@Cupcake Al getest? @xeniatje Vervelend dat je 4 kilo bent aangekomen. Ik hoop dat het er snel weer afgaat, of dat er eerst nog wat kilo's bijkomen voor een goed doel en dat het er dan na 9 maanden heel snel weer af gaat. Ik hoop ook dat mijn vriendin gelijk heeft, daar zal ik volgend weekend achter komen.
Temp nog hoog, maar negatieve test! Dus m'n eisprong was toch vorig weekend zoals ik al dacht. Vanaf woensdag kan ik m'n ongi verwachten. (Niet op goede moment geklust) Dan hopen dat 150mg zijn best gaat doen!!
Vanacht is de boel los gebarst hier. . Voel me nog beroerd dus vandaag weer een beddag! Als ik me weer beter voel kom ik weer meekletsen
@knvs Beterschap! *digihug* @hier Even een ego bericht! Vanmiddag met een vriendin naar de stad geweest, was gezellig, maar wederom iets raars meegemaakt. Gisteren was er dus al een vriendin die zei dat ik zwanger ben (die weet wel dat we ermee bezig zijn, maar zegt dat soort dingen nooit). Vandaag heb ik mijn vriendin opgehaald en teruggebracht bij haar schoonfamilie. Bij het terugbrengen vroeg haar schoonzus opeens of ze me iets mocht vragen, de vraag was of ik zwanger ben!? Dus ik "euhm, dat weet ik nog niet". Nou zegt ze, ik denk van wel. Blijkt dat de halve schoonfamilie van mijn vriendin het er dus al over had gehad (toen wij aan het shoppen waren) en dat haar schoonmoeder het altijd vet snel ziet. Ook bij mijn vriendin en haar schoonzus zag zij het al na 1 week (week na eisprong). Deze mensen wisten niet dat wij bezig waren en kennen mij niet heel goed. Ik zie ze twee keer per jaar op de verjaardag van mijn vriendin en op de verjaardag van haar vriend. Dit maakt me wel zenuwachtig hoor... Zal het dan toch!? Ik wil me er niet te veel mee bezig houden, maar dit maakt het er niet makkelijker op.
Pffff mrcd, dat is wel toevallig! Hoop voor je dat het waar is, maar maakt het wachten wel lang duren...
Ja zeker. En ik ben bang dat het de teleurstelling groter maakt als het niet zo is. Ik probeer nuchter te blijven en er niet te veel mee bezig te zijn, maar het wordt me erg moeilijk gemaakt. 3 van de 6 mensen dachten het, waarvan een pas aankwam toen ik mijn vriendin terug ging brengen, dus die had nog niet met de rest gesproken. Ik vind het vreemd dat mensen het al zo vroeg zouden kunnen zien en was er gisteren nog wat sceptisch over bij mijn vriendin, maar nu ik hoor dat de schoonmoeder van mijn andere vriendin het ook al zo vroeg had gezien bij haar en bij haar eigen dochter... Ik weet het niet meer.
Spannend zeg! Hoop echt dat het voortekenen zijn. Ik dacht het zelf te voelen en testte 4 dagen voor NOD positief... Ga je er n vroegere test tegen aan knallen?
Zeker spannend. Mijn voornemen was om pas zondag, 1 dag na NOD te testen. Misschien ga ik nu zaterdag testen, maar wil eigenlijk niet te vroeg testen.
Jeee, mcrd... Dat is wel echt toevallig.. Of is het geen toeval en is het gewoon zo??! Hoop het voor je meid! Idd proberen het een beetje los te laten..
Even een berichtje van mij. Ik leef nog . Ik heb regelmatig wel even gespiekt op mogelijk goed nieuws, maar helaas. Voor de rest kan ik me niet veel herinneren van wat ik gelezen heb, dus excuses daarvoor. Beetje afwezig hier om gewoon even mijn gedachten te ordenen in deze toch al drukke dagen voor mij. Mcrd spannend! Ik ben nu een soort van ongesteld. T stelt niet echt veel voor, een beetje rood bloed en dat is het... Ook geen pijn, dus dat scheelt ook weer. Er komen deze zomer geen pogingen meer, daarna weer wel. Voor de rest ben ik (denk ik) volledig hersteld van mijn amandeloperatie. Ik heb geen pijn meer en kan weer alles eten en drinken wat ik wil een zeer grote opluchting. Waarschijnlijk zitten de verloren vier kilo er ook weer aan. Vrijdag ga ik de Rio Laser halen, om eens mijn lichte variant van hirsutisme aan te pakken (vooral "snor", hals, bikinilijn en benen). Ik hoop dat dit apparaat mij niet in de steek gaat laten . Iemand van jullie ervaring met dit apparaat?
Hmm test negatief! Maar ben nog vroeg 2 aug nod.. Blijf wel misselijk en borsten zijn anders. Dat word testen op de camping spannend! Ga nu de volksverhuizing voorbereiden, vanacht vertrekken!
Mandy balen meid. Zou nog even afwachten tot je nod. Fijne vakantie! Lov ben benieuwd naar die rio laser! Fijn dat je weer hersteld bent. Ga je door met het bamtraject?
Mrcd spannend duimmmmm! Wel toevallig dat ze dat allemaal denken hihi. Maar zou jezelf wel een beetje beschermen mocht het niet zo zijn hoop natuurlijk van wel voor je
Gisteren waren er drie van de 6 mensen die het zeker dachten te weten. Waarvan eentje pas later dan ik binnen kwam en het er dus niet eerst met de anderen over had gesproken. Het rare is dat ik ze in maart nog gezien had (verjaardag van mijn vriendin) en ze toen niks hebben gezegd erover. Ik hou me er niet aan vast, maar ik vind het raar. Onbewust heb je er denk ik toch een positiever gevoel over als er zulke dingen gezegd worden. Gelukkig lukt het me om er niet continue mee bezig te zijn.
Sorry. Weer een egobericht! Net een veeg bloed op wc papiertje na het plassen. Het viel me ook al op dat ik buikkramp had in mijn onderbuik, maar wilde me er niet te veel mee bezig houden... Vind het nu wel heel spannend worden (zeker na die rare dingen van het weekend), want dit kan een innestelingsbloeding zijn. NOD is 3 augustus... De spanning!