Daar heeft hij/zij niet over te oordelen dat je jong moeder wil zijn of niet. Ik ben het met je moeder eens.. luister maar goed naar haar..
@knvs Daar heeft je dokter niets over te zeggen. Een mening uiten ok, maar je daarom niet willen helpen vind ik onzin. Kijk, als je nou 15 of 16 was geweest dan had ik het nog begrepen. @hier Werd vanmorgen wakker met knallende koppijn. Nu af en toe kleine steekjes in mijn onderbuik en een zeurderig gevoel in mijn hoofd (vanmorgen heftige hoofdpijn bij wakker worden). Sinds vandaag een opgeblazen gevoel.
@knvs Had zondag nog een zw test gedaan. Die was negatief. Van de week was mijn ovu test ook weer omo wit, dus ik beschouw het als afgerond. Deze ronde hebben we ook lekker geklust, dus we zien wel weer wat deze ronde brengt. Als het volgende maand nog zo raar is, dan bel ik de HA.
Mrcd gelukkig dat de ovutesten weer negatief zijn, zal voor je duimen! @Hier Bij onze pup bleek het nog niet helemaal in orde dus weer antibiotica en voor de as maand een speciaal dieet, blaasruis heeft ze volgens de dierenarts.. Verder de iPad aan het uitvogelen weet iemand nog leuke of handige APP. ?
Argg hoezo je geduld weer op proef stellen! Heb weer zo vlaag licht misselijk...of me lichaam houd alles voor de gek..of ik word zelf gek Haha! Mannetje is nu weekend weg.. Vreemd zo alleen zijn!
Goedemorgen!! Ano, dat was inderdaad een tijd geleden. Wat fijn dat je mannetje een plekje voor je heeft gemaakt! Knvs, zo sneu hè een zieke hond. Ken het nog van dat de onze pup was. Heeft drie keer door vaccinatie heen kennelhoest gehad en twee keer zware blaasontsteking. Je moeder heeft gelijk meid. Ook al was je nog niet begonnen met tellen in 2011, het heeft echt wel lang genoeg geduurd nu! En de leeftijd daar heeft je HA niets over te zeggen. Bovendien is het geen ongelukje, maar een bewuste keuze! Mrcd,mandyx, sterkte op het wachtbankje. Zo frustrerend als je lijf een keer anders besluit te doen. Hier vannacht slappe lach gehad om manlief. Die was helemaal in de bonen. Hij moest er om 5:10 uit om te werken en ging uit bed, douchen, Lilly uitlaten en eten geven... Komt ie weer boven ' het was pas half drie!' Arme hond heeft dus al heel vroeg gegeten. Manlief is maar weer in bed gekropen en nu braaf gewacht op de wekker
Hahahaha Lilly geweldig! En idd het heeft lang genoeg geduurd, zo naar de afspraak met de ha ben benieuwd.. Mijn nod komt eraan spannend
Meisjes! Ik ben er weer vanuit de mooie ardennen. Had zo gehoopt op goed nieuws hier. Ik blijf duimen hoor! Vakantie was lekker. Soms best zwaar haha Ga weer uitpakken! Lees jullie straks X
Welkom terug Tallie! Hoop dat je hebt genoten van de vakantie!? Jullie laatste samen gek idee zeker? Ja het word tijd voor wat meer roze!!!
Vandaag hebben we de groeiecho gehad bij de vk. Alles zag er keurig uit, alleen is onze kleine iets kleiner dan gemiddeld. Hij weegt nu 1401 gram en alles wat gemeten werd (hoofd, buik en been) was wat kleiner dan het gemiddelde. Maar daar hoefden we ons niet druk over te maken. Wel wordt hij goed in de gaten gehouden, aangezien hij nu in stuit ligt... Maar er is nog genoeg tijd dat hij kan draaien! Met 36 weken hebben we een liggingsecho, dan weten we zeker of het een 'dwarsligger' is of niet!
Hè meiden. Was na de ha even opzoek gegaan naar een iPad hoes. Maar toevallig was mijn ha op vakantie en had ik de aardige mevrouw en die begreep mijn situatie wel gelukkig dus ik krijg een verwijzing als ik in september bel! Die andere ha had natuurlijk ook al eens gezegd als je zoveel pijn hebt dan haal je je baarmoeder er maar uit. Denk dat ik voortaan maar die andere ha neem
NMV spannend allemaal zeg, hoop dat jullie kleintje nog gaat draaien. 30weken alweer, hoe gaat het verder valt het nog uit te houden met het weer? Ik ben rond de 30weken geboren hihi
@knvs Wat fijn dat die andere ha er anders over denkt. Dat moet een verademing zijn. Die andere HA heeft zeker geen inlevingsvermogen, pfff je baarmoeder eruit halen op een jonge leeftijd, die is gek! Kijk als het moet vanwege een ernstige ziekte, omdat er anders geen overlevingskans is ok, maar anders... Hopelijk is je NOD ook echt je NOD. @tallie Welkom terug. @nmv Fijn dat alles goed is! En hopelijk draait hij nog. @hier Werd vanmorgen weer wakker met hoofdpijn, maar nu gelukkig meteen de zeurderige pijn en niet eerst die barstende koppijn. Verder nog steeds door de dag heen wat steekjes in mijn onderbuik. Had alweer geen zin om brood te eten en ben dus weer teruggevallen op de kaas. Oh, en mijn borsten doen echt pijn, ook aan de zijkanten. Normaal heb ik vanaf ei alleen pijnlijke tepels tot NOD ongeveer (soms tot 2 dagen voor NOD).