwarsligger' is of niet! ;)

15. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hè meiden.

Was na de ha even opzoek gegaan naar een iPad hoes.
    Maar toevallig was mijn ha op vakantie en had ik de aardige mevrouw en die begreep mijn situatie wel gelukkig dus ik krijg een verwijzing als ik in september bel!

Die andere ha had natuurlijk ook al eens gezegd als je zoveel pijn hebt dan haal je je baarmoeder er maar uit. Denk dat ik voortaan maar die andere ha neem :)

16. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    NMV spannend allemaal zeg, hoop dat jullie kleintje nog gaat draaien.
    30weken alweer, hoe gaat het verder valt het nog uit te houden met het weer?

Ik ben rond de 30weken geboren hihi

17. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Tallie zo te lezen naar je zin gehad, fijn meid!

Xenia wil je de lijst plaatsen aub?

18. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    #578 MRCD, 26 jul 2013
    Laatst bewerkt: 26 jul 2013
    @knvs
    Wat fijn dat die andere ha er anders over denkt. :) Dat moet een verademing zijn. Die andere HA heeft zeker geen inlevingsvermogen, pfff je baarmoeder eruit halen op een jonge leeftijd, die is gek! Kijk als het moet vanwege een ernstige ziekte, omdat er anders geen overlevingskans is ok, maar anders... :$

Hopelijk is je NOD ook echt je NOD. ;)

@tallie
    Welkom terug. :)

@nmv
    Fijn dat alles goed is! En hopelijk draait hij nog. :)

@hier
    Werd vanmorgen weer wakker met hoofdpijn, maar nu gelukkig meteen de zeurderige pijn en niet eerst die barstende koppijn. :) Verder nog steeds door de dag heen wat steekjes in mijn onderbuik. Had alweer geen zin om brood te eten en ben dus weer teruggevallen op de kaas. ;) Oh, en mijn borsten doen echt pijn, ook aan de zijkanten. Normaal heb ik vanaf ei alleen pijnlijke tepels tot NOD ongeveer (soms tot 2 dagen voor NOD).

19. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Spannend mrcd..
    M'n ongie kan vanaf vandaag komen heb een lf tussen de 10/14..

20. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Spannend! Ik duim voor je! :)

Deel Deze Pagina