Oke nog 10 dagen tot je Nod. Als het in de buurt zou ik zeggen kan zwangerschap symptomen zijn maar nu dus ik eigenlijk niets te zeggen. De 2 zwangerschap vindt ik persoonlijk erg snel gaan. Meschien omdat je het nu veel drukker hebt.
Hee meiden, Succes allemaal hoor! En wat is dat tempen toch ingewikkeld pffff Hier deze week wat meer energie, finally. Of het door de groene smoothies komt of gewoon een keerpunt, geen idee! Voor het lijstje: 1e kindje, 27 jaar, uitgerekende datum 12-12-2013. Heb trouwens een mooie foto die ik met jullie wil delen. Kus en een fijne dag allemaal X
Waauw mooie buik tallie. Wat gaat de tijd toch hard als ik naar jullie zwangere kijk! IK WIL OOK ZO GRAAG @hier een beetje pissed off op mn zus. Gisteren probeerde ik een beetje te kletsen met der over het hele zwanger worden. Ze wist hier nog niet vanaf dus vond het wel leuk om te vertellen we waren altijd close alleen laatste tijd niet zo omdat we het allebei druk hebben en ze ver weg woont. Maar het enige wat ik terug op mn berichten heb gekregen is OK, OK, En nog is OK.. Pfff Probeerde even me frustratie van me af te praten maar hierdoor nog erger geworden.
@Xeniatje, hierbij mijn gegevens: 26 jaar, 1e kind, 3 oktober uitgerekend. Wij weten niet of het een jongen of een meisje wordt... Wij krijgen een 'kindersurprise', zoals een vriendin het laatst noemde! Had ik afgelopen week ook 2 dagen achter elkaar. Heel vol gevoel, voelde als een gespannen buik. Dit heb ik ook uitgelegd aan de vk, aangezien ik daar toch voor controle kwam. Ze zei dat het niet zo erg was, dan moet je gewoon rustig aan doen... Het kan zijn dat je te veel hebt gedaan die dag, maar dat hoeft niet. De kleine had ook net een groeispurt gehad, dus dan kan het allemaal wat gevoeliger zijn. Je baarmoeder oefent alvast wat voor de weeën/bevalling door het samentrekken van spieren en normaal voel je hier niets/weinig van. Maar door de combi met groeispurt kon het ook dit zijn, dan kun je er dus wel wat hinder van ondervinden. Maar zolang het niet pijnlijk is, is er niets aan de hand! (Snappen jullie het nog of ben ik nu in raadsels aan het praten?) En ik was ook tegelijk emotioneel. Reageerde heel kortaf en snel boos tegen mijn man en het volgende moment moest ik bijna huilen omdat ik zelf door had dat ik verkeerd reageerde en er eigenlijk niets mee kon... Dan irriteer ik me gewoon zo aan mezelf!! Had dus last van mijn hormonsters of horrormonen of hoe je ze wilt noemen...
idd knvs ik vind een lf van 19 ook best lang. zal blij zijn als ik maandag bij de gyn zit dat hij meer uitleg kan geven. ja ik kan wel begrijpen dat je nog gefrustreerder rondloopt. Ken dat gevoel. Ik heb een vriendin die zwanger is met accident en ze heeft last van veel kwaaltjes en ik ben altijd een luisterend oor en vandaag wil ik over mijn frustratie praten maar ik kreeg amper een reactie *grrr* @ taillie wat een mooie foto! hele mooie buik. Vandaag voor postvrouw gespeeld samen met mijn vriending. Bijna de hele dag rondgereden met mijn trouwuitnodigingen. Nu heel blij want alle uitnodigingen zijn de deur uit! mag wel want de trouw is aan het anderen Vandaag plots heel erg zenuwen voor maandag die operatie. En dan erna die afspraak bij de gyn. En komt er natuurlijk ook nog bij dat ik nog steeds niet ongi ben :s @ nmv je praat nog juist niet in raadsels hihi Ja noem ze maar horrormonen past wel perfect hihi
♥ Proberen zwanger te raken ♥ ♥ ~ Knvs90 - ?jaar - Ronde 7 - NOD 3juli ♥ ~Lovare ?jaar - ronde 1 NOD 30 juni ♥ ~Xeniatje 26 jaar - ronde 5 2de kindje - NOD 19 juni ♥ ~ Cupcake88 - 24 jaar ronde 2 Clomid - 1e kindje - NOD 16Juli ♥ Zwanger!! ♥ ♥ ~Nmv 26 jaar 1ste kindje verassing 3 oktober ♥ ~Taillie26 - 27 jaar 1ste kindje verassing 12 december ♥ ~Ano - 33 jaar - 2e kindje meisje - 28 oktober ♥ ~littlewonder23 -
@Xeniatje, leuk dat je weer een dingetje hebt kunnen 'afvinken' voor de bruiloft! Altijd leuk om dat soort dingen te doen... Lijkt al zo lang geleden dat onze bruiloft was....... Mag ik ook nog even pietluttig zijn? Het is verrassing en niet verassing...
Wauw, tallie wat een prachtige foto en prachtig buikje!! Xenia, spannend allemaal voor jou! hoop dat je duidelijkheid krijgt bij de gyn en sterkte met de operatie! Moet je nig veel regelen voor de bruiloft?? Knvs, snap dat je van je zus wel wat meer respons zou willen dan alleen oke.. Niet de reactie waar je op hoopt als je zoiets deelt.. Hoop dat ze nog bijtrekt en er met haar over kunt praten! Heeft zij zelf al kinderen? Ligt het nou aan mij of is het clubje flink gekrompen? Ik ga morgen weer met Clomid beginnen, nu een dubbele dosis. Hoop dat m'n ei nu wat eerder wil komen! Vandaag is manlief jarig.. Hij is alleen pas laat thuis vanwege een vergadering. We vieren het ook in Juli pas, onze verjaardagen en 1e trouwdag tegelijk.. Nu lekker weekend! Jeej!
@talli pracht buik en foto. @de lijst 24jaar,2e kindje,23 oktober uitgerekend,zwanger van een meisje.
Gefeliciteerd cupcake. Ons clubje is idd kleiner lijkt het. Hier alles goed en bij jullie dames? Mijn temp blijft heel stabiel al een week.. hmmz heb ik denk toch mn ei gehad een week geleden?! Kijk het nog 2dagen aan tot CD 20! We blijven sws door klussen hihi
@tallie: mooie buik! @knvs: ja lekker blijven klussen :3, kan nooit kwaad. @xenia: hoe is het daar nu? Al iets positiefs?
Merk net met elke beweging die ik maak dat ik last heb van mijn buikspieren haha maar heb niet gesport of wat dan ook
Owh meiden zie net dat FF ovulatie op cd 11 aangeeft.. Ben er nog niet helemaal zeker van maar als dat zo is dan vandaag 7dpo Voeg er nog aantoe.. OOK weer Eggwhite gespot net hmmzz
Ik ga met mn vriend mee naar de moerdijk.. Vanmiddag naar het bos als het droog is en vriend lief aankijken heb trek in mac hmmm Fijn weekend meiden